wij deze keer niet. Heb lekkere hollandse pot gekookt, verse worst, bloemkool, aardappetjes en ijs met aardbeien en slagroom als toetjequote:
Ik heb afgelopen uur alle fok smileys gevangen in mijn eigen html-paginaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]ik kan nog wel quoten en smiles maken....
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je hebt wel een erg goede indruk van mij he
Aaah moet je wat harder gaan lopenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef pietpaniek het volgende:
Ja gewoon doorlopen als ik even niet opletmaaar heb jullie lekker weer gevonden
doorlopen Piet, altijd maar doorlopen hè. Alleen bij de Cos hoeft dat niet, ik loop er tegenwoordig standaard 2 of 3 achterquote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef pietpaniek het volgende:
Ja gewoon doorlopen als ik even niet opletmaaar heb jullie lekker weer gevonden
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wij deze keer niet. Heb lekkere hollandse pot gekookt, verse worst, bloemkool, aardappetjes en ijs met aardbeien en slagroom als toetje![]()
Mobiel mee, vertellen als je weg gaat, doen wij wel streamverslaggen voor je!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef Ceetje.. het volgende:
zometeen nog even dochterlief ophalen bij de judoles........... moet ik weer een half uur van de daily missen
kan die gast niet door etenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
Mijn moeders vriend eet vanavond mee, dus eten we pas om kwart voor 8, als ik geluk heb ben ik net voor de live show weer boven...
Dek de tafel mooi, kaarsje erbij, wijntje, wens je moeder en haar lief veel plezier en vertrek in het kader van hun privacy met jouw bordje naar boven ...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
Mijn moeders vriend eet vanavond mee, dus eten we pas om kwart voor 8, als ik geluk heb ben ik net voor de live show weer boven...
joh, lief van je, echt, maar ik heb nog niet zo'n geavanceerde mobiel, is aan mij niet besteedquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mobiel mee, vertellen als je weg gaat, doen wij wel streamverslaggen voor je!
quote:
Lekker.... zelf gemaakt?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
en om je gerust te stellen, rijst met kip tandoori vandaag
ipadquote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
joh, lief van je, echt, maar ik heb nog niet zo'n geavanceerde mobiel, is aan mij niet besteed
Maar volgende maand heb ik wel een Ipad.
Maar een half uurtje missen zal zo erg niet zijn hoop ik. De aktie begint meestal toch pas na 20.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |