Ja die badkamer daar moet je even doorheen kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef Jerro het volgende:
mooi huisje! maar wat een afschuwlijke badkamer zit er nu in! zelf krijgen wij 2 mei de sleutel en gaan we klussen haha! Succes!
Het huis staat in Apeldoorn.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:22 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Leuk huis! Waar staat het?
Je hebt het over "de rest" wat je later gaat doen, wat wil je, naast de keuken, precies nog allemaal doen?
Ik werd meteen verliefd op het formaat en de mogelijkheden van de tuin (en het huis natuurlijk). Nu hebben we een klein tuintje met alleen tegels dus m'n zoontje is ook helemaal blij. Zal hem een zorg zijn dat het mos met wat gras is in plaats van een grasveldquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
Flink huis zegen wat een tuin
Genoeg te doen wel
Echt retro he!quote:
Ik was net bij jou aan het spiekenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:18 schreef Eelcotje84 het volgende:
Even bij de 'buren' spieken. Je hebt dus ook een huis gekocht! Wat goed zeg. Wat een foei-lelijke badkamer en bijpassend toilet zeg!lol
Leuk projectje. Zoek de verschillen..
Verder lekker ruimtelijk. Wat zijn die 'tegels' in de woonkamer? Wat is het?
Dank je dat klusplezier (in het begin) zal zeker lukken.quote:Op maandag 18 april 2011 09:10 schreef sifok het volgende:
Je hebt goed door de 'inrichting' heengekeken! Het gaat om het huis en dat ziet er goed uit.
Veel woonplezier gewenst. Oh nee, laat ik maar beginnen met, veel klusplezier.
Groetjes
Dank jequote:Op maandag 18 april 2011 12:54 schreef Mirandaa het volgende:
Ik herkende het huis al op de foto's! (heb zelf onlangs ook een huis gekocht in Apeldoorn, zelfde wijk, anders straat)
Leuke buurt kom je te wonenEn dat klussen gaat vast en zeker wel goed komen!
Succes!
Super zeg! Houd dat maar voor ogenquote:Op maandag 18 april 2011 09:57 schreef Hallie het volgende:
[..]
Dank je dat klusplezier (in het begin) zal zeker lukken.
Ik kon inderdaad wel aardig door de inrichting heenkijken. Ik had samen met mijn vader de eerste bezichtiging gedaan en wij zagen de mogelijkheden wel. Toen mijn man de tweede keer meeging liep hij bijna gillend weg![]()
Gelukkig kon ik hem foto's laten zien van een huis verderop in de straat dat ook te koop stond.
Dat huis zag er een heel stuk beter uit. Helaas een veel kleinere tuin met veel inkijk, geen dakkapellen, geen vaste trap naar zolder en nog wat andere mindere dingen. En de prijs lag te hoog. Maar dat huis gaf wel een heel goed idee wat je er van kan maken en dat heeft gelukkig mijn man over de streep getrokken.
Om een idee te geven wat het kan worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter laat dan nooit toch, en ach we moeten nog beginnen dus je hebt nog niet zo veel gemistquote:Op zondag 24 april 2011 10:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ontdek dit topic nu pas![]()
!
Maar dit wordt nog een best project ! Die badkamer is alweer zo oud dat hij met gemak over 2 jaar weer hartstikke hip ismaar hij blijft afgrijselijk lelijk ...
Jullie geven aan niet echte klussers te zijn; gaan jullie alles zelf aanpakken of doen jullie alleen het sloopwerk en laten jullie het installeren van de nieuwe badkamer, en tegelen van de wanden over aan vakmensen ?
Waar in het land mag dit huisje staan ?
Dank je!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Mirandaa het volgende:
Hallie!
Gefeliciteerd met de sleutel.. jullie kunnen dus aan het klussen:) Ook alvast (of alsnog) gefeliciteerd met je verjaardag, hoe was het.. de verjaardag in jullie nieuwe huis?
Leuke verrassingen zijn jullie tegen gekomen zeg.. ben benieuwd wat wij gaan vinden
Succes met klussen, ik blijf je volgen!
Groet, Mirandaa
En we gaan nog even doorquote:
Zeg dat wel, anders had nu waarschijnlijk een dipje gehad als het alleen maar slopen was geweest!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:42 schreef sifok het volgende:
Het opbouwen kan beginnen!
Dat geeft de burger moed.
Sommige dingen gaan inderdaad verrassend snel andere dingen zitten toch wel tegen. Een maand voor de woonkamer en badkamer moet lukken. Ik hoop ook de slaapkamer van mijn zoontje. De andere kamers zullen pas aangepakt worden als we verhuist zijn. Ik heb me toch wel vergist in het voorwerk zoals een muur mooi glad maken voor het behangen. Maar ja als we toch bezig zijn dan maar meteen goed anders erger ik me later groen en geel aan bobbels en putjes!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh dat gaat snel ! Past alles nog binnen het schema van een maand ?
Een super idee! Een schuifpui of openslaande tuindeuren wil ik heel graag en ook nog een veranda aan het huisquote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef Seven. het volgende:
Ik dacht dat het grote raam een schuifpui was. Best een idee eigenlijk.
We blijven het goed en netjes doen! Ik doe er liever iets langer over zodat het helemaal naar m'n zin is dan dat ik me later loop te ergeren aan iets dat slecht afgewerkt is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:16 schreef Ml-etje het volgende:
Wel goed doen hoor! Is zonde als je erin zit en het moet dan nog.
Die tegels in de badkameren wat een werk al gedaan
![]()
Bedankt voor de tip. Zal eens gaan puzzelen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
Gaat lekker enne die container wel economisch indelen hé
Die schotten dus langs de zijkanten zetten dan kan je weer net wat meer kwijt zonder dat het lijkt dat er een heuvel op zit.
Dank jequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:50 schreef Mirandaa het volgende:
Mooie deuren Hallie!
Zoiets hebben wij ook op het oog
Ik liep gister nog langs je (oude) huis, heb nog effe naar je gezwaaid, dus mocht je denken wie was die gek... Ondergetekende
In de badkamer hebben we wat tegenslagen gehad. Daar liggen we nu helaas achter op schema, ik ben bang dat we dat niet gaan halen voor de verhuizing (aanstaande zaterdag)quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:26 schreef Hilzillah het volgende:
Volgt! Ben reuze benieuwd naar wat voor moois jullie dat wangedrocht van een badkamer gaan omtoveren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |