Ze werd niet boos, maar ze kwam aan de deur met een goede vriendin van der en vroeg erover. Dus een beetje een rare situatie.quote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
Werd ze daar boos om dan, dat je met een ander meisje hebt gesmst voordat je haar zoende?!
Grammatica is niet mijn sterkste kant geef ik toe, maar het is leesbaar toch?quote:
Met tranen in mijn ogen gelezenquote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Fluweel het volgende:
[..]
Ze werd niet boos, maar ze kwam aan de deur met een goede vriendin van der en vroeg erover. Dus een beetje een rare situatie.
[..]
Grammatica is niet mijn sterkste kant geef ik toe, maar het is leesbaar toch?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef drvc het volgende:
Wees een baas, en maak van die twéé bitches, alleenstaande tienermoeders!
Hoeren zeiken om alles, dus het was wel te verwachtenquote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
Werd ze daar boos om dan, dat je met een ander meisje hebt gesmst voordat je haar zoende?!
Hoe is ze daar überhaupt achter gekomen?quote:Op maandag 11 april 2011 21:13 schreef drvc het volgende:
[..]
Hoeren zeiken om alles, dus het was wel te verwachten
Waarschijnlijk door geroddel, zoals altijdquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hoe is ze daar überhaupt achter gekomen?
TS geeft zijn telefoon vrijwillig aan vrouwenquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De eerste heeft het dus laten lezenquote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
What the fack is dit?quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef Fluweel het volgende:
blablabla... We hebben een heel leuke avond gehad en natuurlijk ook gewoon wat gezoend enz. Maar nu komt het probleem, ze is erachter dat ik die ander heb gesmst dus zit ik beetje in een kutsituatie. Ik hoop dat ze nu niet niks meer met me wil en haar al helemaal niet verliezen.
kakhuillie
quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef drvc het volgende:
Wees een baas, en maak van die twéé bitches, tienermoeders!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |