Ah thanks! Pas nu begrijp ik die N term shitquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
Ja.
Als de nterm 1 is:
wat je moet halen - 1 / 9 x 48 = aantal punten wat je moet hebben.
Dus als je een 5.3 nodig hebt om een 5.5 te staan heb je met N term 1 een 4.3 nodig?!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
Ja.
Als de nterm 1 is:
wat je moet halen - 1 / 9 x 48 = aantal punten wat je moet hebben.
Die n term punten zijn gratis he.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef bijnaklaar het volgende:
[..]
Dus als je een 5.3 nodig hebt om een 5.5 te staan heb je met N term 1 een 4.3 nodig?!
Ja dat weet ik het wordt bepaalt aan de hand van hoe het examen is gemaakt op elke school van de 1e 5 leerlingen op alfabetische volgorde maar het zijn gewoon bonuspunten op je cijfer die je haalt in de tabel?!quote:
Zeer makkelijk. Het was - zoals je eerder in dit topic kunt lezen - een verkapt havo-examen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef waj1 het volgende:
Ik had voor het examen van 2010 II een 6,1. Was dat examen relatief moeilijk of makkelijk?
Makkelijk, want n-term was 0,0.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef waj1 het volgende:
Ik had voor het examen van 2010 II een 6,1. Was dat examen relatief moeilijk of makkelijk?
Ik denk het?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef bijnaklaar het volgende:
[..]
Ja dat weet ik het wordt bepaalt aan de hand van hoe het examen is gemaakt op elke school van de 1e 5 leerlingen op alfabetische volgorde maar het zijn gewoon bonuspunten op je cijfer die je haalt in de tabel?!
Ik begrijp overigens nog steeds niet dat er zoveel open vragen gaan komen ook al zijn het vragen welke alinea etc.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk, want n-term was 0,0.
[..]
Ik denk het?
Nja, kwenie. Ik heb aantal gehaald / te behalen x 9 = cijfer X zonder n term omgebouwd tot cijfer X dat je nodig hebt / 9 x te halen = aantal punten dat je nodig hebt voor cijfer X.Gewoon voor de zekerheid vanuit gaan dat de nterm 0 is, valt het altijd mee.
haha, wat een geruststelling voor morgen, ik vond hem al lastigquote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk, want n-term was 0,0.
[..]
Ik denk het?
Nja, kwenie. Ik heb aantal gehaald / te behalen x 9 = cijfer X zonder n term omgebouwd tot cijfer X dat je nodig hebt / 9 x te halen = aantal punten dat je nodig hebt voor cijfer X.Gewoon voor de zekerheid vanuit gaan dat de nterm 0 is, valt het altijd mee.
Graag gedaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
Bedankt, ik dacht dat de norm nog bovenop die +1 kwam.Duidelijk uitgelegd.
vind ik ook, zie wel morgen wat ik ervan bak.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef bijnaklaar het volgende:
Pff mensen bedankt voor alle antwoorden, het wordt tijd om te gaan slapen en het beste ervan te maken morge!!!!
Was het niet zo dat 2010-1 heel makkelijk was? Weet niet hoe het zat met 2010-II, maar lijkt me dat dan die wel iets moeilijker was geweest.. ?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef waj1 het volgende:
Kijk es in de OP.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef Sokz het volgende:
Hoelang is dat eigenlijk morgen? 2,5 of 3 uur?
Tip van mijn leraar:quote:Op maandag 16 mei 2011 09:11 schreef Roarzcorp. het volgende:
Wat ik vooral geleerd heb van samenvatten:
Haal alles zoveel mogelijk uit de tekst. Ga er niet je eigen draai aan geven.
Kijk naar de argumenten en de feiten + de uitwerking. Neem geen voorbeelden over of anekdotes daarnaast wordt de inleiding natuurlijk per definitie bijna altijd overgeslagen, neem wel de probleemstelling of hoofdvraag van de tekst over als die daar al staat. Probeer te denken zoals het correctie voorschrift, behaal zoveel mogelijk informatie elementen.
Zelf heb ik vaak bij tekstverklaren problemen bij het aanwijzen van de juiste alinea. Ik zit er meestal eentje naast. Iemand advies?
Handige tip, thanks!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tip van mijn leraar:
Bijvoorbeeld:
Deel 1: Blabla
Deel 2: Hihi
Deel 3: Haha
Deel 4: Hehe
-> Bepaal bij welke alinea deel 2 hoort.
Dan ga je zoeken waar ze over 'hihi' praten, denk je dat je hem hebt: kijk dan in de alinea van te voren (meestal 1ste zin) of daar ook over 'hihi' gaat, of over 'blabla'. Als het over hihi gaat, dan moet je even terug kijken. Als het over blabla gaat, dan zit je goed.
Ik ben zenuwachtig trouwens.
Ik wil zo nog even een samenvatting maken, even kijken of dat lukt.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:30 schreef Roarzcorp. het volgende:
Oefen net voor het examen.. Doen of gewoon maar laten?
Dacht ik ook, maar toen bedachte ik me net dat we vanmiddag ook weer 2 teksten moeten doen... Of je dan nog zin hebt. Dus ik laat het hierbij.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil zo nog even een samenvatting maken, even kijken of dat lukt.
Hmm dat is waar ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar toen bedachte ik me net dat we vanmiddag ook weer 2 teksten moeten doen... Of je dan nog zin hebt. Dus ik laat het hierbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |