Ja heb vandaag training, de hele dag niksen en ouwehoerenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goedZal ik je werk anders overnemen? Is het een beetje leuk?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef Michhas het volgende:
Sharr topic, hier moet ik even gepost hebben
Oh, dan hoef je niets te doen. Handigquote:Op donderdag 14 april 2011 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja heb vandaag training, de hele dag niksen en ouwehoeren
Ik heb morgen vrijquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, dan hoef je niets te doen. HandigIk kom je morgen wel vervangen van je werk dan!
Muhahaquote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef sharr het volgende:
Dankzij Merel zing ik nu de hele tijd in mijn hoofd 'wasmachines leven langer met calgon! PING!'
Nu werkenquote:
Haten op mijn lapopakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef Patje1987 het volgende:
Was het weer zo ver sharr, alweder de lapo![]()
Niet haten tochquote:
Vliegen?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nu werkenmaar vanavond vliegen
Michhas?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Dublinquote:
Nice, wat ga je daar doen? Voor je werk?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef 92Merel het volgende:
Michhas?Ik ben verliefd op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nice, wat ga je daar doen? Voor je werk?
Ga even een dagje heen voor me oms's 80ste verjaardagquote:
Oehquote:
Gefeliciteerd !quote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
[..]
Ga even een dagje heen voor me oms's 80ste verjaardag
danku dankuquote:
Klinkiequote:
Niet hatenquote:
Tuurlijkquote:
Laat maar danquote:Op donderdag 14 april 2011 09:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk
Al moet ik wel zeggen dat ik ook al met OV getrouwd ben en dat muis het gister ook vroeg
Maar OV was geen echte liefde, hij gaat vreemd met zomermeisjequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar OV was geen echte liefde, hij gaat vreemd met zomermeisje
Heb je je Snuggie nog?quote:
Vanaf waar?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga straks voor het eerst met de trein naar Utrecht. Ik ben bang!
Ja stiekem, dan weet ik het toch nietquote:
Ja die is lekker warmquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:25 schreef mc-Piel het volgende:
ik zit nu bij scheikunde! Ik probeer walvis vriendelijk buskruit te maken voor de kanonnen op ons schip!
weet ik, lief zusjequote:
Amsterdamquote:Op donderdag 14 april 2011 09:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Vanaf waar?![]()
Ik heb dat pas ook voor het eerst gedaan, best spannend allus.
Of je valt in slaapquote:Op donderdag 14 april 2011 09:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja man hartstikke eng!!!!! Straks vergeet ik uit te stappen oid!!!!!![]()
Daar ben ik pas nog geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 09:27 schreef sharr het volgende:
Ik ga zaterdag naar het Tikibad met het OV. Eng he
Hihi kom je op bezoek?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:28 schreef sharr het volgende:
Of je pakt perongeluk de trein naar Den Bosch![]()
![]()
Of je valt in slaap in de trein en wordt wakker op het rangeerterreinquote:Op donderdag 14 april 2011 09:28 schreef sharr het volgende:
Of je pakt perongeluk de trein naar Den Bosch![]()
![]()
Tikibadquote:Op donderdag 14 april 2011 09:27 schreef sharr het volgende:
Ik ga zaterdag naar het Tikibad met het OV. Eng he
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar ben ik pas nog geweest
[..]
Hihi kom je op bezoek?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tikibad
Zo'n meisje uit mijn oude klas was zo dik dat ze steeds echt minuten lang in die trechter bleef hangen. Maargoed, ik zit bij scheikunde, niet bij natuurkunde
ik help je er nog wel een keer overheen! Ik denk en doe als een visquote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef sharr het volgende:
Ik moet bekennen dat ik geen enkel zwemdiploma heb en stiekem bang ben voor water. Gr gr.
Die glijbanen gaan trouwens wel hard daar, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestOja Patjen, de eerstvolgende keer dat ik in Den Bosch ben (perongeluk of expres) kom ik op bezoek.
Dankuquote:Op donderdag 14 april 2011 09:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Succes! En veel plezier bij je oma (en gefeliciteerd!)
Is goed, wel doen danquote:Op donderdag 14 april 2011 09:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ik help je er nog wel een keer overheen! Ik denk en doe als een vis
Serieus?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die glijbanen gaan trouwens wel hard daar, dat had ik niet verwacht
Je hebt ook zoeen witte glijbaan die helemaal boven aan is, in het begin denk je van mwa valt wel mee en dan maak je een daling en dan wordt je hoofd gewoon naar beneden gedrukt zo snel ga jequote:
Oh shitquote:Op donderdag 14 april 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt ook zoeen witte glijbaan die helemaal boven aan is, in het begin denk je van mwa valt wel mee en dan maak je een daling en dan wordt je hoofd gewoon naar beneden gedrukt zo snel ga je
quote:
Ha-loquote:
Je hebt een groot bed, hoor ik wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook op Jou sharr en op Patje en zero en michhas en meer.
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook op Jou sharr en op Patje en zero en michhas en meer.
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm ik heb een lichtrood shirtje aan en mn vestje is donkerblauw.. zal ik switchen van shirt?
Da's wel lief toch,quote:
WTF. Dat gemiddeldequote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef sharr het volgende:
Kutjes, ik heb 18k+ posts. Erge is dat ik pas vanaf begin december post, dus mijn gemiddelde bijna evenhoog is als een spamslet
Hey niet zo he ik voel me aangeproken!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef sharr het volgende:
Kutjes, ik heb 18k+ posts. Erge is dat ik pas vanaf begin december post, dus mijn gemiddelde bijna evenhoog is als een spamslet
Noem je mij nou spamslet?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:52 schreef sharr het volgende:
Volgens je profiel is je gemiddelde 62 postsquote:Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef sharr het volgende:
Even mijn gemiddelde berekenen.
18748 posts.
december: 21
januari: 31
februari: 28
maart: 31
april: 14
Jep, maar ik heb van juni tot december niet gepostquote:Op donderdag 14 april 2011 09:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Volgens je profiel is je gemiddelde 62 posts
Ik weet het, maar ben zwaar aan het minderen, was eerst 131, nu 103, stuk beter toch?quote:
Ohquote:Op donderdag 14 april 2011 09:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Jep, maar ik heb van juni tot december niet gepost
Ik haat je niet heur.quote:
quote:aantal posts: 24870 (gemiddeld 14 per dag)
Even fappen voor inspiratie!quote:
Ja bij mij ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Even fappen voor inspiratie!
Helpt altijd
Ben op werk manquote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Even fappen voor inspiratie!
Helpt altijd
TMI zusje.quote:
Ik ben een jongenquote:
Niet Zeroku? Die heeft juist zulke briljante grappenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Michhas het volgende:
Klinkie, sharr of piel, vertel eens een mop
Mijn onschuldigheid gaat eraan door de gedachte dat mijn grote broertje zoveel faptquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben een jongen! Ik mag daar openlijk over praten.
discriminatie , alsof jullie het niet geil vinden om te fantaseren hoe een meisje 'sopt'quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben een jongen! Ik mag daar openlijk over praten.
Heb ik geen humor dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Michhas het volgende:
Top humor ja, die Zerokuquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet Zeroku? Die heeft juist zulke briljante grappen
Ik vind dat soppen echt raarder klinken dan fappen. Fappen klinkt nog leuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
discriminatie , alsof jullie het niet geil vinden om te fantaseren hoe een meisje 'sopt'
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
discriminatie , alsof jullie het niet geil vinden om te fantaseren hoe een meisje 'sopt'
quote:
Voor Michhas:quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Michhas het volgende:
quote:Sta ik laatst in de file, draait die vent in de auto naast me zijn raampje open..
Ik denk, die wil iets vragen dus ik draai zelf ook mijn raampje open.
Zegt die vent: '' Ook een scheet gelaten?''
quote:
Ben ik wederquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef mc-Piel het volgende:
Een Engelsman, een Nederlander en een Belg zitten bij elkaar in de kroeg. Ze vertellen elkaar dat ze hun vrouw verdenken van overspel. De Engelsman: Volgens mij doet mijn vrouw het met een timmerman, er lag allemaal zaagsel onder het bed! Zegt de nederlander: Volgens mij doet mijn vrouw het met een loodgieter, ik vond allemaal koperen pijpen onder het bed. Zegt de belg: Volgens mij doet mijn vrouw het met een paard! Een Paard?! Vragen de Engelsman en de Nederlander. Ja zegt de belg, ik vond vanochtend een ruiter onder het bed.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:17 schreef mc-Piel het volgende:
Een Engelsman, een Nederlander en een Belg zitten bij elkaar in de kroeg. Ze vertellen elkaar dat ze hun vrouw verdenken van overspel. De Engelsman: Volgens mij doet mijn vrouw het met een timmerman, er lag allemaal zaagsel onder het bed! Zegt de nederlander: Volgens mij doet mijn vrouw het met een loodgieter, ik vond allemaal koperen pijpen onder het bed. Zegt de belg: Volgens mij doet mijn vrouw het met een paard! Een Paard?! Vragen de Engelsman en de Nederlander. Ja zegt de belg, ik vond vanochtend een ruiter onder het bed.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:20 schreef Zeroku het volgende:
Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen...
Dokter: "wat is er gebeurd?"
Vrouw: "
Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen..."
Dokter: "daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen: als uw man dronken thuiskomt,
neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen."
2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij ziet er herboren en fris uit.
Vrouw:
"Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd! "
Dokter:
"Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te houden ?"
Pics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:24 schreef sharr het volgende:
Het is paars en als je erop duwt gaat het licht bij de buren uit. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ok ik zal het niet meer doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok ok ik stop.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:28 schreef Michhas het volgende:
Het is zondag, en dat betekent dat het voetballen op het menu staat. Hele families trekken naar het stadion om hun club te zien spelen. Voor deze ene keer hebben twee oude vrouwen een kaartje gekocht, omdat hun kleinzoon graag met zijn oma's in het voetbalstadion wil zitten.
De jongen en zijn oma's zijn binnen en de wedstrijd begint. Al snel mist de thuisploeg een grote kans. Zegt de ene oma: '' Wat een grote kans''
quote:
Naakt FOK!ken ftwquote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
Ik heb geen zin om aan te kleden en alles.
Het is zo slecht en toch moet ik lachenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:33 schreef Michhas het volgende:
Komt een man bij de bakker...
Man: Hallo ik lust graag brood en heel snel!
Bakker: Kalmpjes aan ik ben je bitch niet.
Man: Zeggen er wel meer, van het een komt het ander.
Bakker: In dat perspectief acht ik de kans op snelle broodlevering gering.
Man: Hoeveel?
Bakker: Sorry zat even met m'n gedachten ergens anders.
Man: Niet erg professioneel.
Bakker: Kun je gerust stellen.
Man: Waar moet het heen met deze mop?
Bakker: Mop?
Man: Ja, daar hangt de camera haha.
Bakker: Haha ik dacht altijd: dat overkomt mij niet!
Dat effect heb ik wel vaker op jouquote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is zo slecht en toch moet ik lachen
hihiquote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op jou
Doeggquote:
We hebben het topic vermoordquote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
Michhas wat is deze, iedereen heeft ons verlaten.
Jij bent geen topicquote:
Niet? Zit ik godverdomme weer verkeerd.quote:
Ik typte "Niet? Kut, ik haal het altijd door elkaar." en zag dat er een nieuwe update was. Even kijken. Patje, jij weerquote:Op donderdag 14 april 2011 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet? Zit ik godverdomme weer verkeerd.
epicquote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef sharr het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
epic
projectgenoten op school keken wel ineens raar naar me
Anus: Coentunnelquote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef sharr het volgende:
aan de rosbief snuffelenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Anus: Coentunnel
Even onthouden voor Beach
quote:
WEEJO WEEJOquote:
Halloquote:
Jaloersquote:
Ohja dat kan ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 11:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bij mij ook!! Net een ochtendjas aangedaan
Hoezo niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaloers
Hier wolken en donker en koud en moet zo ijs verkopen..
[..]
Ohja dat kan ik niet![]()
En hoi
dat vond ik ook altijd zon rotvak ook meteen laten vallen toen het konquote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef mc-Piel het volgende:
Natuurkunde!
De aids van de hedendaagse maatschappij!
Ik heb geen pyjamadag, ik heb gewoon kleren aan met mijn ochtendjas.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zit op werk en pyjamadag was gister
QFTquote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef mc-Piel het volgende:
Natuurkunde!
Eens,.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:38 schreef mc-Piel het volgende:
Natuurkunde!
Hooiquote:
Ah okequote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen pyjamadag, ik heb gewoon kleren aan met mijn ochtendjas.
En betaald je baas goed voor te fokken?
Oh dan maakt het ook niet veel uit hequote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eens,.
[..]
Hooi
[..]
Ah oke![]()
Mijn vader is mn baas nu, val een dagje voor zn secetaresse in en er gebeurd niks.
Heb 3 foto's verkleind en 1 telefoontje opgenomen 'verkeerd verbonden' en ik zit hier sinds iets voor half 9
Het is dodelijk saaiquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh dan maakt het ook niet veel uit he
Ja iddquote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Merel mag ook wel mijn secretaresse zijn voor een dagje
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
En nu?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef sharr het volgende:
"WAAROM ZIT JIJ NIET OP SCHOOL!!!!???"
Oeps
Ik moest hieraan denkenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef mc-Piel het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen dat als je het getal 6 een kwartslag tegen de klok in draait, het lijkt op een slak?!
Een 9 wordt een dode slak, die ligt op zijn rug.
quote:
Per minuut?quote:
hahahquote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef mc-Piel het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen dat als je het getal 6 een kwartslag tegen de klok in draait, het lijkt op een slak?!
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef mc-Piel het volgende:
Uurquote:
Niet meerquote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef dralion13 het volgende:
maar ik ben tot nu toe wel de hoogste bieder
Ohquote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik zal maar niet bieden, ik heb zo weinig aan een secretaresse
Leuk om naar te kijken tochquote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik zal maar niet bieden, ik heb zo weinig aan een secretaresse
Ze is zo niet mannelijk, dus mwahquote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken toch
1,20!
En 150% uitbetaald als je na 21.00 uur werkt!
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ze is zo niet mannelijk, dus mwah
Janquote:
Pas maar op dat je niet arm wordtquote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken toch
1,20!
En 150% uitbetaald als je na 21.00 uur werkt!
En ik heb mn haar nog wel afgekniptquote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ze is zo niet mannelijk, dus mwah
Misschienquote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik 2 euro bied, wil je dan mijn auto wassen?
(wel als het mooi weer is hoor)
Jantjequote:
Wat kijk je verlegenquote:
Ik had iets gelezen over kogelbiefstuk die in alphen a/d rijn in de aanbieding wasquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef mc-Piel het volgende:
Kapitein Jan!
Wat zal ik vanavond koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ragout-envelopjesquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef mc-Piel het volgende:
Kapitein Jan!
Het is pas smorgensquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef mc-Piel het volgende:
Kapitein Jan!
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen over kogelbiefstuk die in alphen a/d rijn in de aanbieding washahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had iets gelezen over kogelbiefstuk die in alphen a/d rijn in de aanbieding wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik denk dat we vandaag maar even voor het onderstaande gerecht gaan Topchef Pielquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef mc-Piel het volgende:
Kapitein Jan!
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat we vandaag maar even voor het onderstaande gerecht gaan Topchef Piel![]()
Pavlova
Pavlova met crème St. Honoré, rabarber en sinaasappel-gember-sorbet
Geen scheurbuik dusquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef dralion13 het volgende:
Dat heb ik wel eens gehad
goede keus kap'tein
Niet zelf bedacht he, maar hier op onz gelezenquote:
ah, een van mijn specialiteiten!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat we vandaag maar even voor het onderstaande gerecht gaan Topchef Piel![]()
Pavlova
Pavlova met crème St. Honoré, rabarber en sinaasappel-gember-sorbet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |