Daar lopen een hoop mensen met psychotische denkbeelden rond ja. Overigens werd net verteld dat Van der V. geen lid was van sociale netwerken, wellicht valt Fok! daar ook onder.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zou hij hier op Fok! in TRU hebben rondgelopen vraag ik me dan af?
Hij mocht juist niet door een ander worden neergeknald.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:43 schreef Patriarch het volgende:
"Hij zag geen andere uitweg dan zichzelf te doden en god te straffen"
Uhmm... hoe rijmt zich dat met de aanschaf en vervolgens dragen van een kogelwerend vest?
Klinkt meer als een 'suicide by cop' scenario. Maar de politie was te traag en z'n kogels waren al op...
Puur speculerend: het kan zijn dat hij juist zichzelf wil doden en niet door een politiekogel zou willen sterven.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:43 schreef Patriarch het volgende:
"Hij zag geen andere uitweg dan zichzelf te doden en god te straffen"
Uhmm... hoe rijmt zich dat met de aanschaf en vervolgens dragen van een kogelwerend vest?
Klinkt meer als een 'suicide by cop' scenario. Maar de politie was te traag en z'n kogels waren al op...
Op die manier had ik het nog niet bekeken. Zit wat in iddquote:Op maandag 11 juli 2011 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij mocht juist niet door een ander worden neergeknald.
Moest ie zelf doen. Zelfmoord is de eindzonde in dit geval gok ik zo.
Hier heb ik nog geen woorden voor.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:49 schreef alors het volgende:
Ze gaan een vriend van hem dus vervolgen omdat hij mogelijk wist van de plannen...
quote:Titel V. Misdrijven tegen de openbare orde
Artikel 136
1
Hij die, kennis dragende van een voornemen tot het plegen van een van de in de artt. 92-110 omschreven misdrijven, tot desertie in tijd van oorlog, tot militair verraad, tot moord, mensenroof of verkrachting of tot een van de in Titel VII van dit Boek omschreven misdrijven dan wel een terroristisch misdrijf voor zover daardoor levensgevaar wordt veroorzaakt, op een tijdstip waarop het plegen van deze misdrijven nog kan worden voorkomen, opzettelijk nalaat daarvan tijdig voldoende kennis te geven, hetzij aan de ambtenaren van de justitie of politie, hetzij aan de bedreigde, wordt, indien het misdrijf is gevolgd, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie.
Hoe hebben zij dan schuld aan dit gebeuren?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:55 schreef Specularium het volgende:
Persconferentie over de resultaten van het onderzoek over een uurtje.
Ben benieuwd hoe hard de politie gaat proberen zichzelf niet de schuld te geven.
ik dacht dat ze net zeiden dat de politie die wapenvergunning verleende...quote:Op maandag 11 juli 2011 10:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe hebben zij dan schuld aan dit gebeuren?
Niet goed gescreend.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe hebben zij dan schuld aan dit gebeuren?
De procedure is niet waterdicht. Volgens mij is dit niet te verwijten aan de politie..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |