Tof, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef Schild het volgende:
Bijna 2,5 maand geleden ben ik begonnen aan Evy 0-5 km, en met trots kan ik nu zeggen dat na al die maanden afzien, bloed, zweet en tranen mijn einddoel is bereikt.![]()
De 5 KM in 30 minuten is een feit.
Ik loop samen met mijn vriend en dat vind ik leuk omdat wij allebei beginners zijn, zo heb je wat aan elkaar. Maar het lijkt me ook heerlijk om straks eens alleen te gaan lopen, met muziek idd (mijn eigen muziek en niet die van Evy). Leuk doel om naar toe te werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:09 schreef Bouke-p het volgende:
Lopen jullie eigenlijk alleen of met meerdere mensen? Ik loop thuis altijd alleen en op mn werk met een grote groep. Alleen is wat lekkerder omdat je makkelijker je eigen tempo kan lopen, maar het lopen opzich gaat in een groep weer makkelijker omdat je een beetje kan praten enz enz.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef Schild het volgende:
Bijna 2,5 maand geleden ben ik begonnen aan Evy 0-5 km, en met trots kan ik nu zeggen dat na al die maanden afzien, bloed, zweet en tranen mijn einddoel is bereikt.![]()
De 5 KM in 30 minuten is een feit.
Misschien mosterd na de maaltijd.... maar ik heb ooit is bij een hardloopwinkel een sleutelzakje gehaald welke aan je schoenen (veters) bevestigd wordt. Deze zit dan op de wreef. Dat vind ik nog de meest handige oplossing. Het zit goed vast en zeker niet in de weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik had dus sleutel 1 in mijn schoen, sleutel 2 in mijn andere schoen, foon met mp3 van Evy in mijn BH gepropt..
Het ging best goed, al zeg ik het zelf. Lekker weertje buiten!
Misschien moet je anders lopen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Tof, gefeliciteerd!
Ik heb vanavond les 20 afgerond en het ging supergoed! De reden dat ik twijfel over de Ladiesrun is dat ik nogal competitief ben ingesteld ;-) Ik heb 3 jaar terug ook meegedaan en wil wel proberen om hem dan wel binnen 30 minuten af te leggen.... Ik weet natuurlijk wel dat het voor mijzelf al een prestatie is als ik nu weer 5km/30 min achter elkaar kan hardlopenEen andere hobbel is mijn knie; als ik 3x per week loop, krijg ik na een paar weken last, dus ik probeer het nu vol te houden met 2x per week... Nja, so far so good!
Ik denk dat die voornamelijk in het hardlooptopic in Sport te vinden zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:45 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Misschien mosterd na de maaltijd.... maar ik heb ooit is bij een hardloopwinkel een sleutelzakje gehaald welke aan je schoenen (veters) bevestigd wordt. Deze zit dan op de wreef. Dat vind ik nog de meest handige oplossing. Het zit goed vast en zeker niet in de weg.
Zijn er eigenlijk ook nog mensen die andere doelen hebben als afvallen? Zegmaar beginnen met hardlopen en als doel een (halve) marathon of een dam-tot-damloop te lopen?
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat afvallen neit ook een doel is, maar het is niet het belangrijkste. Ik wil vooral mezelf bewijzen dat ik het kan, hardlopen! En ik wil meer conditie, wat gezonder leven. En ook meer bewegen met het oog op onze dochter, dat zij wel meekrijgt dat bewegen/sporten fijn is om te doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:45 schreef Ender_W het volgende:
Zijn er eigenlijk ook nog mensen die andere doelen hebben als afvallen? Zegmaar beginnen met hardlopen en als doel een (halve) marathon of een dam-tot-damloop te lopen?
Ghehe, wij (ik en mijn vriendin) hebben vandaag les 5 gelopen. Ging prima, zaterdag les 6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |