quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
juist dat zilte maakt het zo speciaal. Maae een lekker stukje nieuw zeelands lammis ook niks mis mee
ik vind het een mooie TTquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Sorry duurde even voor ik op een TT kon kommen...
Leuke nieuwe ui!!!quote:
Ja... maar dacht je nu werkelijk dat ik als 19 jarige het verschil kon proevenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
juist dat zilte maakt het zo speciaal. Maae een lekker stukje nieuw zeelands lammis ook niks mis mee
wilde wel een keer geknuffeld wordenquote:
Met 1 Kquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef mspoez het volgende:
Haha, ik voel me helemaal welkom hier Nikki!
is toch prima... verwoord goed de laatste 100 posts van de vorige SCquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Sorry duurde even voor ik op een TT kon kommen...
kom maar hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde wel een keer geknuffeld worden![]()
Ja daarom!! Ik bedoelde meer dat het daarom iets langer duurde tot ik opende (en dat ik niet doorhad dat ik LAPO had toen ik posten)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is toch prima... verwoord goed de laatste 100 posts van de vorige SC
Is dat nog knuffelen of eigenlijk al ordinair tongelenquote:
Je mag nogquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Met 1 K(Ik corrigeer iedereen die het fout spelt!)
oh lekkerquote:
Wat goed van je!! Heb al meerder mensen moeten verbeterenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag noghoor... we zitten nog onder #50... en ik heb het gelukkig nooit fout gespeld
he meelij met jequote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
hele dag topic gehad en niemand die kwam voor een date
Aaaaah Arme Vultarian!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
maar wij hebben toch een mini-date morgenochtend bij de koffiequote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
en da's niet waar het goddelijk vosje kwam er op afquote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
knuffelen... tongelen mag niet van Laura voor het NL publiekquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Is dat nog knuffelen of eigenlijk al ordinair tongelen
ahum.... sinds ik thuis ben is er al bijna 2 cossen volgeschreven.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Niki.P het volgende:
Het is trouwens voor mijn gevoel ook al de hele avond zo rustig in de COS...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop