was lui en gierig, goeden observatiequote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goedkoop, makkelijk en goed te eten..een wens van elke echte man
En anders heb je de originele ARG7 crew achter je staanquote:
Niet zo boos kijken.quote:
Je hebt gelijk maar ik verwacht dat je daar wel aan denkt als je die keuze maakt, jij zei dat het financieel niet verstandig is. Dat is wel zo maar wat als je heel veel geld hebt? Ook dan is het niet verstandig financieel gezien maar kun je je goed redden.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Op straat komen nadat je voor je geluk hebt gekozen is ook niet tof
Ik klink nu trouwens wel als een zeikerd
Oké.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En anders heb je de originele ARG7 crew achter je staan
Jou niet.quote:
Sry.quote:
Ik mag iemand niet. Vrij zeldzaam wel.quote:
Als jij heel veel geld hebt, geef je maar wat aan mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar ik verwacht dat je daar wel aan denkt als je die keuze maakt, jij zei dat het financieel niet verstandig is. Dat is wel zo maar wat als je heel veel geld hebt? Ook dan is het niet verstandig financieel gezien maar kun je je goed redden.
Klopt. Zolang je geld hebt is er niets aan de hand. Loterij winnen en je weet waar je kunt gaan wonenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar ik verwacht dat je daar wel aan denkt als je die keuze maakt, jij zei dat het financieel niet verstandig is. Dat is wel zo maar wat als je heel veel geld hebt? Ook dan is het niet verstandig financieel gezien maar kun je je goed redden.
Balen chick.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik mag iemand niet. Vrij zeldzaam wel.
tell me morequote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Bedankt.
[..]
Jou niet.
[..]
Sry.
[..]
Ik mag iemand niet. Vrij zeldzaam wel.
Nogal. Ik schrok er zelf bijna van.quote:
Nah, niet heel moeilijk te raden volgens mij. Maar ik ga niet over mensen roddelen, ditdat.quote:
Strandmeneer, dankje.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
Appelgeen zorgen. Mensen die gaan zuigen en irriteren willen we allemaal niet zien.
Mensen die willen zuigen mogen hier komenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
Appelgeen zorgen. Mensen die gaan zuigen en irriteren willen we allemaal niet zien.
Is je stofzuiger kapot danquote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die willen zuigen mogen hier komenhihi XD
gratis toegang zelfsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen. Mijn niveau, wat doe je.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er is geen beterequote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Is je stofzuiger kapot danin dat geval kom ik meteen langs met mijn Miele.
Ik zoek iets sterkersquote:Op woensdag 13 april 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Is je stofzuiger kapot danin dat geval kom ik meteen langs met mijn Miele.
Kom je wel via de achterdeur?quote:
Sorry..dit effect schijn ik op meer mensen te hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen. Mijn niveau, wat doe je.
Echte bazen zuigen met zo'n jongen:quote:
somsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek iets sterkers
[..]
Kom je wel via de achterdeur?
Je weet wat zo'n ding kost?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Echte bazen zuigen met zo'n jongen:
[ afbeelding ]
Nee ik ben een arme jongen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jij heel veel geld hebt, geef je maar wat aan mij.
Jmmr.quote:
2 duppiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:
Henry toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Echte bazen zuigen met zo'n jongen:
[ afbeelding ]
NILFISK FTW
SPOILER: hmm lekker zuigen hmmmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef n8n het volgende:
SPOILER: hmm lekker zuigen hmmmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bah moet dat nou
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |