quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Oh, die's liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
net als ik heel vaak 300 hebquote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goede TT wel.
En waarom heb ik altijd post 299echt niet normaal.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goede TT wel.
En waarom heb ik altijd post 299echt niet normaal.
Nee, ik wil niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nog 10 topics dan haal jij je lapo
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Een collega van me moet wegens beeindigen van haar relatie haar katten weg doen! ( Geen geld, geen tijd). Ze heeft een rode noorse boskat van nog geen jaar oud! ( niet helemaal zuiver, maar 80% noorse boskat) .. Is dat niks voor jou jan!
Buiten het feit dan dat het een ginger is.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Nee, echt niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Diep van binnen wil je wel stiekemerd
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
net als ik heel vaak 300 heb
quote:
En de enige waaar jij welkom bentquote:
Hmmm misschien... hoe oud is die collega en wat is haar cupmaat ?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat een schatje!
Een collega van me moet wegens beeindigen van haar relatie haar katten weg doen! ( Geen geld, geen tijd). Ze heeft een rode noorse boskat van nog geen jaar oud! ( niet helemaal zuiver, maar 80% noorse boskat) .. Is dat niks voor jou jan!
Buiten het feit dan dat het een ginger is.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm misschien... hoe oud is die collega en wat is haar cupmaat ?
Wanneer je een ooglapje hebt, ARRRG zegt en iedere woensdag krab bij mij eet op de boot.quote:
quote:
Kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]jmr
[..]
En de enige waaar jij welkom bent![]()
quote:
Collega is 21 of 22, cupmaat is - 50A ofzo, maar ze is wel lief!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm misschien... hoe oud is die collega en wat is haar cupmaat ?
Ik ben al een echte ARG'erquote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je 10 topics gezellig meepost. Neehoor grapje, gewoon als je leuk meedoet.
Oef! Dat is niet best!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef JApieman het volgende:
Ik heb vandaag per ongeluk een deel van m'n huis verbrand op minecraft.
Nicequote:Op woensdag 13 april 2011 23:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ga een oogklepje bij mijn ui erop zetten
Nee, ik ben bezig met de reparatie maar het kost wel veel hout.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oef! Dat is niet best!..
Heb je al met Dalando overlegd wat je nu gaat doen?
Ik heb overal een schatje.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Echte piraten hebben elk topic een nieuw schatje dus ja
Open een giro rekening.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezig met de reparatie maar het kost wel veel hout.
tegelijk maar ik sta boven jequote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent ook een schatje
slijm slijm likken
Hihihi.quote:
Weetiktog.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent ook een schatje
slijm slijm likken
Gohquote:
Jazekerquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi.
[..]
Weetiktog.
Is deze foto tof genoeg voor in mn fotoboek?
Je had een hele mooie foto ergens gepost die moet je erin doen, heb je roots uit India?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi.
[..]
Weetiktog.
vast welquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi.
[..]
Weetiktog.
Is deze niet leuk dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je had een hele mooie foto ergens gepost die moet je erin doen, heb je roots uit India?
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van lapo's, sorryyyy.
Appeltje appeltje appeltje, waarom die verdrietige PI's?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
ik begrijp het ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat dan wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is deze niet leuk dan?
EN nee waarom denkt iedereen dat ook echt![]()
Andere is leuker en omdat je dat uiterlijk hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is deze niet leuk dan?
EN nee waarom denkt iedereen dat ook echt![]()
Ja.quote:
Awhh, bedankt.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Appeltje appeltje appeltje, waarom die verdrietige PI's?
Kan ik iets voor je doen? Een warme chocomel brengen of iets dergelijks?
quote:
Niet veelquote:
quote:
Argggggg (dat is hoi op zn piraats)quote:
Maar die andere is alweer een paar maanden oud.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Andere is leuker en omdat je dat uiterlijk hebt
Niet haten op de koninginquote:
Weet ik ik heb je foto op mijn kamer hangenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar die andere is alweer een paar maanden oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spot MKB!
Het is mij niet gelukt
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
;$ Ik heb nog steeds geen foto van jou gezien mang. Doet me verdriet dit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Weet ik ik heb je foto op mijn kamer hangen
Ik wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
;$ Ik heb nog steeds geen foto van jou gezien mang. Doet me verdriet dit.
Grote foto's in spoilers.......... ..... ..quote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Spot MKB!
Het is mij niet gelukt
Ze heeft zichzelf gecensureerd tochquote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IN EEN SPOILER KUT LADY GAGA KOTS KOTS ALLES
Jah echt wel!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja heb alle diploma's maar ik kan niet echt goed de borstcrawl. En de vlinderslag kan ik al helemaal nietquote:
Geen browser hebben die automatisch resizedquote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grote foto's in spoilers.......... ..... ..
En hoe was dat?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf gecensureerd toch
Ja??quote:
Ik blijf anoniemquote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
;$ Ik heb nog steeds geen foto van jou gezien mang. Doet me verdriet dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hoed.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Heb ikw el, maar is gewoon VERVELEND. LEES DE HUISREGELS GEWOON LUL.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen browser hebben die automatisch resized__!
Hij had een zonnebril op.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En hoe was dat?
[..]
[..]
Ja??Ik twijfel nu door HF
Jamaar Japie wel foto en ik niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik blijf anoniem
Anders heb ik allemaal fans voor de deur enzo
Lol, same. In één keer naar de overkant, zonder adem te halen. Zo haalde ik mijn zwemdiploma.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja heb alle diploma's maar ik kan niet echt goed de borstcrawl. En de vlinderslag kan ik al helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |