Hongarijequote:
Lieverdquote:
Oh, nooit gehad.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hongarije
Hebben ze ook bosbes en andere heerlijke smaken
Vragende mensen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik wil ook nog een naamtopic, heb er nog nooit een gehad![]()
Ik heb er nog nooit om gevraagdquote:
quote:
Maar ik was serieusquote:
Maar wel op sletjequote:
Sharon ouwe drugsbaronquote:
Omggg nu ben ik de enige die nog niet bij de Subway heeft gegetenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was vandaag gewoon in jouw stadje Ragboertje!
En ik heb bij de subway gegeten en ook langs jullie plek, het HC, gelopen.
Stiekem doen alsof je er geen wilt om er zo één te krijgen.quote:
Ik had Utrecht eerstquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan bel je mij niet even op. Normaal sta ik daar altijd met Beach. Daar bij Charlie Chiu.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Subwaymeet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omggg nu ben ik de enige die nog niet bij de Subway heeft gegetenhoe kun je
Ik ook nog nooit in mijn leven, Janquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
die hebben lekkere kipburger uit de muurquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan bel je mij niet even op. Normaal sta ik daar altijd met Beach. Daar bij Charlie Chiu.
Leg uit?quote:
Hey Henkquote:
Dat rijmt, voor de rest niets eigenlijkquote:
Ik heb er 2 keer gegeven en ik vind het niet de moeite waardquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De knul Porsge.quote:
Die schuin tegenover de Feboquote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga altijd dürüm / kapsalon halen op de Straatweg of Kanaalstraat...
Hé hé, rustig aan!quote:
Dat kloptquote:
quote:
Niet meer op gelet eigenlijkquote:
Ik heb een keer gePM'ed met hem en kwam tot de conclusie dat het een klapjosti eerste klas isquote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hé hé, rustig aan!
Ik ben een van zijn vrijheidsstrijders! En met mij wil je niet op de stok.. zowel letterlijk als figuurlijk niet.
Zeeuwsch-Vlaanderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
Haha hij zit nu in Zwitserland, ook een hark eerste klas maar wel een baas
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben jouw forumvriendje ook. TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog nooit geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ahhhhhh die uithoek vermijd ik zoveel mogelijk
Altijd tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgelost hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr wat kom je me fobo kijken en niets zeggen? WAT? WAT? WAT?
weet niet eens hoequote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Beach het volgende:
OK NU NIET ALLEMAAL DIE LIJSTJES GAAN POSTEN
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef dralion13 het volgende:
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samen in een tuinstoelquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Sjefrie Juicyhil is jouw fokmattie
Das stimmt.quote:
Jouw UI.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik luister naar Christine Aguilera
Speciaal voor jou pauzeer ik Metallica even.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef n8n het volgende:
met dezen wil ik altijd dat iedereen meeblert, dus iedereen doe mee lekker gek ow yeah
Quotes. Zelfde topics. That's it.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me echt af waar die ''forumvriendjes'' eigenlijk precies op gebaseerd is
quote:
Volgens mij op hoe vaak je iemand quote.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me echt af waar die ''forumvriendjes'' eigenlijk precies op gebaseerd is
Tik em aanquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou pauzeer ik Metallica even.
Ik doe het lekker tochquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch [ afbeelding ]wat wat ik sta erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch [ afbeelding ]grappig zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Top, haal me maar opquote:Op donderdag 14 april 2011 16:58 schreef mc-Piel het volgende:
Boyz, wie gaat ff mee voer halen voor kermit?
Heb geen zin om alleen te gaan! Aber naturlich gaan we met de auto, kom ik je ff oppikken.
Het moet op de route liggen tussen mijn huis en werk.
Welke route is dat mang?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:58 schreef mc-Piel het volgende:
Heb geen zin om alleen te gaan! Aber naturlich gaan we met de auto, kom ik je ff oppikken.
quote:
Klopt.quote:
Ligt Groningen op de route?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:58 schreef mc-Piel het volgende:
Belangrijker is waar ik sta.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:58 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr staat op 1 bij fokvriendjes, en klinkie 2e
In Zoetermeer, van het meest noordoostelijke puntje, tot het meest zuidwestelijke puntje.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Welke route is dat mang?
[..]
[..]
Klopt.
Ben bang van niet!quote:
Zorg dat je klaar staat! Heb geen zin om te gaan staan wachten!quote:
Jawel, bij mijquote:
Onjuist.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef Beach het volgende:
Mij interesseert het geen ruk wie er wel of niet instaat bij mij. Dat is toch alleen gebaseerd op hoe vaak je in dezelfde threads zit.
Jij mag 3 posts achter elkaar hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
wow, 3 posts achter mekaar.. misschien had ik ze gewoon in 1 post moeten stoppen
Dezen fietsch.quote:
Woon ik niet :Squote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
In Zoetermeer, van het meest noordoostelijke puntje, tot het meest zuidwestelijke puntje.
Ben je mal gekkiequote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
wow, 3 posts achter mekaar.. misschien had ik ze gewoon in 1 post moeten stoppen
Op het lijstje in mijn hart sta je op éénquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op het lijstje in mijn hart sta je op één
Oehquote:Op donderdag 14 april 2011 16:58 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr staat op 1 bij fokvriendjes, en klinkie 2e
Ik sta al op jou te wachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zorg dat je klaar staat! Heb geen zin om te gaan staan wachten!
`Geenszins.'quote:
Ik zocht op fokvriendjes en toen vond ik de link.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef sharr het volgende:
[..]
OehIk ben vereerd. Waar vind je dat eigenlijk?
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjesquote:Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef sharr het volgende:
[..]
OehIk ben vereerd. Waar vind je dat eigenlijk?
Balen mangquote:Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
nja, dan ga ik maar even alleen. DM ligt ook niet echt op de route gok ik.
Kusjekroel, tot over 'n half uurtje
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef Beach het volgende:
[..]
HET IS HIER GODVERDOMME GEEN TWITTER JA
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef Beach het volgende:
[..]
HET IS HIER GODVERDOMME GEEN TWITTER JA
Jij staat bij mij op 1quote:Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zocht op fokvriendjes en toen vond ik de link.
quote:
En jij bij mijquote:
SPOILER: omdathetkanhahahahahahahahahahahahahahahahaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
IK OOKquote:Op donderdag 14 april 2011 17:03 schreef Zeroku het volgende:
IK ZIE HIER HOGERE SPANNINGEN TUSSEN PATJON EN SHARR.
Hoin.quote:
Maar Patje heeft al een vriendin, Shar1987quote:Op donderdag 14 april 2011 17:03 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:03 schreef Zeroku het volgende:
Hoiquote:
Hoi bloempjenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Hele maand:
[quote]Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
...
2. Ragboer
speciaal voor jou the stooges afgezetquote:Op donderdag 14 april 2011 17:03 schreef Henkie94 het volgende:
Ben ik de enige die dit liedje relaxerend vindt werken?
Je kwoot is kapoetquote:Op donderdag 14 april 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Hele maand:
[quote]Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
...
2. Ragboer
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef n8n het volgende:
[..]
speciaal voor jou the stooges afgezet
werk zelf liever met jazz
Trio.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar Patje heeft al een vriendin, Shar1987
Hihiquote:
Spelbreekster.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ik ga lekker niet m'n lijstje posten, gewoon omdat het kan
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 14 april 2011 17:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
WAT FIJN DAT IEDEREEN ELKAAR UITGEBREID BEGROET![]()
Ja, nouja, dat wel, maar die ik vandaag gezien heb waren weer liefquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vraag eens of ze vertelt over dat ongeluk.
Dat klopt, moeders hebben eerder de neiging om een lelijke baby te dumpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef n8n het volgende:
baby's zijn lief omdat het evolutionair gezien zo bepaald is
Ja, nu ben ik geen baby meer he, joh.quote:
dat verklaart waarom ik door wilde honden ben opgevoedquote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klopt, moeders hebben eerder de neiging om een lelijke baby te dumpen.
Jij beest!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:08 schreef n8n het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik door wilde honden ben opgevoed
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 17:08 schreef n8n het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik door wilde honden ben opgevoed
Ik kan niet zo snel het verschil tussen een lelijke en een mooie baby zien. Zelf was ik natuurlijk een model-babyquote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klopt, moeders hebben eerder de neiging om een lelijke baby te dumpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel het verschil tussen een lelijke en een mooie baby zien. Zelf was ik natuurlijk een model-babyZo was ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was wel schattig, maar wel een beetje dik
Maar dat vind ik juist wel lief, van die spekbeentjes
. Van die magere kindjes ben je bang dat je ze stuk maakt
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:
kan nu wel mn eigen ballen likken niets mis meequote:
Oh, dat is vast iets wat vaak van pas komt jaquote:Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
kan nu wel mn eigen ballen likken niets mis mee
En zadels snuffelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
kan nu wel mn eigen ballen likken niets mis mee
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel het verschil tussen een lelijke en een mooie baby zien. Zelf was ik natuurlijk een model-babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedoquote:![]()
![]()
XD XD
Ik sta op 2, voel je niet iets opbloeien tussen ons?quote:
Afgetraind kontje hier kom niet hatenquote:
je hebt geen ideequote:Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat is vast iets wat vaak van pas komt ja
quote:
Picsquote:Op donderdag 14 april 2011 17:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Afgetraind kontje hier kom niet haten
quote:
Waterhoofdquote:Op donderdag 14 april 2011 17:11 schreef dralion13 het volgende:
Op 3 jarige leeftijd had ik al een groter hoofd dan mn vader, hij droeg toen de muts die mij te klein was
Je was vast een schattige baby. Ik vind alle baby's schattig.quote:
Vroeger was ik schattig, nu een rotjong.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je was vast een schattige baby. Ik vind alle baby's schattig.
Dat kan gevaarlijk zijn hoorquote:
Waar is die rare vogel?quote:
Leugens.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger was ik schattig, nu een rotjong.
Ja, nou, als je dat zelf weet, doe dan eens liefquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger was ik schattig, nu een rotjong.
nope, geen waterhoofdquote:
Dat heb ik gedaan, ik ben je oma weet je nog.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wou dat ik terug in de tijd kon gaan en jij me kon knuffelen toen ik een baby was
ik heb een theorie hoe het hebben van een fok account op lange termijn schadelijk is voor je sexlevenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:14 schreef n8n het volgende:
ik heb een theorie hoe het hebben van een groot hoofd op lange termijn schadelijk is voor je sexleven
Ze is werkenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waar is die rare vogel?
[..]
Leugens.
Vertel.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:14 schreef n8n het volgende:
ik heb een theorie hoe het hebben van een groot hoofd op lange termijn schadelijk is voor je sexleven
Voor dat van mij was het best goedquote:Op donderdag 14 april 2011 17:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ik heb een theorie hoe het hebben van een fok account op lange termijn schadelijk is voor je sexleven
HIER BEN IKquote:Op donderdag 14 april 2011 17:14 schreef Henkie94 het volgende:
Ik zag ergens een Bobje en een Janneman.
Veel fokkers zeggen seks te hebben. Veel fokkers liegen.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Voor dat van mij was het best goed
kindje makenquote:
Ja iets met geld verdienen enzo, kweenie mangquote:
heb een veiligheidsmarge ingebouwdquote:Op donderdag 14 april 2011 17:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ik heb een theorie hoe het hebben van een fok account op lange termijn schadelijk is voor je sexleven
Ik lieg niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Veel fokkers zeggen seks te hebben. Veel fokkers liegen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef n8n het volgende:
[..]
kindje maken
genen geven kindje groot hoofd
groot hoofd door mams' flamoesje
flamoesje kapot
Ja tochquote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bob![]()
lekker aan het genieten van de niet zo zonnige buitenwereld vandaag ?
Ja maar je was -2 toen ik geboren werdquote:Op donderdag 14 april 2011 17:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, ik ben je oma weet je nog.
[..]
kindje maken
flamoesje kapot
[..]
kindje maken
flamoesje kapot
ik ook, eerste comment: hij is roodquote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had trouwens vet veel haar bij mn geboorte
Ohja, klein detailquote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar je was -2 toen ik geboren werd![]()
En dan doen ze moeilijk over een 12 jarige die moeder wordtquote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar je was -2 toen ik geboren werd![]()
Ik had zwart haarquote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had trouwens vet veel haar bij mn geboorte
Pizzaquote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef Henkie94 het volgende:
Vanavond broodjes spek en broodjes kebab.
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind haar best kaal voor een meisje
Ik witquote:
jij niet weet? waarom jij niet weet meischje?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bob ouwe rukker, lang niet gezien
Hallo hallo hallo halloquote:
Ahquote:Op donderdag 14 april 2011 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van je
ik ben alleen op het forum omdat ik dan een DM krijg als ik een PM heb.
Ja klopt idd sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind haar best kaal voor een meisje
Dat is ook gek, dat had Haarklip ook. Raar wel dat. Hoewel mijn haar ook steeds donkerder wordt, maar echt bruin zal het nooit wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik wit
Ben heel lang hoog blond geweest (met pijpenkrullen)
nu heel donker bruin haar
Same here zonder pijpenkrullen dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik wit
Ben heel lang hoog blond geweest (met pijpenkrullen)
nu heel donker bruin haar
Weet ik, maar ik wel naar een fokker inclusief een picquote:Op donderdag 14 april 2011 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ahmaar ik heb je niks gestuurd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |