Opeens ook 1 naast de Burger King daar kwam ik tijdje terug achterquote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet meegekregen![]()
[..]
Morgen, 10 over 7 tot 15 over 7 op utrecht CS bij de starbucks
Ik zie 1 hele grote fout in je lijst: je wilt niet naar the gaslight anthem!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef 92Merel het volgende:
Tdrone:
Zaterdag:
De Staat [MAIN]
Manic Street Preachers [3FM] / Madi [TENT]
Lifehouse [MAIN]
Simple Plan [3FM] / Ash [TENT] nog even kijken
Elbow [MAIN]
Alter Bridge [3FM] / Selah Sue [TENT]
Coldplay [MAIN]
Zondag:
Hurts [MAIN]
Versaemerge [3FM] / Tim Knol [MAIN]
Justin Nozuka [3FM] / Cage the Elephant [TENT]
Wolfmother [MAIN]
Graffiti6 [3FM] / Laura Jansen [TENT]
White Lies [MAIN]
Avenged Sevenfold [3FM] / The Bloody Beetroots [TENT]
Kings of Leon [MAIN]
Maandag:
Scouting for Girls [MAIN]
Plain White T's [3FM] / Dazzled Kid [TENT]
Two Door Cinema Club [MAIN]
Beatsteaks [3FM] / Elisa Doolittle [TENT]
Go Back to the Zoo [MAIN]
Gaslight Anthem [3FM] / All Time Low [TENT]
Volbeat [MAIN]
The Script [3FM] / Band of Horses [TENT]
Kaiser Chiefs [MAIN]
30 Seconds to Mars [3FM] / Deadmau5 [TENT] nog even beslissen
Foo Fighters [MAIN]
1 was niet genoegquote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Opeens ook 1 naast de Burger King daar kwam ik tijdje terug achter![]()
Ik ken ze niet...quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie 1 hele grote fout in je lijst: je wilt niet naar the gaslight anthem!!!
2 jaar geleden het halve optreden gemist dankzij een vriend en zijn vriendin en ik ben er nog steeds over aant denken om heet in haar slaap te vermoorden
Ja maar sowiesoquote:
flippieeeequote:
ja komt erquote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
flippieeee![]()
kwam er nu ook nog een Seizoen 4 dat je weet ?ik hoorde volgens mij geruchten dat ze naar Italië gingen ofzo...
Even meteen google raadplegen brb
JAAA DIE KOMT ER EN IS INDERDAAD IN ITALIE. RAAD EENS WAAR IK KOMENDE ZOMER HEEN GAquote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
flippieeee![]()
kwam er nu ook nog een Seizoen 4 dat je weet ?ik hoorde volgens mij geruchten dat ze naar Italië gingen ofzo...
Even meteen google raadplegen brb
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Jersey Shoredat moet ik ooit nog kijken.
Ga het luisteren vrouwmens!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ken ze niet...
[..]
Ja maar sowieso
hoe vaak mag ik raden?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAA DIE KOMT ER EN IS INDERDAAD IN ITALIE. RAAD EENS WAAR IK KOMENDE ZOMER HEEN GA![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook
Mike hosselenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAA DIE KOMT ER EN IS INDERDAAD IN ITALIE. RAAD EENS WAAR IK KOMENDE ZOMER HEEN GA![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook
heuy flipquote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik ook
Ditquote:
Hoe vaak wil je?quote:
Met als gevolg dat ik nu godganse tijd Oh Yeah >insert iets< yeah zegquote:
yeah was altijd favoriet, net als awesomequote:Op woensdag 13 april 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit![]()
[..]
Hoe vaak wil je?
[..]
Met als gevolg dat ik nu godganse tijd Oh Yeah >insert iets< yeah zeg
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:21 schreef tdrone het volgende:
is de OP zo goed?
Als beach niet had ge DM't wist ik nu nog niet dat ik de lapo had
3xquote:Op woensdag 13 april 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit![]()
[..]
Hoe vaak wil je?
[..]
Met als gevolg dat ik nu godganse tijd Oh Yeah >insert iets< yeah zeg
Dat is samen met Pauly D de enige die ik wel wil hosselen of door gehosseld worden, maar ik ben geen italiaansequote:
Haaaaaiquote:
BURGERS FOR THE BOYS,quote:
hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
Waarom weet ik waar JS over gaat en al die namen terwijl ik het nog nooit gezien heb
Fijne avond manquote:Op woensdag 13 april 2011 19:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik zie er weer op mijn best uit
Tijd om te gaan!
Arriverderci!
ciao bellaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tijd om te gaan!
Arriverderci!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ciao bellaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tijd om te gaan!
Arriverderci!
Zuip ze kerelquote:Op woensdag 13 april 2011 19:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tijd om te gaan!
Arriverderci!
It's shirt before the shirt.quote:
Daar had ik ook al last van jaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Verdorie ik wilde kaartjes voor Defqon 1, maar door dat kutsysteem heb ik weer eens pech
had dat gezegt, ik kon er via de pre-pre sale aan komenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Verdorie ik wilde kaartjes voor Defqon 1, maar door dat kutsysteem heb ik weer eens pech
Marktplaats is your friend, vol met uitzuigersquote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ja weet je wat zo goor was, die verkoop startte om 13:00 en zat er toen met 3 browsers in. 10 min later stonden de eerste kaartjes al op marktplaats toen ik nog in de wachtrij stondquote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Marktplaats is your friend, vol met uitzuigers
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja weet je wat zo goor was, die verkoop startte om 13:00 en zat er toen met 3 browsers in. 10 min later stonden de eerste kaartjes al op marktplaats toen ik nog in de wachtrij stond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |