Kopieer even alle tekst die hier staat: http://www.spixtv.nl/op.txtquote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef diditje64 het volgende:
heb ik het zo goed gedaan ik open nooit topics maar zag dat ik lapo had dan moet dat toch?
quote:
Bijna goed. Je had open nieuwe post moeten doen in het oude topic. Nu heb je wss de eerste post uit het vorige topic gequote en dan zijn de plaatjes stuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef diditje64 het volgende:
heb ik het zo goed gedaan ik open nooit topics maar zag dat ik lapo had dan moet dat toch?
zolang Maiik maar niet bovenaan staatquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef PinkLow het volgende:
OMG hoe kan Sharon nou voor Geer staan :S NOOH
Zoals ik al zei: post editen en de tekst die hier staat copy/pasten: http://www.spixtv.nl/op.txtquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bijna goed. Je had open nieuwe post moeten doen in het oude topic. Nu heb je wss de eerste post uit het vorige topic gequote en dan zijn de plaatjes stuk.
Er is vast een liev modje die het even repareert
zo stom zijn ze bij net5quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef rico80 het volgende:
36% 26% 38%
Juist... Bij die wildcard poll stond Maik steevast met 1% onderaan. En nu ineens goed voor een kwart van de stemmen :s
Die is trouwens niet altijd actueel. Met name de kluisstanden lopen daar vaak wat achter. Zo ook nu een dagje..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: post editen en de tekst die hier staat copy/pasten: http://www.spixtv.nl/op.txt
yeeh dankje nu zorg ik dat in nooit meer lapo heb vind het maar stom maar wachten op een cos ook trouwensquote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Kopieer even alle tekst die hier staat: http://www.spixtv.nl/op.txt
Die plak je in de FiPo
Haha nou je hebt je er kranig door geworsteld hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef diditje64 het volgende:
[..]
yeeh dankje nu zorg ik dat in nooit meer lapo heb vind het maar stom maar wachten op een cos ook trouwens
Misschien daarom (psst het zijn je eigen woorden)quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef rico80 het volgende:
36% 26% 38%
Juist... Bij die wildcard poll stond Maik steevast met 1% onderaan. En nu ineens goed voor een kwart van de stemmen :s
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb gister met een scriptje 30000 ( ja dertigduizend ) keer op Karim, Sharon en Gerard gestemd. Deze stonden hierna ook bovenaan. Maar Jo ging amper omlaag met die stemmen, en de percentages die ik bewogen hebben betekenen dat er echt miljoenen stemmen moeten zijn. Wat dus gelul is, maw de poll is ook fixed. Ik vermoed dat er factoren op staan, dus een stem op Jo telt 1.8 keer mee, een stem op gerard 0,8 etc, anders kan de uitkomst echt niet.
Ik heb de PHP code voor je als je wilt.. En in de COS van gisteravond tussen 21:00 en 23:00 zitten screenshots van de polluitslag die ik toen gemanipuleerd heb. Daarna ging de poll offline :p
Nou lijkt me vrij representatief toch, meer mensen zullen er vast niet bellen of smssen.quote:
Dat was voor mn manipulatie alquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Misschien daarom (psst het zijn je eigen woorden)
[..]
nou dankje ik zit wel vaker op forums maar fok is toch anders zoveel aanzien en zo grootquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Haha nou je hebt je er kranig door geworsteld hoor
Die brief dat ze gedumpt was kreeg ze ook mee naar binnen toch? Die zat ze toen op bed te lezen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee dan wordt ze wel echt in de kamer geroepen...
Vieze oplichters zijn het.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef rico80 het volgende:
36% 26% 38%
maikquote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef markvanrinsum het volgende:
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Die brief dat ze gedumpt was kreeg ze ook mee naar binnen toch? Die zat ze toen op bed te lezen.
Ja maar die kreeg ze wel in de kamer die werd niet zomaar in het labyrint gedumptquote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Die brief dat ze gedumpt was kreeg ze ook mee naar binnen toch? Die zat ze toen op bed te lezen.
quote:
Hadden de bewoners het vanmiddag ook al over ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
Ik neem aan dat ze vanavond toch gewoon iets voor de genomineerde moeten doen zoals elke woensdag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |