Kopieer even alle tekst die hier staat: http://www.spixtv.nl/op.txtquote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef diditje64 het volgende:
heb ik het zo goed gedaan ik open nooit topics maar zag dat ik lapo had dan moet dat toch?
quote:
Bijna goed. Je had open nieuwe post moeten doen in het oude topic. Nu heb je wss de eerste post uit het vorige topic gequote en dan zijn de plaatjes stuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef diditje64 het volgende:
heb ik het zo goed gedaan ik open nooit topics maar zag dat ik lapo had dan moet dat toch?
zolang Maiik maar niet bovenaan staatquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef PinkLow het volgende:
OMG hoe kan Sharon nou voor Geer staan :S NOOH
Zoals ik al zei: post editen en de tekst die hier staat copy/pasten: http://www.spixtv.nl/op.txtquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bijna goed. Je had open nieuwe post moeten doen in het oude topic. Nu heb je wss de eerste post uit het vorige topic gequote en dan zijn de plaatjes stuk.
Er is vast een liev modje die het even repareert
zo stom zijn ze bij net5quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef rico80 het volgende:
36% 26% 38%
Juist... Bij die wildcard poll stond Maik steevast met 1% onderaan. En nu ineens goed voor een kwart van de stemmen :s
Die is trouwens niet altijd actueel. Met name de kluisstanden lopen daar vaak wat achter. Zo ook nu een dagje..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: post editen en de tekst die hier staat copy/pasten: http://www.spixtv.nl/op.txt
yeeh dankje nu zorg ik dat in nooit meer lapo heb vind het maar stom maar wachten op een cos ook trouwensquote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Kopieer even alle tekst die hier staat: http://www.spixtv.nl/op.txt
Die plak je in de FiPo
Haha nou je hebt je er kranig door geworsteld hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef diditje64 het volgende:
[..]
yeeh dankje nu zorg ik dat in nooit meer lapo heb vind het maar stom maar wachten op een cos ook trouwens
Misschien daarom (psst het zijn je eigen woorden)quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef rico80 het volgende:
36% 26% 38%
Juist... Bij die wildcard poll stond Maik steevast met 1% onderaan. En nu ineens goed voor een kwart van de stemmen :s
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb gister met een scriptje 30000 ( ja dertigduizend ) keer op Karim, Sharon en Gerard gestemd. Deze stonden hierna ook bovenaan. Maar Jo ging amper omlaag met die stemmen, en de percentages die ik bewogen hebben betekenen dat er echt miljoenen stemmen moeten zijn. Wat dus gelul is, maw de poll is ook fixed. Ik vermoed dat er factoren op staan, dus een stem op Jo telt 1.8 keer mee, een stem op gerard 0,8 etc, anders kan de uitkomst echt niet.
Ik heb de PHP code voor je als je wilt.. En in de COS van gisteravond tussen 21:00 en 23:00 zitten screenshots van de polluitslag die ik toen gemanipuleerd heb. Daarna ging de poll offline :p
Nou lijkt me vrij representatief toch, meer mensen zullen er vast niet bellen of smssen.quote:
Dat was voor mn manipulatie alquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Misschien daarom (psst het zijn je eigen woorden)
[..]
nou dankje ik zit wel vaker op forums maar fok is toch anders zoveel aanzien en zo grootquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Haha nou je hebt je er kranig door geworsteld hoor
Die brief dat ze gedumpt was kreeg ze ook mee naar binnen toch? Die zat ze toen op bed te lezen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee dan wordt ze wel echt in de kamer geroepen...
Vieze oplichters zijn het.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef rico80 het volgende:
36% 26% 38%
maikquote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef markvanrinsum het volgende:
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Die brief dat ze gedumpt was kreeg ze ook mee naar binnen toch? Die zat ze toen op bed te lezen.
Ja maar die kreeg ze wel in de kamer die werd niet zomaar in het labyrint gedumptquote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Die brief dat ze gedumpt was kreeg ze ook mee naar binnen toch? Die zat ze toen op bed te lezen.
quote:
Hadden de bewoners het vanmiddag ook al over ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
Ik neem aan dat ze vanavond toch gewoon iets voor de genomineerde moeten doen zoals elke woensdag..
Klein feestje erbij, het is immers de laatste mogelijkheid voor Maikquote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
Ik neem aan dat ze vanavond toch gewoon iets voor de genomineerde moeten doen zoals elke woensdag..
wildcard kon gestemd worden via de site en hyves, dit gaat om bellen en smssen maar idd wel raar.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef rico80 het volgende:
36% 26% 38%
Ik gok zaterdag ofzo, want dan hebben ze weer veel knip-en-plak werk voor de daily Jo-show van maandag.quote:
Lijkt me wel. Maik zijn afscheidsavondjequote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
Dat hooofd echt geweldig,, hoe vaak ik het ook kijk ik blijf lachen!! Eindelijk zien we weer beetje de Mo van de eerste wekenquote:
Maik is ook totaal niet populairquote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wildcard kon gestemd worden via de site en hyves, dit gaat om bellen en smssen maar idd wel raar.
Nee hoor, je gespeelde verbazing valt me alleen op, nadat je zelf aangeeft dat de polls gemanipuleerd kunnen worden en je aangeeft dit zelf te doen. Je afvragen of ik het niet kan hebben, is ronduit lachwekkend bovendien.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat was voor mn manipulatie alWil je de exacte standen hoe het ervoor was en hoe erna? Bijgoochem. Je blijft ermee terug komen, kun je het niet hebben ofzo dat er iets aangetoond is?
Dit kunnen ze echt niet doen. Geer en Shar zitten in te top van de populairste. Maik staat duidelijk onderaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef Candyfreak het volgende:
Straks houden ze Maik er nog in voor de sex
Waarom geen straf bij mislukking van missie, wat geld foetsie op z'n minst ofzo.quote:Sharon en Philip krijgen een geestige missie
13 april om 20.08
Ze moeten het Ouijabord manipuleren.
Sharon en Philip worden om de beurt naar de Kamer van de Waarheid geroepen. Daar krijgen ze van De Stem een speciale missie. Ze moeten met een Oujabord geesten op gaan roepen. Daarbij moeten ze minstens twee andere bewoners overtuigen om mee te doen. Lukt dit, dan verdienen ze 1000 euro, per persoon die meedoet, voor in hun persoonlijke kluis. Daarnaast moeten de twee de antwoorden op het bord manipuleren. Overtuigen ze de andere bewoners ervan dat er antwoord wordt gegeven door een echte geest, dan slaagt hun missie.
Maik laat weinig zien en idd daardoor niet populair.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Maik is ook totaal niet populair
hey flapdrol, ook weer van de partij?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee hoor, je gespeelde verbazing valt me alleen op, nadat je zelf aangeeft dat de polls gemanipuleerd kunnen worden en je aangeeft dit zelf te doen. Je afvragen of ik het niet kan hebben, is ronduit lachwekkend bovendien.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
hey flapdrol, ook weer van de partij?
hahaha je laat je weer lekker kennen vandaagquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, zeker als ie even langs de turk gaat voor een beetje schaap en dan op z'n pikkentriller stapt om wat te bezorgenquote:
IK HEB 1 KEER OP GERARD GESTEMT HOORquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Je moet ook niet op de Fok mening afgaan, maar op de Hyves bevolking, zij smsen, wij niet:
Gerard 41.7% 2587 stemmen
Maik 16.1% 1001 stemmen
Sharon 42.2% 2623 stemmen
ja je hebt gelijk, sorrie hoor, dr. bibberquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
hahaha je laat je weer lekker kennen vandaag
1001 stemmen voor Maik niet te gelovenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Je moet ook niet op de Fok mening afgaan, maar op de Hyves bevolking, zij smsen, wij niet:
Gerard 41.7% 2587 stemmen
Maik 16.1% 1001 stemmen
Sharon 42.2% 2623 stemmen
Het siert je dat je zo reageertquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
hahaha je laat je weer lekker kennen vandaag
Ja, maar ik gok dat jij ook op hyves zit!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
IK HEB 1 KEER OP GERARD GESTEMT HOOR
Heb je het nu over jezelf?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, zeker als ie even langs de turk gaat voor een beetje schaap en dan op z'n pikkentriller stapt om wat te bezorgen
Jij gelooft nog in de eerlijkheid van het spel?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Urb het volgende:
Waarom geen straf bij mislukking van missie, wat geld foetsie op z'n minst ofzo.
Geniet er maar van, straks weer tijd voor Joquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Urb het volgende:
Gerard & Karim weer lekker bezig samen, kan er de hele dag wel naar luisteren.
Nee, zelfs ik niet, hoe graag ik ook zou willen. Maar het zou op z'n minst intressanter zijn als er meer vanaf hangt zodat ze wellicht wat meer hun best doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in de eerlijkheid van het spel?
Ja ze is niet genomineerd. En Maik mag de rotzooi alvast gaan opruimen voor haar, als die naar huis moet. Geen wonder.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Dat hooofd echt geweldig,, hoe vaak ik het ook kijk ik blijf lachen!! Eindelijk zien we weer beetje de Mo van de eerste weken
Kun je nagaan hoe dom jezelf bent.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Jij bent echt nog dommer dan Maik,... maar OK.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Doe maaar een Laura en ga lekker slapen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Urb het volgende:
Nee, zelfs ik niet, hoe graag ik ook zou willen. Maar het zou op z'n minst intressanter zijn als er meer vanaf hangt zodat ze wellicht wat meer hun best doen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
JE LAAT JE VERLEIDEN PSYCH Je doet uitspraken waarvan je zelf hebt gezegd dat je er tegen bent.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dom jezelf bent.
Die hebben ze, denk ik, er weer af gehaald. Anders was Jo nu nog hysterisch.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar dat bord ligt dus nog op dak, precies boven het bed van Joan?
met flink veel sausquote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Heb ik nu een shoarma schotel gewonnen?
Proost!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef knagsje het volgende:
knagsje neemt even een johnny walker....
eigenlijk moeten we allemaal ff een fake account op hyves gaan makenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Candyfreak het volgende:
Die reacties van die breezersletjes op hyves
Vinden Maik knap enzo
BAM! And again,...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hahaha je voelt je aangesproken![]()
![]()
Waarom dat een prijs voor je is
![]()
![]()
dat heb ik ook altijd, natuurlijk vind ik het ook leuk als er wat sensatie is in het huis, maar kanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Urb het volgende:
Gerard & Karim weer lekker bezig samen, kan er de hele dag wel naar luisteren.
Yessssssssssss, aangezien onze bezorgneger niet komt ga ik zelf wel naar de turkquote:
Is denk gedaan toen ze in de slaapkamers moesten. Vlak voor Mo schrok van dat spook in de spiegel.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Die hebben ze, denk ik, er weer af gehaald. Anders was Jo nu nog hysterisch.
Dat wij spoort niet, echt. En maar afluisteren.quote:
Staat je goed Day dat blauw.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkel probleem mee., met wat anderen allemaal schrijven en vinden, prima toch, men heeft kennelijk een uitlaatklep nodig. Geen probleem voor mij en no hard feelings.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
JE LAAT JE VERLEIDEN PSYCH Je doet uitspraken waarvan je zelf hebt gezegd dat je er tegen bent.
Day in het blauwquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Mensen, kunnen we weer gewoon over de bewoners gaan posten?
niet verwarren met shifu hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef marky het volgende:
Volgens mij is het Shiva mijn boot heet ook Shiva. Shiva is oa de god van de dans.
Graag. Thanksquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Uiteraard! Kudt stofzuigertquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Ja Joanna liep gister een glas stuk daar waarna ze " AUW, WAT DOE JE?? " tegen Flip schreeuwde, en in plaats van het opruimen moest Flip er een plantenbak overheen zetten.quote:
Over kudt stofzuigert gesproken,... misschien even bij smeg op bezoek met dat ding?quote:
SST_Cynthia SST Cynthiaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Niki.P het volgende:
De toen Alex in het huis zat altijd afwezig buddy van Alex laat zich nu wel zien op Twittter.. Omdat Alex het te druk heeft, later komt hij wel zelf...
Je bent weer blauw.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent weer blauw.![]()
* beequeen gaat afsluiten. Fijne avond allemaal.
Buonanotte BQquote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent weer blauw.![]()
Hasta manyana!!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent weer blauw.![]()
O Alex is niet lid van het internet...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
SST_Cynthia SST Cynthia
"@SST_Guido: @SST_Cynthia @SST_Alexander alexis heeft geen internet thuis en geen mobiel met 3G#sstnl" ooooow vandaar!
9 hours ago Favorite Retweet Reply
Kon je het niet laten om toch weer mee te helpen met orde houden hierquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Day het volgende:
Ohja, als het niet over "me moedur, me broertjuh, me bullutjuh" gaat dan is het natuurlijk meteen saai, gekke troll.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef akveor het volgende:
Joannakomt het ubersaaie gesprek tussen Karim en Gerat even opvrolijken met haar aanwezigheid. Samen met Henry kwam ze even het glas opruimen dat ze 's middag had laten vallen.
Voor mij is Shiva de god van de vreetkickquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef marky het volgende:
Volgens mij is het Shiva mijn boot heet ook Shiva. Shiva is oa de god van de dans.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Voor Karim,.. nu Analex er niet is en Karim z'n geheim nog welquote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
voor wie is laura zich zo aan het opdoffen?
voor de camera natuurlijk, feestjes worden langer uitgezonden hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
karimquote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
ja ik weet het ook wel zeker, voor karim...maar als karim slim is, trapt hij er niet inquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Voor Karim,.. nu Analex er niet is en Karim z'n geheim nog wel
JOmanda?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe heette ook alweer dat mens met die ''paranormale gave'' ?
JOquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe heette ook alweer dat mens met die ''paranormale gave'' ?
WAAROVER??quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Day het volgende:
Yes! Jo is weer op ruzie uit. Ze wil een groepsgesprek!
oeh ff luisteren ........ja die stofzuiger , doe uit !!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Day het volgende:
Kijk, da's wel gaaf,.... als ze nu dan ook anderen laat uitspreken!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Day het volgende:
Je kent me toch?!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef marky het volgende:
[..]
Kon je het niet laten om toch weer mee te helpen met orde houden hier
daar heeft ze wel gelijk in trouwensquote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat de zelfde mensen altijd opruimen en andere alles neer flikkeren
ze wil toch zo graag opruimen, nou ga je gang en hou je bek trutquote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef markvanrinsum het volgende:
rommel dus dan ruimt ze het toch lekker op.
Eerst in d'r gezicht, toen rug en nu ook op haar heupen? Wat sneuquote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Haha.. Joanna krijgt het op har heupen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Eerst in d'r gezicht, toen rug en nu ook op haar heupen? Wat sneu
en als sharon de ramen wil lappen of de douche schoon wilmaken dan mag dat niet van madamquote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
ik heb mo of laura ook nog nooit zien stofzuigen
Voor mij....quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
Vergeet niet dat Joanna ook vaak boos geworden is als anderen dingen gingen schoonmaken terwijl ze dat als haar taak ziet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef Diamonds28 het volgende:
Nou ze heeft wel gelijk zijn altijd dezelfde die opruimen daarzo
Ben het niet altijd met Joanne eens maar hier over inderdaad wel...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef Stability het volgende:
[..]
daar heeft ze wel gelijk in trouwens
dat is ook weer zo ja..hmm moeilijk mens is het maar hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
en als sharon de ramen wil lappen of de douche schoon wilmaken dan mag dat niet van madam
Inderdaad, want dan kan opgespoten lip niet zeggen dat ZIJ zo goed zorgt voor anderen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
en als sharon de ramen wil lappen of de douche schoon wilmaken dan mag dat niet van madam
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef MichielDeMuyter het volgende:
Ik hoop dat iemand die stofzuiger met Jo en al over de schutting tieft.
nou, dan slaap jij ook weer lekker vannacht he?quote:
beter het zwembad inquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef MichielDeMuyter het volgende:
Ik hoop dat iemand die stofzuiger met Jo en al over de schutting tieft.
Laura maakt best vaak schoon hoor (oke niet stofzuigen) maar wel de keuken of slaapkamer en samen met Jo de ramen lapenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
Natuurlijk heeft Jo een punt. Die Monique is zelf al te vies om beet te pakken, maar de troep die ze achterlaat is ook echt walgelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Mita het volgende:
Ze heeft wel een punt die Jo, Mo heeft net d'r haren gefohnt. En laat haren en alles liggen. Mo doet helemaal niks in dat huis
Heb Gerard ook nog nooit zien stofzuigen, of de badkamer poetsen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Terwijl het kreng aan staat uiteraard
koppie thee trekken van een verlepte theezak?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, dan slaap jij ook weer lekker vannacht he?
2 zelfs, in de volksmond; siliconentieten.quote:
Zullen we galgje doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Day het volgende:
Ben benieuwd over welke mensen Jo het heeft.
Maar jij kijkt dan ook nauwelijks naar de stream he, want Gerard is juist een van de weinige die veel doet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Heb Gerard ook nog nooit zien stofzuigen, of de badkamer poetsen.
Dat is echt waar, samen met d'r vent. Moet je eens naast hun bed kijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Jo een punt. Die Monique is zelf al te vies om beet te pakken, maar de troep die ze achterlaat is ook echt walgelijk
Dan kijk je met je neus Gerard heeft pas alles gemopt .quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Heb Gerard ook nog nooit zien stofzuigen, of de badkamer poetsen.
ieuw nee !!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
koppie thee trekken van een verlepte theezak?
Ach maximaal volgende week donderdag zijn ze beiden weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is echt waar, samen met d'r vent. Moet je eens naast hun bed kijken.
Ah netjes, heb vandaag niet veel kunnen kijken (ziekenhuis)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan kijk je met je neus Gerard heeft pas alles gemopt .
Als patient??quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah netjes, heb vandaag niet veel kunnen kijken (ziekenhuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |