Precies mijn gedachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef Haque het volgende:
Je weet nooit wie er aan de andere kant van de lijn zit. Je zult haar (of hem) toch los moeten laten als die zo geheimzinnig doet, want waarschijnlijk is zij een hij van 50 met de hand in de broek.
Als je na 3x lezen (waarom 3x uberhaubt?) niet verder komt dan een emoticon zou ik toch eens prof. hulp zoeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb de OP 3 x gelezen en mijn enige reactie kan helaas niet anders zijn dat dit:
Of dat meisje waarmee hij een 'relatie' heeft, moet wel nep zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef reetveter het volgende:
Hahaha gooozer. Waarschijnlijk is het gewoon iemand uit je klas die je vies in de maling neemt. 2 jaar een relatie en nog nooit gezien. Dit moet haast wel fake zijn eigenlijk dit topic.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb de OP 3 x gelezen en mijn enige reactie kan helaas niet anders zijn dat dit:
Ja als dat meisje echt blijkt te zijn kom ik van mars en ben ik gebaard door een roze olifant met diamanten oren.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of dat meisje waarmee hij een 'relatie' heeft, moet wel nep zijn
Dit is nu al het meestquote:
Je slechte spelling en het serieus ingaan op een sarcastische reactie maken jou daarentegen ook niet slimmer. Ik zou toch eens prof. hulp zoeken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als je na 3x lezen (waarom 3x uberhaubt?) niet verder komt dan een emoticon zou ik toch eens prof. hulp zoeken.
Het is wel een van de meest treurige dingen die ik gelezen heb inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dit is nu al het meesttopic van dit jaar.
slechte spelling? oh zorrie menear dhe gramatieca nasi.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je slechte spelling en het serieus ingaan op een sarcastische reactie maken jou daarentegen ook niet slimmer. Ik zou toch eens prof. hulp zoeken.
Dit dus idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
hoe ik hierin beland ben? hm. om een lang verhaal kort te maken. mijn oudere zus zat op zo een internetchatsite, en ik wou dat dan ook. erg uitgebreid, met kamer en alles, en mannetjes, en bla. en zo leerde ik mensen kennen, via internet. sommige heb ik ook al gemeet. maar haar niet. zo kwam ik hierin terecht. ik vond 'troost' bij haar ofzo. en toen voor ik het wist was ik verliefd op iemand die ik niet kende.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:36 schreef Paxlie het volgende:
Hoe de hel ben je hierin beland, dit ruikt naar fake
Je kent haar van Habbo Hotel?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:50 schreef Sitaku het volgende:
[..]
hoe ik hierin beland ben? hm. om een lang verhaal kort te maken. mijn oudere zus zat op zo een internetchatsite, en ik wou dat dan ook. erg uitgebreid, met kamer en alles, en mannetjes, en bla. en zo leerde ik mensen kennen, via internet. sommige heb ik ook al gemeet. maar haar niet. zo kwam ik hierin terecht. ik vond 'troost' bij haar ofzo. en toen voor ik het wist was ik verliefd op iemand die ik niet kende.
Of jippii.nl waar 97% mannen van boven de 40 zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je kent haar van Habbo Hotel?!
goed geraden.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je kent haar van Habbo Hotel?!
ik zit niet meer op die site, ik praat nu via msn met der. maar dannog is de situatie niet beter.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef Prins_Charming het volgende:
[..]
Dat maakt je situatie niet beter.
ze is gestopt, net als ik. het was te 'kinderachtig'. dus gingen we verder via msn.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef Allure_ het volgende:
wat is haar account op habbo? Dan kunnen we je misschien helpen.
Maar met zo'n "relatie" ben je wel volwassen?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Sitaku het volgende:
[..]
ze is gestopt, net als ik. het was te 'kinderachtig'. dus gingen we verder via msn.
nee, dat zeg ik ook niet. ik weet dat dit bullshit is. maar alles wat ik probeer om dit 'echt' te maken werkt niet. denk je dat het gezellig is om verliefd te zijn op iemand die je niet kent?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar met zo'n "relatie" ben je wel volwassen?
Kap er mee, dit is een groot dramaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef Sitaku het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik ook niet. ik weet dat dit bullshit is. maar alles wat ik probeer om dit 'echt' te maken werkt niet. denk je dat het gezellig is om verliefd te zijn op iemand die je niet kent?
TS, hoe denk je dat er ze eruit ziet?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Matty___ het volgende:
je bent niet verliefd op een persoon maar op je eigen fantasie en als het wederzijnds was geweest hadden jullie elkaar al lang ontmoet.
denk er maar eens over na.
Gewoon een ultimatum stellen. Uiterlijk deze week hem/haar op de cam zien en anders is het gewoon klaar, toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:58 schreef Sitaku het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik ook niet. ik weet dat dit bullshit is. maar alles wat ik probeer om dit 'echt' te maken werkt niet. denk je dat het gezellig is om verliefd te zijn op iemand die je niet kent?
11 jarig? nou bedankt hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef Matty___ het volgende:
Ik snap het al TS is de 40 jarige pedo en het 11 jarige meisje wil geen foto sturen...
nee jij bent 40quote:Op donderdag 14 april 2011 15:05 schreef Sitaku het volgende:
[..]
11 jarig? nou bedankt hoor.
ik ben voor je informatie 15, bijna 16 jaar. (:
15 jaar en dan ditquote:Op donderdag 14 april 2011 15:05 schreef Sitaku het volgende:
[..]
11 jarig? nou bedankt hoor.
ik ben voor je informatie 15, bijna 16 jaar. (:
Stappenplan to get a life:quote:
ja, het is fucked up. (:quote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
15 jaar en dan ditIk dacht dat je 12 was.
Lachen, het is dus een roze olifant.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef Allure_ het volgende:
Het is wel even een punt om over na te denken. Als het een oerlelijke chick is kan ze makkelijk pics sturen van een knappe chick. En als het een man van 40 is idem dito.
Dus conclusie, het is wel een chick die oerlelijk is, maar zodanig labiel dat ze helemaal niets durft te versturen.
nee het is heel simple. alleen je wilt de stap niet maken.quote:
beste stuurman staan aan walquote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef Allure_ het volgende:
'Ga naar buiten', 'get a life'
Uit de mond van FOK!kers klink dat echt hilarisch.
bijna goedquote:
ohja?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil die bijna zwarte foto ook wel zien, TS. Ik denk dat ik haar ken trouwens.
Een meisje wat ik ken zit echt in dezelfde situatie en kent die jongen ook van habbo ;s
En waarom durft ze die jongen geen foto te sturen dan. =$quote:Op donderdag 14 april 2011 15:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil die bijna zwarte foto ook wel zien, TS. Ik denk dat ik haar ken trouwens.
Een meisje wat ik ken zit echt in dezelfde situatie en kent die jongen ook van habbo ;s
Was dat het meisje waar jij het laatst over had, die best wel knap was maar echt heel erg onzeker over haar lichaam en zo?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:17 schreef Allure_ het volgende:
Ja, maar zij heeft zon ziekte met van die wit bruine vlekken op haar gezicht enzo. Maar verder is zij echt superlief mar ik snap wel dat zij onzeker is..quote:Op donderdag 14 april 2011 15:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was dat het meisje waar jij het laatst over had, die best wel knap was maar echt heel erg onzeker over haar lichaam en zo?
Klopt helemaal man. Jij snapt mijquote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar hebben we Henk.
Henkie die alleen op Twitter tegen meisjes durft te praten
Wat Matty zegt. Plus rest vd reactiesquote:Op donderdag 14 april 2011 14:57 schreef Matty___ het volgende:
je bent niet verliefd op een persoon maar op je eigen fantasie en als het wederzijnds was geweest hadden jullie elkaar al lang ontmoet.
denk er maar eens over na.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:36 schreef Paxlie het volgende:
Hoe de hel ben je hierin beland, dit ruikt naar fake
quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef Fluweel het volgende:
Ik heb een beetje een probleem..
Een maandje terug was ik dus aan het sms-en met een meisje, 16 net als ik. Ik dacht misschien komt er wat van, maar toen. Vorige week zaterdag ging ik uit, en kwam ik iemand tegen die ik al langer leuk vond. We hebben een heel leuke avond gehad en natuurlijk ook gewoon wat gezoend enz. Maar nu komt het probleem, ze is erachter dat ik die ander heb gesmst dus zit ik beetje in een kutsituatie. Ik hoop dat ze nu niet niks meer met me wil en haar al helemaal niet verliezen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:58 schreef Fluweel het volgende:
Als dit geen troll is, dan is dit gewoon het zieligste wat ik ooit heb meegemaakt
Ga naar buiten man, zo autistisch ben je ook niet lijkt me.
Hahaha echt hequote:
Ik ga nu berekenen wie het treurigst is JIJ of TS.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik begrijp TS volkomen, ik heb zelf al 3 jaar met een schat van een meid die ik via internet ken. Ik heb wel 3 foto's daarentegen, en ze heeft gezegd dat ze misschien in december een keer wil afspreken maar dat is nog niet zeker. Zeker niet uitmaken TS, liefde overwint alles
!
deze manquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:34 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Ik ga nu berekenen wie het treurigst is JIJ of TS.
We pakken eerst het aantal jaren
Skylark: 3 jaar
TS: 2 jaar
Nu de pics
Skylark: 3
TS: 0
Berekening
Skylark -3+3=0
TS: -2+0=-2
Conclusie:
Skylark heeft weliswaar 1 jaar langer deze poppenkast volgehouden, maar heeft wel 3 pics bemachtigt.
TS heeft 1 jaar korter de poppenkast volgehouden wat hem in aantal jaren minder treurig maakt, maar hij heeft geen enkele pic veroverd. Dit weegt net zo zwaar mee.
TS is om die reden de treurigste van de twee en zal alleen doodgaan.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef De_Viborateur het volgende:
Normaal zou dit wel grappig zijn maar TS is al genoeg vernederd. Dus voordat je "haar" uiteindelijk toch kan ontmoeten in een hotelkamertje ergens in Brazilië en daar neer geknuppelt wordt en vervolgens je achterste maagdelijkheid verliest, wil ik je waarschuwen en je zeggen dat een echt persoon als vriend(in) veel veiliger is.
Dat is niet zo raarquote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef boffer69 het volgende:
Waar heeft TS zijn chick dan gevonden?
chatroulette?
Je vriendin via Omegle ontmoetenquote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef firebladex het volgende:
[..]
Dat is niet zo raarIk heb mijn vriendin via Omegle ontmoet, oke het is geen chatroulette maar toch... en heb nu al anderhalve jaar relatie met haar
Maar de TS komt toch voor mij over als een troll
quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef Nitwit82 het volgende:
Het gaat weer wel weer hoor Niks aan de hand
Waar was je nou vanmiddag, ik heb van 12:00 tot 13:00 op het plein gezeten en je kwam maar nietquote:
Ov had het denk ik door...quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
Daten door het internet
[..]
Waar was je nou vanmiddag, ik heb van 12:00 tot 13:00 op het plein gezeten en je kwam maar niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |