Dnbrainwash, maar je kunt beter op die van drumpie gaan of toothless. Is gezelliger denk ik.quote:
Yup, ik ga er naar kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dnbrainwash, maar je kunt beter op die van drumpie gaan of toothless. Is gezelliger denk ik.
Trouwens, is de server offline?
Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:09 schreef Toothless het volgende:
Het is nu ook mogelijk om landmarks te plaatsen.
/landmark set NAAM
/landmark remove NAAM om weer te verwijderen.
Toothless Server maprender
?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef maurisioo het volgende:
Ah jammer dat je stopt. Maarja, als de server online blijft is het wel goed.
In ieder geval bedankt voor het hosten en Drumpie succes met het hosten
Oja, als iemand nog moet kiezen tussen een server, zou ik (naast drumpie) toch die van toothless nemen. Ik denk iets fijnere admin.
Naast Drumpie zegt diequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
?
Denk je dat ik geen goede admin zal zijn dan?
En mensen alles blijft sowieso nog hoe het was alleen ik wil er wel voor gaan zorgen dat er meer te doen is want voor de meeste mensen begint deze map al te vervelen dus dat moeten we even bekijken.
Ja jij bent een goede admin, daarom houdt ik jou erbuiten xDquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
?
Denk je dat ik geen goede admin zal zijn dan?
En mensen alles blijft sowieso nog hoe het was alleen ik wil er wel voor gaan zorgen dat er meer te doen is want voor de meeste mensen begint deze map al te vervelen dus dat moeten we even bekijken.
haha maakt niet uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
My bad Mau my bad.. :p.
Dat industrialcraft had ik ook al naar gekeken zag er wel tof uit iig.
Pff zoveelquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:22 schreef mschol het volgende:
@berend welke mods zijn eigenlijk geinstalleerd op de server?
quote:
Een server voor wie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]noem ze eens dan
(of de belangrijkste?)
dit omdat ik zelf eens wil kijken naar opzetten van een server..
je server lijkt et overigens niet te doen...
Ooh Oke want anders hebben we zodalijk 20 fok servers. :pquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
in het begin vrienden, later wellicht voor publiek
Ten eerste moet je Bukkit erop gooien, en dan met permissie's kloten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]noem ze eens dan
(of de belangrijkste?)
dit omdat ik zelf eens wil kijken naar opzetten van een server..
je server lijkt et overigens niet te doen...
dat ik een eigen server wil hebbe betekent uiteraard niet dat ik niet ook bij jullie blijf hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ten eerste moet je Bukkit erop gooien, en dan met permissie's kloten.
Denk aan plugin: WorldGuard. lwc, en euhm tja dat zijn wel de aller belangrijkste. Heb een waslijst aan plugins. Je hebt wel een goede computer nodig om een server te hosten he. Ik raad je gewoon aan om naar Drumpie te gaan
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh Oke want anders hebben we zodalijk 20 fok servers. :p
déjà vuquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef IscopeU het volgende:
Hallo allemaal,
Vanaf maandag is Toothless server weer officieel online en iedereen is weer van harte welkom. De internet problemen zijn opgelost en de map is behouden.
We draaien nog steeds met een whitelist dus als je nieuw bent en je wilt er ook op, stuur dan even een PM naar Toothless of mij. Mensen die al op de whitelist stonden kunnen er gewoon op.
Toothlessserver is een creatieve bouw server, dus vijandelijke mobs staan uit en je hebt beschikking over een magic carpet. De admins zijn vrij gemakkelijk in het uitdelen van resources, we hebben namelijk liever dat je je tijd besteed aan bouwen van epic structures. Ook het rondreizen maken we gemakkelijker met een gigantische ondergrondse spoorlijn plus warps.
Verder houden we van een beetje humor in de chat en willen we geen formaliteiten. Het moet een gezellige server zijn en we verwachten van iedereen dat ze hieraan meewerken. We begrijpen dat je een hoop tijd in je projecten steekt en we doen onze uiterste best om ze te bewaren voor je, tot nu toe is dat eigenlijk altijd gelukt. Het is wel beta, dus we kunnen geen garanties geven.
We hebben nu ook het connecten naar de server makkelijker gemaakt, in plaats van een ip kun je nu gewoon toothless.nl invoeren. Onmogelijk om te vergeten en mochten we onverhoopt de server moeten verhuizen bijvoorbeeld, dan zal er voor jullie niks wijzigen.
Wat valt er verder nog te vertellen? We hebben een dynamic map waar je alles op kunt bekijken, zien waar iedereen is zonder minecraft op te starten. Link . Oh en je kan ook zelf landmarks toevoegen, zodat iedereen weet waar je afwerkplek is.
Maandag (18 april) dus officieel en nu even gluren mag.
4de server....quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
Hallo lezers,
Aankomende week kunnen jullie allen onze nieuwe server bezoeken. Deze server zal een mix worden van diverse gameplay modes. (Survival/Siege/Creative) Voor elke gameplay modus zal op een aparte map plaatsvinden en andere inventories hebben. Daarnaast zullen de regels iets anders zijn, gelukkig zullen die beschreven zijn op een nieuwe site.
Het aantal slots zit momenteel op 95, dit omdat er ook andere Nederlandse spelers zijn toegestaan en er intussen aardig veel animo voor is. We maken gebruik van een vaste server die 24/7 aan staat en direct te updaten is.
Siege modus:
Ik zal de siege modus nog even toelichten, aangezien deze voor veel mensen waarschijnlijk onbekend is. Het gaat hierbij om een soort event waarbij je twee teams hebt. De een defend een veste, de ander valt aan. Je mag hierbij niet bouwen of je pickaxe gebruiken, de aanvallers hebben wel in beperkte mate TNT tot hun beschikking. Het doel is om de vlag van de verdedigers kapot te maken en een van je eigen team te bouwen waarna het potje is gewonnen.
De server:
Het maakt nu nog gebruik van een whitelist waarvoor je moet PM'en om erop te komen. De map van de server komt kan ieder moment opgevraagd worden evenals een map render.
Groeten,
drumstickNL
Wow leuk, ik kom zeker op die serverquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
Hallo lezers,
Aankomende week kunnen jullie allen onze nieuwe server bezoeken. Deze server zal een mix worden van diverse gameplay modes. (Survival/Siege/Creative) Voor elke gameplay modus zal op een aparte map plaatsvinden en andere inventories hebben. Daarnaast zullen de regels iets anders zijn, gelukkig zullen die beschreven zijn op een nieuwe site.
Het aantal slots zit momenteel op 95, dit omdat er ook andere Nederlandse spelers zijn toegestaan en er intussen aardig veel animo voor is. We maken gebruik van een vaste server die 24/7 aan staat en direct te updaten is.
Siege modus:
Ik zal de siege modus nog even toelichten, aangezien deze voor veel mensen waarschijnlijk onbekend is. Het gaat hierbij om een soort event waarbij je twee teams hebt. De een defend een veste, de ander valt aan. Je mag hierbij niet bouwen of je pickaxe gebruiken, de aanvallers hebben wel in beperkte mate TNT tot hun beschikking. Het doel is om de vlag van de verdedigers kapot te maken en een van je eigen team te bouwen waarna het potje is gewonnen.
De server:
Het maakt nu nog gebruik van een whitelist waarvoor je moet PM'en om erop te komen. De map van de server komt kan ieder moment opgevraagd worden evenals een map render.
Groeten,
drumstickNL
Ja maar jij hebt 95 slots, wat betekent dat er mensen komen die niet op Fok zitten, die van dnb, toothless en berend komen wel alleen mensen van Fok! dusja, misschien dat je beter op Minecraft Forums.nl adverteert omdat daar erg veel mensen een server zoeken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:04 schreef drumstickNL het volgende:
Aanmelden voor de server kan later ook via FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |