quote:Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef freecell het volgende:
Sneu is dat hè? Kindjes met pijn...
Florian was gistermiddag ook weer verschrikkelijk humeurig, lijkt ook nog steeds
'ergens'last van te hebben. Ben benieuwd of het vandaag beter gaat
Hij wordt trouwens al een paar nachten ergens tegen de ochtend (uur of 5) wakekr, ligt dan verkeerd om in bed, op zijn dekens, koud en zonder speen of knuffel met zijn koppie bij het voeteneinde.
Als ik hem dan omkeer, een knuffel, een deken en zijn speen geef is hij helemaal blij en gaat hij weer slapen, maar hoe voorkom ik het
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef Ca.ra het volgende:
He Octo wat naar, hebben jullie nog kunnen slapen?
Iemand vroeg hoe het nu met Thomas is: eigenlijk heel goed. Vrolijk, speels, heeft gisteravond voor het eerst weer goed gegeten. Maar dat is altijd zo zodra hij aan de medicijnen zit. Het probleem komt alleen altijd net zo hard terug als de kuur is afgelopen of als we na een dag of 10 weer stoppen met de druppeltjes. En aangezien we de huidige kuur als tig keer eerder gehad hebben heb ik er om het zachtjes uit te drukken niet echt veel vertrouwen in. Maar goed, we zien wel weer hoe het loopt, het heeft toch geen zin om me daar nu van te voren zorgen over te gaan maken.
Zolang het maar onder controle blijft en niet 'doorslaat' naar een hersenvliesontsteking, wat naast gehoorschade een van de grootste risico's van dit type ontstekingen is. Maar daarvoor houden we hem goed in de gaten.
Gisteravond de eerste 'peuter in zicht'-avond gehad. Er was een ander stel van het kinderdagverblijf in mijn groep, er waren zo veel aanmeldingen dat er twee groepen lopen nu. Erg leuk, veel gepraat met de andere ouders, leuke ideeen gehoord en ook al goede tips gekregen voor Thomas. De leidster is een heerlijke Indonesischedame die duidelijk veel ervaring heeft met kinderen. Ondanks het feit dat dit 'maar' de introductieavond was, was het toch al een leerzame avond.
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!
Octo, hoe is het nu met Hannah? Hoe ging de nacht?
Karin, eten komt wel weer. Al een goed begin dat hij weer vrolijk is.
Nacht ging prima. Ben helemaal blij dat het zo soepel is gegaan om die beestjes uit haar bed te halen. Ik had echt grotere drama's verwacht.
En mijn kind verzint zelf liedjes! Dat vind ik toch ook wel weer een grote sprong. Vanmorgen zong ze, toen ik een ei voor haar gekookt had: "Lekker lekker eeeeitje eten lekker"
Gisteren zei ze, toen we haar boot uit de speelgoedkist gingen pakken: "Hier is de boot". Ik viel bijna van mijn stoel. Ik zeg dat ook als ik de boot voor haar pak, maar uit zo'n klein smurfje
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:32 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Cara, wat goed dat het zo zinvol was meteen. Hopelijk steek je er veel van op!
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:38 schreef Takkembah het volgende:
Ca.ra wat fijn dat het meteen zo waardevol is! Wat voor dingen worden er dan besproken op zo'n avonden, of heb ik dat gemist? En fijn dat het met Thomas beter gaat!
Isabeau die zelf liedjes componeert. Soms hoor ik Alexa ook wel eens een liedje zingen, dan klinken er in haar spelen bekende deuntjes door, maar zelf verzinnen gebeurt hier nog niet...
Octo, wat sneu voor je meid! Dan wil je soms zo graag dat je het zelf bent die ziek is he
(tenminste ik zei de gek). Hopelijk heeft ze een beetje geslapen.
En "lezende" kindjes. Wij hebben hier trouwens hetzelfde ritueel als jullie, VIcky.
Alexa wilde mij dus vanochtend uit bed duwen he. Dominatrix.
Nou, boterhammen blieft hij nog steeds niet. Gister bij Incantrix wel 2 happenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Een hele peer? Zo, da's nogal wat voor Rienkje! Is het verder nog hetzelfde met eten, of bespeur je vooruitgang?
We hebben helemaal geen foto's gemaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef Twinkly het volgende:
Wat leuk dat Rienk op bezoek is geweest bij Stef!Misschien kun je je verhaal kwijt in het fototopic? Ik weet niet... Ik ben heel nieuwsgierig hoe het gegaan is allemaal!
Een hele peer op en zelf uit een beker drinken
Schandalig!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen foto's gemaakt![]()
We doen het gauw over en dan maken we wel foto'squote:
nee helemaal niet. (gelukkig!)quote:Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Sorbootje het volgende:
Hè wat vervelend Huup. Ze kan er kennelijk nog écht niet zonder. Is het schadelijk om het langer te blijven gebruiken?
snap ik wel, ik bedoelde ook meer te zeggen dat wij móeten proberen af te bouwen eens in de zoveel tijd, vergelijk het maar met kindjes met kma die eens in de zoveel tijd een provocatie door moeten om te zien of ze nog steeds allergisch zijn, anders krijgen ze geen nieuwe machtiging voor pepti.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik bedoelde ook niet prettiger voor jullie, maar omdat het prettiger zou zijn voor Amélie dat het zelf lukt, zonder forlax. Ik zeg het weer helemaal verkeerd en zo bedoel ik het uiteraard niet.
Ik hoop het, of we moeten nog een tuinman aannemen om onze tuin te onderhoudenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef Nijna het volgende:
Leonieke, dat komt vast nog wel goed hoor, met dat gras.
Ik vind dat laatste eigenlijk ook echt niet leuk. Als Thomas iets niet mag, kan hij echt zo roepen. Hatelijk vind ik hetquote:Iris is op het moment heel erg grenzen aan het opzoeken. Ze is erg ondeugend, maar ook heel boos/temperamentvol als je zegt dat iets niet mag.
Het is een beetje jammer dat ik het niet zo goed kan hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |