ze vraagt me zoiets ook altijd op een moment dta ik het niet kan doen (bv tijdens eten ofzo) en is dan verbaasd dat ik het niet op m'n harde schijf opslaquote:Op donderdag 14 april 2011 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, vrouwen denken soms dat we niks kunnen vergeten
daar wordt je ook niet vrolijk van neequote:Op donderdag 14 april 2011 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAN had ik zeker 80 km terug kunnen rijden ben ik bang
Ik zeg er altijd bij dat ze me er aan moet herinneren op dat soort momentenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vraagt me zoiets ook altijd op een moment dta ik het niet kan doen (bv tijdens eten ofzo) en is dan verbaasd dat ik het niet op m'n harde schijf opsla
jij hebt zeker geen inspiratie.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:04 schreef Pheno het volgende:
Zo even de vrouw hier wegbrengen en dan boodschappen doen. Ik doe maar voor twee dagen boodschappen nu, dan zien we zaterdag wel weer of er kookinspiratie is.
nooit nietquote:Op donderdag 14 april 2011 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij hebt zeker geen inspiratie.
dat wordt chinees en pizzaquote:Op donderdag 14 april 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
nooit nietIk kook ook nooit en lig alleen werkeloos in de bank!
of gebakken pinguinquote:
Dat heb ik nog nooit op. Wel walvis.quote:
Frituren ?quote:
Lekker roerbakken, makkelijk en heerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
nooit nietIk kook ook nooit en lig alleen werkeloos in de bank!
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou nog leuker worden als je de fietsen per ongeluk in jouw auto had gezet
Aha, jij hebt een Piet Paulusma teenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn teen doet weer zeer![]()
zal wel weer verandering van weer komen
een pietgoudenvingersma teenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, jij hebt een Piet Paulusma teen
Maak er wat moois vanquote:Op donderdag 14 april 2011 08:22 schreef missyB het volgende:
goedemorgen!
Kinders weer richting school en andere richting psz zo, dan even langs oude baas van 82 voor een klusje en een paar bakkies.
Vanmiddag de wekelijkse boodschappen en mn berging opruimen.
Ik hoop op lekker weer dan word het vast productief dagje
mogge, whats up ?quote:
Gekke meneerquote:
ben al hard aan het werkquote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meneerKom je me koffie op bed brengen?
![]()
nog steeds boos vanwege de fietsen ?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Koen66 het volgende:
zucht, vrouwen, je kan beter kippen houden
Hoezo dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Koen66 het volgende:
zucht, vrouwen, je kan beter kippen houden
Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben al hard aan het werk
wederom met hoofdpijn
mja gister ook al, denk teveel drukte gehad deze weekquote:Op donderdag 14 april 2011 08:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
Oh wat vervelend,op je hoofd
Ow, ja, kut! Helemaal vergeten om jou ook ff in te seinen... Ik pm je later vandaag even, als ik een echt toetsenbord onder mijn vingers hebquote:
Probeer dan maar een beetje rustig aan te doenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja gister ook al, denk teveel drukte gehad deze week
Goedemorgen lieverdquote:
Goedemorgen meisjequote:
Goedemorgen Solquote:
Mag ik gokken, iets met oma?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ja, kut! Helemaal vergeten om jou ook ff in te seinen... Ik pm je later vandaag even, als ik een echt toetsenbord onder mijn vingers heb
nee sorry zit op het werkquote:Op donderdag 14 april 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke ToekKom je me koffie op bed brengen?
![]()
quote:
Solquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ja, kut! Helemaal vergeten om jou ook ff in te seinen... Ik pm je later vandaag even, als ik een echt toetsenbord onder mijn vingers heb
mja drukste deel van de week zit eropquote:Op donderdag 14 april 2011 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Probeer dan maar een beetje rustig aan te doen
quote:
Nee, niet echtquote:Op donderdag 14 april 2011 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sol*
[..]
![]()
Marijke meisjeLekker geslapen?
quote:Op donderdag 14 april 2011 07:32 schreef Pheno het volgende:
tvpMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die je gistermiddag poste was mooier![]()
Kortquote:
Kuukelquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Korteigen schuld dikke bult
Ontbijtje zit er in.. tijd voor koffie, en dan stofzuigen en strijken, dat moet ik van mezelf
zoietsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aha, jij hebt een Piet Paulusma teen
Nog steeds?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets![]()
heb hem een paar maanden gelden gebroken en als er nou groote verschillen zijn in temperatuur dan gaat ie zeer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |