Dat doet mijn wederhelft ook wel eens, daar wordt ze nog doller vanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ging voetbal kijken met Senna net, maar dat hielp ook niet
Nee hoor, ik begrijp je precies goed. De dingen die ik nl zou willen zeggen zijn precies de dingen die jij NIET MEER wilt horen. Daarom doe ik het dus ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Groofs, je begrijpt me toch echt totaal verkeerd als je denkt dat ik alleen bepaalde dingen wil horen. Het is meer dat ik bepaalde dingen NIET MEER wil horen. En dat is bijvoorbeeld iedere keer dat gezeur over onze methode. Ik wil best andere mogelijkheden, adviezen, etc., horen, maar niet dat we het iig niet moeten doen zoals we doen!
ja dat bedoelde ik dus niet hè met dat je je inner-caveman moest unleashen...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Tess kijkt graag K3 als ze niet wil slapenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Jezus Mef. Mag ik ook een keer fel zijn ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:
en het enige dat ik nog wil toevoegen: lees het nou morgen nog eens terug, misschien dat dan eindelijk duidelijk is waarom het hier soms niet leuk lezen is. Wat minder fel zijn mag best vind ik...
we gaan niet ook nog eens het avond tv programma afstemmen op mevrouwquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tess kijkt graag K3 als ze niet wil slapen
mijn man kijkt gelukkig niet graag voetbalquote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we gaan niet ook nog eens het avond tv programma afstemmen op mevrouw
Josje is er niet voor niets bijgekomen hè, das speciaal voor de papa'squote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we gaan niet ook nog eens het avond tv programma afstemmen op mevrouw
Zonder een blik aan discussie open te willen trekken zit hier op zich wel wat in.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef mefke79 het volgende:
en het enige dat ik nog wil toevoegen: lees het nou morgen nog eens terug, misschien dat dan eindelijk duidelijk is waarom het hier soms niet leuk lezen is. Wat minder fel zijn mag best vind ik...
Ik heb dat vandaag op het kdv eens even geinformeerd. Daar slapen ze gewoon op matrasjes op de grond, maar madammeke gaat gewoon lief liggen en slapen. Dat maakt me al minder huiverig voor de overgang naar een peuterbedje.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef Vicky het volgende:
Huup, hoe slaapt Amelie eigenlijk zonder de zijkant? Of heb jedat weer veranderd?
Goed!!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef Vicky het volgende:
Huup, hoe slaapt Amelie eigenlijk zonder de zijkant? Of heb jedat weer veranderd?
Neuh vast niet hoor. Maar het hoeft niet met geen respect te maken te hebben toch? het kan natuurlijk wel zo zijn dat niet iedereen op de hoogte is van hoe jullie erover denken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef miss_sly het volgende:
Huup, ik wil ieder advies horen, maar ik wil niet meer horen dat we haar niet uit haar kamer moeten laten omdat ze draakt, kliert, huilt, want natuurlijk wil ze liever spelen. Dat is hier niet aan de orde, daar zijn wij van overtuigd. Dus vind ik het niet heel erg respectvol dat, wanneer ik al een aantal keren heb aangegeven dat we daarover niet van gedachten veranderen, het toch iedere keer weer naar voren komt. Is het dan zo moeilijk om te respecteren dat iemand er anders over denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |