abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2011 @ 01:12:27 #1
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95476190
Ik was zaterdag dus is de Rodenburg en heb daar een meisje leren kennen. Daar nummers uigewisselt en afgesproken dat ik haar zondag in de namiddag zou bellen.
Zo gezegt zo gedaan, ik belde haar omstreek 16:00 en kletste wat met elkaar. Vervolgens spraken we af voor een dat op woensdag. Ik ging haar ophalen want ze woont in Hoogvliet.
We hebben eerst bij haar wat gedronken en heb kennis gemaakt met haar ouders.
Vervolgens zijn we naar mijn huis gereden en hebben samen een film en naar elkaar gekeken.

Nadat de film was afgelopen vroeg mn vriendin of ik wilde neuken. Ik zei nee ik ken je pas net. Daarna een heel verhaal moeten aanhoren en ze vond het maar flauw en dit dat. Dus met klein beetje ruzie haar weer naar huis gebracht.
Maar nu zit ik met de vraag of ik haar de volgende keer zal neuken ja of nee. Want ik heb er eigenlijk pas twee keer gezien.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben geen echte Turk
pi_95476224
Je bedoelt dat je vriend gelijk wil neuken. Want je klinkt als een wijf.
Ron Paul 2012
pi_95476277
Mijn hemel, welke gezonde hetero wijst nu sex af in die stuatie :')
En jezus dat Nederlands, ik kan het nog beter :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_95476294
daz knap, iemand net leren kennen en nu al vriendin noemen
pi_95476310
Lastige situatie inderdaad.
  donderdag 14 april 2011 @ 01:22:04 #6
334240 Denettemeneer
Ik ben een nette modelburger.
pi_95476400
wat is het probleem
pi_95476412
Je hebt nog niet geneukt en je noemt haar je vriendin? Wanneer word je 13?
  donderdag 14 april 2011 @ 01:26:23 #8
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95476469
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef ABombali het volgende:
Ja normaal neuk je eerst en daarna vraaag je haar pas :s En als het neuken niet beviel dump je haar maar. Wordt volwasse
Ik ben geen echte Turk
  donderdag 14 april 2011 @ 01:27:15 #9
334240 Denettemeneer
Ik ben een nette modelburger.
pi_95476487
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef mytroen het volgende:

[..]

Ja normaal neuk je eerst en daarna vraaag je haar pas :s En als het neuken niet beviel dump je haar maar. Wordt volwasse
Maar het is je eerste date toch, hoe is het dan je vriendin swa
  donderdag 14 april 2011 @ 01:28:59 #10
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_95476507
WANNEER WOU JE NEUKEN DAN? IN EEN VOLGEND LEVEN?
pi_95476512
Nep-hetero of Christen.
  donderdag 14 april 2011 @ 01:29:43 #12
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95476520
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:27 schreef Denettemeneer het volgende:

[..]

Maar het is je eerste date toch, hoe is het dan je vriendin swa
Ja maar aan maken kan toch wel bij eerste dat. We zijn bijna heel de dag bij elkaar geweest.
Ik ben geen echte Turk
  donderdag 14 april 2011 @ 01:30:39 #13
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95476535
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:28 schreef Armageddon het volgende:
WANNEER WOU JE NEUKEN DAN? IN EEN VOLGEND LEVEN?
Ik zeg toch niet dat ik nog nooit geneukt heb.
Ik ben geen echte Turk
pi_95476570
Vaag verhaal dit.
pi_95476615
quote:
Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef ABombali het volgende:
  donderdag 14 april 2011 @ 02:05:31 #16
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95476975
Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vraag.
Wat ik tegen haar moet zeggen, of wat ik moet doen.
Ik ben geen echte Turk
pi_95477036
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:05 schreef mytroen het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vraag.
Wat ik tegen haar moet zeggen, of wat ik moet doen.
Zeg haar gewoon de waarheid?
Wat jouw mening is over de situatie.
Geef duidelijkheid.
  donderdag 14 april 2011 @ 02:15:17 #18
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477077
dude serieus????

ten eerste

het is al gezegd maar hier komt ie; een meisje die je net kent JE VRIENDIN noemen????

ten tweede je zegd nee tegen een meisje dat met je wil neuken???

ten derde als een meisje zo snel al wil neuken is het waarschijnlijk geen VRIENDN materiaal

dus mijn advies is neuken en neuken en neuken en kijekn wat ze verder wilals ze alleen met jou neukt kan je haar je vriendin noemen maar als ze zo snel al met je neukt doet ze dit waarschijnlijk ook met andere DATES? die ze heeft dus

voor je je tere hartje breekt...... neuk haar tot ze zegd dat ze toch nioet serieus is voor een relatie... sjeez hoe oud ben je? weet je nog niet hoe meisjes in elkaar zitten???
"Moraal is dat wat de sterken beschermt en de zwakken vernietigd"
pi_95477107
Je noemt haar al je vriendin als je net 1 date hebt gehad?
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
  donderdag 14 april 2011 @ 02:20:29 #20
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477132
voor de duidelijkheid, of meisjes willen je gewoon neuken of ze willen je houden als partner en maakt niet uit hoeveel ze geneukt hebben als ze je als partner willen gaan ze toch de onschuld zelve spelen....

dude grow up

als een chick je wil neuken neuk haar

als ze serieus is neukt ze alleen met jou

anders, gebruik een condoom, en neuk haar tot je een chick tegen komt die het wel waard is een vriendin te noemen

mannen denken dat ze altijd degene zijn die sex willen

maar feit is, de chick bepaald het, ook al trouw je met haar, als ze andere gasten wil neuken doet ze het toch
dus daarom mijn advies

sjeez hoop dat je ooit het licht ziet en wakker wordt uit de cliche dat mannen degene zijn die het meest sex willen... vrouwen denken eerst aan de penis en dan aan de rest ook al zeggen ze dat mannen alleen maar aan sex denken pfffffffffffffff grow up dude
  donderdag 14 april 2011 @ 02:24:44 #21
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477186
ow en voor je commentaar levert, ik heb ruim 3 jaar in evenementen beveiliging gewerkt en 2 jaar in een club en ik heb dingen van chicks gezien die je niet voor mogelijk houdt als je met het beeld kijkt dat je als man meer sex wil dan chicks.... dat beeld moet je aanpassen gast

houdt in je achterhoofd dat je nu op het moment niet de enige bnet met wie ze aan het kloten is

daar kan je verandering in brengen maar pak het goed aan als je haar serieus leuk vindt

maar begin niet met haar je vriendin te noemen dat stoot meer af

neuk haar als ze het wil en kijk hoe het loopt en mocht je in de tussen tijd een andere chick tegen komen, schaam je niet haar dit te laten weten en ga voor de andere tot deze je zekerheid geeft dat ze echt alleen voor jou gaat :D
  donderdag 14 april 2011 @ 02:26:50 #22
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477205
een chick beoordeeld je op hoe goed je haar neukt. klaar.punt.

tenzij ze je gebruikt om als vader figuur te fungeren

en dan maakt het haar niet uit hoe je haar neukt omdat ze toch haa trekken bij een ander haalt pffffffffffffff
  donderdag 14 april 2011 @ 02:26:53 #23
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95477206
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:20 schreef BrutusWeasel het volgende:
voor de duidelijkheid, of meisjes willen je gewoon neuken of ze willen je houden als partner en maakt niet uit hoeveel ze geneukt hebben als ze je als partner willen gaan ze toch de onschuld zelve spelen....

dude grow up

als een chick je wil neuken neuk haar

als ze serieus is neukt ze alleen met jou

anders, gebruik een condoom, en neuk haar tot je een chick tegen komt die het wel waard is een vriendin te noemen

mannen denken dat ze altijd degene zijn die sex willen

maar feit is, de chick bepaald het, ook al trouw je met haar, als ze andere gasten wil neuken doet ze het toch
dus daarom mijn advies

sjeez hoop dat je ooit het licht ziet en wakker wordt uit de cliche dat mannen degene zijn die het meest sex willen... vrouwen denken eerst aan de penis en dan aan de rest ook al zeggen ze dat mannen alleen maar aan sex denken pfffffffffffffff grow up dude
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:24 schreef BrutusWeasel het volgende:
ow en voor je commentaar levert, ik heb ruim 3 jaar in evenementen beveiliging gewerkt en 2 jaar in een club en ik heb dingen van chicks gezien die je niet voor mogelijk houdt als je met het beeld kijkt dat je als man meer sex wil dan chicks.... dat beeld moet je aanpassen gast

houdt in je achterhoofd dat je nu op het moment niet de enige bnet met wie ze aan het kloten is

daar kan je verandering in brengen maar pak het goed aan als je haar serieus leuk vindt

maar begin niet met haar je vriendin te noemen dat stoot meer af

neuk haar als ze het wil en kijk hoe het loopt en mocht je in de tussen tijd een andere chick tegen komen, schaam je niet haar dit te laten weten en ga voor de andere tot deze je zekerheid geeft dat ze echt alleen voor jou gaat :D
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef BrutusWeasel het volgende:
dude serieus????

ten eerste

het is al gezegd maar hier komt ie; een meisje die je net kent JE VRIENDIN noemen????

ten derde als een meisje zo snel al wil neuken is het waarschijnlijk geen VRIENDN materiaal

dus mijn advies is neuken en neuken en neuken en kijekn wat ze verder wilals ze alleen met jou neukt kan je haar je vriendin noemen maar als ze zo snel al met je neukt doet ze dit waarschijnlijk ook met andere DATES? die ze heeft dus

voor je je tere hartje breekt...... neuk haar tot ze zegd dat ze toch nioet serieus is voor een relatie... sjeez hoe oud ben je? weet je nog niet hoe meisjes in elkaar zitten???
Hier heb ik tenmiste iets aan. Bedankt :)
Ik ben geen echte Turk
  donderdag 14 april 2011 @ 02:30:25 #24
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477230
hahaha om eerlijk te zijn

ik heb nu net pas mn account weer geactiveerd om te antwoorden omdat ik een beetje moe werd val al die onzinnige posts

en ja om nog meer eerlijkheid te uiten, ik ben nu 27 en heb dit beeld door de vele dingen die ik van chicks gezien heb en de fouten die ik gemaakt heb

dus mijn advies is

doe het en kijk hoe ver ze het wil

als je het te serieus neemt en zij doet dit niet

dan doe je jezelf uiteindelijk pijn en tast dit je beeld en/of contacten met vrouwen in de toekomst aan ;)

anyway

good luck

and doe what feels best :)

maar laat het uit je gedachten dat je op het moment voor het SERIEUS is dat je de enige bent voor haar

dat is de fout die de meeste mannen maken... te romantisch en te misleid door het beeld dat de romantische films creeeren :D

good luck dude

whatever happens :)
  donderdag 14 april 2011 @ 02:42:31 #25
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477309
ow en 1 comment voor al die mannen hier die doen alsof de elke dag neuken

de reden dat ik dit allemaal post en zeg is omdat chicks het onderling toch wel met elkaar bespreken hoe een man is en of ie betrouwbaar is en of ie materiaal is voor een vriendje

mannen hebben door hun ego hier meer last van en maken elkaar eerder belachelijk dan dat ze goed advies geven over chicks

of ze neuken je vriendin en zeggen dat ze ok is

als je een vriendin hebt en je neukt een vriendin van haar geloof me....ze weet het

maar als een mannelijk vriend je vriendin neukt gaat ie gewoon vriendelijk tegen je doen en zeggen dat ze ok is

dus in dat opzicht zijn mannen meer bitches als chicks

chicks supporten elkaar all the way.... ;)

dus dat is een advies voor al de fappers hierzo

wees eerlijker tegen je vrienden want vriendinnen zijn dit ook

never let a bitch go before a homey ;)

it's the truth

en neej kom niet met bullshit aan want ik neuk genoeg maar alleen omdat ik me aal the rules of the game hou

en ja ik heb fouten gemaakt met chicks waarvan ik dacht dat ze vriendin materiaal waren dusss

ik deel alleen mn shit nu omdat ik vind dat mannen zich meer moeten emanciperen

lolz

[ Bericht 6% gewijzigd door Tally op 14-04-2011 17:31:23 (link weg) ]
pi_95477322
Kerel, je bent homo en moet geen girls meer daten.
  donderdag 14 april 2011 @ 02:51:28 #27
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477352
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:45 schreef Ausputzert het volgende:
Kerel, je bent homo en moet geen girls meer daten.
lol

ik denk meer dat ONERVAREN een beter woord is

hij zit nog meer met het geromantiseerde beeld over chicks in zn hoofd dan over de fase van chicks in deze realiteit ;)
  donderdag 14 april 2011 @ 03:01:15 #28
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477411
maar serieus volg die gast via de link die ik stuurde en/of neem wat vrienden mee je vind hem via de facebook/ twitter op die website

en nee ik maak geen reclame want ik maak hem zelf altijd belachelijk

maar hij heeft wel tips and tricks dat de mannen van nu wat meer emanciperen
en een link klicken is altijd for free dus wat je er zelf verder mee doet is aan jou

ik zelf doe mn eigen ding en ken die gast via een vriend maar ik weet wel dat ie al aardig wat andere gasten geholpen heeft met hun succes

laatst nog 1 gozer waar ie nog steeds mee bezig is die heeft ie in een maand redelijk wat kilos laten afvallen om er wat beter uit te zien :)

anyway all im giving is advice

want ik ken je niet

en ken de rest niet

dus ik lig er niet wakker van weetje

:P

greetz and the best of luck
pi_95477421
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:51 schreef BrutusWeasel het volgende:

[..]

lol

ik denk meer dat ONERVAREN een beter woord is

hij zit nog meer met het geromantiseerde beeld over chicks in zn hoofd dan over de fase van chicks in deze realiteit ;)
Chicks die zo denken/zijn moet je gewoon een keer / een paar keer neuken en laten zitten.
  donderdag 14 april 2011 @ 03:07:19 #30
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477446
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 03:02 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Chicks die zo denken/zijn moet je gewoon een keer / een paar keer neuken en laten zitten.
ja dus dat

en dat bedoel ik met onervaren

maar wat ik ook duidelijk wil maken is dat mannen elkaar eerder afkraken dan dat ze serieus advies geven

zoals bijvoorbeeld; je hebt de chick van je vriend geneukt; je zegd dan dat ze ok is

maar als een chick van je vriendin jou neukt laat ze dit je vriendin weten

mannen hebben wat dat betrefd meer last van hun ego en zijn minder eerlijk

en chicks zijn in ten op zichte van mannen wat schijnheiliger

that's all im sayin

en nee i dont disagree with your comment ergens voel ik het ook zo

maar ik ga uit van het positieve en dek dus dat ie gewoon niet zo ervaren is ;)

that's al

dus ipv ff lekker negatief reageren
we guys should help eachother out

it's all im saying

[ Bericht 3% gewijzigd door Tally op 14-04-2011 17:31:52 (Link weg) ]
  donderdag 14 april 2011 @ 03:10:23 #31
169308 BrutusWeasel
Owh??? is da so!?!?!?
pi_95477468
sry voor mn taal gebruik maar weet wel dat je de point snapt

ik neem nog mn laaste shotje wodka en ga slapen

k moet morgen om 9 uur weer in de sportschool staan omdat ik in de middag moet werken

sjeeezzz god help my soul

ik hoop dat ik mn wekker hoor

:D
pi_95477761
Als een meisje dit topic had geopend had ze allemaal lieve en begripvolle reacties gekregen dat haar nieuwe vriendje maar een eikel is en ze rustig moet aandoen en pas met hem naar bed moet gaan als ze er zelf aan toe is etc etc.

Maar omdat het een jongen is is het een sukkel en had hij haar helemaal schraal moeten pompen :')

TS, doen waar je jezelf goed bij voelt hoor, je hoeft niet als je haar liever eerst wat beter wilt leren kennen ;) (daarbij had ik haar nu nog niet echt 'mijn vriendin' genoemd, maar swa)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 14 april 2011 @ 04:22:06 #33
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_95477772
Doen. Rubbertje. Als ze zo gewillig is is ze redelijk vrij van geest. Niet te snel gevoelens krijgen. Je doet als of je verliefd ben. Dus drama.
pi_95478457
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 04:10 schreef Isabeau het volgende:
Als een meisje dit topic had geopend had ze allemaal lieve en begripvolle reacties gekregen dat haar nieuwe vriendje maar een eikel is en ze rustig moet aandoen en pas met hem naar bed moet gaan als ze er zelf aan toe is etc etc.

Maar omdat het een jongen is is het een sukkel en had hij haar helemaal schraal moeten pompen :')

TS, doen waar je jezelf goed bij voelt hoor, je hoeft niet als je haar liever eerst wat beter wilt leren kennen ;) (daarbij had ik haar nu nog niet echt 'mijn vriendin' genoemd, maar swa)
pi_95479110
Isabeau, je zult het niet geloven er is een wezenlijk verschil tussen man en vrouw, of in jouw geval, jongen en meisje.

Als een jongen veel meisjes heeft gehad is dat stoer, als een meisje veel jongens heeft gehad, is ze een hoer.
Waarom? Zie het als volgt.
Zie de jongen als een sleutel, en het meisje als het slot.
Het is fijn wanneer je met 1 sleutel meerdere sloten kunt openen, maar het is ronduit vervelend wanneer het slot met meerdere sleutels te openen is.
Kortom, er zijn nou eenmaal verschillen tussen jongens en meisjes.
Mannen zijn jagers, vrouwen zijn de prooi, als je als tijger zijnde, een mank hertje laat lopen omdat je dat zielig vind, zul je worden uitgelachen door de rest van de tijgers.
pi_95479227
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef magik7777 het volgende:
Isabeau, je zult het niet geloven er is een wezenlijk verschil tussen man en vrouw, of in jouw geval, jongen en meisje.

Als een jongen veel meisjes heeft gehad is dat stoer, als een meisje veel jongens heeft gehad, is ze een hoer.
Het is fijn wanneer je met 1 sleutel meerdere sloten kunt openen, maar het is ronduit vervelend wanneer het slot met meerdere sleutels te openen is.
Mannen zijn jagers, vrouwen zijn de prooi, als je als tijger zijnde, een mank hertje laat lopen omdat je dat zielig vind, zul je worden uitgelachen door de rest van de tijgers.
:')

Cliches bijeenrapen en dan doen alsof je de wijsheid in pacht hebt. :')

Oh ja en BrutusWeasel: train je lijf eens wat minder en je hersens wat meer. En leer eens nederlands en interpunctie en zo.
pi_95479230
Magik,

Het is vooral zo dom voor TS zelf. Heeftie de kans om te neuken (gezien zijn verhaaltjes nou niet een dagelijks ritueel), doet ie het niet en gaat ie zitten janken "dat het allemaal te snel gaat".

:')

Met al mijn relaties lag ik de eerste nacht in bed. Snel seks is geen garantie voor geen relatie.

Dat beeld proberen vrouwenblaadjes de wereld in te helpen. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_95479280
DannyDomGelul

Cliches of niet, het is gewoon de waarheid.
pi_95479351
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef El_Matador het volgende:
Magik,

Het is vooral zo dom voor TS zelf. Heeftie de kans om te neuken (gezien zijn verhaaltjes nou niet een dagelijks ritueel), doet ie het niet en gaat ie zitten janken "dat het allemaal te snel gaat".
Wie is hier nu dom? Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat TS geen zin heeft in sex met iemand die hij nauwelijks kent?

Het zou pas dom zijn van TS als ie het wel deed, want hij voelt zich er niet lekker bij.

Maar nee, wij willen onze leuter in alles steken met een gat, dus is het oh zo dom van TS dat hij dat niet wil.
pi_95479399
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:05 schreef magik7777 het volgende:
DannyDomGelul

Cliches of niet, het is gewoon de waarheid.
'De waarheid' :')

Ga je mond spoelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 14-04-2011 17:33:09 ]
pi_95479402
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Wie is hier nu dom? Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat TS geen zin heeft in sex met iemand die hij nauwelijks kent?

Het zou pas dom zijn van TS als ie het wel deed, want hij voelt zich er niet lekker bij.

Maar nee, wij willen onze leuter in alles steken met een gat, dus is het oh zo dom van TS dat hij dat niet wil.
Iemand die hij nauwelijks kent (met een contactstoornis zal dat ook niet zo snel gebeuren eh? _O- ) wel "je vriendin" noemen? :')

TS is een jankerd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_95479438
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Iemand die hij nauwelijks kent (met een contactstoornis zal dat ook niet zo snel gebeuren eh? _O- ) wel "je vriendin" noemen? :')

TS is een jankerd.
Ik hoor alleen jou gejank sorry. Beetje gefrustreerd dat TS een kans heeft laten lopen die jij niet krijgt?

En wat nou contactstoornis. Er zijn nog andere manieren van contact behalve penis-in-vagina contact hoor. Sommige mensen zijn nu eenmaal emotioneel wat dieper als andere.
pi_95479464
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Als advocaat van de duivel:

Straks krijgen we een topic dat ze alle contact verbroken heeft en TS gaat zeiken dat hij een sex-sessie gemist heeft.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_95479695
Jij bent echt gefrustreerd, is niet erg hoor.

Ik heb geen onzin geblaat, is gewoon de waarheid, of je het er mee eens bent is een 2e. Er wordt namelijk verschil gemaakt tussen mannen en vrouwen (of in jouw geval jongens en meisjes)
Dat je tere zieltje daar niet tegen kan, is niet mijn pakkie an.
  donderdag 14 april 2011 @ 09:30:49 #45
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_95479888
Wat houd je tegen ?
pi_95479963
Meisje wil niet neuken ---> probleem
Meisje wil wel neuken ---> probleem

Meisje is wel (je) vriendin.

Ik snap er geen hout van.
pi_95483583
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:12 schreef mytroen het volgende:
Ik was zaterdag dus is de Rodenburg en heb daar een meisje leren kennen. Daar nummers uigewisselt en afgesproken dat ik haar zondag in de namiddag zou bellen.
Zo gezegt zo gedaan, ik belde haar omstreek 16:00 en kletste wat met elkaar. Vervolgens spraken we af voor een dat op woensdag. Ik ging haar ophalen want ze woont in Hoogvliet.
We hebben eerst bij haar wat gedronken en heb kennis gemaakt met haar ouders.
Vervolgens zijn we naar mijn huis gereden en hebben samen een film en naar elkaar gekeken.

Nadat de film was afgelopen vroeg mn vriendin of ik wilde neuken. Ik zei nee ik ken je pas net. Daarna een heel verhaal moeten aanhoren en ze vond het maar flauw en dit dat. Dus met klein beetje ruzie haar weer naar huis gebracht.
Maar nu zit ik met de vraag of ik haar de volgende keer zal neuken ja of nee. Want ik heb er eigenlijk pas twee keer gezien.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Je leert een meisje kennen. Je spreekt voor de eerste keer met haar af en kijkt een film. Is ze tijdens het kijken van die film op miraculeuze wijze je vriendin geworden of zo dan? En jij zegt dus vervolgens tegen je vriendin nee ik wil niet neuken want ik ken je pas net?

Ik snap het niet. Ze kan wel binnen een tijdspanne van een film (2 uur?) je vriendin worden maar geen seks verwachten. Leg eens uit!
pi_95483924
Hoe moeilijk is dit? Gewoon neuken en dan nooit meer afspreken want het lijkt erop dat ze dit vaker doet :D
  donderdag 14 april 2011 @ 11:47:31 #49
341527 miepmouw
met dank aan paul
pi_95484117
direkt speren die handel, wel met jasje aan.. je weet maar nooit..haha als ze zich zo aanbiedt, gewoon doen.
  donderdag 14 april 2011 @ 11:54:59 #50
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95484409
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Je leert een meisje kennen. Je spreekt voor de eerste keer met haar af en kijkt een film. Is ze tijdens het kijken van die film op miraculeuze wijze je vriendin geworden of zo dan? En jij zegt dus vervolgens tegen je vriendin nee ik wil niet neuken want ik ken je pas net?

Ik snap het niet. Ze kan wel binnen een tijdspanne van een film (2 uur?) je vriendin worden maar geen seks verwachten. Leg eens uit!
Ow en dat MOET tijdens de film gebeurt zijn ja ja?
Ik ben geen echte Turk
pi_95484604
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef mytroen het volgende:

[..]

Ow en dat MOET tijdens de film gebeurt zijn ja ja?
Je pikt haar om 16.00 voor het eerst op en diezelfde dag is het al je vriendin. Boeiend of dat tijdens die film is gebeurt. Mag ik het niet gek vinden? Gek ventje kom nou.
pi_95484636
quote:
Maar nu zit ik met de vraag of ik haar de volgende keer zal neuken ja of nee.
Ik denk dat die volgende keer er niet meer komt als ik dat meisje was.
  donderdag 14 april 2011 @ 12:01:53 #53
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95484719
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Je pikt haar om 16.00 voor het eerst op en diezelfde dag is het al je vriendin. Boeiend of dat tijdens die film is gebeurt. Mag ik het niet gek vinden? Gek ventje kom nou.
Leer lezen!!! Ik belde haar zondag om 16:00 en sprak woensdag met haar af. Daar was ik om 11:00!!!
Ik ben geen echte Turk
pi_95485653
Wat is er vernadert ten opzichte van de vorige date dat je haar nu wel zou willen neuken?
Een meisje is wel of niet neukbaar....
  donderdag 14 april 2011 @ 12:28:47 #55
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95485808
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:24 schreef magik7777 het volgende:
Een meisje is wel of niet neukbaar....
En dat moet gelijk de eerste keer?
Ik ben geen echte Turk
pi_95486122
Als zij daar aanstalte toe maakt, en jij vind haar neukbaar, waarom niet?
  donderdag 14 april 2011 @ 13:52:37 #57
323859 Johan_Boskamp
Een koek kun je krijgen
pi_95489370
Je hebt haar ouders al ontmoet nog voordat er geneukt is :o nou dan sowieso zo snel mogelijk neuken. Nee zeggen :')
Kenner!
pi_95489516
ik geef je groot gelijk. Je moet elkaar eerst beter leren kennen voorda je t bed in duikt.
pi_95489578
de meeste mannen zouden geen nee zeggen... maar als ts dat wel doet, dan verdiend dat resepct vind ik.
je kunt je alleen afvragen of ie nee zegt omdat ie het echt te snel vind en haar eerst beter wil leren kennen, of omdat ie in paniek niet durfde.

als het paniek was, dan moet je de volgende keer toch echt moediger zijn. anders ga je veel spijt krijgen.

als het uit principe is, moet je misschien en ander meisje zoeken, eentje die ook wat wil wachten, en niet irritant gaat doen als je niet wilt.

en aan alle stoere gasten hier: een tijdje wachten kan echt wel heel tof zijn, je bouwt een spanning op met elkaar en dan als je dan eindelijk wel los gaat op elkaar, wordt het des te intenser. omdat je elkaar al een beetje kent en er gevoelens zijn.

.
  donderdag 14 april 2011 @ 14:00:10 #60
323859 Johan_Boskamp
Een koek kun je krijgen
pi_95489672
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef okiokinl het volgende:
de meeste mannen zouden geen nee zeggen... maar als ts dat wel doet, dan verdiend dat resepct vind ik.
je kunt je alleen afvragen of ie nee zegt omdat ie het echt te snel vind en haar eerst beter wil leren kennen, of omdat ie in paniek niet durfde.

als het paniek was, dan moet je de volgende keer toch echt moediger zijn. anders ga je veel spijt krijgen.

als het uit principe is, moet je misschien en ander meisje zoeken, eentje die ook wat wil wachten, en niet irritant gaat doen als je niet wilt.

en aan alle stoere gasten hier: een tijdje wachten kan echt wel heel tof zijn, je bouwt een spanning op met elkaar en dan als je dan eindelijk wel los gaat op elkaar, wordt het des te intenser. omdat je elkaar al een beetje kent en er gevoelens zijn.

.
Maar dan wil je beide wachten, als zei graag wil en jij niet creëer je hele andere spanning :P
Kenner!
pi_95489856
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef mytroen het volgende:

[..]

Leer lezen!!! Ik belde haar zondag om 16:00 en sprak woensdag met haar af. Daar was ik om 11:00!!!
Ja dat lees ik toch ook. En daarna is het al je vriendin. Ben je 12?
pi_95490321
Je date was op woensdag, eerste wat je doet is kennis maken met haar ouders. Je gaat een fim kijken, en daarna is het je vriendin. Dat kan dus wel allemaal zo snel, maar als ze vraagt of je wilt neuken zeg je nee. Dus je kent haar goed genoeg (na een film kijken en wat bellen) dat het je vriendin is, maar niet goed genoeg om haar ff lekker te neuken.

Volgens mij ben je onzeker....En zij totaal niet, ik denk dat jullie niet bij elkaar passen, want je hebt op je eerste dat al ruzie.
  donderdag 14 april 2011 @ 14:24:33 #63
323859 Johan_Boskamp
Een koek kun je krijgen
pi_95490688
Even voor de volledigheid, het was dus gisteren?
Kenner!
  donderdag 14 april 2011 @ 14:48:30 #64
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95491687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Ja dat lees ik toch ook. En daarna is het al je vriendin. Ben je 12?
nee 11
Ik ben geen echte Turk
  donderdag 14 april 2011 @ 14:49:04 #65
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95491709
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:24 schreef Johan_Boskamp het volgende:
Even voor de volledigheid, het was dus gisteren?
Ja
Ik ben geen echte Turk
pi_95492961
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:00 schreef Johan_Boskamp het volgende:

[..]

Maar dan wil je beide wachten, als zei graag wil en jij niet creëer je hele andere spanning :P
tja, grote kans dat je het dan verder wel kunt vergeten, ja..
pi_95493114
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef magik7777 het volgende:
Je date was op woensdag, eerste wat je doet is kennis maken met haar ouders. Je gaat een fim kijken, en daarna is het je vriendin. Dat kan dus wel allemaal zo snel, maar als ze vraagt of je wilt neuken zeg je nee. Dus je kent haar goed genoeg (na een film kijken en wat bellen) dat het je vriendin is, maar niet goed genoeg om haar ff lekker te neuken.

Volgens mij ben je onzeker....En zij totaal niet, ik denk dat jullie niet bij elkaar passen, want je hebt op je eerste dat al ruzie.
Dat zeg ik ook, dat snapt ie niet. Volgens mij heeft die gewoon een grote citroenekop..

Ok doei ik ben't zat.
  donderdag 14 april 2011 @ 15:38:46 #68
323859 Johan_Boskamp
Een koek kun je krijgen
pi_95493913
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef mytroen het volgende:

[..]

Ja
Maar waarom zat je dan gisteren in de trein naar Amsterdam? :P

[ Bericht % gewijzigd door Tally op 14-04-2011 17:26:43 ]
Kenner!
pi_95494796
Waarom haat iedereen zo op de TS?

Ja, dat hij haar direct al zijn vriendin noemt vind ik ook beetje zo van zo... :')

Maar dat hij haar niet gelijk neukte vind ik alleen maar netjes. Met mijn ex deed ik het pas na een paar maanden. Daarvoor wel al een hele hoop gefriemel en oraal enzo, maar echt neuken pas na 2 a 3. Daardoor heb ik hem wel serieus genomen (inb4 'serieus genomen :') ') en hebben we een vrij lange relatie gehad (kreeg met hem op mijn 16de, stopte eind 19). Ben alleen maar blij dat dat gebeurd is, als we eerder hadden geneukt had ik hem niet echt serieus genomen denk ik.
pi_95495246
Kan je uitleggen waarom je een man niet serieus zou nemen als je vrij snel seks hebt?
pi_95495461
Als je toegeeft aan je lusten, wil dat nog niet zeggen dat het ALLEEN om lust gaat.
Ik heb een relatie van meer dan 5 jaar gehad, met iemand met wie ik na een uur of 3 in bed lag.
pi_95497708
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef mytroen het volgende:

nee 11
Zit iedereen hier nu een elf jarig jochie aan te moedigen om er maar zo snel mogelijk op te klimmen? :') En hoe oud is dat meisje dan??
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95497815
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zit iedereen hier nu een elf jarig jochie aan te moedigen om er maar zo snel mogelijk op te klimmen? :') En hoe oud is dat meisje dan??
Wat doen 11-jarige jochies 's nachts op FOK!? :o

pi_95497842
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef El_Matador het volgende:

Mijn neefjes hadden toen ze zo oud waren ook een pc op de slaapkamer, dus who knows :D
  donderdag 14 april 2011 @ 17:47:58 #75
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95499893
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:38 schreef Johan_Boskamp het volgende:

[..]

Maar waarom zat je dan gisteren in de trein naar Amsterdam? :P
Naar de red-light district.
Ik ben geen echte Turk
  donderdag 14 april 2011 @ 17:49:39 #76
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95499953
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik ook geen 11 :)
Ik ben geen echte Turk
pi_95500200
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:49 schreef mytroen het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik ook geen 11 :)
Was het maar waar. Dan had je een excuus.

Nu ben je gewoon een faler. _O-

pi_95500281
Waarom plaats je dit trouwens op fok?

Iedereen hier pakt elk meisje wanneer ze de kans hebben... wanhopig heet zo iets.
Maakt niet uit wie of wat het is.. als t maar een kut en tieten heeft.
Omdat ze gewoon geen keus hebben.

Easy bait.
  donderdag 14 april 2011 @ 18:26:04 #79
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95501195
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom plaats je dit trouwens op fok?

Iedereen hier pakt elk meisje wanneer ze de kans hebben... wanhopig heet zo iets.
Maakt niet uit wie of wat het is.. als t maar een kut en tieten heeft.
Omdat ze gewoon geen keus hebben.

Easy bait.
Bijna iedereen op FOK! is wanhopig!!!
Ik ben geen echte Turk
pi_95504098
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef PMK111 het volgende:
Kan je uitleggen waarom je een man niet serieus zou nemen als je vrij snel seks hebt?
Heb dan al snel het idee dat het niet al te serieus is, als ie er meteen op wilt springen. Hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn, maar vaak wel. En ook al praat ik er openlijk over sex is verder een intiem moment voor mij en niet iets wat ik zo met een of andere scharrel doe.
pi_95504258
Ik kan er met m'n gezonde verstand niet bij dat je nee hebt gezegd. De enige verklaring die ik kan geven is dat je homo bent.
pi_95504369
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:27 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Heb dan al snel het idee dat het niet al te serieus is, als ie er meteen op wilt springen. Hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn, maar vaak wel. En ook al praat ik er openlijk over sex is verder een intiem moment voor mij en niet iets wat ik zo met een of andere scharrel doe.
Ehh, een scharrel met wie je niet scharrelt is geen scharrel he? :*

Ik ben er heel makkelijk in. En zij gelukkig ook O+ :9

80% devil
20% angel

_O_

pi_95504612
Ik kan je één ding vertellen uit ervaring. Aan deze gemiste kans ga je nog vaak terug denken in je leven.
pi_95504989
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehh, een scharrel met wie je niet scharrelt is geen scharrel he? :*

Ik ben er heel makkelijk in. En zij gelukkig ook O+ :9

80% devil
20% angel

_O_
Haha, sja, ik ben gewoon heel monogaam ingesteld ofzo. Vroeger was ik ook zo van Neuken? Ok neuken ^O^ Maar ik kan dat nu niet meer zonder schuldgevoel tegenover mezelf :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95505190
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Phantomesse het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus we zijn toch hetzelfde? O+

Als ik vrijgezel ben, scharrel ik keiveel. Maar nu heb ik dat niet nodig :9 O+ _O_

pi_95505711
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus we zijn toch hetzelfde? O+

Als ik vrijgezel ben, scharrel ik keiveel. Maar nu heb ik dat niet nodig :9 O+ _O_
Het is bij mij ook dat ik geen zin heb om een reputatie te hebben. Die had ik vroeger wel (meeste was wel onzin) en dat is gezuiverd, wil ik graag zo houden ;)
pi_95505788
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Het is bij mij ook dat ik geen zin heb om een reputatie te hebben. Die had ik vroeger wel (meeste was wel onzin) en dat is gezuiverd, wil ik graag zo houden ;)
Boeit jou dat, ja? :o

Had ik niet zo ingeschat (n.a.v. X-topic) ;)

pi_95505965
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Boeit jou dat, ja? :o

Had ik niet zo ingeschat (n.a.v. X-topic) ;)
Enerzijds niet, vroeger boeide het me ook écht totaal niet. Maar ben nu wel op een leeftijd dat ik wat meer serieus genomen wil worden opzich (wat ik overigens totaal niet ben in heel veel opzichten). Wil ook niet dat mijn ex allerlij dingen te horen krijgt, we gaan goed met elkaar om wil hem niet voor schut zetten.
pi_95506159
Daarnaast vind ik het ook gewoon geen fijn idee om zomaar wat rond te neuken met mensen die ik voor 5% ken.

Er moet wel een kans aanwezig zijn dat het wat gaat worden wil ik met je het nest in duiken, of ik moet héél lang droog staan :')
pi_95506257
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Phantomesse het volgende:
Daarnaast vind ik het ook gewoon geen fijn idee om zomaar wat rond te neuken met mensen die ik voor 5% ken.

Er moet wel een kans aanwezig zijn dat het wat gaat worden wil ik met je het nest in duiken.
Je bent een grappige meid. :D

SPOILER
Met drugs op krijg ik juist meer zin in seks. Die combi is werkelijk hemels. O+

donderdag 14 april 2011 @ 20:24:06 #91
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_95507546
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:12 schreef mytroen het volgende:

Bla bla bla

Denk dat zij hele andere intenties heeft :P
Ja ja
  donderdag 14 april 2011 @ 21:25:55 #92
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95512376
Neuk haar snel voordat je in de "Friend zone"" komt! _O-
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_95517096
Gewoon consequent zijn en niet ingaan op verzoeken van dat soort domme gleufdieren. Goed dat je je niet hebt laten ompraten. Neuken wanneer jij wil neuken, niet andersom.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:18:57 #94
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_95521456
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon consequent zijn en niet ingaan op verzoeken van dat soort domme gleufdieren. Goed dat je je niet hebt laten ompraten. Neuken wanneer jij wil neuken, niet andersom.
Ik zou andersom doen
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_95528062
Heb je haar nu al geneukt of nie?
pi_95528492
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:27 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dan kan de seks ook gewoon voor de seks zijn bedoel je. Tsja, dat kan inderdaad. Ik denk echter dat de kans OP iets serieus er niet groter op wordt door je van seks te onthouden. Als het voor iemand niet werkt werkt het toch al niet he.

Bij mij werkt seks eigenlijk meer als iets wat me kan overhalen tot iets serieus :P Een saaie doos in bed moet ik niet.
pi_95528646
Dus Phantomesse zegt eigenlijk, dat de vriendin van TS de relatie niet serieus neemt. Of gelden voor vrouwen/meisjes weer andere regels?
pi_95528698
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:21 schreef magik7777 het volgende:
Dus Phantomesse zegt eigenlijk, dat de vriendin van TS de relatie niet serieus neemt. Of gelden voor vrouwen/meisjes weer andere regels?
Dat wordt verondersteld ja, althans. Omdat ze gelijk wilt neuken wordt de relatie niet serieus genomen.

Mijn mening is dat de hele relatie niet serieus kan zijn omdat hij haar in minder tijd dan dat de aarde een keer om zijn as draait al zijn vriendin noemt.
pi_95528781
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef magik7777 het volgende:

_O- _O- _O- _O- dit meen je toch niet echt he
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_95528813
Uhh meen ik wel, kan er niks aan doen, maar zo word het wel gezien.
Of ik het er mee eens ben, is iets anders
pi_95529082
Misschien wil ze wel weten of jij serieus relatiemateriaal bent. Heeft ze eerst 2 maanden met je op de bank films gekeken, blijk je er niks van te bakken in bed.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:56:22 #102
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_95548050
Een makkelijkere wip zal je niet vinden (behalve bij de hoeren)
Is ze er eentje misschien?
pi_95550858
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:56 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Een makkelijkere wip zal je niet vinden (behalve bij de hoeren)
Is ze er eentje misschien?
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zal wel een wanhopig sletje zijn zeg
Vrijwel alle Nederlandse vrouwen die ik een beetje ken, doen niet moeilijk over een potje lekkere seks... :9

Alleen TS. :')

pi_95550933
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Vrijwel alle Nederlandse vrouwen die ik een beetje ken, doen niet moeilijk over een potje lekkere seks... :9

Alleen TS. :')
Als je keuze hebt.. waarom niet kieskeurig zijn?
Dat jij zo cheap bent en al blij bent als iemand met je wilt neuken... moet je zelf weten.
pi_95551121
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Als je keuze hebt.. waarom niet kieskeurig zijn?
Dat jij zo cheap bent en al blij bent als iemand met je wilt neuken... moet je zelf weten.
Wie zegt dat ik ook met al die vrouwen neuk? :o

Kieskeurig ben je natuurlijk op een eerder moment, niet pas als een meid halfnaakt voor je staat, lijkt me zo...

vrijdag 15 april 2011 @ 18:44:15 #106
342353 Barkleys
i <3 myself
pi_95551780
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef mytroen het volgende:

[..]

Ene kant vind ik je heel erg eerlijk tegen over de vrouwen !

Dankje (L)
pi_95556521
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik ook met al die vrouwen neuk? :o

Kieskeurig ben je natuurlijk op een eerder moment, niet pas als een meid halfnaakt voor je staat, lijkt me zo...
das waar
pi_95571075
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef Barkleys het volgende:

[..]

Ene kant vind ik je heel erg eerlijk tegen over de vrouwen !

Dankje (L)
Zo hoort dat toch ook.
pi_95598786
TS wil niet met z'n eigen vriendin neuken? :?
  zondag 17 april 2011 @ 13:14:50 #110
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_95617418
wtf kerel.. tweede keer dat je haar zag en nog steeds niet geneukt terwijl ze er letterlijk om vroeg..

Sorry hoor maar.... :')
pi_95622507
TS, mag ik haar nummer aangezien je toch niet verder wilt? 8-)
  zondag 17 april 2011 @ 16:24:54 #112
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95625561
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef Floxc het volgende:
TS, mag ik haar nummer aangezien je toch niet verder wilt? 8-)
Tuurlijk!
0642674255
Ik ben geen echte Turk
  zondag 17 april 2011 @ 16:34:00 #113
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_95626115
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef mytroen het volgende:

[..]

Tuurlijk!
0642674255
posten van persoonlijke gegevens. ff quoten voor het nageslacht :9 Oh, en vergeet TS zijn naam niet te melden (Michael Metselaar)
  zondag 17 april 2011 @ 16:35:57 #114
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_95626216
en niet te vergeten haar naar dit topic sturen :P
pi_95655231
Stand van zaken??? Heeft TS zijn vriendin al gepenetreerd, of is het zijn vriendin niet meer?
  maandag 18 april 2011 @ 08:57:29 #116
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 18 april 2011 @ 08:57:59 #117
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 18 april 2011 @ 09:03:35 #118
342539 corblo
For the lolz
pi_95655412
Alsof het erg is dat zo'n chick je meteen wil neuken :')
nee, gewoon nee.
pi_95657294
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef corblo het volgende:
Alsof het erg is dat zo'n chick je meteen wil neuken :')
dit ja :')
  maandag 18 april 2011 @ 10:18:41 #120
334357 Emery
Heavy Metal King!
pi_95657333
Dit topic. :')
"My name is Emery and primarily I make noises - and ideas".
  maandag 18 april 2011 @ 11:30:27 #121
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95659764
K heb haar zondg avond ff gebald
Ik ben geen echte Turk
  maandag 18 april 2011 @ 11:31:02 #122
342539 corblo
For the lolz
pi_95659784
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef mytroen het volgende:
K heb haar zondg avond ff gebald
stoer man
nee, gewoon nee.
  maandag 18 april 2011 @ 11:31:31 #123
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_95659806
Neuken vraag je toch niet? Dat doe je gewoon :P
pi_95661039
In plaats van dat iedereen zich afvraagt waarom je haar niet hebt geneukt en blabla vraag ik me meer af waarom je op je EERSTE date haar ouders gaat leren kennen?! :?
pi_95661207
Hij haalde haar op, als ouder van je 13 jarige tienerdochter, wil je natuurlijk wel weten wie je dochter op komt halen lijkt me.
pi_95761002
aan het taalgebruik te lezen is mytroen niet bepaald oud :P en dan het feit dat je na 1 date al zegt dat het je vriendin is, verduidelijkt nog eens dat je jong bent. En het principe van "vragen" voor een relatie is zo oldschool :P
pi_95762666
TS heeft nog geen snor?
pi_95762683
boven of onder? :P
pi_95762703
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:29 schreef mytroen het volgende:

[..]

Ja maar aan maken kan toch wel bij eerste dat. We zijn bijna heel de dag bij elkaar geweest.
Aanmaken doe je met een barbecue of open haard.

'verkering' is niet iets dat je 'aanmaakt', het is geen schakelaar, dat is gewoon iets wat groeit.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:04:31 #130
321953 mytroen
SchaepenVacht
pi_95782100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Aanmaken doe je met een barbecue of open haard.

'verkering' is niet iets dat je 'aanmaakt', het is geen schakelaar, dat is gewoon iets wat groeit.
Ik ben al uit gegroeid
Ik ben geen echte Turk
  woensdag 20 april 2011 @ 22:20:18 #131
337790 Kittl
It's Kittl for you!
pi_95783099
Wauw, ik vind het wel knap van je eigenlijk dat je der af wees :P
pi_95784494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Kittl het volgende:
Wauw, ik vind het wel knap van je eigenlijk dat je der af wees :P
Nu mag jij het proberen ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95784622
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
In plaats van dat iedereen zich afvraagt waarom je haar niet hebt geneukt en blabla vraag ik me meer af waarom je op je EERSTE date haar ouders gaat leren kennen?! :?
Dit.
  donderdag 21 april 2011 @ 08:06:35 #134
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_95793393
TS is raaaaarrrrrr

Eerst zegt ie dat hij vrijwel de hele dag met zijn date was, en tijdens die date zit hij hier op FOK te posten. Is je nieuwe vriendin zo saai? Maar dan snap ik niet dat het eerst zomaar een date is, en vervolgens na die saaie date (waarin jij het noodzakelijk vond om het hier topics te openen, en te posten) ineens je vriendin.
Of was die date om 19.00 uur alweer voorbij, en moest je vriendin voor 19.00 uur thuis zijn?
Hoe oud is ze? 12?
pi_95795010
Pics or telefoonnummer!
pi_95833932
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
Lol ik leerde mijn schoonouders ook op de eerste date kennen en mijn vriendin en ik zijn bijna 5 jaar bij elkaar haha.
Dit vind ik iets wat ieder voor zich moet weten.
pi_95836904
Ik had mijn vriendin ook geneukt voordat ik met haar had.. We zijn nu 4 maanden samen en alles loopt lekkah.
se
pi_95840356
Hoi,

je moet datgene doen waar jij jezelf prettig bij voelt.
Het draait niet alleen om sex...en na de 1e keer daten vind ik dat ook wel erg snel.Maar dat is mijn mening.
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:25:34 #139
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_95842721
...? wow wut?
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_95907694
Heh, ik ken het probleem wel. Principieel vond ik het niet erg om te wachten met seks als er eenmaal wat meer duidelijkheid was over wat voor meid het is. Ik ben kieskeurig in mijn (bed)partners.

Maar alle partners waren uiteindelijk wel binnen een paar dagen ook bedpartners*. Daar zat ik eerst over in, maar als het gewoon gebeurt en je voelt je er goed bij, geen enkel probleem.

* Op een na waarbij we elkaar een half jaar helemaal gek hebben gemaakt. Dat was een anticlimax aan het einde zeg.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  zondag 24 april 2011 @ 02:03:41 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_95907746
Heb je der nou geneukt of niet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 april 2011 @ 17:22:01 #142
331013 Nietmijneigennaam
we're the one and only
pi_95923724
NEUKEN!
pi_95926109
-weg-
pi_95928205
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef BrutusWeasel het volgende:
dude serieus????
...
Misschien is het een heel lief maar grotesk misvormd meisje?
  zondag 24 april 2011 @ 21:15:09 #145
328246 Chilliewillie88
Roi dans mon château
pi_95930574
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef Da_Raw het volgende:
Ik had mijn vriendin ook geneukt voordat ik met haar had.. We zijn nu 4 maanden samen en alles loopt lekkah.
Had ik ook, eerst seksrelatie die overging in een echte relatie. Toen begon ze regelmatig flauw te vallen en crap, bleek dat ze een hartoperatie moest ondergaan. Heb ik het maar gedaan gemaakt.
  zondag 24 april 2011 @ 21:31:14 #146
343096 Killerlady
I love to..
pi_95931398
Eindelijk een man met een klein beetje gevoel, wordt ie afgekraakt. Arme jongen :P
pi_95972461
TS, ik heb eenmaal zoals jou zo'n kans laten gaan. Ze lachte me er later mee uit. Ik heb me toen voorgenomen dat dit me nooit meer zou overkomen. Gelukkig heb ik haar 25 jaar later wel geneukt, maar toen was het nieuwe er af.
Nooit meer doen, hoor!!! Kansen aangrijpen. Ook al is het maar voor eenmaal.
  maandag 25 april 2011 @ 23:11:14 #148
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_95975932
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:29 schreef Floxc het volgende:
Nep-hetero of Christen.
_O_
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:01:28 #149
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_95993519
TS is gewoon een pussy die niet durft. Nu beweert ie haar te hebben gebald, waar natuurlijk niets van waar is.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:34:05 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_95994746
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef mytroen het volgende:

[..]

Volwassen mensen vragen de ander niet of ze verkering willen, dan groeit dat gewoon. ;)

Maar snap het probleem eigenlijk ook niet zo, moet je elkaar eerst een paar keer hebben gezien voor je seks gaat hebben?
als er aantrekkingskracht is, lekker van genieten.

en niet geloven dat als je meteen seks hebt er geen relatie kan ontstaand, mijn man en ik zijn al bijna 14 jaar samen en hebben seks gehad toen we elkaar voor de 2de keer zagen, en alleen omdat we er de eerste keer geen kans voor kregen. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:40:15 #151
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_95994962
Ik had de 1e keer dat mijn vriendin en ik een avond echt alleen waren ook gelijk sex. We zijn nu bijna 1 jaar samen. Dus fok dat gelul dat de 1e keer sex niet werkt, lekker van genieten als de gelegenheid zich voor doet.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:08:44 #152
78918 SeLang
Black swans matter
pi_96182865
BHFH topic
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 1 mei 2011 @ 12:49:58 #153
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_96202788
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

...
TS noemt haar zijn vriendin. Wie noemt iemand zijn vriendin als hij haar (volgens jou) gevoelsmatig nauwelijks kent? En wie wil er nou in 's hemelsnaam geen seks met zijn vriendin?? Die opeenstapeling van feiten is inderdaad moeilijk te begrijpen, als collega-man. Zeker al omdat TS al aangeeft dat ie geen maagd is, dus het is niet zo dat ie op de ware aan het wachten is.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:20:54 #154
322510 stan97
Boomstronk
pi_96253763
`K wou dat ik zo´n vriendin had.... ;-(
  maandag 2 mei 2011 @ 17:46:19 #155
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_96257838
Zoals Armstrong het zei toen hij op de maan liep, en hij zijn vlag in de grond ramde:

"There's One Giant Leap" in het neuken van een chick op de eerste avond,
of minstens een jaar moeten wachten op een ander die zelfs dan nog niet weet of ze er klaar voor is.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 2 mei 2011 @ 18:40:03 #156
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_96260307
Heh wat naar voor je...
geen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:17:34 #157
306873 Taxfreej
En toch betaal ik belasting...