abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95576474
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Berend. het volgende:

[..]

Je moet bouwrechten hebben :P
En hoe krijg ik die :P
Children of the night. What music they make.
pi_95576496
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En hoe krijg ik die :P
Vragen :P
pi_95576588
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:54 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Vragen :P
Aan wie? :P
Children of the night. What music they make.
pi_95576607
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:58 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Aan wie? :P
Dnbrainwash, maar je kunt beter op die van drumpie gaan of toothless. Is gezelliger denk ik. :P

Trouwens, is de server offline?
pi_95576665
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Dnbrainwash, maar je kunt beter op die van drumpie gaan of toothless. Is gezelliger denk ik. :P

Trouwens, is de server offline?
Yup, ik ga er naar kijken.
  zaterdag 16 april 2011 @ 12:03:01 #256
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_95576686
Ahw, jammer dat de server sluit.
Bedankt in ieder geval Berend voor een paar maanden gezelligheid op de server, veel verschillende gamemodes geprobeerd en veel mappen gezien. Good times.
:P

Tof dat Drumpie 'm overneemt, kunnen mensen sowieso gewoon doorspelen. :)
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  zaterdag 16 april 2011 @ 12:04:37 #257
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_95576722
And now for something completely different.

fuck yeah megaman.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_95576847
Het is nu ook mogelijk om landmarks te plaatsen.
/landmark set NAAM
/landmark remove NAAM om weer te verwijderen.

Toothless Server maprender
pi_95576984
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:09 schreef Toothless het volgende:
Het is nu ook mogelijk om landmarks te plaatsen.
/landmark set NAAM
/landmark remove NAAM om weer te verwijderen.

Toothless Server maprender
Ziet er mooi uit
pi_95576986
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef maurisioo het volgende:
Ah jammer dat je stopt. Maarja, als de server online blijft is het wel goed. :)

In ieder geval bedankt voor het hosten en Drumpie succes met het hosten :P

Oja, als iemand nog moet kiezen tussen een server, zou ik (naast drumpie) toch die van toothless nemen. Ik denk iets fijnere admin. :P
?

Denk je dat ik geen goede admin zal zijn dan?

En mensen alles blijft sowieso nog hoe het was alleen ik wil er wel voor gaan zorgen dat er meer te doen is want voor de meeste mensen begint deze map al te vervelen dus dat moeten we even bekijken.
If not now, then when.
pi_95576999
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

?

En mensen alles blijft sowieso nog hoe het was alleen ik wil er wel voor gaan zorgen dat er meer te doen is want voor de meeste mensen begint deze map al te vervelen dus dat moeten we even bekijken.
Naast Drumpie zegt die :)
pi_95577005
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

?

Ja jij bent een goede admin, daarom houdt ik jou erbuiten xD
Ik blijf op jouw server :P
pi_95577018
Dames en heren Industrail craft is nu ook voor SMP! :D

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1025&t=276930
pi_95577100
My bad Mau my bad.. :p.

Dat industrialcraft had ik ook al naar gekeken zag er wel tof uit iig.
If not now, then when.
pi_95577122
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
My bad Mau my bad.. :p.

Dat industrialcraft had ik ook al naar gekeken zag er wel tof uit iig.
haha maakt niet uit :P

industrialcraft zou wel leuk zijn, alleen heel moeilijk voor op een server/ :P
pi_95577146
@berend welke mods zijn eigenlijk geinstalleerd op de server?
pi_95577186
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:22 schreef mschol het volgende:
@berend welke mods zijn eigenlijk geinstalleerd op de server?
Pff zoveel :P
pi_95577315
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:24 schreef Berend. het volgende:

[..]

Pff zoveel :P
:P noem ze eens dan :s) (of de belangrijkste?)
dit omdat ik zelf eens wil kijken naar opzetten van een server..

je server lijkt et overigens niet te doen...
pi_95577322
wie speelt nu waar en op welk ip??
pi_95577394
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 12:30 schreef mschol het volgende:

[..]

Een server voor wie?
If not now, then when.
pi_95577409
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Een server voor wie?
in het begin vrienden, later wellicht voor publiek :)
pi_95577414
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 12:31 schreef Charadrius het volgende:
wie speelt nu waar en op welk ip??
De meeste spelen op server van Berend.
If not now, then when.
pi_95577441
Misschien handig om voor elke server een lijst te maken met wie er allemaal op zit.
pi_95577445
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 12:35 schreef mschol het volgende:

[..]

in het begin vrienden, later wellicht voor publiek :)
Ooh Oke want anders hebben we zodalijk 20 fok servers. :p
If not now, then when.
pi_95577492
Handig, iedereen zijn eigen server. Kunnen we net zo goed offline gaan spelen :P
pi_95577580
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:30 schreef mschol het volgende:

[..]

Ten eerste moet je Bukkit erop gooien, en dan met permissie's kloten.
Denk aan plugin: WorldGuard. lwc, en euhm tja dat zijn wel de aller belangrijkste. Heb een waslijst aan plugins. Je hebt wel een goede computer nodig om een server te hosten he. Ik raad je gewoon aan om naar Drumpie te gaan :)
pi_95577688
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ten eerste moet je Bukkit erop gooien, en dan met permissie's kloten.
Denk aan plugin: WorldGuard. lwc, en euhm tja dat zijn wel de aller belangrijkste. Heb een waslijst aan plugins. Je hebt wel een goede computer nodig om een server te hosten he. Ik raad je gewoon aan om naar Drumpie te gaan :)
dat ik een eigen server wil hebbe betekent uiteraard niet dat ik niet ook bij jullie blijf hoor :P
en die goeie pc is geen probleem, internetsnelheid is het grootste probleem :P
maar dan regel ik wel een dedicated server oid :s)
pi_95577702
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ooh Oke want anders hebben we zodalijk 20 fok servers. :p
:D nee hoor, dat was ik niet van plan :P
pi_95578441
Ik kom niet op Berend zn server.
If not now, then when.
pi_95578515
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kom niet op Berend zn server.
Nee klopt, host probleem denk ik
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:18:08 #281
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_95578604
Taj Mahal project van dnbrainwash.

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_95578803
Wat was TS IP ook alweer?
If not now, then when.
pi_95580489
Hallo allemaal,

Vanaf maandag is Toothless server weer officieel online en iedereen is weer van harte welkom. De internet problemen zijn opgelost en de map is behouden. We hopen dat de 30 slots weer snel vol komen.

We draaien nog steeds met een whitelist dus als je nieuw bent en je wilt er ook op, stuur dan even een PM naar Toothless of mij. Mensen die al op de whitelist stonden kunnen er gewoon op.

Toothlessserver is een creatieve bouw server, dus vijandelijke mobs staan uit en je hebt beschikking over een magic carpet. De admins zijn vrij gemakkelijk in het uitdelen van resources, we hebben namelijk liever dat je je tijd besteed aan bouwen van epic structures. Ook het rondreizen maken we gemakkelijker met een gigantische ondergrondse spoorlijn plus warps.

Verder houden we van een beetje humor in de chat en willen we geen formaliteiten. Het moet een gezellige server zijn en we verwachten van iedereen dat ze hieraan meewerken. We begrijpen dat je een hoop tijd in je projecten steekt en we doen onze uiterste best om ze te bewaren voor je, tot nu toe is dat eigenlijk altijd gelukt. Het is wel beta, dus we kunnen geen garanties geven.

We hebben nu ook het connecten naar de server makkelijker gemaakt, in plaats van een ip kun je nu gewoon toothless.nl invoeren. Onmogelijk om te vergeten en mochten we onverhoopt de server moeten verhuizen bijvoorbeeld, dan zal er voor jullie niks wijzigen.

Wat valt er verder nog te vertellen? We hebben een dynamic map waar je alles op kunt bekijken, zien waar iedereen is zonder minecraft op te starten. Link . Oh en je kan ook zelf landmarks toevoegen, zodat iedereen weet waar je afwerkplek is.

Maandag (18 april) dus officieel en nu even gluren mag.

[ Bericht 0% gewijzigd door IscopeU op 16-04-2011 14:44:17 ]
pi_95580531
Shit, ben verdwaald in een of ander ondergronds gangenstelsel en mijn enige weg eruit is zojuist volgelopen met water. Joepie.. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_95580613
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef IscopeU het volgende:
Hallo allemaal,

Vanaf maandag is Toothless server weer officieel online en iedereen is weer van harte welkom. De internet problemen zijn opgelost en de map is behouden.

We draaien nog steeds met een whitelist dus als je nieuw bent en je wilt er ook op, stuur dan even een PM naar Toothless of mij. Mensen die al op de whitelist stonden kunnen er gewoon op.

Toothlessserver is een creatieve bouw server, dus vijandelijke mobs staan uit en je hebt beschikking over een magic carpet. De admins zijn vrij gemakkelijk in het uitdelen van resources, we hebben namelijk liever dat je je tijd besteed aan bouwen van epic structures. Ook het rondreizen maken we gemakkelijker met een gigantische ondergrondse spoorlijn plus warps.

Verder houden we van een beetje humor in de chat en willen we geen formaliteiten. Het moet een gezellige server zijn en we verwachten van iedereen dat ze hieraan meewerken. We begrijpen dat je een hoop tijd in je projecten steekt en we doen onze uiterste best om ze te bewaren voor je, tot nu toe is dat eigenlijk altijd gelukt. Het is wel beta, dus we kunnen geen garanties geven.

We hebben nu ook het connecten naar de server makkelijker gemaakt, in plaats van een ip kun je nu gewoon toothless.nl invoeren. Onmogelijk om te vergeten en mochten we onverhoopt de server moeten verhuizen bijvoorbeeld, dan zal er voor jullie niks wijzigen.

Wat valt er verder nog te vertellen? We hebben een dynamic map waar je alles op kunt bekijken, zien waar iedereen is zonder minecraft op te starten. Link . Oh en je kan ook zelf landmarks toevoegen, zodat iedereen weet waar je afwerkplek is.

Maandag (18 april) dus officieel en nu even gluren mag.
déjà vu
pi_95580979
Beste mensen,

Zoals jullie weten gaat Berend z'n server over 2 dagen offline. Geen zorgen, geen stress want vandaag is er een nieuwe host gekocht door mij.

Wat betreft de server, de slots zijn omhoog gegaan, Berend z'n server had 14 slots deze heeft er maar liefst 16!

De server moet voor mij binnen 3 uur toegankelijk zijn en zodra dat is gebeurd ga ik er hard aan werken zodat vandaag/vannacht de server draait zodat alles soepel overloopt en er niet gewacht hoeft te worden om aan de slag te kunnen.

Daarbij sta ik totaal open voor meningen, commentaar en kritiek op mij en de gameplay omdat dat allemaal goed is voor de toekomstige ontwikkeling van de server.

VOOR ALLE MENSEN DIE OP DE SERVER SPELEN

Ik zou het heel erg fijn vinden als deze mensen mij een PM sturen over wat ze het liefst willen in een server.

Waarom wil ik dit omdat voor sommige mensen de gameplay aan het vervelen is en ik garant open sta om jullie van het beste te voorzien.

Zodra ik alle PM's ontvangen heb ga ik kijken naar wat er mogelijk is voor het toekomstige concept.

Ik hoop dat jullie vertrouwen in mij zullen hebben als Admin en ik hoop dat ik de vertrouwen kan hebben in de meeste mensen om de server gezellig te houden en druk. ^O^

Gegroet Drumpie/Yuri_Boyka. :7

[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 16-04-2011 14:47:48 ]
If not now, then when.
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:41:59 #287
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_95581062
Heeft iemand Industrialcraft? Op een een of andere vage manier is doet de inventoryknop het niet meer...
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:46:45 #288
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_95581183
Nvm, heb het al...
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_95581298
Hallo lezers,

Aankomende week kunnen jullie allen onze nieuwe server bezoeken. Deze server zal een mix worden van diverse gameplay modes. (Survival/Siege/Creative) Voor elke gameplay modus zal op een aparte map plaatsvinden en andere inventories hebben. Daarnaast zullen de regels iets anders zijn, gelukkig zullen die beschreven zijn op een nieuwe site.

Het aantal slots zit momenteel op 95, dit omdat er ook andere Nederlandse spelers zijn toegestaan en er intussen aardig veel animo voor is. We maken gebruik van een vaste server die 24/7 aan staat en direct te updaten is.

Siege modus:

Ik zal de siege modus nog even toelichten, aangezien deze voor veel mensen waarschijnlijk onbekend is. Het gaat hierbij om een soort event waarbij je twee teams hebt. De een defend een veste, de ander valt aan. Je mag hierbij niet bouwen of je pickaxe gebruiken, de aanvallers hebben wel in beperkte mate TNT tot hun beschikking. Het doel is om de vlag van de verdedigers kapot te maken en een van je eigen team te bouwen waarna het potje is gewonnen.

De server:

Het maakt nu nog gebruik van een whitelist waarvoor je moet PM'en om erop te komen. De map van de server komt kan ieder moment opgevraagd worden evenals een map render.

Groeten,

drumstickNL
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95581434
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
Hallo lezers,

Aankomende week kunnen jullie allen onze nieuwe server bezoeken. Deze server zal een mix worden van diverse gameplay modes. (Survival/Siege/Creative) Voor elke gameplay modus zal op een aparte map plaatsvinden en andere inventories hebben. Daarnaast zullen de regels iets anders zijn, gelukkig zullen die beschreven zijn op een nieuwe site.

Het aantal slots zit momenteel op 95, dit omdat er ook andere Nederlandse spelers zijn toegestaan en er intussen aardig veel animo voor is. We maken gebruik van een vaste server die 24/7 aan staat en direct te updaten is.

Siege modus:

Ik zal de siege modus nog even toelichten, aangezien deze voor veel mensen waarschijnlijk onbekend is. Het gaat hierbij om een soort event waarbij je twee teams hebt. De een defend een veste, de ander valt aan. Je mag hierbij niet bouwen of je pickaxe gebruiken, de aanvallers hebben wel in beperkte mate TNT tot hun beschikking. Het doel is om de vlag van de verdedigers kapot te maken en een van je eigen team te bouwen waarna het potje is gewonnen.

De server:

Het maakt nu nog gebruik van een whitelist waarvoor je moet PM'en om erop te komen. De map van de server komt kan ieder moment opgevraagd worden evenals een map render.

Groeten,

drumstickNL
4de server.... :')
If not now, then when.
pi_95581441
Het gaat wel een beetje te ver gasten, 4 FOK server's :')

Tweakers heeft maar 1 server :)
pi_95581529
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
Hallo lezers,

Siege modus:

De server:

Groeten,

drumstickNL
Wow leuk, ik kom zeker op die server :D
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:01:44 #293
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95581611
Kom op mensen, dit gaat echt nergens meer over :')

Moet zeggen dat die van drumstickNL wel goed klinkt verder.
pi_95581620
Die van drumstickNL lijkt me ook wel leuk mits hij niet na een week offline gaat..
pi_95581660
Drumstick het lijkt meer op reclame.. want het is geen fok server als ik het zo zie.. :P
If not now, then when.
pi_95581693
Mij lijkt het beter om hier een afspraak te gaan maken wie de officele fok server wordt. Maybe een poll, want dit gaat inderdaad nergens meer over :')

Natuurlijk mag de rest hier wat adverteren, maar zichzelf dan geen fok server noemen.
pi_95581719
Aanmelden voor de server kan later ook via FOK.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95581781
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:04 schreef drumstickNL het volgende:
Aanmelden voor de server kan later ook via FOK.
Ja maar jij hebt 95 slots, wat betekent dat er mensen komen die niet op Fok zitten, die van dnb, toothless en berend komen wel alleen mensen van Fok! dusja, misschien dat je beter op Minecraft Forums.nl adverteert omdat daar erg veel mensen een server zoeken.

Just my 2 cents.
If not now, then when.
pi_95581832
3
pi_95581849
2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')