Dan hebben we meer aan de Johan de Witt generator.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
lapo geneuzel doen we al 1800 topics niet aan.
Oh?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Is het weer de tijd van de maand voor Du_ke?
Een note voor mijn opmerking in FB
Ben benieuwd of ie nu is klaargekomen.
Krek zo!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
lapo geneuzel doen we al 1800 topics niet aan.
Het is een traditie dat de laatste het nieuwe topic maakt?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag niet niet dat ik de laatste was.
Ongeschreven regel.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is een traditie dat de laatste het nieuwe topic maakt?
Was het maar waar.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
Je krijgt ze gratis bij een volle tank spaarkaart.
Ja. Ik vraag verschoning voor mijn afwezigheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nu moet je iedereen nog opzoeken op Hyves/LinkedIn/Facebook en ze een bericht sturen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw heeft mijn vriendenboekje uit groep 7 gevonden op zolder..... samen met mijn geboortekaartje.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu moet je iedereen nog opzoeken op Hyves/LinkedIn/Facebook en ze een bericht sturen.
Volgens de avondcursus heet dat 'social networking'quote:
Ik vind het een gekke vorm van stalken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens de avondcursus heet dat 'social networking'
Hij gaat in elk geval niet over je opmerking in het FB-topic. Dat was gewoon een vriendelijk doch dringend verzoek om het FB topic te gebruiken waar het voor bedoeld is.quote:
Mildheid is inderdaad op zijn plaats.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag verschoning voor mijn afwezigheid.
quote:Dus zeg ik: blijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De traditie is dat JdW een nieuw topic maakt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is een traditie dat de laatste het nieuwe topic maakt?
Maar hij is wel van jou, toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij gaat in elk geval niet over je opmerking in het FB-topic. Dat was gewoon een vriendelijk doch dringend verzoek om het FB topic te gebruiken waar het voor bedoeld is.
Vertel.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Tem het volgende:
En weten allemaal hoe het met Johan is afgelopen.
Ik zie The Onion er boven staan, dus waarschijnlijk wel ja.quote:
Uiteraard, maar het is zo geweldig gebracht.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie The Onion er boven staan, dus waarschijnlijk wel ja.
The Onion? Is dat net zoiets als The Young Turks?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie The Onion er boven staan, dus waarschijnlijk wel ja.
Soort Amerikaanse "Speld.nl".quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
The Onion? Is dat net zoiets als The Young Turks?
Speld is vrij hard gejat van the Onion natuurlijk, maar best aardig.quote:
Stentor mist een primeur.quote:De provincie Gelderland gaat binnenkort een gigantische, stervormige tunnel onder de Veluwe graven. Met het bouwkundige megaproject wil de provincie enkele tienduizenden nieuwe banen creëren en miljoenen aan innovatieinkomsten naar Nederland sluizen. Het plan zou de eerste stervormige tunnel uit de Nederlandse geschiedenis worden, en daarmee bovendien automatisch de grootste, goedkoopste en tevens meest rendabele stervormige tunnel ooit zijn.
Aquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Speld is vrij hard gejat van the Onion natuurlijk, maar best aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nostalgie. Ik zal hem mijn ouders vrijdag eens laten zien.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
Dit kaartje is 31 jaar oud,Je hebt wat namen weggevaagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nostalgie. Ik zal hem mijn ouders vrijdag eens laten zien.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
Dit kaartje is 31 jaar oud,Rara, welke woorden zijn weggevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nostalgie. Ik zal hem mijn ouders vrijdag eens laten zien.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Naar verluidt is hij vertrokken richting het Westen om een carrière als country zanger te beginnenquote:
Ik ook, en vooral zijn Steenkolenduitsquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ook, en vooral zijn Steenkolenduits
Deze is ook leukquote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is echt zo'n geweldige baas hè, geweldige vent.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef Zeeland het volgende:
Van Gaal wordt de nieuwe leider van het CDA.
Whehe, die man verdient een lintje, geweldig lontje.quote:
Iddquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whehe, die man verdient een lintje, geweldig lontje.
Weet nog dat ik paar week terug hem nadeed in München, al die Duitsers kregen een glimlach op hun gezicht, hij is een cultheld daar. Je zegt op z'n steenkolen Duits "FC BAYERN!" en ze liggen al dubbel.
Die curieuze synthese van plat Amsterdams en Duits die Jonker uitbraakt is op zich ook wel grappig.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ook, en vooral zijn Steenkolenduits
Die is gespeeld, deze blijft het best.quote:
En daar wordt het enkel maar beter van.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef GSbrder het volgende:
Moest uren speuren, er staat niet zo'n kek grijs balkje om POLSC #1843.
Is dit een sneer naar de lay-out mods?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
En daar wordt het enkel maar beter van.
Dat mag ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar de lay-out mods?
Overruledquote:
Dus dit is je burgerlijke ongehoorzaamheidquote:
Ik maak al te veel ruzie met mijn collega's hier de laatste weekquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus dit is je burgerlijke ongehoorzaamheid
Verder:
Toch ben ik voor hakenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik maak al te veel ruzie met mijn collega's hier de laatste week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Jullie kennende worden er nog 2 topics volgeluld voor middernachtquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Zeeland het volgende:
BREKEND: 'SGP doet mee aan de Gay Pride.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Speld.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel leuk satirisch
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Zeeland het volgende:
BREKEND: 'SGP doet mee aan de Gay Pride.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Geen badkamers meer in nieuwe Sprinter-treinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |