Strand.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Goeie TT.
* Beach verder kijkt naar serie
Brilletje nodig,quote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef sharr het volgende:
Ik dacht dat er #2534 stond. Vond het al snel gaan.
Heb je nu van die stoere tijgerogen?quote:
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je nu van die stoere tijgerogen?
Oh. Da's wel JMMR.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef sharr het volgende:
[..]
NeeGewoon saaie doorzichtige lenzen.
Iets anders moet je ook niet willenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef sharr het volgende:
[..]
NeeGewoon saaie doorzichtige lenzen.
Zo ben ik. Prettig in de omgang.quote:
Na een tijdje ga je daar aan wennen, en het ziet er best spooky uitquote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
Gebruik eens roze lenzen. Alles is meteen een stuk mooier
'Sup?quote:
Mijn oogbal jeukt, zie daar maar eens vanaf te komenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Serieus, mijn gehemelte blijft jeuken. Kutgehemelte.
Amputatiequote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Mijn oogbal jeukt, zie daar maar eens vanaf te komen
Ik ga het inkoppertje niet machen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
door hooikoorts?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Dat heb ik altijd door hooikoorts jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Vertel me, wat was het inkoppertje?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ga het inkoppertje niet machen.
Ik ben trots op mezelf dat ik me weet te beheersen.
Dat heb ik ook altijd, zou dus kunnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Zou kunnen, neus zit dicht, blijf niezen, hoesten, ogen jeuken.
Ja die zooi werkt maar half.quote:
De oude staan ook nog; maar 25 is mooiquote:
waarschijnlijk wel als patje en ik het ook alleen hebben als we hooikoorts hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Zou kunnen, neus zit dicht, blijf niezen, hoesten, ogen jeuken.
Doofquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef MultiBanaan het volgende:
Groepsvraag: Wat zou je kiezen als je moest kiezen: Blind of doof?
Hij is niet netjes. Ik mag hem eigenlijk niet vertellenquote:
Hey Lutjequote:
Ik haal nu mijn hele gehemelte open met mijn nagel.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel als patje en ik het ook alleen hebben als we hooikoorts hebben
zwaar irritant dat je je dan niet kan krabben
Zeg het maar, ik kan het denk ik wel aanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is niet netjes. Ik mag hem eigenlijk niet vertellen![]()
.
Dat word bloed rochelenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik haal nu mijn hele gehemelte open met mijn nagel.
Ik durf nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Zeg het maar, ik kan het denk ik wel aan![]()
Niet weten wie dat isquote:
Gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe het in mijn DM, dan hou ik het geheim
Toch stiekem pics?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef sharr het volgende:
Ik word gekMijn tong begint nu ook te kriebelen vanbinnen, mijn oren en neus ook. Ik steek zo een stok in mijn neusgaten denk ik. Nee, geen pics.
Kijk uit daarmee, mensen zijn voor minder heen gegaanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef sharr het volgende:
Ik word gekMijn tong begint nu ook te kriebelen vanbinnen, mijn oren en neus ook. Ik steek zo een stok in mijn neusgaten denk ik. Nee, geen pics.
Koud water drinken zodat je in ieder geval je tong koelt?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef sharr het volgende:
Jup. Jij ook hè?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij doet toch ook mee aan de FOK!idols?
Ik ging altijd veel ijsjes etenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Koud water drinken zodat je in ieder geval je tong koelt?
doodquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef MultiBanaan het volgende:
Groepsvraag: Wat zou je kiezen als je moest kiezen: Blind of doof?
Die at ik altijd als mijn amandelen eruit waren gehaald.quote:
Gebeurde dat vaak?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die at ik altijd als mijn amandelen eruit waren gehaald.
Vier keer ofzoquote:
Ik heb nog niks gelezen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja. Heb je al een beetje goede kritieken gekregen?
3 mannen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
een threesome met 2 mannen of met 2 vrouwen?
Twee vrouwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
een threesome met 2 mannen of met 2 vrouwen?
Uhuhquote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Huh wat? Vier keer je amandelen eruit gehaald?
Ooh die moeten er binnenkort bij mij uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die at ik altijd als mijn amandelen eruit waren gehaald.
Dat gaat pijn doen als je ouder bent dan 14quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh die moeten er binnenkort bij mij uit.
Ik lees wel, maar durf soms niet op het topic te klikken.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gelezen.Geen behoefte aan. Jij?
Hoeft nietquote:
Ooh yes!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat gaat pijn doen als je ouder bent dan 14
max 3 in mijn bedquote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb liever een andere vrouw erbij
Dan wil ik daarna wel een MMM met jou en je mannelijke schildpadquote:
Aawh!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik lees wel, maar durf soms niet op het topic te klikken.
Oh man, sterkte. Ik heb twee weken niet kunnen eten op mijn 14e, 7x keer per dag overgegeven, zelfs water kon ik er niet inhouden. Ik kan lichamelijk niet tegen narcoses. -trauma-quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh yes!
Die klotedingen hadden er gewoon al uitgemoeten toen ik een jaar of acht was, maar nee, Herr Huisarts wilde kijken of ik er overheen zou groeien. En nou ben ik bijna zestien, tig ontstekingen later en moeten ze er alsnog uit.
Macho-gedragquote:
Ik deel je mening.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb liever een andere vrouw erbij
Awh, dankjewel! Jij verdient ook respect!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aawh!Ik heb ook niet gestemd haha.
En je hebt het vast goed gedaan, en zo niet, heb je alsnog enorm veel respect verdiend want je hebt toch maar even mooi een bestandje van een zingende jij online gegooid.
Wie allemaalquote:
Ik wil wel bij je komen liggen, hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
Er passen ook veel mensen in mijn bed..wel een tegenvaller dat ik daar elke keer weer helemaal alleen in lig [ afbeelding ]
Pics van je niet puntige knieënquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je komen liggen, hihi![]()
![]()
![]()
.
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je komen liggen, hihi![]()
![]()
![]()
.
hahaahquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog met twee knuffels hoor.
Dat moet toch gewoon kunnenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog met twee knuffels hoor.
quote:
heb je handdoeken voorquote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
Knuffels zijn altijd prima dingen om het sperma mee op te vegenhihi XD
Ik ken hier nog een grap over. Maar die gaat alle perken te buiten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
Spuit je die wel is helemaal vol?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een fucking grote panda op de rand van mijn bed staan.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
Wat is nou leuker dan..je sperma opvegen met een handdoek of met haar knuffels?quote:
Oké. Ik wil dan wel in het middenquote:
cumshot in je knuffels gezichtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is nou leuker dan..je sperma opvegen met een handdoek of met haar knuffels?
Ik heb 2 matrassen erin liggen..blijf je nog steeds bij deze keuze?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oké. Ik wil dan wel in het midden.
Nee, maar om het er hier op dit niveau over te hebben..quote:
Hihi, dan ligt ie in een spleetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 2 matrassen erin liggen..blijf je nog steeds bij deze keuze?
Dat moeten we niet hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee, maar om het er hier op dit niveau over te hebben..![]()
Volgens was er een andere SC ook zo langzaam dood gegaan..
Meer van dit soort praatjes aubquote:
dat is wel zo..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee, maar om het er hier op dit niveau over te hebben..![]()
Volgens was er een andere SC ook zo langzaam dood gegaan..
Jij zit alweder met je peners in je hant?quote:
Perenijsje van Festini.quote:
Alles van Ben & Jerryquote:
Mijn beide handen waren weer goed gevuldquote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij zit alweder met je peners in je hant?
OMG DAT DIT SOORT GRAPPEN OP TV KOMENquote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef sharr het volgende:
Haha dit hoorde ik op tv een mop over knuffels haha
Hoe krijg je een peuter twee keer aan het huilen? Je bebloede plasser aan haar favoriete teddybeer afvegen.
haha gekke tv haha
Ja. DIE DUSquote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG DAT DIT SOORT GRAPPEN OP TV KOMEN![]()
Maar Zeroku..vertel je grap nou eens!!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG DAT DIT SOORT GRAPPEN OP TV KOMEN![]()
Maar Zeroku..vertel je grap nou eens!!
quote:
Eerst die rare grap op tv en nu ditquote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef sharr het volgende:
Een man op tv noemt zijn dochter een 'heerlijk wijf'. Klinkt een beetje raar, hoor.
Nee, NCRVquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst die rare grap op tv en nu ditKijk jij SBS6?
Pics.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
"Kijk mij door een neger genomen te worden"
Ohquote:Op woensdag 13 april 2011 21:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik doe ""
dus alleen ANP heeft de pics
Doel jij op deze manquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
"Kijk mij door een neger genomen te worden"
Voel alleen 24 cmquote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doel jij op deze man
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doel jij op deze man
[ afbeelding ]
Ik dacht Smokey..neger uit Friday..:@quote:
hoe dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik begin het gevoel te krijgen dat deze SC heel snel opgeheven gaat worden als men doorgaat om op deze manier te posten
Omdat?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik begin het gevoel te krijgen dat deze SC heel snel opgeheven gaat worden als men doorgaat om op deze manier te posten
Wat is t muis?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
quote:
Het niveau belachelijk laag isquote:
MY HAND IS A DOLPHINquote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht Smokey..neger uit Friday..:@
Maar dat nummer blijft vet
Bazenlied indeedquote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht Smokey..neger uit Friday..:@
Maar dat nummer blijft vet
Kan af en toe toch wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Het niveau belachelijk laag
Zullen we het over de snaartheorie gaan hebben?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Het niveau belachelijk laag is
Wat voor niveau had jij in gedachte voor dit topic?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Lekker toch? Door de dag is het niveau irl al zo hoog en serieus, FOK! is leuk en ontspanning, dan wil ik platte humor en lachen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Beter maken we met een paar man een proefschrift over het Pavlov-effect, misschien dat hij daar tevreden mee is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor niveau had jij in gedachte voor dit topic?
Zolang het maar ophoudt is het goed, maar ik heb om een vage reden die ik niet uit kan leggen het gevoel dat dat niet gaat gebeurenquote:
Dat vind ik trouwens wel een mooie theoriequote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zullen we het over de snaartheorie gaan hebben?
En hoi
Merolquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zullen we het over de snaartheorie gaan hebben?
En hoi
Eensch.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat muis bedoeld dat het niet moet doorslaan zoals in grtd
Oh gelukkigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
Nou het niveau gaat weer omhoog hoor, ik ben wedergekeerd!
Hele tijd over seks?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef tdrone het volgende:
Ik had er helemaal niet aan gedachtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
Bob, niet Relletje zeggen, doe het niet man
Dan ga je naar GRTD waar dat niveau de standaard isquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker toch? Door de dag is het niveau irl al zo hoog en serieus, FOK! is leuk en ontspanning, dan wil ik platte humor en lachen.
Sorry Merelquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had er helemaal niet aan gedacht [ afbeelding ]
HOOOOOI RELLETJEEEEE
Hahahquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
Bob, niet Relletje zeggen, doe het niet man
Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat, nog nooit de moeite genomen om het op te zoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens wel een mooie theorie
Muisjequote:
Inderdaad, want dan hebben we alleen maar ouderen die het hebben over afvallen en tieten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef tdrone het volgende:
Heb je een uurtjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is GRTD?En hoezo sloeg dat door?
Ik ben er wel eens geweest, ik vond het er niet leukquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Geen idee wat het niveau daar was ..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef tdrone het volgende:
naaktfoto's van iedereenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat gaat hier sowieso niet gebeurenquote:
Ik post er regelmatig mee, maar tegenwoordig gebeurt er niet zoveel meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, ik vond het er niet leuk
eerst was het gewoon een gezellige SC met verschillende onderwerpenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee wat het niveau daar was ..
Daar heb ik best een tijd gepost.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan ga je naar GRTD waar dat niveau de standaard is [ afbeelding ]
ik ga naar een andere scquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat gaat hier sowieso niet gebeuren
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had er helemaal niet aan gedacht [ afbeelding ]
HOOOOOI RELLETJEEEEE
quote:
Ik vond het eerst wel leukquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, ik vond het er niet leuk
quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah![]()
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat, nog nooit de moeite genomen om het op te zoeken![]()
[..]
Muisje
[..]
Inderdaad, want dan hebben we alleen maar ouderen die het hebben over afvallen en tieten.
Op het einde? Dramatich. Echt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee wat het niveau daar was ..
Ja en ik had wat beters van je verwacht,quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vond het eerst wel leuk
[..]
![]()
Heb je mijn naaktfoto's ook gezien?
Maar wat voor niveau zoek je hier?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan ga je naar GRTD waar dat niveau de standaard is [ afbeelding ]
Hou dan rekening met het feit dat we veel tijd en moeite in deze SC hebben gestoken om dit voor elkaar te krijgen. ARG7 = kwaliteits SC, net zoals het foboquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb ik best een tijd gepost.Wij hebben dat topic weer leven in geblazen. Maar zijn vanwege ruzie met een heel stel vertrokken.
Dus hoef niet zo nodig terug.
De ruzie had ik niet meegekregen trouwensquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb ik best een tijd gepost.Wij hebben dat topic weer leven in geblazen. Maar zijn vanwege ruzie met een heel stel vertrokken.
Dus hoef niet zo nodig terug.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja en ik had wat beters van je verwacht,
Geen Reet Te Doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
Kan iemand niet vertellen waar die afkorting voor staat dan?
Hetzelfde als in het foboquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar wat voor niveau zoek je hier?
GRTD?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
GC.quote:
Albert Rene Groepquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
Ik ook van jouquote:
Om eerlijk te zijn was het niet zo dat het niveau daar hoog lag..maar het was gewoon altijd gezellig..quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef dralion13 het volgende:
Ik luister al 90 minuten naar ONZ-radio
Tuurlijk doe ik dat, ik post ook niet zulke posts als op een gegeven moment in GRTD stonden..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hou dan rekening met het feit dat we veel tijd en moeite in deze SC hebben gestoken om dit voor elkaar te krijgen. ARG7 = kwaliteits SC, net zoals het fobo
Ik ben daar aan het praten, hoor je me nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef dralion13 het volgende:
Even luisteren.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar aan het praten, hoor je me niet
Dat inderdaad jaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was het niet zo dat het niveau daar hoog lag..maar het was gewoon altijd gezellig..
Maar dat is mijn mening
Wie draait?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef dralion13 het volgende:
Ga in de douche in een hoekje zitten huilenquote:
Eens, het niveau was daar nou ook niet bijzonder hoog hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was het niet zo dat het niveau daar hoog lag..maar het was gewoon altijd gezellig..
Maar dat is mijn mening
mij nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg allemaal nieuwe mensen hier omg deze ga ik negeren /autistische trekjes
Ja, alleen daarom luister ikquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar aan het praten, hoor je me niet
Misschien dat ik een beetje overreageerde, maar toen het onderwerp seks eenmaal tevoorschijn kwam was het wel dramatischquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat, ik post ook niet zulke posts als op een gegeven moment in GRTD stonden..
Maar dit niveau valt toch nog wel mee?
Niet doen, dat is niet liefquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoiquote:
fouten topiquequote:
eens met deze meneer!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Misschien dat ik een beetje overreageerde, maar toen het onderwerp seks eenmaal tevoorschijn kwam was het wel dramatisch
Doe niet zo GRTD achtigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik en koelkastquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat inderdaad ja![]()
En iedereen kende elkaar ook wel redelijk, hier zijn er ineens heel veel mensen bijgekomen
[..]
Wie draait?
[..]
Ga in de douche in een hoekje zitten huilen
Dan geef ik je nog 3 minuten. Wat een turbotempoquote:
Partysquadquote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
Ik ga hard ik ga lekker ik ga los en we doen het allemaal en we doen het allemaal.
20 secondenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan geef ik je nog 3 minuten. Wat een turbotempo
Oh, gezelligquote:
Je gaat chillen met zigeuners daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |