Die staat bij ons in de buurtquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Aston is voor de "af en toe", de Bentley voor elke dag.
Dit blijft uiteraard de droom:
[ afbeelding ]
Echt, het is zo'n walgelijk pompeuze veel te grote smerig rijke auto, maar ik wil er een.quote:
Ach, een zo'n haak.quote:
Ja, mijn shift vinger werd te gretig.quote:
De neus is zo hoog als die van een SUV.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt, het is zo'n walgelijk pompeuze veel te grote smerig rijke auto, maar ik wil er een.
Ik heb een keer een drophead coupe mogen aanschouwen in Zuid-Afrika destijds, man dat lijkt wel een sloep op wielen, heerlijk decadente wagen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De neus is zo hoog als die van een SUV.
Er zijn er niet veel van.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel van.
Meestal staan ze ook binnen
Wel eens een Maybach gezien?
Haha, het gaat ook niet om materialisme denk ik, maar vooral passie voor auto's.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ben opgegroeid in een omgeving waar materialisme totaal geen rol speelde, is pas de laatste jaren door mijzelf "gestart"
En zelfs een Patek Philippe is goedkoper dan een Spykerquote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
Materialisme is een verkeerd woord inderdaad. Overigens haal ik mijn levensvreugde nog steeds niet uit zaken, maar ik vind horloges en autos wel mooi
Mooie auto, alleen zelfs zou ik nooit Spyker gaan rijden, ik vind ze teveel van het goede. Niet zozeer qua kosten en luxe, maar qua tierelantijnen. Hou van strak of klassiek, de manier waarop Spyker dat mixed vind ik niet echt geweldig.quote:
Gezonde hobbyquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef eriksd het volgende:
Ik zal later wel een Patek kopen denk ik. Gezien de hoeveelheid horloges die ik nu heb zal dat wel totaal gaan ontsporen
Inderdaad, als je maar lang genoeg wacht verkoop je ze zelfs met winst, bepaalde modellen en merken dan hè.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gezonde hobby.
En uiteindelijk zit je in de kwaliteitsdingetjes denk ik, waardoor ze behoorlijk waardevast blijven.
Als student heb je nog meer consumptie-items die weinig waard zijn, maar als je straks 12 klokjes hebt kan je ze, zodra je er genoeg van hebt, verkopen zonder al te veel waardeverlies.
quote:
Klopt, ik heb nog eens een keertje meegelopen met die Victor Muller en ze zetten ontzettend leuke producten neer, alleen al die aviator-interieuren zijn heel apart:quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooie auto, alleen zelfs zou ik nooit Spyker gaan rijden, ik vind ze teveel van het goede. Niet zozeer qua kosten en luxe, maar qua tierelantijnen. Hou van strak of klassiek, de manier waarop Spyker dat mixed vind ik niet echt geweldig.
Het is vooral naam, maar het exterieur van de Rolls is superieur aan dat van de Maybach, hoewel een Maybach er van binnen mooier uitziet. Stukje moderner.quote:Maybach wel eens in gezeten, geweldige wagen, maar voor die prijs mist hij toch de klasse die een Rolls je kan bieden.
Walgelijk. Ik krijg het idee in zon rapper-neger te rijden die vol hangt met bling blingquote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog eens een keertje meegelopen met die Victor Muller en ze zetten ontzettend leuke producten neer, alleen al die aviator-interieuren zijn heel apart:
[ afbeelding ]
[..]
Het is vooral naam, maar het exterieur van de Rolls is superieur aan dat van de Maybach, hoewel een Maybach er van binnen mooier uitziet. Stukje moderner.
Begrijp me goed, het is niet mijn smaak, maar ik vind het meer Gaastra dan G-star.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik krijg het idee in zon rapper-neger te rijden die vol hangt met bling bling
Precies, voor die prijs zou ik echt nooit zo'n interieur willen hebben, ziet er naar mijn mening (behalve voor het oog bij het langslopen) niet geweldig uit, en volgens mij ben je er ook redelijk snel zat van wanneer je er elke keer in moet zitten.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog eens een keertje meegelopen met die Victor Muller en ze zetten ontzettend leuke producten neer, alleen al die aviator-interieuren zijn heel apart:
[ afbeelding ]
[..]
Exact, de Maybach gaat voor de moderne comfort terwijl Rolls het klassiek houdt, het laatste heeft wel mijn voorkeur, en de uitstraling van het exterieur doet het hem al helemaal, prachtwagen.quote:Het is vooral naam, maar het exterieur van de Rolls is superieur aan dat van de Maybach, hoewel een Maybach er van binnen mooier uitziet. Stukje moderner.
Ook walgelijk. Alhoewel ze standaard af fabriek weer goed te doen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Begrijp me goed, het is niet mijn smaak, maar ik vind het meer Gaastra dan G-star.
Dat rappers-gevoel heb ik juist met dit soort dingen
[ afbeelding ]
Vaak zijn het van die huisvrouwen van miljonairs in die dingen, air van hier tot Tokio, prijs valt eigenlijk wel mee, en rijden kunnen ze er niet mee. Haat Hummers en Range Rovers.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook walgelijk. Alhoewel ze standaard af fabriek weer goed te doen zijn.
Die dingen rijden geweldig.
(nu maar hopen dat geen idioot aankomt met een Hummer)
Mooie wagens.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef betyar het volgende:
Bij mijn maat thuis heeft
mama deze:
[ afbeelding ]
Papa deze
[ afbeelding ]
En hij zelf deze in het zwart:
[ afbeelding ]
In de middelste zijn mijn vrouw en ik rondgereden op onze trouwdag lekker rustig totdat het bloemstuk van de wagen was......![]()
![]()
Die rapsta-gangsters hebben het imago verpest van de Land Rovers met al dat custom gepimp. Voorheen hadden ze het imago van het Engelse Koningshuis.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vaak zijn het van die huisvrouwen van miljonairs in die dingen, air van hier tot Tokio, prijs valt eigenlijk wel mee, en rijden kunnen ze er niet mee. Haat Hummers en Range Rovers.
Getuigt van een matige nouveau riche smaak.
En daar ga je met je Patek Philipe in zitten. De horror.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:07 schreef eriksd het volgende:
BMW coupe, dat vind ik wel bij mij passen later. Niet te groot, niet te klein, degelijk en veilig. En een goede stereo voor mijn 80's hits
Exact.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
Vergeet het net iets te lang op de PC Hooft rondlopen en de bontmantels + chihuahua's niet VS
Dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die rapsta-gangsters hebben het imago verpest van de Land Rovers met al dat custom gepimp. Voorheen hadden ze het imago van het Engelse Koningshuis.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:07 schreef eriksd het volgende:
BMW coupe, dat vind ik wel bij mij passen later. Niet te groot, niet te klein, degelijk en veilig. En een goede stereo voor mijn 80's hits
Grappig auto'tje. Snel alleen niet echt praktisch in een gezinssituatie. die eerste trouwens ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooie wagens.
Hoewel in die context de VW weer wat onder doet.
En dan dit soort muziek;quote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En daar ga je met je Patek Philipe in zitten. De horror.
Het is een geweldige wagen inderdaad, dat zeker. Gezinssituatie vind ik altijd zo jammer met wagens, dan kom je al snel in die minivans, van die grefo-mobielen. Bah.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Grappig auto'tje. Snel alleen niet echt praktisch in een gezinssituatie. die eerste trouwens ook niet
Westerlingen heb ik sowieso weinig mee op. Van die 40'ers met tienerkleding style in felle roze of turquoise kleuren, met opgeföhnd en geblondeerd haar, afgemaakt met een bromvlieg zonnebril. En dan komt er van dat geluid uit, one-liners die ze van de TV soaps hebben opgepikt omdat ze wel catchy zijn in combinatie met een houding van "ik ben het".quote:Op woensdag 13 april 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
Vergeet het net iets te lang op de PC Hooft rondlopen en de bontmantels + chihuahua's niet VS
Ach, bekijk het zo, als je je zelfvoldoening moet halen uit te kak lopen op de P.C. dan stel je sowieso al redelijk weinig voor, al dan niet qua portefeuille maar meer qua levenskwaliteit me dunkt.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Westerlingen heb ik sowieso weinig mee op. Van die 40'ers met tienerkleding style in felle roze of turquoise kleuren, met opgeföhnd en geblondeerd haar, afgemaakt met een bromvlieg zonnebril. En dan komt er van dat geluid uit, one-liners die ze van de TV soaps hebben opgepikt omdat ze wel catchy zijn in combinatie met een houding van "ik ben het".
Nee, laat maar. Ik ben liever mijzelf. Er zijn al zoveel anderen.
Ik bekommer me niet echt om de nieuwste hippe zonnebrillenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef eriksd het volgende:
Hoop lelijke zonnebrillen tegenwoordig inderdaad, van die enorme dingen.
Ik noem het "aangeklede schaamte met een verwrongen zelfbeeld".quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo, als je je zelfvoldoening moet halen uit te kak lopen op de P.C. dan stel je sowieso al redelijk weinig voor, al dan niet qua portefeuille maar meer qua levenskwaliteit me dunkt.
Same here, keer gekocht op vakantie en 't volstaat wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik bekommer me niet echt om de nieuwste hippe zonnebrillen
Heb een RB aviator, dingetje voldoet...
RB clubmasterquote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staat me niet zoquote:
Je mag wel graag vertellen wat je bezit he? Ik heb bij dat soort mensen altijd: momentje...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, zo duur zijn die niet, zeggen dat je een Ray-Ban aviator hebt lijkt me niet pochten.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je mag wel graag vertellen wat je bezit he? Ik heb bij dat soort mensen altijd: momentje...
Ontzettend hè? Wat loop ik niet te koop met m'n bezit hierquote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je mag wel graag vertellen wat je bezit he? Ik heb bij dat soort mensen altijd: momentje...
Vertel. Je zit in goed gezelschap.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ontzettend hè? Wat loop ik niet te koop met m'n bezit hier
Nee, anciënniteit, dus gaat u voorquote:
De behoefte ontbreekt.quote:
Wat versta je in deze onder "werk"?quote:
"Hee gasten van SPquote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
Met Ray-Bans, ik zie de POL meet al zo verlopen, en uiteraard een iets oudere 3-voud die met wagen komt voorrijden.
Verkeerd gebruik van terminologie ook mijnerzijds, ik geniet een hogere anciënniteitquote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De behoefte ontbreekt.
Daarbij is mijn alarmsysteem aan een update toe.
Bij je bedrijf op bezoek komen voor 'n baksken koffie.quote:
Oh, op die fiets.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij je bedrijf op bezoek komen voor 'n baksken koffie.
Indien je een oosters uiterlijk hebt wordt dat letterlijk een rekbaar begripquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Indien je een oosters uiterlijk hebt wordt dat letterlijk een rekbaar begrip
Heb je tijd vanmiddag?quote:
Oh, dan hoef ik mij geen zorgen te makenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
Maar ik verwacht het niet, 3-voud doet zich ouder voor en VS schijnt juist op jonge knullen in de leeftijd van jou en mij te vallen, enkel dan meditteraan.
Val gewoon op m'n eigen leeftijd-range hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
Maar ik verwacht het niet, 3-voud doet zich ouder voor en VS schijnt juist op jonge knullen in de leeftijd van jou en mij te vallen, enkel dan meditteraan.
Ah, sorry, ik schatte je ook ouder in dan 21 - 25.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Val gewoon op m'n eigen leeftijd-range hoor.
Maar nee, dat soort werk doelde ik niet op.
Ik val onder de eerste categorie nog, gelukkig.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, sorry, ik schatte je ook ouder in dan 21 - 25.
3-voud is.. 30-40?
Ik kan me geen onchristelijker tijd bedenken.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je tijd vanmiddag?
Ik moet die richting nog op naar Enschede, denk zo rond een uur of 5 om maar ambtenarentijden te hanteren.
40.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, sorry, ik schatte je ook ouder in dan 21 - 25.
3-voud is.. 30-40?
Morgen middag moet ik naar een groot bedrijf voor farmaceutische bio-industrie in Ommen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
Morgen moet ik eerst in Den Helder zijn, maar voor zover ik weet ben ik vroeg in de middag dan wel vrij en weer in de regio.
Welke tijd, anders pakken we daar even een terrasje.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Morgen middag moet ik naar een groot bedrijf voor farmaceutische bio-industrie in Ommen.
Ik kom door/langs Almelo.
Ik bel je wel mobiel dan. Het is altijd moeilijk in te schatten hoe lang dergelijke besprekingen duren.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke tijd, anders pakken we daar even een terrasje.
Meen dat ik hem wel heb nog, maar doe maar voor de zekerheid idd.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Zeker, ik ben wel in de regio denk ik, verder geen plannen buiten kantoor dus ik ben wel vrij me dunkt.
PM je m'n nummer wel.
Tuurlijk. Van harte zelfs.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef eriksd het volgende:
Ha, een private meet. Is de rest van POL niet goed genoeg?
Ik zit ook weer te veel te fokken nu. Werk begint achter te lopen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef eriksd het volgende:
Over werk gesproken, ik ga mij ook maar eens langzaam die kant op begeven.
17:00 tot 02:00
We zijn te jong en niet flexibel genoegquote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef eriksd het volgende:
Wel alleen de rechtsmenschen uiteraard, je wilt het namelijk wel gezellig houdenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We zijn te jong en niet flexibel genoeg
Maakt me niets uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel alleen de rechtsmenschen uiteraard, je wilt het namelijk wel gezellig houden
Duh.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maakt me niets uit.
Gesprekken en houdingen in real life zijn heel anders dan op een internet forum.
Die mag komen nadat ik de koffie op heb. Wil nog wel van mijn bakkie genieten.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Duh.
Ben wel benieuwd hoe Ethi er in real life uit ziet
Helaas gemist.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef eriksd het volgende:
Die hadden we gister wel goed beet met dat gehuil over die boete zeg. Niets meer van gehoord.
Zeker, het is meteen stil.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef eriksd het volgende:
Die hadden we gister wel goed beet met dat gehuil over die boete zeg. Niets meer van gehoord.
Tja, zelfs trollen begint op den duur te vervelenquote:
Direct link van het gebeuren? Later op de dag eens teruglezen.quote:
Hilarischquote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef eriksd het volgende:
Mevrouw staat twee jaar als masterstudent ingeschreven omwille van een goedkope woning, doet nu niets aan haar studie en is nu de sjaak met de boete. Begint daarover te huilen om af te ronden dat wij de boete toch wel betalen want haar inkomen is zometeen toch te laag.
Komop zeg
Dus die hoogdravendheid van haar is een schot naast de roos waar wij voor op mogen draaien.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef eriksd het volgende:
Mevrouw staat twee jaar als masterstudent ingeschreven omwille van een goedkope woning, doet nu niets aan haar studie en is nu de sjaak met de boete. Begint daarover te huilen om af te ronden dat wij de boete toch wel betalen want haar inkomen is zometeen toch te laag.
Komop zeg
quote:Mitt Romney took his biggest step toward a presidential race Monday, announcing that he's forming an exploratory committee for the race and declaring that President Barack Obama's "policies have failed."
He and virtually all the people around him have never worked in the real economy, Romney said in a video posted on his new website. They just dont know how jobs are created in the private sector. Thats where I spent my entire career.
quote:
Wat wil je nou van ons horen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:13 schreef betyar het volgende:
Ik ben benieuwd, ik heb net een offerte weg gedaan voor een mooi tuinsetje.....
Ze hebben de keus:
teak-----------------> ¤ 11000
Red Cedar--------> ¤ 6065
Bankirai------------>¤ 4315
Eigen schuld,niet vloeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomme alweer een boete, ik verzamel die dingen sneller dan SOA's door onbeschermde sex.
Zegt me weinig, maar qua prijzen is het wel een mooie tuinset zo te zien. Maar ik ben meer van de moderne rotan blokken zithoeken als tuinset.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:13 schreef betyar het volgende:
Ze hebben de keus:
Mwah, voor 11.000 Euro heb je een hele lounge set.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef betyar het volgende:
Hard houten tuinsets zijn wel mooi, beter dan die steigerhouten meuk die je tegenwoordig overal ziet.
Dan ben je toch niet trots op je werk.
Als klant tevreden is, ik goede winst maak... komt trots nicht im frage.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef betyar het volgende:
Hard houten tuinsets zijn wel mooi, beter dan die steigerhouten meuk die je tegenwoordig overal ziet.
Dan ben je toch niet trots op je werk.
Verstehe.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
Er wollte gerne stolz sein auf seinem Arbeit.
Even een schets op het WWW gevonden:quote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, voor 11.000 Euro heb je een hele lounge set.
Vind ik wat prettiger dan hardhouten dinertafels met stoelen.
Ja perfect voor eten, maar ik hou meer van een lounge set waar je onderuit kan zitten in de zon.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Even een schets op het WWW gevonden:
[ afbeelding ]
Zoiets willen ze hebben.
Netjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Even een schets op het WWW gevonden:
[ afbeelding ]
Zoiets willen ze hebben.
Niet geschikt voor het eten, het zitvlak is maar 30cm. hoog en de tafel maar 65cm.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja perfect voor eten, maar ik hou meer van een lounge set waar je onderuit kan zitten in de zon.
Wat is het nut er dan van om zo'n set te hebben?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet geschikt voor het eten, het zitvlak is maar 30cm. hoog en de tafel maar 65cm.
Om te showen aan de buren.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is het nut er dan van om zo'n set te hebben?
Dat weet ik ook niet, ze vinden het mooi. Mij lijkt het nogal onpraktisch.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is het nut er dan van om zo'n set te hebben?
Mij ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, ze vinden het mooi. Mij lijkt het nogal onpraktisch.
Beetje patsen enzo. Wie kent het niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. weet ik wel zeker.
Beetje moe van die rommel, het gaat om Wilders en niet om een etentje.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
Proces Wilders:
Moszko grilt Schalken nu:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
En de kinderen weg blijven jagen als vervelende wespen met hun vieze handen.....quote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
Zal wel saai volk zijn dan, beetje aan een tafel tegenover elkaar zitten en elkaar aan te turen op stoelen met ongemakkelijke afmetingen.
Ga liever onderuit met een biertje.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje patsen enzo. Wie kent het niet?
Ach, ik heb helemaal een tuinset van lik mn reet.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijk eens naar onze nep design tuinset.
Hangmatquote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
Zal wel saai volk zijn dan, beetje aan een tafel tegenover elkaar zitten en elkaar aan te turen op stoelen met ongemakkelijke afmetingen.
Ga liever onderuit met een biertje.
Er zijn ook mensen aan het werk.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef Morendo het volgende:
Kijkt niemand naar de Wilders-zaak. Het is hilarisch nu.
Ja, maar jij toch niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen aan het werk.
Toevallig wel.quote:
Af en toe kijk ik er naar.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef Morendo het volgende:
Maar wie staat er nu terecht? Ik mag Moskonogwat niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef Morendo het volgende:
Nou dames, stort u op Arie (Boomsma).quote:Seks
Nu Arie alweer een tijdje vrijgezel is, is er één ding wat hij het meest mist, de seks ; Ik mis de seks zeker, ik merk het met uitgaan, seks is overal, maar voor mij moet het echt binnen een relatie plaatsvinden. Daarom speelt het zich nu alleen af in mijn hoofd, en dan in het kwadraat!
Boomsma heeft toch al een relatie met Jezus?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dames, stort u op Arie (Boomsma).
Zeker, een geil mannetje zo te zien die Jezus:quote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boomsma heeft toch al een relatie met Jezus?
quote:Daarom speelt het zich nu alleen af in mijn hoofd, en dan in het kwadraat!
Dat mag je ook wel verwachten van de zoon van onze lieve heer.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, een geil mannetje zo te zien die Jezus:
[..]
Gelukkig maar dat fictieve timmerman ie zich niet vergreep aan kinderen van 6-9 jaar zoals die andere.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag je ook wel verwachten van de zoon van onze lieve heer.
Jazeker.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag je ook wel verwachten van de zoon van onze lieve heer.
Oke. Ja, mij heb je er niet mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat fictieve timmerman ie zich niet vergreep aan kinderen van 6-9 jaar zoals die andere.
Je hoeft niet alles te lezen als persoonlijke aanval of tegenreactie.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke. Ja, mij heb je er niet mee.
I know. Ik gaf alleen dat je mij er niet hebt. Zo gaat dat in een gesprek, opa.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te lezen als persoonlijke aanval of tegenreactie.
Ik ben niet zo'n haatdragend type.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Met jullie twee aan een bar gaat het bier door de lucht vliegen volgens mij.
Wel interessant, dat wel.
Eerst de show, daarna lounchen met een lekker mixje.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Met jullie twee aan een bar gaat het bier door de lucht vliegen volgens mij.
Wel interessant, dat wel.
Ik zou voor Bankirai gaan als jij m'n tuinset zou maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:13 schreef betyar het volgende:
Ze hebben de keus:
Ze heeft trouwens wel haar zin gekregenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef eriksd het volgende:
Komop zeg
Hert is Nimweegs voor hard.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Tem het volgende:
Minder snuiven Remlof...ik snap er geen hol van.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou voor Bankirai gaan als jij m'n tuinset zou maken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Is hier nog wat zinnigs gemeld, dat ik zou moeten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij bestaat wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie hem nl. elk jaar rond 5 december.
Ik vind 2,5 keer meer voor een andere houtsoort (tevens hardhout) nogal prijzig.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij bestaat wel hoor.Ik zie hem nl. elk jaar rond 5 december.
Sorry, dat was Ernems.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Tem het volgende:
Minder snuiven Remlof...ik snap er geen hol van.
Aha. Verschil Nimweegs Ernems is ook niet zo groot:quote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, dat was Ernems.
In ABN is het: Wat worden die POL SC topics toch verdraaid snel vol gepost tegenwoordig!
Teak kost bij AF bekantrecht 8.630/m3 ex btwquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind 2,5 keer meer voor een andere houtsoort (tevens hardhout) nogal prijzig.
Dan is ofwel je materiaal afschuwelijk duur, of je arbeid te goedkoop.
Natuurlijk weet ik de meest recente prijzen voor teak niet, maar 7000 euro aan hout is veel geld.
Bepaalde figuren raken nou eenmaal niet uitgepraat over horloges, maatpakken en auto's.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, dat was Ernems.
In ABN is het: Wat worden die POL SC topics toch verdraaid snel vol gepost tegenwoordig!
Het klinkt nagenoeg hetzelfde, alleen is in het nimweegs de G nog zaghter.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha. Verschil Nimweegs Ernems is ook niet zo groot:
A: wat geet de polsc hert tegenwoordig
N: wat gèht de polsc hert tegeweurdehg!
Ik geloof je prijzen ook wel, maar is teak echt 2,5 keer mooier dan Bangkirai?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Teak kost bij AF bekantrecht 8.630/m3 ex btw
Weet je wat? We laten gewoon php weer los vrijdag, die praat tenminste vooral wel over politiekquote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bepaalde figuren raken nou eenmaal niet uitgepraat over horloges, maatpakken en auto's.
Kansloos of kansarm?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij heb ik het een beetje verprutst. En ben ik nu kansloos bij het knappe en het aardige meisje.
Wat een zwarte dag.
Goed plan. Dat gezwaffel over duur spul is werkelijk tenenkrommend.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je wat? We laten gewoon php weer los vrijdag, die praat tenminste vooral wel over politiek
Geld speelt geen rol, het gaat om de schoonheidquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed plan. Dat gezwaffel over duur spul is werkelijk tenenkrommend.
Ik vind teak het geld niet waard. Een beetje een overrated. Maar ja plak er wat dure ontwerpers aan en de wereld hangt aan je voeten.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geloof je prijzen ook wel, maar is teak echt 2,5 keer mooier dan Bangkirai?
Moeten jullie verder ook zelf weten, maar bij mij leidt het tot opgetrokken wenkbrauwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geld speelt geen rol, het gaat om de schoonheid
Een primaire behoefte van de mens is haar streven naar schoonheid!
We zijn en blijven gewoon primaten hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent een vakman, geen ontwerper.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind teak het geld niet waard. Een beetje een overrated. Maar ja plak er wat dure ontwerpers aan en de wereld hangt aan je voeten.
Primaten die zich prima in de Maslow-piramide laten schalenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
We zijn en blijven gewoon primaten hoor
Oei oei oei, hoe lang zal hij het deze keer volhouden?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je wat? We laten gewoon php weer los vrijdag, die praat tenminste vooral wel over politiek
Kansarm. Ik denk dat ik te lang heb nagedacht. Er is niets bijzonders gebeurd, behalve dat ik amper reacties kon uitlokken van de ene en geen contact kon opnemen met de ander. De vaart is uit het spel, zeg maar. Dat is dramatischer dan het klinkt.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kansloos of kansarm?
Laten we ze vanaf nu als kansenmeisjes bestempelen en een vogelaarsticker geven
Vertel, wat is er gebeurd?
Daar kunnen we leuke wedjes op afsluiten.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Oei oei oei, hoe lang zal hij het deze keer volhouden?
Ze vroegen de prijzen zelf, werkhobbyloonquote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent een vakman, geen ontwerper.
Wil je je klanten dan wel teak verkopen, ze 11000 euro aftroggelen waar het meeste geld in overprized hardhout gaat zitten, of bouw je liever een tuinset van Bangkirai zodat ze later nog eens terugkomen vanwege je uitstekende materiaalkeuze?
Dan kan je altijd nog een shock-therapie toepassen. When everything is lost...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kansarm. Ik denk dat ik te lang heb nagedacht. Er is niets bijzonders gebeurd, behalve dat ik amper reacties kon uitlokken van de ene en geen contact kon opnemen met de ander. De vaart is uit het spel, zeg maar.
Ah, okay, een klant die graag teak wilt, moet je ook bedienen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze vroegen de prijzen zelf, werkhobbyloonblijft hetzelfde.
Mee eens, ik heb ook het teak niet helemaal uitgewerkt, de rest wel. Ik vind het gewoon schandalig duur en het zeker niet waard voor een tuinset. En Bankirai is inderdaad een prima houtsoort die vaak de eigenaren overleefd.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay, een klant die graag teak wilt, moet je ook bedienen natuurlijk
Maar je kan inderdaad aangeven dat duurder hier niet per definitie beter is.
Hoe het ook zij; voor een kleine 4000 euro heb je een prima tuinset, voor 11000 heb je iets waar de verkoper/vakman niet helemaal achterstaat.
Leef je uit in F&Lquote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Primaten die zich prima in de Maslow-piramide laten schalen
Gaafquote:Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Mee eens, ik heb ook het teak niet helemaal uitgewerkt, de rest wel. Ik vind het gewoon schandalig duur en het zeker niet waard voor een tuinset. En Bankirai is inderdaad een prima houtsoort die vaak de eigenaren overleefd.
Ik leef me uit in POLSC indien hier andere users zijn die over auto's, horloges en andere luxeproducten willen praten.quote:
Echt mooi is dat spul vaak ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommigen houden nu eenmaal van bling-bling hè?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echt mooi is dat spul vaak ook niet.
Kom op Henk: push it to the limit.quote:PVV waarschuwt Kamp over ontslagrecht
Uitgegeven: 13 april 2011 17:45
Laatst gewijzigd: 13 april 2011 17:50
DEN HAAG - De PVV waarschuwt minister Henk Kamp (Sociale Zaken) niet te tornen aan het ontslagrecht, zoals het minderheidskabinet van VVD en CDA heeft afgesproken met de gedoogpartner.
Tweede Kamerlid Ino van den Besselaar van de PVV verweet Kamp woensdag in een debat ''bij voortduring de grenzen van gemaakte afspraken op te zoeken''.
Vakcentrales FNV en CNV trokken onlangs aan de bel, omdat werkgevers steeds vaker vaste krachten zouden ontslaan om die te vervangen door uitzendkrachten en andere flexwerkers. PvdA-Kamerlid Mariëtte Hamer vroeg toen al om opheldering bij Kamp. Hij zei daarop dat uitkeringsinstituut UWV soms in deze gevallen een ontslagvergunning verstrekt.
Ontslagvergunning
Volgens Van den Besselaar is sprake van ''onrechtmatige ontslagvergunningen'' als mensen worden vervangen. ''Ik raad de minister aan dit pad der dwaling snel te verlaten.'' Hij dreigde met een motie om Kamp ''op het rechte pad te dwingen''.
De VVD-bewindsman benadrukte dat er helemaal geen sprake is van nieuw beleid, maar uitvoering van het zogenoemde Ontslagbesluit zoals het al is. Wel erkende hij dat het UWV de laatste tijd een verandering ziet in ''de aard en frequentie'' van het beroep op de mogelijkheid om vaste krachten door flexwerkers te vervangen.
Voorwaarden
Volgens Kamp gelden strenge voorwaarden voor het verlenen van ontslagvergunningen in dit soort situaties. Een werkgever moet aannemelijk maken dat het noodzakelijk is om het personeelsbestand flexibeler te maken voor een doelmatige bedrijfsvoering.
Zo moet er sprake zijn van een structurele situatie met een substantieel meer wisselend werkaanbod. Ook moet duidelijk zijn dat de vaste krachten niet elders of flexibeler ingezet kunnen worden.
Van den Besselaar stelde dat de minister misschien niet de regels aanpast, maar door een andere uitvoering wel tornt aan de ontslagbescherming. Verder verweten de PvdA en SP Kamp het gebruik van flexibele krachten op de arbeidsmarkt te stimuleren.
Tijdelijke werknemers
Verder is de SP kritisch, omdat vaste krachten die worden ontslagen soms als tijdelijke werknemers weer worden ingehuurd door hun oude werkgever.
''Werkgevers mogen niet eenzijdig de arbeidsvoorwaarden veranderen. De regel is: pas als het werk er niet meer is, kun je iemand ontslaan'', stelde SP'er Paul Ulenbelt.
© ANP
Ik vraag me nu werkelijk af waarom dit zou moeten gebeuren. Het is immers een fabel dat het voor meer werkgelegenheid zorgt.quote:
Dat is toch de Geert Wilders van de vorige eeuw?quote:
Nee joh, Eichmann had toch niet van dat gek haar....quote:Op woensdag 13 april 2011 18:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is toch de Geert Wilders van de vorige eeuw?
Jammer dat PHP niet op een vrijdag de 13e los wordt gelaten, was een mooie binnenkomer geweest.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ik dacht dat PHP weer kon posten. Zeuren in de DM kon hij in ieder geval wel.
De Pim Fortuyn van de vorige eeuw.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee joh, Eichmann had toch niet van dat gek haar....
Hij kan vast niet wachten.......quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Ik dacht dat PHP weer kon posten. Zeuren in de DM kon hij in ieder geval wel.
Een homofiele Eichmann, dat is een goede.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De Pim Fortuyn van de vorige eeuw.
Ik wel.quote:
Stond twee weken terug nog wel een aardig stuk over in de Economist. Ging om onderstaande:quote:Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echt mooi is dat spul vaak ook niet.
quote:New study: Its best to wear designer labels to fool people into thinking you are important.
Ever thought wearing designer labels was a pointless exercise in vanity? Well think again. A new study courtesy of Evolution and human behavior (were still not sure who funded this study though) claims that in fact wearing designer labels elicits the perception that your ass is holier than thou- which could be a very good thing if youre the type of person that lacks integrity or real follow through- cause now you can buy your identity.
economist: DESIGNERS of fancy apparel would like their customers to believe that wearing their creations lends an air of wealth, sophistication and high status. And it doesbut not, perhaps, for the reason those designers might like to believe, namely their inherent creative genius. A new piece of research confirms what many, not least in the marketing departments of fashion houses, will long have suspected: that it is not the design itself that counts, but the label.
In other words, strutting Park avenue with your loubitons is much a good idea as strutting your Brooklyn Industries hoodie on Bedford Avenue.
Rob Nelissen and Marijn Meijers of Tilburg University in the Netherlands examined peoples reactions to experimental stooges who were wearing clothes made by Lacoste and Tommy Hilfiger, two well-known brands that sell what they are pleased to refer to as designer clothing. As the two researchers show in a paper about to be published in Evolution and Human Behavior, such clothes do bring the benefits promised: co-operation from others, job recommendations and even the ability to collect more money when soliciting for charity. But they work only when the origin of the clothes in question is obvious.
In other words kids the trick here is to be as obnoxious and conspicuous as possible as this will elicit the most oohs and ahs, even if they are all done under bated breath.
The answer, Dr Nelissen and Dr Meijers suspect, is the same as why the peacock with the best tail gets all the girls. People react to designer labels as signals of underlying quality. Only the best can afford them. To test that idea, they checked how people responded to a logo they knew had cost the wearer nothing. To do this, they asked their volunteers to play a social-dilemma game, in which both sides can benefit from co-operating, but only at the risk of being taken advantage of.
Hmm, so what do you think happened? Who do you think got to take the chintzy prize home? Drumroll kids
After players were motivated by best interest scenarios it was discovered that the perceived item with no status merited little value.
Which brings into question what do we really mean by value and is value inherently a delusive act tied to our easily shifting perceptions? Furthermore are we to trust our perceptions when so often they reward the superficial- which were hoping is not you dear reader:
This study confirms a wider phenomenon. A work of arts value, for example, can change radically, depending on who is believed to have created it, even though the artwork itself is unchanged. And people will willingly buy counterfeit goods, knowing they are knock-offs, if they bear the right label. What is interesting is that the label is so persuasive. In the case of the peacock, the tail works precisely because it cannot be faked. An unhealthy birds feathers will never sparkle. But humans often fail to see beyond the superficial. For humans, then, the status-assessment mechanism is going wrong.
In other words this spring we recommend you spend the extra dollars to buy yourself a Lacoste shirt. But in the event youre short on cash, theyll be sure to have them at your local dump and pump knock off house.
Nooit geweten dat je zo'n fanboy was.quote:
Crash and burn baby, .... crash and burn.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Is het weer de tijd van de maand voor Du_ke?
Een note voor mijn opmerking in FB
Ben benieuwd of ie nu is klaargekomen.
Nee hoor. En doe normaal, je hebt zo twee wekenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Is het weer de tijd van de maand voor Du_ke?
Een note voor mijn opmerking in FB
Ben benieuwd of ie nu is klaargekomen.
Alvast gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Vrijdag lekker een bbq-feestje hier, mijn moeder is dan jarig
Dat duurt nog wel even. Leven de parkieten hierna nog?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Vrijdag lekker een bbq-feestje hier, mijn moeder is dan jarig
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Leven de parkieten hierna nog?
een witte met een rode snavel, het geluid lijkt wel op een jonge kalkoen die verkouden en bijna dood is.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
Zebravinkjes?
Leuke kwetterbeestjes.
Zo horen ze niet te klinken, of geef je die ook rauw gehakt?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
een witte met een rode snavel, het geluid lijkt wel op een jonge kalkoen die verkouden en bijna dood is.
Maar dan zit je wel met de enorme zooi.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:09 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
Een kanarie en een vink. Zo'n wild feestje zal het niet worden met die oudere mensen. Wel leuk dat de feestjes altijd in ons huis zijn..hoeven we niet van huis..
![]()
Ik heb nu een youtube filmpje opgezet met een vink, hij "kwebbelt inderdaad terug. Maar soms komt er zo'n rochelend geluid uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo horen ze niet te klinken, of geef je die ook rauw gehakt?
Vaatwassertje doet wonderenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel met de enorme zooi.
Die moet je in- en uitruimen.quote:
Achter het aanrecht hebben wij een muur.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
zeker en het scheelt dat je iemand achter het aanrecht hebt
Mijn vader en moeder organiseren, alleen is het bij ons thuis.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is er leuk aan feestjes organiseren, alleen maar rommel, kosten, gedoe en het enige voordeel is dat je naar boven kan strompelen en op bed kan vallen.
Bezoeken is beter.
Ruimen ze ook op?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder organiseren, alleen is het bij ons thuis.
Laat je vrouw dit maar niet horenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Achter het aanrecht hebben wij een muur.![]()
Grotendeels wel. en als het meezit blijft er wel een paar kilo vlees, flessen drank, en bier over. dat mogen wij dan weer houden, voor de moeite.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruimen ze ook op?
In dat geval, goed bekeken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Grotendeels wel. en als het meezit blijft er wel een paar kilo vlees, flessen drank, en bier over. dat mogen wij dan weer houden, voor de moeite.
Alleen geven wij dan weer een BBQ met het overgebleven vlees, moeten we weer vlees bijkopen. Maar ja als het maar gezellig is, nietwaar?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Af en toe wel een goede uitvinding, die schoonouders.
Ach, dat duurt nog wel even, gezien het Nederlandse klimaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen geven wij dan weer een BBQ met het overgebleven vlees, moeten we weer vlees bijkopen. Maar ja als het maar gezellig is, nietwaar?
Die ziet die muur ook wel zonder dat ik even erop wijs dat achter het aanrecht een muur zit die betegeld is met door haar uitgezochte tegels.quote:
Delfts blauw?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Die ziet die muur ook wel zonder dat ik even erop wijs dat achter het aanrecht een muur zit die betegeld is met door haar uitgezochte tegels.
Vlees wat over is gaat de vriezer in. Ik weet zeker dat er vrijdag mensen vragen naar mijn famous "old whiskey barrel" smoked trout.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dat duurt nog wel even, gezien het Nederlandse klimaat.
Spreid je kansen.
Mijn drank blijft iedereen van af behalve mijn vader die krijgt altijd een goede borrel van me. Gek eigenlijk dat ik de rest die bocht voorschotel.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet de beste Scotch uit je drankenkast opzuipen.
Kan ik op z'n tijd ook een stuk beter waarderen sinds ik gestopt ben met roken.quote:
Exact, niets beters dan lekker languit zitten, tijdschrift er bij en een sigaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan ik op z'n tijd ook een stuk beter waarderen sinds ik gestopt ben met roken.
Definieer stoppen in dit gevalquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan ik op z'n tijd ook een stuk beter waarderen sinds ik gestopt ben met roken.
Josti's -> die kant op.quote:
Niks mis met een Civic, maar hybride?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zie allemaal te dure wagens voorbij komen. Ze zullen me nooit meer serieus nemen als ik vertel dat ik in een Honda Civic Hybrid rij..
Het is toch zielig als je dit belangrijk vind?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zie allemaal te dure wagens voorbij komen. Ze zullen me nooit meer serieus nemen als ik vertel dat ik in een Honda Civic Hybrid rij..
Eens.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is toch zielig als je dit belangrijk vind? :")
Wat interesseert mij nou wat iemand rijdt?
Dat interesseert me geen reet. Ding kan 180 (wat voldoende is), ruim zat en kost me 50 euro per maand. Probeer voor dat geld maar eens onbeperkt een nieuwe auto te rijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis met een Civic, maar hybride?
Dat is toch geen motor man.
Dat is waar, maar het mist geluid.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen reet. Ding kan 180 (wat voldoende is), ruim zat en kost me 50 euro per maand. Probeer voor dat geld maar eens onbeperkt een nieuwe auto te rijden.
Mijn vader rijdt een auto voor 100 euri in de maand incl. tankpas.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen reet. Ding kan 180 (wat voldoende is), ruim zat en kost me 50 euro per maand. Probeer voor dat geld maar eens onbeperkt een nieuwe auto te rijden.
Ik win het hier in de SC sowieso met niet-mannelijke auto's.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wees blij dat je zo bedrijfsgoddelijk bent dat je überhaupt gekieteld wordt met zo'n ding.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen reet. Ding kan 180 (wat voldoende is), ruim zat en kost me 50 euro per maand.
Maar wij zullen immer van u houden.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kan daar echt niet tegen, als mensen zeuren over hun leaseauto. Verwende kwasten zijn het.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vader rijdt een auto voor 100 euri in de maand incl. tankpas.
Ik rijd nu in een gehuurde 107, en jij?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik win het hier in de SC sowieso met niet-mannelijke auto's.
Ik heb een Twingo automaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik rijd nu in een gehuurde 107, en jij?
Twingo of Ford Ka?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik win het hier in de SC sowieso met niet-mannelijke auto's.
de enige die daarover zeuren zijn die patsers die liever een paar % overleasen, mijn vader lacht zich kapot.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, als mensen zeuren over hun leaseauto. Verwende kwasten zijn het.
Nou, werkgevers geven je vaak alleen de keuze over Renaults of een Skoda.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen, als mensen zeuren over hun leaseauto. Verwende kwasten zijn het.
Tja. Het is gewoon zielig. Ik mis het allemaal niet. Poppenkasten--->ballententen. Blegh.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
de enige die daarover zeuren zijn die patsers die liever een paar % overleasen, mijn vader lacht zich kapot.
Dus toch.quote:
Mijn vader is geen pop in een poppenkast hoor. die doet lekker wat hijzelf wil.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Het is gewoon zielig. Ik mis het allemaal niet. Poppenkasten--->ballententen. Blegh.
Dat niet, maar als je zo'n ding kan krijgen? Je kan zelf nooit voor het geld gaan rijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, werkgevers geven je vaak alleen de keuze over Renaults of een Skoda.
Echt geweldig is het ook niet.
Dat zeker.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je zo'n ding kan krijgen? Je kan zelf nooit voor het geld gaan rijden.
Gegarandeerd te laat op elke afspraak.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Dutchnative het volgende:
Als je écht zuinig bent ga je liften.
Nee, ik bedoelt die trekpoppen in de kast. Die macho's die het altijd over hun auto hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vader is geen pop in een poppenkast hoor. die doet lekker wat hijzelf wil.
Carpoolende collega's.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Dutchnative het volgende:
Tegenwoordig heet dat carpoolen. Gewoon lopen, niks mis mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Dutchnative het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gegarandeerd te laat op elke afspraak.
Hoho, da's iets anders.quote:
Die hebben dat gewoon nodig, je kan niet aan komen zetten bij een belangrijke klant in een Ford Ka of iets, dan denken ze dat je bedrijf niet serieus te nemen is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelt die trekpoppen in de kast. Die macho's die het altijd over hun auto hebben.
Vooral die commerciële ballen in de buitendienst.
Dat licht eraan. Ik zie liever als klant in een Renault of een Skoda verschijnen dan in een Porsche. Je weet vast waaromquote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar toch, echt representatief is zo'n wagen ook niet.
Skeeleren maakt vast indruk.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet dat carpoolen. Gewoon lopen, niks mis mee.
Lopen opzich niet, maar 42 km is mij net wat te ver om heen en terug te lopen elke dag.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet dat carpoolen. Gewoon lopen, niks mis mee.
Lijkt op een Marathonquote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lopen opzich niet, maar 42 km is mij net wat te ver om heen en terug te lopen elke dag.
Porsche is alweer zo overdreven, maar niks mis met een fatsoenlijke C-klasse of A4.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat licht eraan. Ik zie liever als klant in een Renault of een Skoda verschijnen dan in een Porsche. Je weet vast waarom
Dat win ik dus glansrijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vader rijdt een auto voor 100 euri in de maand incl. tankpas.
Dat laatste mag natuurlijk. Maar als ik als klant iemand met een veelste dure auto zie verschijnen, dan is die bij mij klant af. Je betaalt immers mee aan zo'n ding.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hebben dat gewoon nodig, je kan niet aan komen zetten bij een belangrijke klant in een Ford Ka of iets, dan denken ze dat je bedrijf niet serieus te nemen is.
En ja ik verdedig m'n eigen doelgroep hier even, maar toch.
Dan ben je ook niet de doelgroep voor die specifieke verkopers me dunkt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste mag natuurlijk. Maar als ik als klant iemand met een veelste dure auto zie verschijnen, dan is die bij mij klant af. Je betaalt immers mee aan zo'n ding.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelt die trekpoppen in de kast. Die macho's die het altijd over hun auto hebben.
Vooral die commerciële ballen in de buitendienst.
Ligt ook wel een beetje af van de orderbedragen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Porsche is alweer zo overdreven, maar niks mis met een fatsoenlijke C-klasse of A4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |