Oh wat een mooierd!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef winterstorm666 het volgende:
ik heb een heupgordel met elastische lijn.
de route die ik normaal loop is op de heenweg aan de lijn en de terugweg grotendeels los.
als ik een bosroute doe loopt hij los of er moeten andere mensen/honden aan komen, dan gaat hij even vast.
dit is de hond en de lijn. haha!
[ afbeelding ]
Meestal past de hond wel de snelheid aan naar het baasje, in het begin zal die voor uit lopen maar dat is vaak niet lang.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat een mooierd!
Dat lijkt me heel handig, een heupgordel. Ik wil zelf ook graag met mijn hond hardlopen, maar hij heeft heel veel energie dus ik ben bang dat hij te snel gaat voor mij.
Blijft jouw hond netjes naast je lopen?
Oh, dat wist ik niet. Dan ga ik het zeker een keer proberenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:13 schreef beauterham het volgende:
[..]
Meestal past de hond wel de snelheid aan naar het baasje, in het begin zal die voor uit lopen maar dat is vaak niet lang.
in het begin loopt hij wel voor me uit en trekt aardig. maar dat zwakt af na ongeveer 5 minuten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat een mooierd!
Dat lijkt me heel handig, een heupgordel. Ik wil zelf ook graag met mijn hond hardlopen, maar hij heeft heel veel energie dus ik ben bang dat hij te snel gaat voor mij.
Blijft jouw hond netjes naast je lopen?
Okee, daar zal ik zeker op letten, op de temperatuurquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
in het begin loopt hij wel voor me uit en trekt aardig. maar dat zwakt af na ongeveer 5 minuten.
dan loopt hij wel voor maar de lijn staat niet meer strak.
een band met een elastisch koord is wel aan te raden want anders trekken ze je uit balans.
heerlijk en echt aan te raden om met je hondje op pad te gaan .
alleen ik moet iedereen op het hart drukken onder de 18 graden te lopen als je met de hond gaat lopen anders kunnen ze een hitte stroke krijgen.
met een hond met een dikke ondervacht zelfs onder de 15 graden.
Wat voor lessen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga vanavond weer een poging wagen tot les 14, heb er niet veel zin in. Maandelijks gezeur loopt sowieso niet lekker, heb een blaar op mijn hak door mijn nieuwe laarzen en blegh. Kan zondag ook niet hardlopen dus dinsdag pas weer.
Okee, dankjewelquote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef winterstorm666 het volgende:
ik heb zo`n soort heupgordel.
http://www.abaca.nl/product/link/62/Abaca_handsfree_doggybelt/
maar er zijn meerdere modellen van.
meeste webwinkels hebben ze wel in het assortiment.
als man?quote:Op zondag 24 april 2011 19:23 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb vanavond les 4 van Evy gelopen en voor het eerst in een hardlooprokje. Het liep lekker
Woei, ik ben sterk vandaag!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga zo voor les 12, ik heb er echt zin in! Ik hoop dat ik het vol ga houden, ik voel me wel sterk vandaag.
Ik heb er ook één, laat me even weten waar je het oordop snoer laatquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef DuracellPower het volgende:
Heb net een telefoonhouderarmband gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |