En jij dan? Ben jij daar nog wel eens dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Fokken.
Was maar een vraagje, no offence
ik kom gvd net binnen, ben blij dat ik klaar ben met werk, blij dat ik kan fokken en dan krijg je zoietsquote:
ik kom er ook haast niet meer maar waarom heb je ruzie?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En jij dan? Ben jij daar nog wel eens dan?
Veel minder vaak dan eerst. Ik erger me aan bepaalde personen daar, geen succes. Piel wees me op Arg, en ik vind het hier veel leuker.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En jij dan? Ben jij daar nog wel eens dan?
quote:
Waaromquote:
Ik zal het niet gek vinden als het nog dichtgaat, ze gaan veelsteveel oftopicquote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Veel minder vaak dan eerst. Ik erger me aan bepaalde personen daar, geen succes. Piel wees me op Arg, en ik vind het hier veel leuker.
Sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom gvd net binnen, ben blij dat ik klaar ben met werk, blij dat ik kan fokken en dan krijg je zoiets
Hehe, ik kwam wel eens in het ARG-foboquote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Veel minder vaak dan eerst. Ik erger me aan bepaalde personen daar, geen succes. Piel wees me op Arg, en ik vind het hier veel leuker.
Niet weer over haters beginnen, je faalde alleen een beetje, kan gebeurenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
We kunnen wel merken wie hier de hater is
Liefde alles.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
We kunnen wel merken wie hier de hater is
HJquote:
Ik ouwehoerquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet weer over haters beginnen, je faalde alleen een beetje, kan gebeuren
rag waarom word je gehaat in onz radio dan? ligt het aan je gedrag?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, ik kwam wel eens in het ARG-fobo
Ik ken het ook niet, best ergquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef gianni61 het volgende:
waar vind ik dat fobo eigenlijk waar iedereen het hier over heeft?
quote:
Weet ik veel, ze motten mij niet ofzo. Boeiend, rot dan maar lekker op met die tiefusradio. Heul simpel hoor. Hier zitten mijn matties Beach, Piraat en Piel en mijn schatjes Sharr, Appel en Klinkertje.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rag waarom word je gehaat in onz radio dan? ligt het aan je gedrag?
Nope, je kent niet de goedequote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
De meeste mensen die ik ken vinden Hertog Jan het lekkerste bier. Ik ken goede mensen.
de meeste mensen die ik ken hebben het nog nooit gedronken, maar dat komt waarschijnlijk omdat er een brouwerij praktisch in mijn voortuin staat..quote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
De meeste mensen die ik ken vinden Hertog Jan het lekkerste bier. Ik ken goede mensen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze motten mij niet ofzo. Boeiend, rot dan maar lekker op met die tiefusradio. Heul simpel hoor. Hier zitten mijn matties Beach, Piraat en Piel en mijn schatjes Sharr, Appel en Klinkertje.
En weer wordt ik vergetenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze motten mij niet ofzo. Boeiend, rot dan maar lekker op met die tiefusradio. Heul simpel hoor. Hier zitten mijn matties Beach, Piraat en Piel en mijn schatjes Sharr, Appel en Klinkertje.
prima pils wel, lekkerste is een hele discussie apartquote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
Ik heb nog nooit piraatbier op. Eens proberen. De naam alleen al klinkt wel tof.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nope, je kent niet de goede
Piraatbier smaakt serieus lekkerder (al is dit geen pils, daarbij wint HJ wel)
De enige die ik mag is Knetter, voor de rest krenteren ze steeds op mij.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Smaakt goed, maar is wel zwaarquote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit piraatbier op. Eens proberen. De naam alleen al klinkt wel tof.
Mij mag je ook niet? Ik bash gewoon heel veel, verder ben ik best liefquote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige die ik mag is Knetter, voor de rest krenteren ze steeds op mij.
[..]
oh sorry ik vergat je.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Mij mag je ook niet? Ik bash gewoon heel veel, verder ben ik best lief
[..]
Ewa, ik kon het toch niet laten.quote:
Als je ouder was geweest had ik je niet gemogen!quote:
hoe oud ben jij, als ik 20 ben haat je me, goede deal?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als je ouder was geweest had ik je niet gemogen!
Nu heb ik gewoon zoiets van: '' ach, hij is pas 13''
Je kon het niet laten..quote:
Patje Pilsquote:
19, als ik 26 ben heb ik een bloedhekel aan je ja? Nu nog niet!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe oud ben jij, als ik 20 ben haat je me, goede deal?
gvd ik had je back in onz radio vriendquote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Patje PilsSorry dat ik je ben vergeten, ouwe RKC-hooligan.
maar straks is fok dan overledenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
19, als ik 26 ben heb ik een bloedhekel aan je ja? Nu nog niet!
Zelf bedacht?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kon het niet laten..
Ondanks dat ze liepen te haten.
Hij komt hier gewoon checken..
In arg, waar de meiden doorlekken.
Piraten zijn we hier.. iedereen vaart mee!
Echte mannen zijn we, ook door de rode zee!
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ken je nu nog niet zo goed.quote:
Ik weet dat je het niet met opzet hebt gedaan dus daarom vergeef ik het je.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hoop mee dat het vast is. Ragboer.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef mc-Piel het volgende:
Plannen om te blijven broeder?
Of is dit gewoon even impulsief?
Ik verwelkom je in ARG, hopen dat het vast is.
Ik ben al sinds het begin bij ARG7quote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ken je nu nog niet zo goed.Sorry...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Doe ik ook elke keer hoor als ik in Utrecht loopquote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
Ik kijk stiekem nog steeds rond als ik in Utrecht ben of ik hem zie.
Ben ik obsessief?![]()
ik moet het doen met makkerronniequote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef Trollscience het volgende:
Kga nu broodjes uit de oven eten, later
Nee hoor, doe ik ook elke keer dat ik er benquote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
Ben ik obsessief?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik moet het doen met makkerronnie
Bel me dan, dan gaan we samen naar de Neude.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
Ben ik obsessief?![]()
quote:
Neudequote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bel me dan, dan gaan we samen naar de Neude.
Zal ik doenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bel me dan, dan gaan we samen naar de Neude.
Wat dan? Ben morgen op de Willemstraat te vinden. Wijk Cquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik door Utrecht loop, denk ik altijd even aan Ragbroeder
Ik heb samen met Ragbroer een pilsje mogen drinkenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik ookEn ik kijk hoopvol even rond.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef gianni61 het volgende:
whoaaw bazenfoto gevonden op internet.
ruud lubbers bij onze brouwerijhet lijkt of hij wat tegen die glas fluistertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jaloezie.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb samen met Ragbroer een pilsje mogen drinken
Ledig Erfquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat dan? Ben morgen op de Willemstraat te vinden. Wijk C
Ik wil ook met Ragboer pilsen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ook weer eens een keer, beter ga je dan mee.quote:
rebooten omdat je het al weken niet gedaan hebt?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Misschien moet ik mijn computer eens rebootenecht al weken niet gedaan
Meer omdat er hier en daar wat kuren zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef n8n het volgende:
[..]
rebooten omdat je het al weken niet gedaan hebt?
Beter maak jij de topics voortaan dan.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik door Utrecht loop, denk ik altijd even aan Ragbroeder
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ook weer eens een keer, beter ga je dan mee.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
Ben ik obsessief?![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe ik ook elke keer hoor als ik in Utrecht loop
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
Ik liep maandag nog in Utrecht. Het wordt toch wel mijn stad, geloof ik. Ik moest Mannekepis patat halen van zo'n meisje, maar ik had geen losgeld
Bazenquote:
Dan ben je denk ik te laatquote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nog 3 uurtjes voor het eten ofniet ?
Op-rotten.quote:
Was je weg?quote:
Stiekem zijn er dan ook niet zulke foto's van mij.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef Zeroku het volgende:
Bietsjjjjjjjjjjjjjj, je hebt heulegaar niks gestuurd.
Moet je naar Groningen komenquote:
ik ga zometeen voor de schnitzelquote:Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Was je weg?
Ik ga vandaag pannenkoeken bakken
Friet is wel lekker, friet met mayonaise bijvoorbeeld of friet met satésaus enzo.quote:
GROENNNNNNNNN GROEHOEEEEEEEEEEEN.quote:
HOOOOEERRRRquote:
Ik ben geen hunter ik ben gewoon goedquote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
sharr,
Top 10 Topic-openers
1 sharr - 125
2 PiRANiA - 84
3 Huppelmuts - 80
4 Ajacied422 - 73
5 Knetterkrankjorum - 70
6 djkoelkast - 66
7 SperzieboonToon - 50
8 Ragboer - 49
9 trolololo - 48
10 dragems - 44
okquote:
friet speciaal is ook nog een optie voor straksquote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Friet is wel lekker, friet met mayonaise bijvoorbeeld of friet met satésaus enzo.
Als je voortaan friet zegt, mag je hier komen eten.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef sharr het volgende:
Ik eet vanavond zuurkoolstamppot. Wie nodigt mij uit?
Watquote:
Wat oprotten? Ik denk dat je de onderliggende gedachte niet helemaal snapt!quote:
Ik weet nog niet wat ik ga eten maar je bent welkom, dan mag je zelf kiezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef sharr het volgende:
Wat.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef Redbullchick het volgende:
Wat
[..]
Wat
[..]
Wat oprotten? Ik denk dat je de onderliggende gedachte niet helemaal snapt!
als je de zuurkool thuis laat mag je langs komenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef sharr het volgende:
Je mag wel naar groningen komen, bak ik nog wat pannenkoeken extraquote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef sharr het volgende:
Jij mag altijd hier komen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef sharr het volgende:
ECHT!!??!?!11quote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
sommigen maken een discussie of het friet of patat is
Dat terwijl ieder wel ontwikkeld mens weet dat het patat isquote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
sommigen maken een discussie of het friet of patat is
Niet nodig joh, het is friesland nietquote:
Ontwikkeld denken te zijn terwijl je in Groningen woontquote:Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat terwijl ieder wel ontwikkeld mens weet dat het patat is
Ik heb het wel over de stad he, niet over die boeren die daarbuiten leven, dat zijn inderdaad onontwikkelde wezens met een spraakgebrekquote:Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ontwikkeld denken te zijn terwijl je in Groningen woont.
afhankelijk zijn van 1 stad en verder woestijnquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb het wel over de stad he, niet over die boeren die daarbuiten leven, dat zijn inderdaad onontwikkelde wezens met een spraakgebrek
je hebt het toch alleen over groningse boeren he? niet boeren in het algemeen..quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb het wel over de stad he, niet over die boeren die daarbuiten leven, dat zijn inderdaad onontwikkelde wezens met een spraakgebrek
Boerenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt het toch alleen over groningse boeren he? niet boeren in het algemeen..
Alsof er een stad is in Groningen. Een groot weiland.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Al vind ik dat "eem" best wel vet klinken...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
vooral groningse boeren, maar andere boeren kunnen er soms ook wat vanquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt het toch alleen over groningse boeren he? niet boeren in het algemeen..
quote:
Kloptquote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Al vind ik dat "eem" best wel vet klinken...
Ik ben dus ik leef.quote:
Je overleeft het welquote:
alles beter dan in de grote stadquote:
Welk Boerenlandschap woon jij?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben je lotgenoot daarin hoormaar Utrecht heeft toch wel mijn hart gestolen...
Klopt, daarom woon ik in Groningen, de faciliteiten van een stad, maar niet al te grootquote:
JanPiraat woont op Tol Oost in het bushokje. Als ik naar Woerkum ga drink ik altijd bier met hem daar.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Welk Boerenlandschap woon jij?![]()
Mijn hart heeft Utrecht ook gestolen, inderdaad. Studeren daar.
In het prachtige 'Sleeuwijk'quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Welk Boerenlandschap woon jij?![]()
Mijn hart heeft Utrecht ook gestolen, inderdaad. Studeren daar.
naar larenstein toevallig?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, daarom woon ik in Groningen, de faciliteiten van een stad, maar niet al te groot
Maar binnenkort wageningen
Nope, Wurquote:
Boerenoogkleppenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In het prachtige 'Sleeuwijk'maar jarenlang al gestudeerd in Utrecht, toen gingen mijn boerenoogkleppen af
Jij kan bij ons de windmolens zien ofnietquote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In het prachtige 'Sleeuwijk'maar jarenlang al gestudeerd in Utrecht, toen gingen mijn boerenoogkleppen af
oeiii hoe oud is het nu al ?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hallo mijn laptop begint kuren te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Ahhquote:
Hij zelf ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ahhik had eerlijk gezegd geen idee wat bij jou paste.
Paste ook niet echt bij me kwam ik later achterquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ahhik had eerlijk gezegd geen idee wat bij jou paste.
Mag ik een vegetarische versie daarvan?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
Jan, vanavond eten we: Bresse duif met fettucini, Pata Negra en gekonfijt pootje
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
Jan, vanavond eten we: Bresse duif met fettucini, Pata Negra en gekonfijt pootje
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Paste ook niet echt bij me kwam ik later achter
Vegetarische piraten bestaan nietquote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Mag ik een vegetarische versie daarvan?
Oke, dan ben ik een piraat die geen vlees eet.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vegetarische piraten bestaan niet![]()
2.5 jaar onderhand. 17 inch bakbeest van 4 kilo, 1 terabyte HDD, 2,25 GHz duo-core, 4 gig intern geheugen en een 512 MB ddr2 videokaart. Heeft me een rib uit mijn lijf gekost toen ik hem kocht, was is het dubbel en dwars waardquote:
aaahh lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
Wie gaan we kielhalen?quote:
Jij krijgt: Bresse Sinaasappel met fettucini, zonder Pata Negra.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Mag ik een vegetarische versie daarvan?
Nieuwe accu kopen tochquote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
2.5 jaar onderhand. 17 inch bakbeest van 4 kilo, 1 terabyte HDD, 2,25 GHz duo-core, 4 gig intern geheugen en een 512 MB ddr2 videokaart. Heeft me een rib uit mijn lijf gekost toen ik hem kocht, was is het dubbel en dwars waardWerkt nu als mobiele desktop want de accu gaat 2 minuten mee
WEl met pootjes toch hequote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij krijgt: Bresse Sinaasappel met fettucini, zonder Pata Negra.
Genoeg vis in de zee tochquote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik een piraat die geen vlees eet.
Sinaasappel. Klinkt goedquote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij krijgt: Bresse Sinaasappel met fettucini, zonder Pata Negra.
Hehe ik heb je wat gegeven van mijn non-motivatie.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het jouw schuld ?!! ik wist het![]()
![]()
Een vis is ook een dier nep vegetariër.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Sinaasappel. Klinkt goed![]()
Ik heb ook wel zin in vis.
Waarom eet je geen vlees maar wel vis?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Sinaasappel. Klinkt goed![]()
Ik heb ook wel zin in vis.
Voor sharr zonder pootje!quote:
inderdaad sharrquote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom eet je geen vlees maar wel vis?
Foutje in de opvoeding.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom eet je geen vlees maar wel vis?
Gisteren aten we vis.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Dan kan ik weer het vlees eruit gaan vissen![]()
Ik ben pescotarier, maar dan moet ik weer uit gaan leggen wat het isquote:Op donderdag 14 april 2011 16:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Een vis is ook een dier nep vegetariër.
Alleen als wij samen een bootje delenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze haven lijkt me wel geschikt voor vanavond
[ afbeelding ]
Woudrichemquote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Deze haven lijkt me wel geschikt voor vanavond
[ afbeelding ]
Die zijn dus niet meer leverbaarquote:
Ik weet best waar die benaming vandaan komt lieve sharonimus.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben pescotarier, maar dan moet ik weer uit gaan leggen wat het is
Op ebay staan die dingen vast wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Die zijn dus niet meer leverbaar
En hij is niet echt wat je noemt 'mobiel'![]()
algemene kennis damequote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben pescotarier, maar dan moet ik weer uit gaan leggen wat het is
oke weh appen het opquote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
Gewoon eten wat de pot schaft. Zo doen echte mannen piraten dat. Moeilijk doen met eten is voor religieuzen, dierenactivisten en andere geïndoctrineerden.
Picssquote:Op donderdag 14 april 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
Mijn buurvrouw staat mee te kijken via het raam op mijn scherm
De buurvrouw die je haat?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
Gewoon geen vlees. Ik lust geen vlees, vind het niet lekker en gewoon geen fijn gerecht om te eten, nergens in. Gewoon niet, oke.
Waarom? Is ze over de 67?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
inb4 flauwe grap over iemands worstquote:Op donderdag 14 april 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
Gewoon geen vlees. Ik lust geen vlees, vind het niet lekker en gewoon geen fijn gerecht om te eten, nergens in. Gewoon niet, oke.
Als je dit leest: hoi buurvrouw ik mag je niet haha doeiquote:Op donderdag 14 april 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
voor je buurvrouwquote:Op donderdag 14 april 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
In my mouthquote:
Maandagquote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik wil weer dat het zonnetje schijnt en ik in mijn korte broek en t-shirt over straat kan net zoals vorige week
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef JanPiraat het volgende:
Deze gaat op slot voor het centraal staat
hehehehquote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
Hahaha Jan, ze zagen hetMijn buurvrouw en die andere vrouw
Aight.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
Aight.
Ik wil de tijd drie weken terugdraaien.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik wil weer dat het zonnetje schijnt en ik in mijn korte broek en t-shirt over straat kan net zoals vorige week
Whehe.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
Aight.
Van vandaag? Van deze week? Van het jaar?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb mijn eerste biertje opengedopt.
Ik proost je met mijn ice teaquote:Op donderdag 14 april 2011 16:39 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb mijn eerste biertje opengedopt.
Lipton Ice Teaquote:
Eerste biertje van vandaag.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Van vandaag? Van deze week? Van het jaar?
Mjah even die buurvrouw trouwen en dan word ik sharr haar buurman en ga ik lekker met mijn juist aangetrouwde vrouw altijd bij haar naar binnen glurenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je maakt vordering bij onbekende mensen
Nee man, dies niet lekkerquote:
Ohquote:
dan zit je meer bij sharr dan bij je vrouwquote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mjah even die buurvrouw trouwen en dan word ik sharr haar buurman en ga ik lekker met mijn juist aangetrouwde vrouw altijd bij haar naar binnen gluren![]()
Met wodka, peper, zout en tabascoquote:
Dan heb je mango nog niet geproefd, die is echt heerlijkquote:
Klinkiequote:
Waar haal je die?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan heb je mango nog niet geproefd, die is echt heerlijk
De smaken die ze in NL hebben zijn niet geweldig
Halloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |