Voor Michhas:quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Michhas het volgende:
Klinkie, sharr of piel, vertel eens een mop
quote:Sta ik laatst in de file, draait die vent in de auto naast me zijn raampje open..
Ik denk, die wil iets vragen dus ik draai zelf ook mijn raampje open.
Zegt die vent: '' Ook een scheet gelaten?''
quote:
Ben ik wederquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef mc-Piel het volgende:
Een Engelsman, een Nederlander en een Belg zitten bij elkaar in de kroeg. Ze vertellen elkaar dat ze hun vrouw verdenken van overspel. De Engelsman: Volgens mij doet mijn vrouw het met een timmerman, er lag allemaal zaagsel onder het bed! Zegt de nederlander: Volgens mij doet mijn vrouw het met een loodgieter, ik vond allemaal koperen pijpen onder het bed. Zegt de belg: Volgens mij doet mijn vrouw het met een paard! Een Paard?! Vragen de Engelsman en de Nederlander. Ja zegt de belg, ik vond vanochtend een ruiter onder het bed.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef mc-Piel het volgende:
Een Engelsman, een Nederlander en een Belg zitten bij elkaar in de kroeg. Ze vertellen elkaar dat ze hun vrouw verdenken van overspel. De Engelsman: Volgens mij doet mijn vrouw het met een timmerman, er lag allemaal zaagsel onder het bed! Zegt de nederlander: Volgens mij doet mijn vrouw het met een loodgieter, ik vond allemaal koperen pijpen onder het bed. Zegt de belg: Volgens mij doet mijn vrouw het met een paard! Een Paard?! Vragen de Engelsman en de Nederlander. Ja zegt de belg, ik vond vanochtend een ruiter onder het bed.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:20 schreef Zeroku het volgende:
Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen...
Dokter: "wat is er gebeurd?"
Vrouw: "
Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen..."
Dokter: "daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen: als uw man dronken thuiskomt,
neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen."
2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij ziet er herboren en fris uit.
Vrouw:
"Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd! "
Dokter:
"Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te houden ?"
Pics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:24 schreef sharr het volgende:
Het is paars en als je erop duwt gaat het licht bij de buren uit. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ok ik zal het niet meer doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok ok ik stop.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:28 schreef Michhas het volgende:
Het is zondag, en dat betekent dat het voetballen op het menu staat. Hele families trekken naar het stadion om hun club te zien spelen. Voor deze ene keer hebben twee oude vrouwen een kaartje gekocht, omdat hun kleinzoon graag met zijn oma's in het voetbalstadion wil zitten.
De jongen en zijn oma's zijn binnen en de wedstrijd begint. Al snel mist de thuisploeg een grote kans. Zegt de ene oma: '' Wat een grote kans''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |