Hongarijequote:
Lieverdquote:
Oh, nooit gehad.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hongarije
Hebben ze ook bosbes en andere heerlijke smaken
Vragende mensen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik wil ook nog een naamtopic, heb er nog nooit een gehad![]()
Ik heb er nog nooit om gevraagdquote:
quote:
Maar ik was serieusquote:
Maar wel op sletjequote:
Sharon ouwe drugsbaronquote:
Omggg nu ben ik de enige die nog niet bij de Subway heeft gegetenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was vandaag gewoon in jouw stadje Ragboertje!
En ik heb bij de subway gegeten en ook langs jullie plek, het HC, gelopen.
Stiekem doen alsof je er geen wilt om er zo één te krijgen.quote:
Ik had Utrecht eerstquote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dan bel je mij niet even op. Normaal sta ik daar altijd met Beach. Daar bij Charlie Chiu.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Subwaymeet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omggg nu ben ik de enige die nog niet bij de Subway heeft gegetenhoe kun je
Ik ook nog nooit in mijn leven, Janquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
die hebben lekkere kipburger uit de muurquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan bel je mij niet even op. Normaal sta ik daar altijd met Beach. Daar bij Charlie Chiu.
Leg uit?quote:
Hey Henkquote:
Dat rijmt, voor de rest niets eigenlijkquote:
Ik heb er 2 keer gegeven en ik vind het niet de moeite waardquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De knul Porsge.quote:
Die schuin tegenover de Feboquote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga altijd dürüm / kapsalon halen op de Straatweg of Kanaalstraat...
Hé hé, rustig aan!quote:
Dat kloptquote:
quote:
Niet meer op gelet eigenlijkquote:
Ik heb een keer gePM'ed met hem en kwam tot de conclusie dat het een klapjosti eerste klas isquote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hé hé, rustig aan!
Ik ben een van zijn vrijheidsstrijders! En met mij wil je niet op de stok.. zowel letterlijk als figuurlijk niet.
Zeeuwsch-Vlaanderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
Haha hij zit nu in Zwitserland, ook een hark eerste klas maar wel een baas
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben jouw forumvriendje ook. TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog nooit geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ahhhhhh die uithoek vermijd ik zoveel mogelijk
Altijd tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgelost hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr wat kom je me fobo kijken en niets zeggen? WAT? WAT? WAT?
weet niet eens hoequote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Beach het volgende:
OK NU NIET ALLEMAAL DIE LIJSTJES GAAN POSTEN
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Beach het volgende:
OK NU NIET ALLEMAAL DIE LIJSTJES GAAN POSTEN
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef dralion13 het volgende:
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samen in een tuinstoelquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Sjefrie Juicyhil is jouw fokmattie
Das stimmt.quote:
Jouw UI.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik luister naar Christine Aguilera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |