met flink veel sausquote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Heb ik nu een shoarma schotel gewonnen?
Proost!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef knagsje het volgende:
knagsje neemt even een johnny walker....
eigenlijk moeten we allemaal ff een fake account op hyves gaan makenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Candyfreak het volgende:
Die reacties van die breezersletjes op hyves
Vinden Maik knap enzo
BAM! And again,...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hahaha je voelt je aangesproken![]()
![]()
Waarom dat een prijs voor je is
![]()
![]()
dat heb ik ook altijd, natuurlijk vind ik het ook leuk als er wat sensatie is in het huis, maar kanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Urb het volgende:
Gerard & Karim weer lekker bezig samen, kan er de hele dag wel naar luisteren.
Yessssssssssss, aangezien onze bezorgneger niet komt ga ik zelf wel naar de turkquote:
Is denk gedaan toen ze in de slaapkamers moesten. Vlak voor Mo schrok van dat spook in de spiegel.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Die hebben ze, denk ik, er weer af gehaald. Anders was Jo nu nog hysterisch.
Dat wij spoort niet, echt. En maar afluisteren.quote:
Staat je goed Day dat blauw.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Die hebben ze, denk ik, er weer af gehaald. Anders was Jo nu nog hysterisch.
Ik heb er geen enkel probleem mee., met wat anderen allemaal schrijven en vinden, prima toch, men heeft kennelijk een uitlaatklep nodig. Geen probleem voor mij en no hard feelings.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
JE LAAT JE VERLEIDEN PSYCH Je doet uitspraken waarvan je zelf hebt gezegd dat je er tegen bent.
Day in het blauwquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Mensen, kunnen we weer gewoon over de bewoners gaan posten?
niet verwarren met shifu hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef marky het volgende:
Volgens mij is het Shiva mijn boot heet ook Shiva. Shiva is oa de god van de dans.
Graag. Thanksquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Uiteraard! Kudt stofzuigertquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Ja Joanna liep gister een glas stuk daar waarna ze " AUW, WAT DOE JE?? " tegen Flip schreeuwde, en in plaats van het opruimen moest Flip er een plantenbak overheen zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |