Die run moet wel lukken , schrijf je gewoon inquote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Babbel1 het volgende:
Na een paar pogingen lijkt het me nu dan toch te lukken om Evy door te zetten! Ik heb dit weekend les 19 gelopen, morgen staat les 20 op het programma![]()
Stiekem heb ik al gekeken naar de Ladiesrun in Rotterdam..19 juni 5 km...moet te doen zijn toch?
Oja, ik loop trouwens maar 2 keer per week, omdat ik anders last krijg van mijn knie. Ik zwem wel nog 2 keer, dus de beweging is er wel..
Dat lukt je makkelijk! Misschien niet op een echt wedstrijdtempo, maar zeker wel uitlopen. Je loopt nu les 20... 5 km is over een paar weken een eitje..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Babbel1 het volgende:
Na een paar pogingen lijkt het me nu dan toch te lukken om Evy door te zetten! Ik heb dit weekend les 19 gelopen, morgen staat les 20 op het programma![]()
Stiekem heb ik al gekeken naar de Ladiesrun in Rotterdam..19 juni 5 km...moet te doen zijn toch?
Oja, ik loop trouwens maar 2 keer per week, omdat ik anders last krijg van mijn knie. Ik zwem wel nog 2 keer, dus de beweging is er wel..
Ik hou mijn foon en mijn speler nog even in mijn hand tot ik een tasje ofzo hebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef Seven. het volgende:
OK OK. Ik ga zo beginnen maar ik heb nog geen tasje voor mijn telefoon. Iemand nog last minute opties? Sleutels doe ik wel in mijn BH.
Ik weet niet wat voor hardloopster je bent, maar 5km is echt niet zo heel erg ver hoor en als je 2x per week hardloopt moet je dat met 2 vingers in je neus halen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Babbel1 het volgende:
Ik had dus sleutel 1 in mijn schoen, sleutel 2 in mijn andere schoen, foon met mp3 van Evy in mijn BH gepropt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou mijn foon en mijn speler nog even in mijn hand tot ik een tasje ofzo heb
heb je wel eens een hardlooprokje geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef Ender_W het volgende:
een hardlooprokje staat mij ook niet, maar ik heb meestal wel een paar zakken in mijn short. Ik had gisteren een trui aan (Was 's avonds aan de frisse kant) en aan de bovenzijde van de mouw zit een zakje met rits. Dit is ook echt wel ideaal, ik ga nu eens zoeken of ik t-shirts kan vinden met hetzelfde principe.
neuh, lijkt me niet nodig.... kan dat zo ook wel inschatten. Ooit een kiltquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb je wel eens een hardlooprokje geprobeerd dan?
alleen, heerlijk juist met mezelf en wat muziek onderweg zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:09 schreef Bouke-p het volgende:
Lopen jullie eigenlijk alleen of met meerdere mensen? Ik loop thuis altijd alleen en op mn werk met een grote groep. Alleen is wat lekkerder omdat je
makkelijker je eigen tempo kan lopen, maar het lopen opzich gaat in een groep weer makkelijker omdat je een beetje kan praten enz enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |