Ik zou het wel eerlijk vinden om bijvoorbeeld om differentiatie tussen studies te maken met betrekking tot studiefinanciering.Studenten met een "pretstudie" worden dan aangepakt en mensen met een studie waar blijkbaar veel vraag naar is (bijv. betastudies) worden op deze manier gestimuleerd. Je kan dit doen door naar bijvoorbeeld de werkloosheid onder afgestudeerden te kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 07:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En kun je nu ook een keertje serieus antwoord geven?
Ja hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 07:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En kun je nu ook een keertje serieus antwoord geven?
Ja, en differentieer dan ook maar meteen naar de prestaties van de student. Goede resultaten = minder collegegeldquote:Op donderdag 14 april 2011 07:58 schreef Powerful_Wizard_IRL het volgende:
Ik zou het nog eerlijker vinden als er gedifferentieerd wordt naar wat een studie feitelijk kost. Dure studies als medicijnen of natuurkunde worden dan fors duurder, terwijl een studie als filosofie of Nederlands, die 4 uur college per week hebben, amper tot niet hoeft te stijgen in prijs.
Dit is Jasper van Dijk van de SP.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef Steeven het volgende:
Sterk betoog nu vind ik. Wie is het die nu spreekt?
dan kan je soberzo beter geen HBO doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef alexmeijer het volgende:
pfff... ik dacht misschien kan ik nog HBO gaan doen, maar als ik dit zo lees heb ik er al gelijk geen zin meer in.
En wat houdt dat concreet dan in?quote:
Jesse Klaver van Groenlinks bedoel je?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef alors het volgende:
Wie was dat? Die jongeman van zonet die in Boston had gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |