quote:@notch
You know how you can climb ladders with gaps? Yeah, not in 1.5.
Niet echt handig om gelijk nadat dostya (toothless) gezegd heeft weer een server te starten, jullie server openbaar te maken. Ook een klein beetje laf eigenlijk. Eerst niemand aannemen (behalve degene die goed zijn), en dan ineens iedereen op de server te laten komen, alsof er niks gebeurd is...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Dnbrainwash en Utsi hebben een nieuwe FOK&co. server
Een server met 2 werelden, een survival en een creative wereld!
Apparte inventory en shared chat zodat je beide elementen op 1 server hebt.
Deze server is opgezet door en voor vrienden, en willen het langzaam uitbreiden met toffe/actieve mensen die weten waar ze mee bezig zijn.
True survival: Zoals minecraft bedoeld is. Alles staat aan inclusief vuur, tnt, monsters etc. puur minecraft zonder teleports of andere extra plugins. Alleen /home word hier gebruikt.
Creative: De creative world met warps, teleports, item spawn, kortom waar je lekker creatief kan bouwen wat je wilt zonder eindeloos mats te hoeven grinden.
Vuur, tnt, monsters etc staan hier uit.
Tussen deze 2 werelden is een warp zodat je kan wisselen wanneer je wilt.
Regels: Wees fair en loop niet te jatten, met vragen kom een heel eind.
Geef elkaar de ruimte, ga niet een mega structure maken naast die van iemand anders.
Verder is het vanzelfsprekend dat je gewoon normaal doet, een ban doen we niet
moeilijk over mocht je raar gaan lopen doen.
Een kijkje komen nemen mag altijd en je kan rights vragen aan mij (dnbrainwash) of utsi.
IP: 213.163.69.71:25565
Ps. je start in de survival zonder bouwrechten dus pas op voor loslopende creepers enzo.
Ik laat helemaal niet iedereen op de server komen, mischien dat je niet zo goed kan lezen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Niet echt handig om gelijk nadat dostya (toothless) gezegd heeft weer een server te starten, jullie server openbaar te maken. Ook een klein beetje laf eigenlijk. Eerst niemand aannemen (behalve degene die goed zijn), en dan ineens iedereen op de server te laten komen, alsof er niks gebeurd is...
Blijkbaar lees jij ook niet goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef Toothless het volgende:
Door en voor vrienden?
Hier zitten FOK!kers die zul je zeer waarschijnlijk niet in real life kennen.
Dus je post is nutteloos hier
Klopt het dat je server er nu uitligt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Toothless het volgende:
Ik houd van ananas
vanaf maandag is de server te bereiken via toothless.nl en niet meer via een IP.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef JaimyLee het volgende:
Als ik piston mod heb geinstalleerd, kan ik dan wel op de servert?
Is me ook gebeurd :Squote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef LasTeR het volgende:
Net een héééle mooie cave gevonden, alles minen, diamond/iron paar stacks. Ga je dood door lava, alle spullen pleiten. Zonde van de vrijdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |