Dan weet je dat je risico loopt.... laat het een voorbeeld zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef Dlocks het volgende:
In Gaza ontvoerde Italiaan dood gevonden
Een donderdag in de Gazastrook ontvoerde Italiaanse activist is dood aangetroffen in een huis in Gaza-Stad. De man werd gevonden na een vuurgevecht tussen de Hamas-politie en de ontvoerders van de pro-Palestijnse activist.
Lees verder: In Gaza ontvoerde Italiaan dood gevonden
[ afbeelding ]
Deze Italiaan was overigens pro-Palestina.
vrienden zijn er kapot van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan weet je dat je risico loopt.... laat het een voorbeeld zijn.
Net als die schepen die 'actie voeren'.... die komen ook echt voor de Palestijnse burgers in plaats van pure provocatie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:43 schreef Monidique het volgende:
Het is dan ook een verschrikkelijke daad van die terroristen. Deze hulpverlener en activist steunde en hielp Palestijnse burgers en documenteerde misdaden begaan door Israël tegen Palestina. Hufters.
palastina hufters .quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:43 schreef Monidique het volgende:
Het is dan ook een verschrikkelijke daad van die terroristen. Deze hulpverlener en activist steunde en hielp Palestijnse burgers en documenteerde misdaden begaan door Israël tegen Palestina. Hufters.
ja in mei krijgen we weer een lading naar ehhh.. Asdoth haven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Net als die schepen die 'actie voeren'.... die komen ook echt voor de Palestijnse burgers in plaats van pure provocatie?
Dat weet ik wel zeker!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:40 schreef C_N het volgende:
ik denk toch dat israelish meer gezelligheid weten te maken
eh dit is een nieuw topic . deze vraag stelde je 11 topics geleden .(probeer weer wat goed te praaten)quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hebben de Israëli's de uitbreiding van hun illegale settlements al gestaakt?
Dus je begint met het terroriseren van de Palestijnen, en als ze protesteren, gebruik je dat als argument om ze te terroriseren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef C_N het volgende:
[..]
eh dit is een nieuw topic . deze vraag stelde je 11 topics geleden .(probeer weer wat goed te praaten) .
en ieder topic volgend .als de hamas geen reden heb heb jij er wel een toch .als de palestijnse kant niet ophouden met vuren mogen ze van mij de shemron /judea en samarija vol bouwen .en met mij velen .
draai draai draaiquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je begint met het terroriseren van de Palestijnen, en als ze protesteren, gebruik je dat als argument om ze te terroriseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |