Ik had trouwens wel 7 kaarten voor Lowlands weten te krijgenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja weet je wat zo goor was, die verkoop startte om 13:00 en zat er toen met 3 browsers in. 10 min later stonden de eerste kaartjes al op marktplaats toen ik nog in de wachtrij stond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel 7 kaarten voor Lowlands weten te krijgendaar moet ik ook ooit nog eens heen.. net als solarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
ben nog nooit dronken geweest op een festivalquote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nooit geweest en ik hou niet van dagenlang dronken
Aan 1 avond dronken heb ik genoeg
Daar doe je het toch voor?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef n8n het volgende:
[..]
ben nog nooit dronken geweest op een festival
Festivals zoals Mysteryland, Dancevalley en Loveland zijn maar 1 dagquote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nooit geweest en ik hou niet van dagenlang dronken
Aan 1 avond dronken heb ik genoeg
Waar ga je naartoehoe?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik kan maar een beperkt aantal feesten etc af omdat mijn vakantie al een godsvermogen gaat kosten
Amerikaquote:
dronken zijn werkt mij eerder tegen dan mee meerdere dagen achtereenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Daar doe je het toch voor?
lekker gek
Harde shit mangquote:
2 jaar geleden heb ik west gedaan, nu roadtrip van chicago naar LA met een dodge chargerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Harde shit mangOost/west/city of roadtrip? Moar information
De VS staat ook hoog op mijn lijst van vakantie bestemmingen. Jammer dat mijn inkomen het niet toelaat om er snel naartoe te kunnen. Arme student dit datquote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
2 jaar geleden heb ik west gedaan, nu roadtrip van chicago naar LA met een dodge charger
Zet op je twitter en feesboek dat je een aanslag wilt gaan plegen daar; wedden dat je zo in het vliegtuig naar Amerika zitquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
De VS staat ook hoog op mijn lijst van vakantie bestemmingen. Jammer dat mijn inkomen het niet toelaat om er snel naartoe te kunnen. Arme student dit dat
ach tijd genoeg nog om daar ooit heen te gaan, lijkt mij ook leuk om eens heen te gaan maar dan wel een roadtripquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
De VS staat ook hoog op mijn lijst van vakantie bestemmingen. Jammer dat mijn inkomen het niet toelaat om er snel naartoe te kunnen. Arme student dit dat
Japanquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Patje en DM.
Wat ik hoorde, was dat als je van Amerika etc. houdt, dat de meeste dan minder snel richting Azië/Oceanië gaan.
Hoe denken jullie daarover?
Mwa, valt mee bij mij. Ik heb interesse in beide culturen en levensstijlenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Patje en DM.
Wat ik hoorde, was dat als je van Amerika etc. houdt, dat de meeste dan minder snel richting Azië/Oceanië gaan.
Nah daar wil ik ook nog wel eens naartoe maar Amerika blijft wel mijn n1 vakantielandquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Patje en DM.
Pics.quote:
probeer isquote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
lijkt me echt moeilijk om in te komen als je het nog nooit hebt gekeken..
China wil ik keer heen, Australië ga ik dit jaar als het goed is naar toe.quote:
Mooi, zo een mening deel ik ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mwa, valt mee bij mij. Ik heb interesse in beide culturen en levensstijlen
Hahahaha.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nah daar wil ik ook nog wel eens naartoe maar Amerika blijft wel mijn n1 vakantieland
China =! Japan. Maar Australië lijkt me ook wel tof inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
China wil ik keer heen, Australië ga ik dit jaar als het goed is naar toe.
[..]
Mooi, zo een mening deel ik ook.
[..]
Hahahaha.
Hahaquote:
Ik heb me nog niet zo ver in Japan en China verdiept dat ik daar nog niet veel over kan zeggen, maar de Chinese cultuur bevalt mij wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
China =! Japan. Maar Australië lijkt me ook wel tof inderdaad.
Nu emigreren is financieel niet de meest verstandige keuzequote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou opzich ook wel in Amerika kunnen wonen
meh niet heel erg behoefte aan..quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha. Pas nu je het zegt zie ik maakt
![]()
.
Klopt maar soms moet je kijken naar wat je echt gelukkig maakt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nu emigreren is financieel niet de meest verstandige keuze
tagliatelle met kaas en pesto, studentenvoerquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha. Pas nu je het zegt zie ik maakt
![]()
.
Goedkoop, makkelijk en goed te eten..een wens van elke echte manquote:Op woensdag 13 april 2011 19:39 schreef n8n het volgende:
[..]
tagliatelle met kaas en pesto, studentenvoer![]()
Op straat komen nadat je voor je geluk hebt gekozen is ook niet tofquote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar soms moet je kijken naar wat je echt gelukkig maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |