quote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tikibad
Zo'n meisje uit mijn oude klas was zo dik dat ze steeds echt minuten lang in die trechter bleef hangen. Maargoed, ik zit bij scheikunde, niet bij natuurkunde
ik help je er nog wel een keer overheen! Ik denk en doe als een visquote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef sharr het volgende:
Ik moet bekennen dat ik geen enkel zwemdiploma heb en stiekem bang ben voor water. Gr gr.
Die glijbanen gaan trouwens wel hard daar, dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestOja Patjen, de eerstvolgende keer dat ik in Den Bosch ben (perongeluk of expres) kom ik op bezoek.
Dankuquote:Op donderdag 14 april 2011 09:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Succes! En veel plezier bij je oma (en gefeliciteerd!)
Is goed, wel doen danquote:Op donderdag 14 april 2011 09:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ik help je er nog wel een keer overheen! Ik denk en doe als een vis
Serieus?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die glijbanen gaan trouwens wel hard daar, dat had ik niet verwacht
Je hebt ook zoeen witte glijbaan die helemaal boven aan is, in het begin denk je van mwa valt wel mee en dan maak je een daling en dan wordt je hoofd gewoon naar beneden gedrukt zo snel ga jequote:
Oh shitquote:Op donderdag 14 april 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt ook zoeen witte glijbaan die helemaal boven aan is, in het begin denk je van mwa valt wel mee en dan maak je een daling en dan wordt je hoofd gewoon naar beneden gedrukt zo snel ga je
quote:
Ha-loquote:
Je hebt een groot bed, hoor ik wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook op Jou sharr en op Patje en zero en michhas en meer.
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook op Jou sharr en op Patje en zero en michhas en meer.
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 09:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm ik heb een lichtrood shirtje aan en mn vestje is donkerblauw.. zal ik switchen van shirt?
Da's wel lief toch,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |