abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95564812
64 blokjes
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:56:07 #227
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95565369
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Toothless het volgende:
lag eruit, zit er nu weer in.
Vet om te zien dat alles er nog is O+
Helaas wel wat gegriefed bij mij, maar daar kan ik mee leven.
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:07:03 #228
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95565942
Damn er is veel bijgebouwd sinds mn laatste bezoek :D O+
pi_95568608
:P
pi_95570072
Ik volg je niet helemaal meer Toothless. Stoppen, starten, stoppen starten. Iedegeval succes
pi_95570563
Eerste x-ray boef op onze server is gepakt, geen namen :)

Ik krijg van alle hack shit ingame message's + logs :)
  zaterdag 16 april 2011 @ 01:11:12 #232
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_95570710
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 01:05 schreef Berend. het volgende:
Eerste x-ray boef op onze server is gepakt, geen namen :)

Ik krijg van alle hack shit ingame message's + logs :)

"Gentlemen."

Nee grapje, x-ray boef? :?
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_95570720
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

Gentlemen.

Nee grapje, x-ray boef?
Hacks :P
  zaterdag 16 april 2011 @ 01:11:54 #234
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_95570730
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hacks :P
Ah, nee. Dat snapte ik inderdaad niet uit die eerste post van je.

[ Bericht 4% gewijzigd door MrEarcheese op 16-04-2011 01:56:26 ]
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_95571006
Sorry dat ik er vandaag niet was trouwens! Sociaal leven he, haha :)
pi_95571100
Berend zn server ligt eruit?
If not now, then when.
pi_95571211
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Berend zn server ligt eruit?
Nop? :o
pi_95571899
Ik ga stoppen!

Hey Vrienden/FOK!kers en de rest,

Deze tekst is geschreven op 16 april 2011. Ten eerste wil ik alle mensen die mij gesupport hebben bedanken. Donateurs, vrienden, en supporters. Dankzij deze mensen kon ik de server online houden. Ik ben ten tweede ook erg blij dat ik de fok servers heb mogen hosten. Het is een leuke job! Maar soms ook weer is wat minder.. Vrienden kwijtraken door een meningsverschil, of mensen bannen door iets wat toch niet klopte. Alle gezelligheid was geweldig! Mensen waarmee ik altijd lekker kon praten op Teamspeak, helemaal tof! Ik ben niet echt een hele goede bouwer, ik loop altijd wat rond, en praat op Teamspeak. Teamspeak mag dus eigenlijk ook wel bij mijn bedankjes, haha! Ten derde ben ik een onwijze geld uitschieter. Zoals de meeste mensen ben ik zelf 15 jaar, en betaal nu al erg lang de fok servers. Natuurlijk ook met donatie's van toffe mensen, maar een heel groot deel zelf. Ik heb dus ook meestal geen geld meer over voor andere dingen. Ik ben ten slotte wel de langste non-stop fok hoster geweest! D:

Waarom stop je?

Tja, niet door het geld. Voor een beetje gezelligheid heb ik veel over! Het gaat er meer om dat ik liever weer een tijdje als normale user speel. Soms is dit veel toffer, vergis je niet! Als admin pak je wel even snel 50 hout, om even wat snels te bouwen. Niet dat admin stom is hoor! Het is wel leuk, maar user zijn is stiekem stoffer.

Per direct?
Als de hosting is afgelopen, dit zal zijn over 3 dagen...

Kom je nog terug?
Sure sure! Ik kom zeker wel eens kijken. Ik ben het alleen niet zo eens met de andere FOK hosters. Ik ga dus wel de FOK servers verlaten, helaas!

Kan ik je nog bereiken?

Natuurlijk! Gezellig, mag altijd! Je kan gewoon even met mij babbelen, een server vraagje, of vragen waar ik atm speel! Je kan me bereiken via FOK, steam en msn. Stuur dus gewoon even een PM'tje met je gegevens.

Sorry!

Ook wil ik mijn excuses maken dat deze map verloren gaat! Veel werk, veel gemined en dan weg boem!

Welke server nu?
Ik heb een klein ruzietje gehad met dnbrainwash, maar ik raad aan dan om naar DNB te gaan.(mocht die het openstellen voor publiek) Toothless/Dostya stopt na 3 weken altijd weer, reageerd weird, en weinig op fok. Daarin tegen in Dnbrainwash wel iemand met verstand van servers.

Als een er laatste een bedankje aan jullie! Al jullie inzet, bedankjes en donatie's hebben mij staande gehouden. Als laatste doen bedankjes nooit kwaad, ik respecteer dit zeker! Ben dag in dag uit online geweest, en hier natuurlijk veel plezier aan gehad!

Wat nu?

Je mag alles doen, je hoeft niets te doen. Maar de backup die ik ga plaatsen komt hier te staan, die is net gemaakt.

Toothless/Dostya
Ik raad je echt af om naar Toothless/Dosya haar/zijn server te gaan, ik heb hier zelf geen goede ervaring aan over gehouden. Ik ga hier verder ook niet over in discussie. Mocht je wel naar Dostya gaan, maybe is hij/zij wel wat verbeterd. Veel succes

Met vriendelijke groeten,
Berend

De map upload komt pas later vannacht/morgen :)
pi_95571948
Bedankt voor alle plezier en gezelligheid en de goede support die ik gekregen heb van je sinds de tijd dat ik MC speel.

Erg triest om het zo te lezen en erg jammer, spijtig.

Veel succes nog en hoop je wel in de Minecraft reeksen tegen te komen.
If not now, then when.
pi_95571997
Als alles door gaat, gaat Drumpie de server overnemen. Alles blijft zoals het is :)

Ik zal geen rang hebben, maar ik blijf Drumpie wel supporten met de server. Ik wil niet vast zitten aan een rang, anders kon ik net zo goed blijven :P
pi_95572133
Beste Minecrafters.

Zoals jullie gelezen hebben gaat Pix/Berend helaas stoppen met het runnen van zijn server wat ik heel jammer vind. Daarom ben ik met het idee gekomen dat ik de server ga overnemen omdat er toch een grote community achter ligt en ik de spirit wil behouden wat betreft de server, de gezelligheid en het speelplezier.

Wat gaat er nu veranderen?

Helemaal niks. Alles blijft hoe het nu is, daarbij heb ik wel plannen voor de toekomst die het speelplezier van jullie in grote mate zal bevorderen.

Daarbij het enigste wat gaat veranderen is dat TeamSpeak weggaat omdat ik er geen voorstander van ben maar liever Ventrilo gebruik. Het is precies hetzelfde alleen is Ventrilo compacter en zuiniger puur waarvoor het gebruikt moet worden.

Berend blijft dus ook gewoon spelen op de server in tot hoeverre hij dit wilt en gaat mij ook supporten.

Ik hoop dat ik in ieder geval ook kan rekenen op jullie als users net zoals dat jullie kunnen rekenen op mij als admin om de gezellige sfeer te behouden.

Tot zover hoop ik jullie genoeg geinformeerd te hebben over deze spijtige kwestie maar toch met leuke toekomstperspectieven.

Gegroet Drumpie/Yuri_Boyka.

[ Bericht 11% gewijzigd door Yuri_Boyka op 16-04-2011 03:18:28 ]
If not now, then when.
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:13:53 #242
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_95573482
Hey Berend. Veel plezier als user. Verandering van spijs doet eten. Ik denk dat ik niet daar zal komen spelen omdat (zoals jij ook weet) het voortzetten van een andere map door een andere admin een lastige taak is. En het toch zal veranderen. Ik heb het nu prima naar mn zin bij dnb en utsi. Lekker relaxed bouwen en survivalen.

[ Bericht 10% gewijzigd door SosuaCafe op 16-04-2011 09:19:30 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_95574243
wanneer verwachten jullie dat de server weer online gaat zijn dan?? :(
erg jammer want was zeker gezellig en hoop dat de sfeer blijft hangen!
pi_95575553
Ik heb nooit op de Fok!server gespeeld, maar top dat je zolang ben blijft hosten op je 15e, Berend!
Children of the night. What music they make.
pi_95576196
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Dnbrainwash en Utsi hebben een nieuwe FOK&co. server

Een server met 2 werelden, een survival en een creative wereld!
Apparte inventory en shared chat zodat je beide elementen op 1 server hebt.
Deze server is opgezet door en voor vrienden, en willen het langzaam uitbreiden met toffe/actieve mensen die weten waar ze mee bezig zijn.

True survival: Zoals minecraft bedoeld is. Alles staat aan inclusief vuur, tnt, monsters etc. puur minecraft zonder teleports of andere extra plugins. Alleen /home word hier gebruikt.

Creative: De creative world met warps, teleports, item spawn, kortom waar je lekker creatief kan bouwen wat je wilt zonder eindeloos mats te hoeven grinden.
Vuur, tnt, monsters etc staan hier uit.

Tussen deze 2 werelden is een warp zodat je kan wisselen wanneer je wilt.

Regels: Wees fair en loop niet te jatten, met vragen kom een heel eind.
Geef elkaar de ruimte, ga niet een mega structure maken naast die van iemand anders.
Verder is het vanzelfsprekend dat je gewoon normaal doet, een ban doen we niet
moeilijk over mocht je raar gaan lopen doen.

Een kijkje komen nemen mag altijd en je kan rights vragen aan mij (dnbrainwash) of utsi.
IP: 213.163.69.71:25565

Ps. je start in de survival zonder bouwrechten dus pas op voor loslopende creepers enzo.
Ik zit nu hierop, maar ik weet niet in welke wereld ik zit. Maar als ik gras of bomen verwijder, komt het weer terug :?
Children of the night. What music they make.
pi_95576310
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik zit nu hierop, maar ik weet niet in welke wereld ik zit. Maar als ik gras of bomen verwijder, komt het weer terug :?
Je moet bouwrechten hebben :P
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:48:53 #247
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_95576362
Aww wel jammer dat je weggaat -O- Ik hoop dat alles nog zo leuk en gezellig blijft zoals het was!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  zaterdag 16 april 2011 @ 11:49:00 #248
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95576364
Jammer om te horen Berend, top dat je toch zo lang heb gehost.
pi_95576386
Bedankt! :)

De Teamspeak mag gewoon nog gebruikt worden, is voor 3 maanden betaald :)
pi_95576421
Ah jammer dat je stopt. Maarja, als de server online blijft is het wel goed. :)

In ieder geval bedankt voor het hosten en Drumpie succes met het hosten :P

Oja, als iemand nog moet kiezen tussen een server, zou ik (naast drumpie) toch die van toothless nemen. Ik denk iets fijnere admin. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')