En de regie doet ook mee met een leuk raadspelletjequote:
Dat houdt in dat opgespoten lip en gapende laura er nog minstens 2 weken zitten. Andere oplossing graag.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach maximaal volgende week donderdag zijn ze beiden weg.
En zn zusje speelt er ook nog in zie ik nuquote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Candyfreak het volgende:
http://freemoviereleasesonline.info/2004/bos-is-back-2004/
Film van Maik?
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze wil toch zo graag opruimen, nou ga je gang en hou je bek trut
Dat doe ik toch altijd wel hoor, maar ons bed is desnoods groot genoeg voor 3quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, dan slaap jij ook weer lekker vannacht he?
Daar kan ik wat op zeggen maar dat zou een inkoppertje zijnquote:
pieter baan centrum bedoel jequote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah netjes, heb vandaag niet veel kunnen kijken (ziekenhuis)
Maakt niet uit hoor. Kop maar in. Ik kan het hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar kan ik wat op zeggen maar dat zou een inkoppertje zijn
hopelijk ook lang genoeg , als laura erbij moetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doe ik toch altijd wel hoor, maar ons bed is desnoods groot genoeg voor 3
Nou, dan ga ik nu shoarma eten,... zal onze psych ook wel fijn vinden.quote:
Het spijt me diep maar Joanna haalt de finale, en wint hem hoogstwaarschijnlijk ook nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat houdt in dat opgespoten lip en gapende laura er nog minstens 2 weken zitten. Andere oplossing graag.
Je kan het ook niet laten he..?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Zelf het stofzuigen van Djoon krijgt nog airtime. Hoe triest.
neu, gewoon een knijnekeutelquote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Niki.P het volgende:
Wat was die bol die net op Stream 3 te zien was? een panty ofzo..
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Het spijt me diep maar Joanna haalt de finale, en wint hem hoogstwaarschijnlijk ook nog.
Klopt. De Lau-bashers slaan soms weleens een beetje door. De grootste luiwammesen en zooimakers zijn het konijnenkoppelquote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura maakt best vaak schoon hoor (oke niet stofzuigen) maar wel de keuken of slaapkamer en samen met Jo de ramen lapen
lekkahquote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En voelt het lekker de spot drijven?
Volgens de waarzegster wint een man die het geld niet nodig heeft .......vanavond in de dailyquote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Het spijt me diep maar Joanna haalt de finale, en wint hem hoogstwaarschijnlijk ook nog.
Smegma? Ervaringsdeskundige? Viespeukquote:
Lekker suggestief ook :squote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volgens de waarzegster wint een man die het geld niet nodig heeft .......vanavond in de daily
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand de plaatsnaam gehoord waar ze zitten?
iets van escieraquote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand de plaatsnaam gehoord waar ze zitten?
Ik probeer altijd een beetje tegen de Laura-bashers in te gaan..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. De Lau-bashers slaan soms weleens een beetje door. De grootste luiwammesen en zooimakers zijn het konijnenkoppel
Zeg je nou dat Joanna stiekum een man is?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Volgens de waarzegster wint een man die het geld niet nodig heeft .......vanavond in de daily
Dus Karimquote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
dat wordt straks weer een vette discussie, Mo zal er niet van gedient zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef ToughLove het volgende:
Joanna pleurt alles op Mo en Maik's bed.
ja prachtigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef ToughLove het volgende:
Aardigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef ToughLove het volgende:
Mag van mij maar ik heb het niet verzonnen!quote:
Daar is in voorzienquote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
[..]
hopelijk ook lang genoeg , als laura erbij moet
hebben we vannacht tenminste weer bonjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef ToughLove het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef wildstar het volgende:
[..]
hebben we vannacht tenminste weer bonje![]()
![]()
OMFGquote:
Venda do Pinheiro, gemeente Mafraquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik verstond Aricera en dat bestaat en ligt ten oosten van Porto.
Karim heeft al heel vaak gekookt voor iedereenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Lady-night het volgende:
Ik hoop dat Jo dan instructies krijgt vanuit KVW om iedereen die weinig doet aan te pakken...
Karim/Lau/Mo/Maik
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Lady-night het volgende:
Ik hoop dat Jo dan instructies krijgt vanuit KVW om iedereen die weinig doet aan te pakken...
Flip/Karim/Lau/Mo/Maik
Lauraquote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een beetje tegen de Laura-bashers in te gaan..
Go Laura!!
Hier staat ook een google maps plaatje op.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Kaasmix het volgende:
Streetview kennen ze in Portugal nog niet
http://goo.gl/maps/Ekoy
Nee, dat zijn de sporen van ons Mootjequote:
Dat wel maar heel beperktquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Kaasmix het volgende:
Streetview kennen ze in Portugal nog niet
http://goo.gl/maps/Ekoy
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef Mita het volgende:
Mo doet de mensen opvrolijken, zegt ze zelf
Lekker als ze net d'r behoje hebben geschorenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef Stability het volgende:
echt een stel ransbakken in dat huis hoor, alles laten ze slingeren..zelfs scheermesjes in de douche op de grond..
thnxquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Flabberguest het volgende:
Hier staat het huis in Portugal
http://www.datditkaninned(...)het-huis-in-portugal
Fixedquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef Mita het volgende:
Mo doet de mensen opvrolijken irriteren, zegt ze zelf
Dat was Joannequote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Zag ik nou schimmel tussen de voegen op de badkamervloer?
Ik denk dat ze gewoon de zwijnentroep in beeld brengenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef Niki.P het volgende:
Nu weer een elastiekje wat heeft die camera man met rare spullen vanavond meestal als hij dat doet krijgen ze daarna een spel of iets met die spullen, Ik weet nog dat opeens random alle schaapjes werden laten zien, moesten ze die daarna gaan overgooien.
Zelfs rauwrandjes onder d'r nagels.quote:
Die liep er als grootste bacterie doorheen. Maar die randjes waren echt zwart.quote:
Dat kan er maar van één zijn. Losgeneukt door Maikquote:
Hebben ze morgen weer een item voor de Daily.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de zwijnentroep in beeld brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |