Eens, het niveau was daar nou ook niet bijzonder hoog hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was het niet zo dat het niveau daar hoog lag..maar het was gewoon altijd gezellig..
Maar dat is mijn mening
mij nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg allemaal nieuwe mensen hier omg deze ga ik negeren /autistische trekjes
Ja, alleen daarom luister ikquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar aan het praten, hoor je me niet
Misschien dat ik een beetje overreageerde, maar toen het onderwerp seks eenmaal tevoorschijn kwam was het wel dramatischquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat, ik post ook niet zulke posts als op een gegeven moment in GRTD stonden..
Maar dit niveau valt toch nog wel mee?
Niet doen, dat is niet liefquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoiquote:
fouten topiquequote:
eens met deze meneer!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Misschien dat ik een beetje overreageerde, maar toen het onderwerp seks eenmaal tevoorschijn kwam was het wel dramatisch
Doe niet zo GRTD achtigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik en koelkastquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat inderdaad ja![]()
En iedereen kende elkaar ook wel redelijk, hier zijn er ineens heel veel mensen bijgekomen
[..]
Wie draait?
[..]
Ga in de douche in een hoekje zitten huilen
Dan geef ik je nog 3 minuten. Wat een turbotempoquote:
Partysquadquote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
Ik ga hard ik ga lekker ik ga los en we doen het allemaal en we doen het allemaal.
20 secondenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan geef ik je nog 3 minuten. Wat een turbotempo
Oh, gezelligquote:
Je gaat chillen met zigeuners daar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |