Dnbrainwash, maar je kunt beter op die van drumpie gaan of toothless. Is gezelliger denk ik.quote:
Yup, ik ga er naar kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dnbrainwash, maar je kunt beter op die van drumpie gaan of toothless. Is gezelliger denk ik.
Trouwens, is de server offline?
Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:09 schreef Toothless het volgende:
Het is nu ook mogelijk om landmarks te plaatsen.
/landmark set NAAM
/landmark remove NAAM om weer te verwijderen.
Toothless Server maprender
?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:51 schreef maurisioo het volgende:
Ah jammer dat je stopt. Maarja, als de server online blijft is het wel goed.
In ieder geval bedankt voor het hosten en Drumpie succes met het hosten
Oja, als iemand nog moet kiezen tussen een server, zou ik (naast drumpie) toch die van toothless nemen. Ik denk iets fijnere admin.
Naast Drumpie zegt diequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
?
Denk je dat ik geen goede admin zal zijn dan?
En mensen alles blijft sowieso nog hoe het was alleen ik wil er wel voor gaan zorgen dat er meer te doen is want voor de meeste mensen begint deze map al te vervelen dus dat moeten we even bekijken.
Ja jij bent een goede admin, daarom houdt ik jou erbuiten xDquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
?
Denk je dat ik geen goede admin zal zijn dan?
En mensen alles blijft sowieso nog hoe het was alleen ik wil er wel voor gaan zorgen dat er meer te doen is want voor de meeste mensen begint deze map al te vervelen dus dat moeten we even bekijken.
haha maakt niet uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
My bad Mau my bad.. :p.
Dat industrialcraft had ik ook al naar gekeken zag er wel tof uit iig.
Pff zoveelquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:22 schreef mschol het volgende:
@berend welke mods zijn eigenlijk geinstalleerd op de server?
quote:
Een server voor wie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]noem ze eens dan
(of de belangrijkste?)
dit omdat ik zelf eens wil kijken naar opzetten van een server..
je server lijkt et overigens niet te doen...
Ooh Oke want anders hebben we zodalijk 20 fok servers. :pquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
in het begin vrienden, later wellicht voor publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |