Klein feestje erbij, het is immers de laatste mogelijkheid voor Maikquote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
Ik neem aan dat ze vanavond toch gewoon iets voor de genomineerde moeten doen zoals elke woensdag..
wildcard kon gestemd worden via de site en hyves, dit gaat om bellen en smssen maar idd wel raar.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef rico80 het volgende:
36% 26% 38%
Juist... Bij die wildcard poll stond Maik steevast met 1% onderaan. En nu ineens goed voor een kwart van de stemmen :s
Ik gok zaterdag ofzo, want dan hebben ze weer veel knip-en-plak werk voor de daily Jo-show van maandag.quote:
Lijkt me wel. Maik zijn afscheidsavondjequote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
Ik neem aan dat ze vanavond toch gewoon iets voor de genomineerde moeten doen zoals elke woensdag..
Dat hooofd echt geweldig,, hoe vaak ik het ook kijk ik blijf lachen!! Eindelijk zien we weer beetje de Mo van de eerste wekenquote:
Maik is ook totaal niet populairquote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wildcard kon gestemd worden via de site en hyves, dit gaat om bellen en smssen maar idd wel raar.
Nee hoor, je gespeelde verbazing valt me alleen op, nadat je zelf aangeeft dat de polls gemanipuleerd kunnen worden en je aangeeft dit zelf te doen. Je afvragen of ik het niet kan hebben, is ronduit lachwekkend bovendien.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat was voor mn manipulatie alWil je de exacte standen hoe het ervoor was en hoe erna? Bijgoochem. Je blijft ermee terug komen, kun je het niet hebben ofzo dat er iets aangetoond is?
Dit kunnen ze echt niet doen. Geer en Shar zitten in te top van de populairste. Maik staat duidelijk onderaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef Candyfreak het volgende:
Straks houden ze Maik er nog in voor de sex
Waarom geen straf bij mislukking van missie, wat geld foetsie op z'n minst ofzo.quote:Sharon en Philip krijgen een geestige missie
13 april om 20.08
Ze moeten het Ouijabord manipuleren.
Sharon en Philip worden om de beurt naar de Kamer van de Waarheid geroepen. Daar krijgen ze van De Stem een speciale missie. Ze moeten met een Oujabord geesten op gaan roepen. Daarbij moeten ze minstens twee andere bewoners overtuigen om mee te doen. Lukt dit, dan verdienen ze 1000 euro, per persoon die meedoet, voor in hun persoonlijke kluis. Daarnaast moeten de twee de antwoorden op het bord manipuleren. Overtuigen ze de andere bewoners ervan dat er antwoord wordt gegeven door een echte geest, dan slaagt hun missie.
Maik laat weinig zien en idd daardoor niet populair.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Maik is ook totaal niet populair
hey flapdrol, ook weer van de partij?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee hoor, je gespeelde verbazing valt me alleen op, nadat je zelf aangeeft dat de polls gemanipuleerd kunnen worden en je aangeeft dit zelf te doen. Je afvragen of ik het niet kan hebben, is ronduit lachwekkend bovendien.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
hey flapdrol, ook weer van de partij?
hahaha je laat je weer lekker kennen vandaagquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, zeker als ie even langs de turk gaat voor een beetje schaap en dan op z'n pikkentriller stapt om wat te bezorgenquote:
IK HEB 1 KEER OP GERARD GESTEMT HOORquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Je moet ook niet op de Fok mening afgaan, maar op de Hyves bevolking, zij smsen, wij niet:
Gerard 41.7% 2587 stemmen
Maik 16.1% 1001 stemmen
Sharon 42.2% 2623 stemmen
ja je hebt gelijk, sorrie hoor, dr. bibberquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
hahaha je laat je weer lekker kennen vandaag
1001 stemmen voor Maik niet te gelovenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Je moet ook niet op de Fok mening afgaan, maar op de Hyves bevolking, zij smsen, wij niet:
Gerard 41.7% 2587 stemmen
Maik 16.1% 1001 stemmen
Sharon 42.2% 2623 stemmen
Het siert je dat je zo reageertquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
hahaha je laat je weer lekker kennen vandaag
Ja, maar ik gok dat jij ook op hyves zit!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
IK HEB 1 KEER OP GERARD GESTEMT HOOR
Heb je het nu over jezelf?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, zeker als ie even langs de turk gaat voor een beetje schaap en dan op z'n pikkentriller stapt om wat te bezorgen
Jij gelooft nog in de eerlijkheid van het spel?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Urb het volgende:
Waarom geen straf bij mislukking van missie, wat geld foetsie op z'n minst ofzo.
Geniet er maar van, straks weer tijd voor Joquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Urb het volgende:
Gerard & Karim weer lekker bezig samen, kan er de hele dag wel naar luisteren.
Nee, zelfs ik niet, hoe graag ik ook zou willen. Maar het zou op z'n minst intressanter zijn als er meer vanaf hangt zodat ze wellicht wat meer hun best doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in de eerlijkheid van het spel?
Ja ze is niet genomineerd. En Maik mag de rotzooi alvast gaan opruimen voor haar, als die naar huis moet. Geen wonder.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Dat hooofd echt geweldig,, hoe vaak ik het ook kijk ik blijf lachen!! Eindelijk zien we weer beetje de Mo van de eerste weken
Kun je nagaan hoe dom jezelf bent.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jij bent echt nog dommer dan Maik,... maar OK.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Doe maaar een Laura en ga lekker slapen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Urb het volgende:
Nee, zelfs ik niet, hoe graag ik ook zou willen. Maar het zou op z'n minst intressanter zijn als er meer vanaf hangt zodat ze wellicht wat meer hun best doen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
JE LAAT JE VERLEIDEN PSYCH Je doet uitspraken waarvan je zelf hebt gezegd dat je er tegen bent.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dom jezelf bent.
Die hebben ze, denk ik, er weer af gehaald. Anders was Jo nu nog hysterisch.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar dat bord ligt dus nog op dak, precies boven het bed van Joan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |