Ja normaal neuk je eerst en daarna vraaag je haar pas :s En als het neuken niet beviel dump je haar maar. Wordt volwassequote:Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef ABombali het volgende:
Je hebt nog niet geneukt en je noemt haar je vriendin? Wanneer word je 13?
Maar het is je eerste date toch, hoe is het dan je vriendin swaquote:Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ja normaal neuk je eerst en daarna vraaag je haar pas :s En als het neuken niet beviel dump je haar maar. Wordt volwasse
Ja maar aan maken kan toch wel bij eerste dat. We zijn bijna heel de dag bij elkaar geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:27 schreef Denettemeneer het volgende:
[..]
Maar het is je eerste date toch, hoe is het dan je vriendin swa
Ik zeg toch niet dat ik nog nooit geneukt heb.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:28 schreef Armageddon het volgende:
WANNEER WOU JE NEUKEN DAN? IN EEN VOLGEND LEVEN?
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef ABombali het volgende:
Je hebt nog niet geneukt en je noemt haar je vriendin? Wanneer word je 13?
Zeg haar gewoon de waarheid?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:05 schreef mytroen het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vraag.
Wat ik tegen haar moet zeggen, of wat ik moet doen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:20 schreef BrutusWeasel het volgende:
voor de duidelijkheid, of meisjes willen je gewoon neuken of ze willen je houden als partner en maakt niet uit hoeveel ze geneukt hebben als ze je als partner willen gaan ze toch de onschuld zelve spelen....
dude grow up
als een chick je wil neuken neuk haar
als ze serieus is neukt ze alleen met jou
anders, gebruik een condoom, en neuk haar tot je een chick tegen komt die het wel waard is een vriendin te noemen
mannen denken dat ze altijd degene zijn die sex willen
maar feit is, de chick bepaald het, ook al trouw je met haar, als ze andere gasten wil neuken doet ze het toch
dus daarom mijn advies
sjeez hoop dat je ooit het licht ziet en wakker wordt uit de cliche dat mannen degene zijn die het meest sex willen... vrouwen denken eerst aan de penis en dan aan de rest ook al zeggen ze dat mannen alleen maar aan sex denken pfffffffffffffff grow up dude
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:24 schreef BrutusWeasel het volgende:
ow en voor je commentaar levert, ik heb ruim 3 jaar in evenementen beveiliging gewerkt en 2 jaar in een club en ik heb dingen van chicks gezien die je niet voor mogelijk houdt als je met het beeld kijkt dat je als man meer sex wil dan chicks.... dat beeld moet je aanpassen gast
houdt in je achterhoofd dat je nu op het moment niet de enige bnet met wie ze aan het kloten is
daar kan je verandering in brengen maar pak het goed aan als je haar serieus leuk vindt
maar begin niet met haar je vriendin te noemen dat stoot meer af
neuk haar als ze het wil en kijk hoe het loopt en mocht je in de tussen tijd een andere chick tegen komen, schaam je niet haar dit te laten weten en ga voor de andere tot deze je zekerheid geeft dat ze echt alleen voor jou gaat
Hier heb ik tenmiste iets aan. Bedanktquote:Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef BrutusWeasel het volgende:
dude serieus????
ten eerste
het is al gezegd maar hier komt ie; een meisje die je net kent JE VRIENDIN noemen????
ten tweede je zegd nee tegen een meisje dat met je wil neuken???
ten derde als een meisje zo snel al wil neuken is het waarschijnlijk geen VRIENDN materiaal
dus mijn advies is neuken en neuken en neuken en kijekn wat ze verder wilals ze alleen met jou neukt kan je haar je vriendin noemen maar als ze zo snel al met je neukt doet ze dit waarschijnlijk ook met andere DATES? die ze heeft dus
voor je je tere hartje breekt...... neuk haar tot ze zegd dat ze toch nioet serieus is voor een relatie... sjeez hoe oud ben je? weet je nog niet hoe meisjes in elkaar zitten???
lolquote:Op donderdag 14 april 2011 02:45 schreef Ausputzert het volgende:
Kerel, je bent homo en moet geen girls meer daten.
Chicks die zo denken/zijn moet je gewoon een keer / een paar keer neuken en laten zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:51 schreef BrutusWeasel het volgende:
[..]
lol
ik denk meer dat ONERVAREN een beter woord is
hij zit nog meer met het geromantiseerde beeld over chicks in zn hoofd dan over de fase van chicks in deze realiteit
ja dus datquote:Op donderdag 14 april 2011 03:02 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Chicks die zo denken/zijn moet je gewoon een keer / een paar keer neuken en laten zitten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 04:10 schreef Isabeau het volgende:
Als een meisje dit topic had geopend had ze allemaal lieve en begripvolle reacties gekregen dat haar nieuwe vriendje maar een eikel is en ze rustig moet aandoen en pas met hem naar bed moet gaan als ze er zelf aan toe is etc etc.
Maar omdat het een jongen is is het een sukkel en had hij haar helemaal schraal moeten pompen
TS, doen waar je jezelf goed bij voelt hoor, je hoeft niet als je haar liever eerst wat beter wilt leren kennen(daarbij had ik haar nu nog niet echt 'mijn vriendin' genoemd, maar swa)
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef magik7777 het volgende:
Isabeau, je zult het niet geloven er is een wezenlijk verschil tussen man en vrouw, of in jouw geval, jongen en meisje.
Als een jongen veel meisjes heeft gehad is dat stoer, als een meisje veel jongens heeft gehad, is ze een hoer.
Waarom? Zie het als volgt.
Zie de jongen als een sleutel, en het meisje als het slot.
Het is fijn wanneer je met 1 sleutel meerdere sloten kunt openen, maar het is ronduit vervelend wanneer het slot met meerdere sleutels te openen is.
Kortom, er zijn nou eenmaal verschillen tussen jongens en meisjes.
Mannen zijn jagers, vrouwen zijn de prooi, als je als tijger zijnde, een mank hertje laat lopen omdat je dat zielig vind, zul je worden uitgelachen door de rest van de tijgers.
Wie is hier nu dom? Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat TS geen zin heeft in sex met iemand die hij nauwelijks kent?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef El_Matador het volgende:
Magik,
Het is vooral zo dom voor TS zelf. Heeftie de kans om te neuken (gezien zijn verhaaltjes nou niet een dagelijks ritueel), doet ie het niet en gaat ie zitten janken "dat het allemaal te snel gaat".
'De waarheid'quote:Op donderdag 14 april 2011 09:05 schreef magik7777 het volgende:
DannyDomGelul
Cliches of niet, het is gewoon de waarheid.
Iemand die hij nauwelijks kent (met een contactstoornis zal dat ook niet zo snel gebeuren eh?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Wie is hier nu dom? Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat TS geen zin heeft in sex met iemand die hij nauwelijks kent?
Het zou pas dom zijn van TS als ie het wel deed, want hij voelt zich er niet lekker bij.
Maar nee, wij willen onze leuter in alles steken met een gat, dus is het oh zo dom van TS dat hij dat niet wil.
Ik hoor alleen jou gejank sorry. Beetje gefrustreerd dat TS een kans heeft laten lopen die jij niet krijgt?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iemand die hij nauwelijks kent (met een contactstoornis zal dat ook niet zo snel gebeuren eh?) wel "je vriendin" noemen?
TS is een jankerd.
Als advocaat van de duivel:quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
Wie is hier nu dom? Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat TS geen zin heeft in sex met iemand die hij nauwelijks kent?
Het zou pas dom zijn van TS als ie het wel deed, want hij voelt zich er niet lekker bij.
Maar nee, wij willen onze leuter in alles steken met een gat, dus is het oh zo dom van TS dat hij dat niet wil.
Je leert een meisje kennen. Je spreekt voor de eerste keer met haar af en kijkt een film. Is ze tijdens het kijken van die film op miraculeuze wijze je vriendin geworden of zo dan? En jij zegt dus vervolgens tegen je vriendin nee ik wil niet neuken want ik ken je pas net?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:12 schreef mytroen het volgende:
Ik was zaterdag dus is de Rodenburg en heb daar een meisje leren kennen. Daar nummers uigewisselt en afgesproken dat ik haar zondag in de namiddag zou bellen.
Zo gezegt zo gedaan, ik belde haar omstreek 16:00 en kletste wat met elkaar. Vervolgens spraken we af voor een dat op woensdag. Ik ging haar ophalen want ze woont in Hoogvliet.
We hebben eerst bij haar wat gedronken en heb kennis gemaakt met haar ouders.
Vervolgens zijn we naar mijn huis gereden en hebben samen een film en naar elkaar gekeken.
Nadat de film was afgelopen vroeg mn vriendin of ik wilde neuken. Ik zei nee ik ken je pas net. Daarna een heel verhaal moeten aanhoren en ze vond het maar flauw en dit dat. Dus met klein beetje ruzie haar weer naar huis gebracht.
Maar nu zit ik met de vraag of ik haar de volgende keer zal neuken ja of nee. Want ik heb er eigenlijk pas twee keer gezien.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ow en dat MOET tijdens de film gebeurt zijn ja ja?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je leert een meisje kennen. Je spreekt voor de eerste keer met haar af en kijkt een film. Is ze tijdens het kijken van die film op miraculeuze wijze je vriendin geworden of zo dan? En jij zegt dus vervolgens tegen je vriendin nee ik wil niet neuken want ik ken je pas net?
Ik snap het niet. Ze kan wel binnen een tijdspanne van een film (2 uur?) je vriendin worden maar geen seks verwachten. Leg eens uit!
Je pikt haar om 16.00 voor het eerst op en diezelfde dag is het al je vriendin. Boeiend of dat tijdens die film is gebeurt. Mag ik het niet gek vinden? Gek ventje kom nou.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:54 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ow en dat MOET tijdens de film gebeurt zijn ja ja?
Ik denk dat die volgende keer er niet meer komt als ik dat meisje was.quote:Maar nu zit ik met de vraag of ik haar de volgende keer zal neuken ja of nee.
Leer lezen!!! Ik belde haar zondag om 16:00 en sprak woensdag met haar af. Daar was ik om 11:00!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je pikt haar om 16.00 voor het eerst op en diezelfde dag is het al je vriendin. Boeiend of dat tijdens die film is gebeurt. Mag ik het niet gek vinden? Gek ventje kom nou.
En dat moet gelijk de eerste keer?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:24 schreef magik7777 het volgende:
Een meisje is wel of niet neukbaar....
Maar dan wil je beide wachten, als zei graag wil en jij niet creëer je hele andere spanningquote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef okiokinl het volgende:
de meeste mannen zouden geen nee zeggen... maar als ts dat wel doet, dan verdiend dat resepct vind ik.
je kunt je alleen afvragen of ie nee zegt omdat ie het echt te snel vind en haar eerst beter wil leren kennen, of omdat ie in paniek niet durfde.
als het paniek was, dan moet je de volgende keer toch echt moediger zijn. anders ga je veel spijt krijgen.
als het uit principe is, moet je misschien en ander meisje zoeken, eentje die ook wat wil wachten, en niet irritant gaat doen als je niet wilt.
en aan alle stoere gasten hier: een tijdje wachten kan echt wel heel tof zijn, je bouwt een spanning op met elkaar en dan als je dan eindelijk wel los gaat op elkaar, wordt het des te intenser. omdat je elkaar al een beetje kent en er gevoelens zijn.
.
Ja dat lees ik toch ook. En daarna is het al je vriendin. Ben je 12?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef mytroen het volgende:
[..]
Leer lezen!!! Ik belde haar zondag om 16:00 en sprak woensdag met haar af. Daar was ik om 11:00!!!
nee 11quote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ja dat lees ik toch ook. En daarna is het al je vriendin. Ben je 12?
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:24 schreef Johan_Boskamp het volgende:
Even voor de volledigheid, het was dus gisteren?
tja, grote kans dat je het dan verder wel kunt vergeten, ja..quote:Op donderdag 14 april 2011 14:00 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
Maar dan wil je beide wachten, als zei graag wil en jij niet creëer je hele andere spanning
Dat zeg ik ook, dat snapt ie niet. Volgens mij heeft die gewoon een grote citroenekop..quote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef magik7777 het volgende:
Je date was op woensdag, eerste wat je doet is kennis maken met haar ouders. Je gaat een fim kijken, en daarna is het je vriendin. Dat kan dus wel allemaal zo snel, maar als ze vraagt of je wilt neuken zeg je nee. Dus je kent haar goed genoeg (na een film kijken en wat bellen) dat het je vriendin is, maar niet goed genoeg om haar ff lekker te neuken.
Volgens mij ben je onzeker....En zij totaal niet, ik denk dat jullie niet bij elkaar passen, want je hebt op je eerste dat al ruzie.
Maar waarom zat je dan gisteren in de trein naar Amsterdam?quote:
Zit iedereen hier nu een elf jarig jochie aan te moedigen om er maar zo snel mogelijk op te klimmen?quote:
Wat doen 11-jarige jochies 's nachts op FOK!?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit iedereen hier nu een elf jarig jochie aan te moedigen om er maar zo snel mogelijk op te klimmen?En hoe oud is dat meisje dan??
Mijn neefjes hadden toen ze zo oud waren ook een pc op de slaapkamer, dus who knowsquote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef El_Matador het volgende:
Wat doen 11-jarige jochies 's nachts op FOK!?
Naar de red-light district.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:38 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
Maar waarom zat je dan gisteren in de trein naar Amsterdam?
Gelukkig ben ik ook geen 11quote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat doen 11-jarige jochies 's nachts op FOK!?
Was het maar waar. Dan had je een excuus.quote:
Bijna iedereen op FOK! is wanhopig!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom plaats je dit trouwens op fok?
Iedereen hier pakt elk meisje wanneer ze de kans hebben... wanhopig heet zo iets.
Maakt niet uit wie of wat het is.. als t maar een kut en tieten heeft.
Omdat ze gewoon geen keus hebben.
Easy bait.
Heb dan al snel het idee dat het niet al te serieus is, als ie er meteen op wilt springen. Hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn, maar vaak wel. En ook al praat ik er openlijk over sex is verder een intiem moment voor mij en niet iets wat ik zo met een of andere scharrel doe.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef PMK111 het volgende:
Kan je uitleggen waarom je een man niet serieus zou nemen als je vrij snel seks hebt?
Ehh, een scharrel met wie je niet scharrelt is geen scharrel he?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb dan al snel het idee dat het niet al te serieus is, als ie er meteen op wilt springen. Hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn, maar vaak wel. En ook al praat ik er openlijk over sex is verder een intiem moment voor mij en niet iets wat ik zo met een of andere scharrel doe.
Haha, sja, ik ben gewoon heel monogaam ingesteld ofzo. Vroeger was ik ook zo van Neuken? Ok neukenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehh, een scharrel met wie je niet scharrelt is geen scharrel he?
Ik ben er heel makkelijk in. En zij gelukkig ook![]()
80% devil
20% angel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Phantomesse het volgende:
Dus we zijn toch hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik vrijgezel ben, scharrel ik keiveel. Maar nu heb ik dat niet nodig![]()
![]()
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het is bij mij ook dat ik geen zin heb om een reputatie te hebben. Die had ik vroeger wel (meeste was wel onzin) en dat is gezuiverd, wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus we zijn toch hetzelfde?
Als ik vrijgezel ben, scharrel ik keiveel. Maar nu heb ik dat niet nodig![]()
![]()
Boeit jou dat, ja?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het is bij mij ook dat ik geen zin heb om een reputatie te hebben. Die had ik vroeger wel (meeste was wel onzin) en dat is gezuiverd, wil ik graag zo houden
Enerzijds niet, vroeger boeide het me ook écht totaal niet. Maar ben nu wel op een leeftijd dat ik wat meer serieus genomen wil worden opzich (wat ik overigens totaal niet ben in heel veel opzichten). Wil ook niet dat mijn ex allerlij dingen te horen krijgt, we gaan goed met elkaar om wil hem niet voor schut zetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boeit jou dat, ja?
Had ik niet zo ingeschat (n.a.v. X-topic)
Je bent een grappige meid.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef Phantomesse het volgende:
Daarnaast vind ik het ook gewoon geen fijn idee om zomaar wat rond te neuken met mensen die ik voor 5% ken.
Er moet wel een kans aanwezig zijn dat het wat gaat worden wil ik met je het nest in duiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met drugs op krijg ik juist meer zin in seks. Die combi is werkelijk hemels.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik zou andersom doenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon consequent zijn en niet ingaan op verzoeken van dat soort domme gleufdieren. Goed dat je je niet hebt laten ompraten. Neuken wanneer jij wil neuken, niet andersom.
Dan kan de seks ook gewoon voor de seks zijn bedoel je. Tsja, dat kan inderdaad. Ik denk echter dat de kans OP iets serieus er niet groter op wordt door je van seks te onthouden. Als het voor iemand niet werkt werkt het toch al niet he.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb dan al snel het idee dat het niet al te serieus is, als ie er meteen op wilt springen. Hoeft natuurlijk niet altijd het geval te zijn, maar vaak wel. En ook al praat ik er openlijk over sex is verder een intiem moment voor mij en niet iets wat ik zo met een of andere scharrel doe.
Dat wordt verondersteld ja, althans. Omdat ze gelijk wilt neuken wordt de relatie niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:21 schreef magik7777 het volgende:
Dus Phantomesse zegt eigenlijk, dat de vriendin van TS de relatie niet serieus neemt. Of gelden voor vrouwen/meisjes weer andere regels?
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:57 schreef magik7777 het volgende:
Isabeau, je zult het niet geloven er is een wezenlijk verschil tussen man en vrouw, of in jouw geval, jongen en meisje.
Als een jongen veel meisjes heeft gehad is dat stoer, als een meisje veel jongens heeft gehad, is ze een hoer.
Waarom? Zie het als volgt.
Zie de jongen als een sleutel, en het meisje als het slot.
Het is fijn wanneer je met 1 sleutel meerdere sloten kunt openen, maar het is ronduit vervelend wanneer het slot met meerdere sleutels te openen is.
Kortom, er zijn nou eenmaal verschillen tussen jongens en meisjes.
Mannen zijn jagers, vrouwen zijn de prooi, als je als tijger zijnde, een mank hertje laat lopen omdat je dat zielig vind, zul je worden uitgelachen door de rest van de tijgers.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:56 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Een makkelijkere wip zal je niet vinden (behalve bij de hoeren)
Is ze er eentje misschien?
Vrijwel alle Nederlandse vrouwen die ik een beetje ken, doen niet moeilijk over een potje lekkere seks...quote:
Als je keuze hebt.. waarom niet kieskeurig zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Vrijwel alle Nederlandse vrouwen die ik een beetje ken, doen niet moeilijk over een potje lekkere seks...
Alleen TS.
Wie zegt dat ik ook met al die vrouwen neuk?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als je keuze hebt.. waarom niet kieskeurig zijn?
Dat jij zo cheap bent en al blij bent als iemand met je wilt neuken... moet je zelf weten.
Ene kant vind ik je heel erg eerlijk tegen over de vrouwen !quote:Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ja normaal neuk je eerst en daarna vraaag je haar pas :s En als het neuken niet beviel dump je haar maar. Wordt volwasse
das waarquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ook met al die vrouwen neuk?
Kieskeurig ben je natuurlijk op een eerder moment, niet pas als een meid halfnaakt voor je staat, lijkt me zo...
Zo hoort dat toch ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef Barkleys het volgende:
[..]
Ene kant vind ik je heel erg eerlijk tegen over de vrouwen !
Dankje (L)
Tuurlijk!quote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef Floxc het volgende:
TS, mag ik haar nummer aangezien je toch niet verder wilt?
posten van persoonlijke gegevens. ff quoten voor het nageslachtquote:
dit jaquote:Op maandag 18 april 2011 09:03 schreef corblo het volgende:
Alsof het erg is dat zo'n chick je meteen wil neuken
Aanmaken doe je met een barbecue of open haard.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:29 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ja maar aan maken kan toch wel bij eerste dat. We zijn bijna heel de dag bij elkaar geweest.
Ik ben al uit gegroeidquote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Aanmaken doe je met een barbecue of open haard.
'verkering' is niet iets dat je 'aanmaakt', het is geen schakelaar, dat is gewoon iets wat groeit.
Nu mag jij het proberenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Kittl het volgende:
Wauw, ik vind het wel knap van je eigenlijk dat je der af wees
Dit.quote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
In plaats van dat iedereen zich afvraagt waarom je haar niet hebt geneukt en blabla vraag ik me meer af waarom je op je EERSTE date haar ouders gaat leren kennen?!
Lol ik leerde mijn schoonouders ook op de eerste date kennen en mijn vriendin en ik zijn bijna 5 jaar bij elkaar haha.quote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef ChicaChula het volgende:
In plaats van dat iedereen zich afvraagt waarom je haar niet hebt geneukt en blabla vraag ik me meer af waarom je op je EERSTE date haar ouders gaat leren kennen?!
Misschien is het een heel lief maar grotesk misvormd meisje?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef BrutusWeasel het volgende:
dude serieus????
...
ten tweede je zegd nee tegen een meisje dat met je wil neuken???
Had ik ook, eerst seksrelatie die overging in een echte relatie. Toen begon ze regelmatig flauw te vallen en crap, bleek dat ze een hartoperatie moest ondergaan. Heb ik het maar gedaan gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:37 schreef Da_Raw het volgende:
Ik had mijn vriendin ook geneukt voordat ik met haar had.. We zijn nu 4 maanden samen en alles loopt lekkah.
Volwassen mensen vragen de ander niet of ze verkering willen, dan groeit dat gewoon.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef mytroen het volgende:
[..]
TS noemt haar zijn vriendin. Wie noemt iemand zijn vriendin als hij haar (volgens jou) gevoelsmatig nauwelijks kent? En wie wil er nou in 's hemelsnaam geen seks met zijn vriendin?? Die opeenstapeling van feiten is inderdaad moeilijk te begrijpen, als collega-man. Zeker al omdat TS al aangeeft dat ie geen maagd is, dus het is niet zo dat ie op de ware aan het wachten is.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |