quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
juist dat zilte maakt het zo speciaal. Maae een lekker stukje nieuw zeelands lammis ook niks mis mee
ik vind het een mooie TTquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Sorry duurde even voor ik op een TT kon kommen...
Ja... maar dacht je nu werkelijk dat ik als 19 jarige het verschil kon proevenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
juist dat zilte maakt het zo speciaal. Maae een lekker stukje nieuw zeelands lammis ook niks mis mee
Met 1 Kquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef mspoez het volgende:
Haha, ik voel me helemaal welkom hier Nikki!
is toch prima... verwoord goed de laatste 100 posts van de vorige SCquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
Sorry duurde even voor ik op een TT kon kommen...
kom maar hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde wel een keer geknuffeld worden![]()
Ja daarom!! Ik bedoelde meer dat het daarom iets langer duurde tot ik opende (en dat ik niet doorhad dat ik LAPO had toen ik posten)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is toch prima... verwoord goed de laatste 100 posts van de vorige SC
Je mag nogquote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Met 1 K(Ik corrigeer iedereen die het fout spelt!)
Wat goed van je!! Heb al meerder mensen moeten verbeterenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag noghoor... we zitten nog onder #50... en ik heb het gelukkig nooit fout gespeld
he meelij met jequote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
hele dag topic gehad en niemand die kwam voor een date
Aaaaah Arme Vultarian!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
maar wij hebben toch een mini-date morgenochtend bij de koffiequote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
en da's niet waar het goddelijk vosje kwam er op afquote:Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
knuffelen... tongelen mag niet van Laura voor het NL publiekquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Is dat nog knuffelen of eigenlijk al ordinair tongelen
ahum.... sinds ik thuis ben is er al bijna 2 cossen volgeschreven.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Niki.P het volgende:
Het is trouwens voor mijn gevoel ook al de hele avond zo rustig in de COS...
vosje kwam misschien wel voor een date, maar niet met mij (gelukkig)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en da's niet waar het goddelijk vosje kwam er op af
ja dat is wel zo, daar ben ik dan toch heel tevreden meequote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar wij hebben toch een mini-date morgenochtend bij de koffie
Volgens mij had Laura er niet zo veel problemen mee, die zoende Alex altijd gewoon Alex trok er altijd een dekken over heen eigelijk net als Flip en Jo nu wat een prutsen mannen daar eigelijk...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
knuffelen... tongelen mag niet van Laura voor het NL publiek
Ja het gaat ook wel snel maar op ene of andere manier heb ik het gevoel dat er nog minder wordt gezegd dan normaal... inhoudelijk zeg maar...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum.... sinds ik thuis ben is er al bijna 2 cossen volgeschreven.
2e OffT post (for the record)... ik was er vanmorgen zelf bij toen Jo Flip wilde tongen, en Lau riep dat kriebelen wél mocht maar zoenen niet * end of discussion *quote:Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij had Laura er niet zo veel problemen mee, die zoende Alex altijd gewoon Alex trok er altijd een dekken over heen eigelijk net als Flip en Jo nu wat een prutsen mannen daar eigelijk...
ik mag het eigenlijk hier helemaal niet over hebben hier!!
dat gevoel heb ik al een aantal dagenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het gaat ook wel snel maar op ene of andere manier heb ik het gevoel dat er nog minder wordt gezegd dan normaal... inhoudelijk zeg maar...
lief knuffel kokjequote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
lief muisje, lieve niki
beste vultarian
Ik ga er van tussen, de koek is op.
tot morgen![]()
![]()
trustequote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
lief muisje, lieve niki
beste vultarian
tot morgen![]()
![]()
het wordt al een tijdje inhoudelijk steeds minder, ik lees en reageer er ook steeds minderquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het gaat ook wel snel maar op ene of andere manier heb ik het gevoel dat er nog minder wordt gezegd dan normaal... inhoudelijk zeg maar...
Dag lieve kokkie!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
lief muisje, lieve niki
beste vultarian
tot morgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dag lieve kokkie!!!!
Tot morgen
Om me TT waar te maken en omdat ik je zo lief vindt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan me toch een slippertje herrineren over een bepaalde vriezer?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat klopt, daarom heb ik vanochtend continue inhoudelijk op de streams gepost en alle overige opmerkingen genegeerd en niet op gereageerd. Ik denk dat er minder dan 100 posts van een COS nog echt over de streams gaan. De rest vooral commentaar op het uiterlijk/karakter/persoonlijkheid van de deelnemers en dito op de fokkers
Inderdaad soms als het rustig is hier en in de COS ga ik gewoon letterlijk in de COS zetten wat er op de streams gebeurt, is ook wel grappig!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat klopt, daarom heb ik vanochtend continue inhoudelijk op de streams gepost en alle overige opmerkingen genegeerd en niet op gereageerd. Ik denk dat er minder dan 100 posts van een COS nog echt over de streams gaan. De rest vooral commentaar op het uiterlijk/karakter/persoonlijkheid van de deelnemers en dito op de fokkers
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik kan me toch een slippertje herrineren over een bepaalde vriezer?
je moet ook wel heel erg offtopic om het erger te maken dan dat soort gezwets jaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt ja... maar wel pas nadat ik mij ervan overtuigd had dat die opmerking meer ontopic was dan de dieet gewoonten van iedereen / sponser activiteiten / t-shirts die gemaakt moesten worden etc.
Dat het hier wat drukker is dan pak em beet vijf weken geleden, en dat het voornamelijk dezelfde personen zijn die hier zitten, komt omdat wij nogal hardhandig vanwege offtopic gezwaai (tot morgen xxxquote:Op woensdag 13 april 2011 23:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad soms als het rustig is hier en in de COS ga ik gewoon letterlijk in de COS zetten wat er op de streams gebeurt, is ook wel grappig!!
Hoi Mark.....quote:
pas maar op dat je toetsenbord niet gaat roken en het begeeftquote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb nog nooit eerder zoveel regels in een post gezet
Tjaa, het zwaaien is ook al weer helemaal terug gekeerd naar de COS .. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens over BB begin...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat het hier wat drukker is dan pak em beet vijf weken geleden, en dat het voornamelijk dezelfde personen zijn die hier zitten, komt omdat wij nogal hardhandig vanwege offtopic gezwaai (tot morgen xxx![]()
![]()
) naar hier verbannen zijn. Groot was mijn verbazing om te zien dat diezelfde personen door wie sommigen van hier bijna een ban gekregen hebben, tot op heden nog wél door mogen gaan met hun BB en DGK filmpjes, vergelijkingen etc.
Vandaar dat ik alleen maar in de COS post als sommige anderen er niet zijn, en dan mijngedrag op zet.
viel mij ook op dat het zwaaien weer erg toeneemt ja, en voor mij is dit de eerste rls die ik volg en dan zijn al die caps van andere rls'en echt geen toevoeging..quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa, het zwaaien is ook al weer helemaal terug gekeerd naar de COS .. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens over BB begin...
toch geen pijn aan je pootjes nu hequote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb nog nooit eerder zoveel regels in een post gezet
Ach... er zitten nog net genoeg mensen in de COS die wel goed te pruimen zijn maar die zie je ook af en toe hun kop hier om de hoek steken.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pas maar op dat je toetsenbord niet gaat roken en het begeeft![]()
maar zo ben ik hier idd ook gekomen en het is hier veel gezelliger dan bij die zuurpruimen in de cos
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch geen pijn aan je pootjes nu he
Ik plaats ook geen Caps van andere RLS alleen soms vergelijk ik ze met SST heb ook alleen de laatste 2 BB's gelooft en DGK...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
viel mij ook op dat het zwaaien weer erg toeneemt ja, en voor mij is dit de eerste rls die ik volg en dan zijn al die caps van andere rls'en echt geen toevoeging..
Een keertje is niet erg.... BB's ook gevolgd, dus ja ik weet over wie en wat ze het hebben... maar al die vergelijkingen BB was beter dit, DGG was beter datquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa, het zwaaien is ook al weer helemaal terug gekeerd naar de COS .. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens over BB begin...
je bent gewoonquote:
Slaap lekker Kokkie!!quote:
quote:
goed plan, kijk om 8.30 wel ffquote:Op woensdag 13 april 2011 23:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Slaap lekker Kokkie!!
Zal tot ik naar bed ga (wat niet lang meer gaat duren denk ik) bijhouden voor je wat er gebeurt.. en als Jo en Flip gaan zoenen wat caps voor je maken oke
quote:
ik jaloers.... neuhquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
goed plan, kijk om 8.30 wel ff
Bollo niet jaloers doen nu he
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bollo!!!
Liefde kan je hier altijd krijgen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neuh, heerlijk rustig dagje in de zon en met de paardenwagen opweg geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
hoe is het met de familie? heb je die hard aan het werk gezet op je landgoed?
quote:
ik begin gewoon te blozen !quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niki is in een liefdevolle bui vanavond
dat klinkt wel lekker relaxedquote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh, heerlijk rustig dagje in de zon en met de paardenwagen opweg geweest
Ik kan toch niet de SC zo'n TT geven en dan geen liefde gaan versprieden!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niki is in een liefdevolle bui vanavond
weer die zon he.... paardenwagen... klinkt zo romantisch dat Franse plattelandquote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh, heerlijk rustig dagje in de zon en met de paardenwagen opweg geweest
dat is het ook zeker! ik vergeet gewoon de computer :pquote:
Lig je er nou nog niet in!!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
Bol je bent 5 min te vroeg binnen
ik moet slapen
ja ik had je vandaag nog wel verwacht!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
Bol je bent 5 min te vroeg binnen
ik moet slapen
Je vergeet ons!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is het ook zeker! ik vergeet gewoon de computer :p
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik kan toch niet de SC zo'n TT geven en dan geen liefde gaan versprieden!!!
Wil je ook wat liefde!?!?!?
nooit!!!! hoe kan ik jullie nou vergeten...........quote:
was onderweg, maar werd terug geroepenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ik had je vandaag nog wel verwacht!
Oke dan is het goed!!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
nooit!!!! hoe kan ik jullie nou vergeten...........
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
was onderweg, maar werd terug geroepen
Laatstequote:
je weet toch! hoeist verders hier mis ik iets??????quote:
ik wil je veel liefde geven kokkie maar kussen gaat te verquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
je weet toch! hoeist verders hier mis ik iets??????
het is toch altijd vandaag?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laatsteen
voor * sjips het is al weer vandaag *
Nee, niet echt!! Heb wel een gloednieuw toetsenbord!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
je weet toch! hoeist verders hier mis ik iets??????
ik heb de hele dag aan je gedachtquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, niet echt!! Heb wel een gloednieuw toetsenbord!!!
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar gister zei ik weltrusten tegen kokkie, en daarnet wilde ik zeggen dat dit de laatste keer vandaag zou zijn, maar het bleek al morgen te zijn. of zo iets
Jaahquote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik hoorde het gister dat je gehandicapt was
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar gister zei ik weltrusten tegen kokkie, en daarnet wilde ik zeggen dat dit de laatste keer vandaag zou zijn, maar het bleek al morgen te zijn. of zo iets
wat een mietjequote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaahstom toetsenbord doet het gewoon niet meer na dat ik er een glas drinken over heen heb gegooid...
Kokje.... nu slapen anders kan ik je vandaag geen weltrusten meer wensen, want morgen is al vandaag of zo ietsquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
kokkie kennende hoef je het morgen ook pas weer te zeggen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |