quote:
ik welquote:
Tot straks Ceetjequote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ben er weer vandoor, schakel vanavond zeker weer in. Kindjes hebben ook recht op laptoptijd en aandacht van hun moeder. Zeker omdat ik de afgelopen week helemaal geen tijd voor ze had.![]()
Dus: Tot vanavond allemaal![]()
![]()
ik heb nog nooit fipo gehad, daarom heb ik 't ook maar eens getyptquote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wilde hem niet hebben krijg je weer van die lapo-tt-fipo opmerkingen
ja jij natuurlijk wel, * Vultarian slikt andere opmerking inquote:
tot vanavondquote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ben er weer vandoor, schakel vanavond zeker weer in. Kindjes hebben ook recht op laptoptijd en aandacht van hun moeder. Zeker omdat ik de afgelopen week helemaal geen tijd voor ze had.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja jij natuurlijk wel, * Vultarian slikt andere opmerking in
quote:
zij is ouderwets en ik ben uit de tijd dus we hebben geen trouwen meer nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trouwen zo ouderwets en uit de tijd
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zij is ouderwets en ik ben uit de tijd dus we hebben geen trouwen meer nodig
hey bommie, hoe is het leven in smallville?quote:
Aflevering 9 nu .. tis nog ff inkomen maar hij is goed te pruimen op 720pquote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hey bommie, hoe is het leven in smallville?
veel erger dan sst kan het iig nooit zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aflevering 9 nu .. tis nog ff inkomen maar hij is goed te pruimen op 720p
Psies mooie beelden zonder streamlock in HD en je weet vantevoren dat het gescript isquote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
veel erger dan sst kan het iig nooit zijn
iemand het geheim van clark al geraden?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies mooie beelden zonder streamlock in HD en je weet vantevoren dat het gescript is
Nou, Lex Luthor staat op het randje om op de rode knop te drukkenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
iemand het geheim van clark al geraden?
quote:
wat is dat nou voor een psieg, hij slaat het hele behandel trajekt overquote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het moet toch niet gekker worden, heb je zijn reactie gelezen "ik vergeef het je"
mot je je voor laten betalenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een psieg, hij slaat het hele behandel trajekt over
nee, mot hij voor betalenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee, mot hij voor betalen
oh nice ninja-edit
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef versabommie het volgende:
topic dood, tijd van overlijden: 16:12. Reden overlijden: MaryMouse
quote:
lekker he geef je die laptop aan je kids hebben ze geen tijd meer voor jou jij avondje vrijquote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn neefje... die is gek op vliegen
dat ligt meestal aan Piet hoor, die neemt meestal ook de smileys meequote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef Vultarian het volgende:
hoi Ceetje![]()
geef m'n quotes eens terug, elke keer als jij komt lijken mijn quotes ermee te stoppen
* Vultarian grijpt de telefoon en begint 1-1-2 te bellenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat ligt meestal aan Piet hoor, die neemt meestal ook de smileys mee
1-1-2 staat waarschijnlijk buiten in de tuin te roken en hoort zijn foon nietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
* Vultarian grijpt de telefoon en begint 1-1-2 te bellen
dan zou m'n quote ook weer moeten werkenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
1-1-2 staat waarschijnlijk buiten in de tuin te roken en hoort zijn foon niet
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan zou m'n quote ook weer moeten werken
en jawel![]()
helemaal niks geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
is er nog wat gebeurd bij de buren? Behalve dat gelul over die twee "weggenomineerden" die weer een come back zouden gaan maken?
\quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
is er nog wat gebeurd bij de buren? Behalve dat gelul over die twee "weggenomineerden" die weer een come back zouden gaan maken?
je vergeet hun nieuwe huisdier, verder niets neequote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
vanavond de "laif" hè, dus iedereen zit er al klaar voor natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
Wat is het druk hier in ene ....Piet
Niki
Ceetje
Vultarian die er ook nog is
Hooi Mary!!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
Wat is het druk hier in ene ....Piet
Niki
Ceetje
Vultarian die er ook nog is
Dat zit ik al sinds 12 uur vanmiddag hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vanavond de "laif" hè, dus iedereen zit er al klaar voor natuurlijk![]()
![]()
Geniet je van je vakantie??quote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zit ik al sinds 12 uur vanmiddag hoor
nog niet, snel nog even etenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vanavond de "laif" hè, dus iedereen zit er al klaar voor natuurlijk![]()
![]()
en goeienavond Mary![]()
![]()
![]()
volgende week donderdag doe ik dat ook weer, hopelijk. Als m'n baas tenminste meewerkt deze keer. Dan ben ik vanaf woensdag 11.45 uur vrijquote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zit ik al sinds 12 uur vanmiddag hoor
quote:
heb hem al snel teruggekaapt toen jij nog verdwaald was op pagina 1quote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef pietpaniek het volgende:
Ik was nog op pagina 1 had niet gezien dat jullie al naar 2 waren....... Ik heb hier nog wat smilies in de aanbiedingmaar de quote is uitverkocht
hoi Pietquote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef pietpaniek het volgende:
Ik was nog op pagina 1 had niet gezien dat jullie al naar 2 waren....... Ik heb hier nog wat smilies in de aanbiedingmaar de quote is uitverkocht
weer pizza opwarmen ?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef pietpaniek het volgende:
je hebt wel een erg goede indruk van mij hequote:
wij deze keer niet. Heb lekkere hollandse pot gekookt, verse worst, bloemkool, aardappetjes en ijs met aardbeien en slagroom als toetjequote:
Ik heb afgelopen uur alle fok smileys gevangen in mijn eigen html-paginaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]ik kan nog wel quoten en smiles maken....
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je hebt wel een erg goede indruk van mij he
Aaah moet je wat harder gaan lopenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef pietpaniek het volgende:
Ja gewoon doorlopen als ik even niet opletmaaar heb jullie lekker weer gevonden
doorlopen Piet, altijd maar doorlopen hè. Alleen bij de Cos hoeft dat niet, ik loop er tegenwoordig standaard 2 of 3 achterquote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef pietpaniek het volgende:
Ja gewoon doorlopen als ik even niet opletmaaar heb jullie lekker weer gevonden
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij deze keer niet. Heb lekkere hollandse pot gekookt, verse worst, bloemkool, aardappetjes en ijs met aardbeien en slagroom als toetje![]()
Mobiel mee, vertellen als je weg gaat, doen wij wel streamverslaggen voor je!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef Ceetje.. het volgende:
zometeen nog even dochterlief ophalen bij de judoles........... moet ik weer een half uur van de daily missen
kan die gast niet door etenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
Mijn moeders vriend eet vanavond mee, dus eten we pas om kwart voor 8, als ik geluk heb ben ik net voor de live show weer boven...
Dek de tafel mooi, kaarsje erbij, wijntje, wens je moeder en haar lief veel plezier en vertrek in het kader van hun privacy met jouw bordje naar boven ...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
Mijn moeders vriend eet vanavond mee, dus eten we pas om kwart voor 8, als ik geluk heb ben ik net voor de live show weer boven...
joh, lief van je, echt, maar ik heb nog niet zo'n geavanceerde mobiel, is aan mij niet besteedquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mobiel mee, vertellen als je weg gaat, doen wij wel streamverslaggen voor je!
quote:
Lekker.... zelf gemaakt?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
en om je gerust te stellen, rijst met kip tandoori vandaag
ipadquote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
joh, lief van je, echt, maar ik heb nog niet zo'n geavanceerde mobiel, is aan mij niet besteed
Maar volgende maand heb ik wel een Ipad.
Maar een half uurtje missen zal zo erg niet zijn hoop ik. De aktie begint meestal toch pas na 20.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |