een willekeurige italiaanse op 1 en Vos op 2?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:33 schreef Beregd het volgende:
OS bij de vrouwen lijkt me wel eens leuk om te doen?
Ronde vh Baskenland a.u.b.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:36 schreef borisz het volgende:
Nieuw seizoen staat voor de deur.
Voorlopig is het de huidige kalender + Olympische spelen + WK ploegentijdrit.
Nog andere dingen?
Zou volgend jaar best de TDU erin willen hebben hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:18 schreef Felagund het volgende:
Qihai Lake is prima, mij lijkt het niets om voor Omloop al een koers te voorspellen.
Dat. Er worden al heel veel tradities in het fietsen gesloopt. Deze houden we nog even in standquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:47 schreef komrad het volgende:
vind ik ook, het seizoen begint bij de omloop. Traditie
leuk, alleen heb je met de Tour al druk aan prono's en moeten mensen ivm vakantie al vooruit voorspellen. Nog eentje erbij is dan misschien minder handig....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:03 schreef borisz het volgende:
Als exotische rit willen we de Qinhai Lake (2/HC) voorstellen. Zal in juli plaats vinden tegelijk met de Tour.
Qua niveau wordt het ingedeeld in de categorie Qatar, Oman, Langkawi, 3-daagse de panne, International Presidency Turkey Tour . Over Langkawi ook nog nagedacht, maar die begint al voor de Omloop dus eigenlijk net te vroeg.
Hier hebben we zelf in de hand of de traditie blijftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat. Er worden al heel veel tradities in het fietsen gesloopt. Deze houden we nog even in stand.
eerste keer wat pas met de PRquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:47 schreef komrad het volgende:
vind ik ook, het seizoen begint bij de omloop. Traditie
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:01 schreef Felagund het volgende:
Ik heb liever alle truitjes dan de TTT, eerlijk gezegd.
Ja, lijkt mij beter dan voor iedere trui een top 5.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef borisz het volgende:
Truitjes zou betekenen via het bonussysteem. Je noemt 1 naam, is die goed krijg je 4 punten, top5 = 2 punten en top10 = 1 punt.
ja dat sowieso nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij beter dan voor iedere trui een top 5.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:01 schreef Felagund het volgende:
Ik heb liever alle truitjes dan de TTT, eerlijk gezegd.
idd, zelfde als bij NK'squote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef rubbereend het volgende:
Bij de Tour is er toch ook gewoon een systeem dat je één naam noemt
Prima idee. En dan inderdaad voor alle rondes hetzelfde systeem hanteren.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef borisz het volgende:
Truitjes zou betekenen via het bonussysteem. Je noemt 1 naam, is die goed krijg je 4 punten, top5 = 2 punten en top10 = 1 punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |