Geen ideequote:
zulk gedrag komt vaker voorquote:Op donderdag 14 april 2011 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou weet je, het is logisch dat ze misschien teleurgesteld is of er van baaltMaar ruzie is imho wat overdreven
Of is ze zelf niet in staat die fiets in haar auto te krijgen? Dan nog trouwens...
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee.
Die loosers hebben nog steeds geen Fok! account waar ik ze kan pm-men dat ik een lek heb
"vraag de buurman dan even, dat langharig werkschuwe tuig kan ook wat doen"quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft nog steeds last van tennisarm, dus ik begrijp d'r ook wel.
maar mijn suggestie daarna om 5 minuten eerder te vertrekken en te gaan lopen viel ook niet goed
lolquote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee.
Die loosers hebben nog steeds geen Fok! account waar ik ze kan pm-men dat ik een lek heb
Jij houdt toch zo van poepen?quote:
Het wordt steeds interessanterquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik ben in protest omdat niemand mij de waarheid wilt vertellen. Als 'zij' daadwerkelijk proberen te helpen moeten ze nu ingrijpen zoniet dan gooi ik mezelf de afgrond in.
Ik denk dat ze nu al wel wakker zijn hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig was m'n baas soepel, ik kreeg gelijk vandaag vrij om e.e.a. te regelen![]()
Over 8 minuutjes maar eens kijken of ze bij de woningstichting al wakker zijn
True, true.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar hee, smaken verschillen toch
buurman aan de ene kant is inderdaad altijd thuisquote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"vraag de buurman dan even, dat langharig werkschuwe tuig kan ook wat doen"
Welke afgrond? Je bent duidelijk niet in Nederland!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:00 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik ben in protest omdat niemand mij de waarheid wilt vertellen. Als 'zij' daadwerkelijk proberen te helpen moeten ze nu ingrijpen zoniet dan gooi ik mezelf de afgrond in.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar mijn suggestie daarna om 5 minuten eerder te vertrekken en te gaan lopen viel ook niet goed
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat is wel vervelendquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"vraag de buurman dan even, dat langharig werkschuwe tuig kan ook wat doen"
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
buurman aan de ene kant is inderdaad altijd thuis
maar mijn vrouw is wars van dingen aan anderen vragen, behalve aan mij dan
voor mij is ze goed gekeurdquote:
quote:
Mogelijk een spreekwoordelijke afgrond?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke afgrond? Je bent duidelijk niet in Nederland!
ok dan snap ik het wel, maar om daar dan een hele ruzie over te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal maar wat eerder terug gaan en de bloemisterij met een bezoekje vererenquote:
ja dat welquote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij houdt toch zo van poepen?![]()
Dat is minderquote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En ik heb niet zo goed geslapen
Jij dan?
Makkelijk opgelost danquote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal maar wat eerder terug gaan en de bloemisterij met een bezoekje vereren
scheelt een vervolgdiscussie vanavond
Ow.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogelijk een spreekwoordelijke afgrond?
7 minuten lopen of 2 minuten fietsen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan snap ik het wel, maar om daar dan een hele ruzie over te maken.
Wonen jullie ver van de school dan?
We worden nieuwsgierig.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het wordt steeds interessanterWie zijn zij? En waar gaat het over?
Harstikke in Nederland.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke afgrond? Je bent duidelijk niet in Nederland!
He, het bespreekbaar maken bij je vrouw is zeker niet mogelijk?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op jequote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
En volgens mij moet ik vandaag weer
Helemaal uit mezelf
Ja, het BTW-tarief willen ze gelijk trekken, dat is pas onrecht!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
We worden nieuwsgierig.
Het gaat over mijn levensvraag. Mijn obsessie. Onrecht.
[..]
Harstikke in Nederland.
Spreekwoordelijke afgrond inderdaad ja dus.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
7 minuten lopen of 2 minuten fietsen.
Als ze lopend zou gaan, lopend terug en daarna de auto in naar d'r werk zou ze zowat sneller zijn
Niet vergeten he?!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
7 minuten lopen of 2 minuten fietsen.
Als ze lopend zou gaan, lopend terug en daarna de auto in naar d'r werk zou ze zowat sneller zijn
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op je![]()
Maar fijn hoor
die keren dat ik ooit relatietherapie suggereerde in het verleden resulteerden ook in ruzies/discussiesquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, het bespreekbaar maken bij je vrouw is zeker niet mogelijk?Eventueel een keer relatietherapie proberen?
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is minderNee ook niet zo heel denderend
Ik was al nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
We worden nieuwsgierig.
Het gaat over mijn levensvraag. Mijn obsessie. Onrecht.
[..]
Harstikke in Nederland.
Spreekwoordelijke afgrond inderdaad ja dus.
De enige keer dat wij 'ruzie' hebben is als diegene die eerder geweest is vergeten is een nieuwe wc-rol klaar te leggen!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die keren dat ik ooit relatietherapie suggereerde in het verleden resulteerden ook in ruzies/discussies
ik ben er bang voor, maar ik eheb echt zo verschrikkelijk geen zinquote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vervelend... Drukke dag vandaag?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die keren dat ik ooit relatietherapie suggereerde in het verleden resulteerden ook in ruzies/discussies
dit soort discussie, gemiddeld 1 a 2x per week....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Klinkt als mijn ex, had ik em mee naar een psych, ging ie niets zeggen
![]()
Lastig man... Komt dit vaak voor?
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige keer dat wij 'ruzie' hebben is als diegene die eerder geweest is vergeten is een nieuwe wc-rol klaar te leggen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er bang voor, maar ik eheb echt zo verschrikkelijk geen zin
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit soort discussie, gemiddeld 1 a 2x per week....
Hoe vervelend het ook is, ik ben er aan gewend helaas
Nee, ik had alles nog zag ik, op een krop sla na, dus die heb ik net even gehaaldquote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat schattig
Ben je al in de toko geweest?
[..]
Haiquote:
Whehehequote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik had alles nog zag ik, op een krop sla na, dus die heb ik net even gehaald
Dat linkje heb ik er nog meteen nagezet!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
WheheheHe had je nou nog een recept voor dat ene met mayo waar je een plaatje van postte gister?
Niemand had geloof ik zin om de lap tekst te vertalen en wat netter neer te zetten.quote:
die komt morgen weerquote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat schattig
Ben je al in de toko geweest?
[..]Sterkte dan maar
Nieuwe collega nog vandaag?
Ik ga niet veel meer zeggen, maar ze lezen mee dus de boodschap komt wel over. Ze hebben simpelweg de keus. Hoe ver laten ze me gaan? Het worden in elk geval leuke dagen, geen medicatie, geen slaap en al helemaal geen beperkingen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al nieuwsgierigHad ik ook gezegd
Maar wat is dan je levensvraag? En wie zijn ze?
![]()
Laat me niet langer in spanning zitten
*schopquote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand even mij een schop onder me kont geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |