Ja normaal neuk je eerst en daarna vraaag je haar pas :s En als het neuken niet beviel dump je haar maar. Wordt volwassequote:Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef ABombali het volgende:
Je hebt nog niet geneukt en je noemt haar je vriendin? Wanneer word je 13?
Maar het is je eerste date toch, hoe is het dan je vriendin swaquote:Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ja normaal neuk je eerst en daarna vraaag je haar pas :s En als het neuken niet beviel dump je haar maar. Wordt volwasse
Ja maar aan maken kan toch wel bij eerste dat. We zijn bijna heel de dag bij elkaar geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:27 schreef Denettemeneer het volgende:
[..]
Maar het is je eerste date toch, hoe is het dan je vriendin swa
Ik zeg toch niet dat ik nog nooit geneukt heb.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:28 schreef Armageddon het volgende:
WANNEER WOU JE NEUKEN DAN? IN EEN VOLGEND LEVEN?
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:22 schreef ABombali het volgende:
Je hebt nog niet geneukt en je noemt haar je vriendin? Wanneer word je 13?
Zeg haar gewoon de waarheid?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:05 schreef mytroen het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vraag.
Wat ik tegen haar moet zeggen, of wat ik moet doen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:20 schreef BrutusWeasel het volgende:
voor de duidelijkheid, of meisjes willen je gewoon neuken of ze willen je houden als partner en maakt niet uit hoeveel ze geneukt hebben als ze je als partner willen gaan ze toch de onschuld zelve spelen....
dude grow up
als een chick je wil neuken neuk haar
als ze serieus is neukt ze alleen met jou
anders, gebruik een condoom, en neuk haar tot je een chick tegen komt die het wel waard is een vriendin te noemen
mannen denken dat ze altijd degene zijn die sex willen
maar feit is, de chick bepaald het, ook al trouw je met haar, als ze andere gasten wil neuken doet ze het toch
dus daarom mijn advies
sjeez hoop dat je ooit het licht ziet en wakker wordt uit de cliche dat mannen degene zijn die het meest sex willen... vrouwen denken eerst aan de penis en dan aan de rest ook al zeggen ze dat mannen alleen maar aan sex denken pfffffffffffffff grow up dude
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:24 schreef BrutusWeasel het volgende:
ow en voor je commentaar levert, ik heb ruim 3 jaar in evenementen beveiliging gewerkt en 2 jaar in een club en ik heb dingen van chicks gezien die je niet voor mogelijk houdt als je met het beeld kijkt dat je als man meer sex wil dan chicks.... dat beeld moet je aanpassen gast
houdt in je achterhoofd dat je nu op het moment niet de enige bnet met wie ze aan het kloten is
daar kan je verandering in brengen maar pak het goed aan als je haar serieus leuk vindt
maar begin niet met haar je vriendin te noemen dat stoot meer af
neuk haar als ze het wil en kijk hoe het loopt en mocht je in de tussen tijd een andere chick tegen komen, schaam je niet haar dit te laten weten en ga voor de andere tot deze je zekerheid geeft dat ze echt alleen voor jou gaat
Hier heb ik tenmiste iets aan. Bedanktquote:Op donderdag 14 april 2011 02:15 schreef BrutusWeasel het volgende:
dude serieus????
ten eerste
het is al gezegd maar hier komt ie; een meisje die je net kent JE VRIENDIN noemen????
ten tweede je zegd nee tegen een meisje dat met je wil neuken???
ten derde als een meisje zo snel al wil neuken is het waarschijnlijk geen VRIENDN materiaal
dus mijn advies is neuken en neuken en neuken en kijekn wat ze verder wilals ze alleen met jou neukt kan je haar je vriendin noemen maar als ze zo snel al met je neukt doet ze dit waarschijnlijk ook met andere DATES? die ze heeft dus
voor je je tere hartje breekt...... neuk haar tot ze zegd dat ze toch nioet serieus is voor een relatie... sjeez hoe oud ben je? weet je nog niet hoe meisjes in elkaar zitten???
lolquote:Op donderdag 14 april 2011 02:45 schreef Ausputzert het volgende:
Kerel, je bent homo en moet geen girls meer daten.
Chicks die zo denken/zijn moet je gewoon een keer / een paar keer neuken en laten zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:51 schreef BrutusWeasel het volgende:
[..]
lol
ik denk meer dat ONERVAREN een beter woord is
hij zit nog meer met het geromantiseerde beeld over chicks in zn hoofd dan over de fase van chicks in deze realiteit
ja dus datquote:Op donderdag 14 april 2011 03:02 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Chicks die zo denken/zijn moet je gewoon een keer / een paar keer neuken en laten zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |