Die staat bij ons in de buurtquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Aston is voor de "af en toe", de Bentley voor elke dag.
Dit blijft uiteraard de droom:
[ afbeelding ]
Echt, het is zo'n walgelijk pompeuze veel te grote smerig rijke auto, maar ik wil er een.quote:
Ach, een zo'n haak.quote:
Ja, mijn shift vinger werd te gretig.quote:
De neus is zo hoog als die van een SUV.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt, het is zo'n walgelijk pompeuze veel te grote smerig rijke auto, maar ik wil er een.
Ik heb een keer een drophead coupe mogen aanschouwen in Zuid-Afrika destijds, man dat lijkt wel een sloep op wielen, heerlijk decadente wagen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De neus is zo hoog als die van een SUV.
Er zijn er niet veel van.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel van.
Meestal staan ze ook binnen
Wel eens een Maybach gezien?
Haha, het gaat ook niet om materialisme denk ik, maar vooral passie voor auto's.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ben opgegroeid in een omgeving waar materialisme totaal geen rol speelde, is pas de laatste jaren door mijzelf "gestart"
En zelfs een Patek Philippe is goedkoper dan een Spykerquote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
Materialisme is een verkeerd woord inderdaad. Overigens haal ik mijn levensvreugde nog steeds niet uit zaken, maar ik vind horloges en autos wel mooi
Mooie auto, alleen zelfs zou ik nooit Spyker gaan rijden, ik vind ze teveel van het goede. Niet zozeer qua kosten en luxe, maar qua tierelantijnen. Hou van strak of klassiek, de manier waarop Spyker dat mixed vind ik niet echt geweldig.quote:
Gezonde hobbyquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef eriksd het volgende:
Ik zal later wel een Patek kopen denk ik. Gezien de hoeveelheid horloges die ik nu heb zal dat wel totaal gaan ontsporen
Inderdaad, als je maar lang genoeg wacht verkoop je ze zelfs met winst, bepaalde modellen en merken dan hè.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gezonde hobby.
En uiteindelijk zit je in de kwaliteitsdingetjes denk ik, waardoor ze behoorlijk waardevast blijven.
Als student heb je nog meer consumptie-items die weinig waard zijn, maar als je straks 12 klokjes hebt kan je ze, zodra je er genoeg van hebt, verkopen zonder al te veel waardeverlies.
quote:
Klopt, ik heb nog eens een keertje meegelopen met die Victor Muller en ze zetten ontzettend leuke producten neer, alleen al die aviator-interieuren zijn heel apart:quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooie auto, alleen zelfs zou ik nooit Spyker gaan rijden, ik vind ze teveel van het goede. Niet zozeer qua kosten en luxe, maar qua tierelantijnen. Hou van strak of klassiek, de manier waarop Spyker dat mixed vind ik niet echt geweldig.
Het is vooral naam, maar het exterieur van de Rolls is superieur aan dat van de Maybach, hoewel een Maybach er van binnen mooier uitziet. Stukje moderner.quote:Maybach wel eens in gezeten, geweldige wagen, maar voor die prijs mist hij toch de klasse die een Rolls je kan bieden.
Walgelijk. Ik krijg het idee in zon rapper-neger te rijden die vol hangt met bling blingquote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog eens een keertje meegelopen met die Victor Muller en ze zetten ontzettend leuke producten neer, alleen al die aviator-interieuren zijn heel apart:
[ afbeelding ]
[..]
Het is vooral naam, maar het exterieur van de Rolls is superieur aan dat van de Maybach, hoewel een Maybach er van binnen mooier uitziet. Stukje moderner.
Begrijp me goed, het is niet mijn smaak, maar ik vind het meer Gaastra dan G-star.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik krijg het idee in zon rapper-neger te rijden die vol hangt met bling bling
Precies, voor die prijs zou ik echt nooit zo'n interieur willen hebben, ziet er naar mijn mening (behalve voor het oog bij het langslopen) niet geweldig uit, en volgens mij ben je er ook redelijk snel zat van wanneer je er elke keer in moet zitten.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog eens een keertje meegelopen met die Victor Muller en ze zetten ontzettend leuke producten neer, alleen al die aviator-interieuren zijn heel apart:
[ afbeelding ]
[..]
Exact, de Maybach gaat voor de moderne comfort terwijl Rolls het klassiek houdt, het laatste heeft wel mijn voorkeur, en de uitstraling van het exterieur doet het hem al helemaal, prachtwagen.quote:Het is vooral naam, maar het exterieur van de Rolls is superieur aan dat van de Maybach, hoewel een Maybach er van binnen mooier uitziet. Stukje moderner.
Ook walgelijk. Alhoewel ze standaard af fabriek weer goed te doen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Begrijp me goed, het is niet mijn smaak, maar ik vind het meer Gaastra dan G-star.
Dat rappers-gevoel heb ik juist met dit soort dingen
[ afbeelding ]
Vaak zijn het van die huisvrouwen van miljonairs in die dingen, air van hier tot Tokio, prijs valt eigenlijk wel mee, en rijden kunnen ze er niet mee. Haat Hummers en Range Rovers.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook walgelijk. Alhoewel ze standaard af fabriek weer goed te doen zijn.
Die dingen rijden geweldig.
(nu maar hopen dat geen idioot aankomt met een Hummer)
Mooie wagens.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef betyar het volgende:
Bij mijn maat thuis heeft
mama deze:
[ afbeelding ]
Papa deze
[ afbeelding ]
En hij zelf deze in het zwart:
[ afbeelding ]
In de middelste zijn mijn vrouw en ik rondgereden op onze trouwdag lekker rustig totdat het bloemstuk van de wagen was......![]()
![]()
Die rapsta-gangsters hebben het imago verpest van de Land Rovers met al dat custom gepimp. Voorheen hadden ze het imago van het Engelse Koningshuis.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vaak zijn het van die huisvrouwen van miljonairs in die dingen, air van hier tot Tokio, prijs valt eigenlijk wel mee, en rijden kunnen ze er niet mee. Haat Hummers en Range Rovers.
Getuigt van een matige nouveau riche smaak.
En daar ga je met je Patek Philipe in zitten. De horror.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:07 schreef eriksd het volgende:
BMW coupe, dat vind ik wel bij mij passen later. Niet te groot, niet te klein, degelijk en veilig. En een goede stereo voor mijn 80's hits
Exact.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
Vergeet het net iets te lang op de PC Hooft rondlopen en de bontmantels + chihuahua's niet VS
Dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die rapsta-gangsters hebben het imago verpest van de Land Rovers met al dat custom gepimp. Voorheen hadden ze het imago van het Engelse Koningshuis.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:07 schreef eriksd het volgende:
BMW coupe, dat vind ik wel bij mij passen later. Niet te groot, niet te klein, degelijk en veilig. En een goede stereo voor mijn 80's hits
Grappig auto'tje. Snel alleen niet echt praktisch in een gezinssituatie. die eerste trouwens ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooie wagens.
Hoewel in die context de VW weer wat onder doet.
En dan dit soort muziek;quote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En daar ga je met je Patek Philipe in zitten. De horror.
Het is een geweldige wagen inderdaad, dat zeker. Gezinssituatie vind ik altijd zo jammer met wagens, dan kom je al snel in die minivans, van die grefo-mobielen. Bah.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Grappig auto'tje. Snel alleen niet echt praktisch in een gezinssituatie. die eerste trouwens ook niet
Westerlingen heb ik sowieso weinig mee op. Van die 40'ers met tienerkleding style in felle roze of turquoise kleuren, met opgeföhnd en geblondeerd haar, afgemaakt met een bromvlieg zonnebril. En dan komt er van dat geluid uit, one-liners die ze van de TV soaps hebben opgepikt omdat ze wel catchy zijn in combinatie met een houding van "ik ben het".quote:Op woensdag 13 april 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
Vergeet het net iets te lang op de PC Hooft rondlopen en de bontmantels + chihuahua's niet VS
Ach, bekijk het zo, als je je zelfvoldoening moet halen uit te kak lopen op de P.C. dan stel je sowieso al redelijk weinig voor, al dan niet qua portefeuille maar meer qua levenskwaliteit me dunkt.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Westerlingen heb ik sowieso weinig mee op. Van die 40'ers met tienerkleding style in felle roze of turquoise kleuren, met opgeföhnd en geblondeerd haar, afgemaakt met een bromvlieg zonnebril. En dan komt er van dat geluid uit, one-liners die ze van de TV soaps hebben opgepikt omdat ze wel catchy zijn in combinatie met een houding van "ik ben het".
Nee, laat maar. Ik ben liever mijzelf. Er zijn al zoveel anderen.
Ik bekommer me niet echt om de nieuwste hippe zonnebrillenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef eriksd het volgende:
Hoop lelijke zonnebrillen tegenwoordig inderdaad, van die enorme dingen.
Ik noem het "aangeklede schaamte met een verwrongen zelfbeeld".quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo, als je je zelfvoldoening moet halen uit te kak lopen op de P.C. dan stel je sowieso al redelijk weinig voor, al dan niet qua portefeuille maar meer qua levenskwaliteit me dunkt.
Same here, keer gekocht op vakantie en 't volstaat wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik bekommer me niet echt om de nieuwste hippe zonnebrillen
Heb een RB aviator, dingetje voldoet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |