We draaien absoluut niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef C_N het volgende:
eh jij en kees 33 draaien en draaien tot dat jullie het zelf geloven . moet een mooien wereld zijn zeg .
Nutteloos. Israël gaat gewoon door met het negeren van VN-resoluties en het uitbreiden van illegale settlements.quote:hamas breek staakt het vuuren.
voor de zoveelste keer.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4057367,00.html
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ik stel objectief vast dat de Palestijnen constant geterroriseerd worden door de Israëli's. De Israëli's houden zich niet aan VN-resoluties, ze blijven continu land stelen en de Palestijnen economisch afknijpen. Het is een gestructureerde campagne om de Palestijnen kapot te maken. En er zijn constante propaganda-campagnes, tot op Fok! aan toe, om kritiek te smoren en criticasters zwart te maken.
Nee, ik probeer je argumenten niet te weerleggen door op de persoon te gaan spelen. Ik vraag je gewoon serieus of je niet moe wordt van jezelf en die constante haat.quote:
Natuurlijk. En waarschijnlijk luistert de mossad in het huis naast je mee naar alles wat je het wereldwijde web op slingert! En je mobiele telefoon ook, want daar zit een bestandsdeel in wat alleen uit Israël komt!quote:ik stel objectief vast dat de Palestijnen constant geterroriseerd worden door de Israëli's. De Israëli's houden zich niet aan VN-resoluties, ze blijven continu land stelen en de Palestijnen economisch afknijpen. Het is een gestructureerde campagne om de Palestijnen kapot te maken. En er zijn constante propaganda-campagne, tot op Fok! aan toe, om kritiek te smoren en criticasters zwart te maken.
Het is geen haat, dat is de Ad Hominem die je gebruikt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, ik probeer je argumenten niet te weerleggen door op de persoon te gaan spelen. Ik vraag je gewoon serieus of je niet moe wordt van jezelf en die constante haat.
het maak mij niet uit hoe het heet . het simpelen punt is je heb niets te zeggen wat nieuws is .herhaal en herhaal/quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is geen haat, dat is de Ad Hominem die je gebruikt.
Ik zie ook voordelen!quote:
Het is gewoon waar dat de Israëli's de Palestijnen terroriseren en hun land stelen en VN-resoluties negeren. Dan kan je zeuren over herhaling, maar daarmee gaan de misdaden van de Israëli's nog niet weg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef C_N het volgende:
[..]
het maak mij niet uit hoe het heet . het simpelen punt is je heb niets te zeggen wat nieuws is .herhaal en herhaal/
iets nuttigs kom er niet uit. sints de hamas israel weer eens bom met raketten zijn julie vrij stil . en niets is waar. sterker nog nu er eens word bij gehouden van wat er gebeurd zijn jullie vrij stil en praaten er overheen .
De Israëli's zijn idd massamoordenaars.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef bastibro het volgende:
Israel elimineert ze allemaal, een voor een
Wat vind je van de constante beschietingen en provocaties van Hamas? Of is alleen Israël fout?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon waar dat de Israëli's de Palestijnen terroriseren en hun land stelen en VN-resoluties negeren. Dan kan je zeuren over herhaling, maar daarmee gaan de misdaden van de Israëli's nog niet weg.
Een begrijpelijke reactie op de misdaden van de Israëli'squote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat vind je van de constante beschietingen en provocaties van Hamas? Of is alleen Israël fout?
Zoals de waard is...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een begrijpelijke reactie op de misdaden van de Israëli's
en de misdaden van de palestijnen plo hamas . was je weer wit he hypocrietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon waar dat de Israëli's de Palestijnen terroriseren en hun land stelen en VN-resoluties negeren. Dan kan je zeuren over herhaling, maar daarmee gaan de misdaden van de Israëli's nog niet weg.
De militanten zei ik. LEZEN!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Israëli's zijn idd massamoordenaars.
Sterker nog , hij verzwijgt ze! Zal wel een link hebben met die Palestijnen... die dringen overal door, zelfs op fok!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef C_N het volgende:
[..]
en de misdaden van de palestijnen plo hamas . was je weer wit he hypocriet
wie breek het staak het vuren , vanavondquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een begrijpelijke reactie op de misdaden van de Israëli's
De Israëli's zijn begonnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef C_N het volgende:
[..]
en de misdaden van de palestijnen plo hamas . was je weer wit he hypocriet
Ik zou me ook verzetten als ik door Friesland geterroriseerd zou worden.quote:
Juf hij begonquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Israëli's zijn begonnen.
Het is een beetje hetzelfde als Nederland zomaar een derde van het land zou weggeven om een soort Marokkie te laten geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Israëli's zijn begonnen.
Dat is iets heel anders. Dat dialect hoort onder de wapenwet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou me ook verzetten als ik door Friesland geterroriseerd zou worden.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef C_N het volgende:
[..]
wie breek het staak het vuren , vanavond
en wie vroeg voor een staak het vuren .
Was je weer aan het schelden?quote:
Nee, hij had een dubbelpost.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was je weer aan het schelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |