Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik ben wel een verzameldoosquote:Op woensdag 13 april 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heerlijk toch
Ik ben ook net een kind soms, maar heb dat dan weer minder
![]()
Nee dat is waar, maar dit setje is wel leukquote:Op woensdag 13 april 2011 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten het niet teveel van dat soort dingen worden
En het is gewoon verstandig om aan de toekomst te denkenquote:
Welke wands zijn dat eigenlijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel een verzameldoosSommige hebben dat met vingerhoedjes en treintjes, ik heb het met dit soort spulletjes
[..]
Nee dat is waar, maar dit setje is wel leuk
Ik verzamel badeendjesquote:Op woensdag 13 april 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel een verzameldoosSommige hebben dat met vingerhoedjes en treintjes, ik heb het met dit soort spulletjes
[..]
Nee dat is waar, maar dit setje is wel leuk
Ik spaar spaarpotten.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik verzamel badeendjesHeb er al vet veel
![]()
true.. maar je moet maar NET een vrouw treffen die bij JOU wil gaan wonen en die niet vind dat JIJ bij haar moet wonenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En het is gewoon verstandig om aan de toekomst te denkenEen woning koop je vaak niet om er maar 2 jaartjes te wonen
en van mij krijg je een eendenflatjequote:Op woensdag 13 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Precies, daarom dus ook geen appartementen meer in de zoekopdracht, daar wil ik dan toch binnen 5 jaar weer weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En het is gewoon verstandig om aan de toekomst te denkenEen woning koop je vaak niet om er maar 2 jaartjes te wonen
Ik zet het gewoon als voorwaarde in de vacaturequote:Op woensdag 13 april 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
true.. maar je moet maar NET een vrouw treffen die bij JOU wil gaan wonen en die niet vind dat JIJ bij haar moet wonen
Ik de inhoud, heb je nog wat over?quote:
Tuurlijk, maar het gaat eerst om jezelf en je eigen wensen. En ook alleen zou ik meerdere kamers erg prettig vindenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
true.. maar je moet maar NET een vrouw treffen die bij JOU wil gaan wonen en die niet vind dat JIJ bij haar moet wonen
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en van mij krijg je een eendenflatje![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, daarom dus ook geen appartementen meer in de zoekopdracht, daar wil ik dan toch binnen 5 jaar weer weg.
[..]
Ik zet het gewoon als voorwaarde in de vacature.
Inderdaad mensen die teveel willen. Zo ben ik niet. Ik ben al tevreden met 1 van deze huisjes bijvoorbeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik spaar duizendjesquote:
wat doet jou verzameling in mijn huis?quote:
Vandaag niet lieffie.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Trevland het volgende:
Iemand nog wat slaap nodig, ik heb genoeg vraag er naar van over
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat doet jou verzameling in mijn huis?
jij ook al. Ik zal Muck bellen dat ze zo haar zooi komt halenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookIk verwacht Bar dan ook op korte termijn hier om d'r verzameling op te halen
![]()
Maar het is enorm lief aangebodenquote:
Doe Muck en Toek de groetenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spullen pakken, id kaart ophalen en treinen richting RotjeknorLaters
Do you have what it takes to become a TriWizard Champion, to battle the deadly trials and live to claim the cup? From The Noble Collection comes this most epic collectable Wand set for Harry Potter fans. The TriWizard Champions Wand Set contains the highly detailed and authentically replicated wands of each champion. Styled from Harry Potter and the Goblet of Fire, each wand is faithfully reproduced and comes in a handsome display case.quote:
En alle soorten en maten en kleurtjes?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier en doe ze de groetjesquote:Op woensdag 13 april 2011 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dit is ook de koffie- én theeslowchat, maar KTSC klinkt wat minder leukquote:Op woensdag 13 april 2011 09:51 schreef Maraca het volgende:
Thee in een koffietopic? Dat is toch vloeken in de kerk?
Veel plezierquote:Op woensdag 13 april 2011 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is hier ook voor andere warme drankenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:51 schreef Maraca het volgende:
Thee in een koffietopic? Dat is toch vloeken in de kerk?
Zeker als je het Koffie Und Thee Slowchat noemtquote:Op woensdag 13 april 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is ook de koffie- én theeslowchat, maar KTSC klinkt wat minder leuk.
Ah, dat is wel tof dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Do you have what it takes to become a TriWizard Champion, to battle the deadly trials and live to claim the cup? From The Noble Collection comes this most epic collectable Wand set for Harry Potter fans. The TriWizard Champions Wand Set contains the highly detailed and authentically replicated wands of each champion. Styled from Harry Potter and the Goblet of Fire, each wand is faithfully reproduced and comes in a handsome display case.
Van Goblet of Fire
[..]
En alle soorten en maten en kleurtjes?
IJskoffiequote:Op woensdag 13 april 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is hier ook voor andere warme drankenkoude mag ook wel
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker als je het Koffie Und Thee Slowchat noemt
Ach, we hebben ook kort- en kaalharig werkschuw tuig hoor...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:54 schreef DaMart het volgende:
En nu weer werken... straks moet ik ook mijn haar nog lang laten groeien.
groeten terugquote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe Muck en Toek de groeten.
En veel plezier!
Ik heb geen baan.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, we hebben ook kort- en kaalharig werkschuw tuig hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |