Ik ga stoppen!Hey Vrienden/FOK!kers en de rest,Deze tekst is geschreven op 16 april 2011. Ten eerste wil ik alle mensen die mij gesupport hebben bedanken. Donateurs, vrienden, en supporters. Dankzij deze mensen kon ik de server online houden. Ik ben ten tweede ook erg blij dat ik de fok servers heb mogen hosten. Het is een leuke job! Maar soms ook weer is wat minder.. Vrienden kwijtraken door een meningsverschil, of mensen bannen door iets wat toch niet klopte. Alle gezelligheid was geweldig! Mensen waarmee ik altijd lekker kon praten op Teamspeak, helemaal tof! Ik ben niet echt een hele goede bouwer, ik loop altijd wat rond, en praat op Teamspeak. Teamspeak mag dus eigenlijk ook wel bij mijn bedankjes, haha! Ten derde ben ik een onwijze geld uitschieter. Zoals de meeste mensen ben ik zelf 15 jaar, en betaal nu al erg lang de fok servers. Natuurlijk ook met donatie's van toffe mensen, maar een heel groot deel zelf. Ik heb dus ook meestal geen geld meer over voor andere dingen. Ik ben ten slotte wel de langste non-stop fok hoster geweest! D:
Waarom stop je?Tja, niet door het geld. Voor een beetje gezelligheid heb ik veel over! Het gaat er meer om dat ik liever weer een tijdje als normale user speel. Soms is dit veel toffer, vergis je niet! Als admin pak je wel even snel 50 hout, om even wat snels te bouwen. Niet dat admin stom is hoor! Het is wel leuk, maar user zijn is stiekem stoffer.
Per direct?Als de hosting is afgelopen, dit zal zijn over 3 dagen...
Kom je nog terug?Sure sure! Ik kom zeker wel eens kijken. Ik ben het alleen niet zo eens met de andere FOK hosters. Ik ga dus wel de FOK servers verlaten, helaas!
Kan ik je nog bereiken?Natuurlijk! Gezellig, mag altijd! Je kan gewoon even met mij babbelen, een server vraagje, of vragen waar ik atm speel! Je kan me bereiken via FOK, steam en msn. Stuur dus gewoon even een PM'tje met je gegevens.
Sorry!Ook wil ik mijn excuses maken dat deze map verloren gaat! Veel werk, veel gemined en dan weg boem!
Welke server nu?Ik heb een klein ruzietje gehad met dnbrainwash, maar ik raad aan dan om naar DNB te gaan.(mocht die het openstellen voor publiek) Toothless/Dostya stopt na 3 weken altijd weer, reageerd weird, en weinig op fok. Daarin tegen in Dnbrainwash wel iemand met verstand van servers.
Als een er laatste een bedankje aan jullie! Al jullie inzet, bedankjes en donatie's hebben mij staande gehouden. Als laatste doen bedankjes nooit kwaad, ik respecteer dit zeker! Ben dag in dag uit online geweest, en hier natuurlijk veel plezier aan gehad!
Wat nu?Je mag alles doen, je hoeft niets te doen. Maar de backup die ik ga plaatsen komt hier te staan, die is net gemaakt.
Toothless/Dostya
Ik raad je echt af om naar Toothless/Dosya haar/zijn server te gaan, ik heb hier zelf geen goede ervaring aan over gehouden. Ik ga hier verder ook niet over in discussie. Mocht je wel naar Dostya gaan, maybe is hij/zij wel wat verbeterd. Veel succes
Met vriendelijke groeten,
Berend
De map upload komt pas later vannacht/morgen