quote:
ik welquote:
Tot straks Ceetjequote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ben er weer vandoor, schakel vanavond zeker weer in. Kindjes hebben ook recht op laptoptijd en aandacht van hun moeder. Zeker omdat ik de afgelopen week helemaal geen tijd voor ze had.![]()
Dus: Tot vanavond allemaal![]()
![]()
ik heb nog nooit fipo gehad, daarom heb ik 't ook maar eens getyptquote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wilde hem niet hebben krijg je weer van die lapo-tt-fipo opmerkingen
ja jij natuurlijk wel, * Vultarian slikt andere opmerking inquote:
tot vanavondquote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ben er weer vandoor, schakel vanavond zeker weer in. Kindjes hebben ook recht op laptoptijd en aandacht van hun moeder. Zeker omdat ik de afgelopen week helemaal geen tijd voor ze had.![]()
Dus: Tot vanavond allemaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja jij natuurlijk wel, * Vultarian slikt andere opmerking in
quote:
zij is ouderwets en ik ben uit de tijd dus we hebben geen trouwen meer nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trouwen zo ouderwets en uit de tijd
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zij is ouderwets en ik ben uit de tijd dus we hebben geen trouwen meer nodig
hey bommie, hoe is het leven in smallville?quote:
Aflevering 9 nu .. tis nog ff inkomen maar hij is goed te pruimen op 720pquote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hey bommie, hoe is het leven in smallville?
veel erger dan sst kan het iig nooit zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aflevering 9 nu .. tis nog ff inkomen maar hij is goed te pruimen op 720p
Psies mooie beelden zonder streamlock in HD en je weet vantevoren dat het gescript isquote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
veel erger dan sst kan het iig nooit zijn
iemand het geheim van clark al geraden?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies mooie beelden zonder streamlock in HD en je weet vantevoren dat het gescript is
Nou, Lex Luthor staat op het randje om op de rode knop te drukkenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
iemand het geheim van clark al geraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |