Geduld.quote:
Ik natuurlijk, zonder kan ik niet wakker wordenquote:
Ja vastquote:Op woensdag 13 april 2011 07:16 schreef Furdinand het volgende:
Sorry voor de TT was niet uitdagend bedoelt ofzo.
Nou gr Gr.
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:05 schreef Furdinand het volgende:
Goede morgen piraatjes.. TT van onz radio gekaapt enzo
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, zonder kan ik niet wakker worden
Ja want stiekem wil ik gewoon verder slapenquote:
Stop met posten gewoon voor je het verpest voor iedereen...quote:Op woensdag 13 april 2011 07:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het betekent niet dat ik het niet grappig vind
Met dat soort grappen heb je idd kans dat de piratenSC snel weer weg is.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stop met posten gewoon voor je het verpest voor iedereen...
slaap je normaal zo weinig dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 07:22 schreef Viro het volgende:
Gisteren in slaap gevallen achter laptop met alle nummers van Metallica in playlist @ random. Heb na een lange tijd weer goed geslapen, 6 uurtjes. Dat is 2x langer dan normaal.
jah ga ik zo doen idd, ff die fles wijn uit drinke en dan mn bedje opzoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 07:30 schreef Viro het volgende:
Fanta word het niet tijd om te gaan tukken?
doe mij dan ook maar een glaasje, want iedere dag een glaasje wijn is goed voor hart en bloedvatenquote:Op woensdag 13 april 2011 07:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah ga ik zo doen idd, ff die fles wijn uit drinke en dan mn bedje opzoeken
hmm ik besef me ineens dat ik ook weer nummer kan aanvragenquote:Op woensdag 13 april 2011 07:39 schreef Viro het volgende:
Huppel was me weer te snel af.wou dit nummer ook aanvragen.
Ik viel ook al in slaap, zoals je misschien gemerkt hadquote:Op woensdag 13 april 2011 07:22 schreef Viro het volgende:
Gisteren in slaap gevallen achter laptop met alle nummers van Metallica in playlist @ random. Heb na een lange tijd weer goed geslapen, 6 uurtjes. Dat is 2x langer dan normaal.
jah maar jij, je bent gewoon een zuipschuitje niewaar?quote:Op woensdag 13 april 2011 07:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik viel ook al in slaap, zoals je misschien gemerkt had
ja had het door, was opeens ook weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik viel ook al in slaap, zoals je misschien gemerkt had
aaahhhw noem je haar nou een zuipschuitje?quote:Op woensdag 13 april 2011 07:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah maar jij, je bent gewoon een zuipschuitje niewaar?
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 07:44 schreef Viro het volgende:
[..]
ja had het door, was opeens ook weg.
En een goedemorgen faye.![]()
nog gelukt met frans?
aahw.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee
Schrok om drie uur wakker, toen ging ik maar eens leren. Oops
Welk nummer?quote:Op woensdag 13 april 2011 07:39 schreef Viro het volgende:
Huppel was me weer te snel af.wou dit nummer ook aanvragen.
Wat? Ik doe niksquote:Op woensdag 13 april 2011 07:52 schreef Viro het volgende:
En nu weet ik waarom ik net deze nummer niet kon aanvragen.
Huppel doe es niet.
Doe ik zo!quote:Op woensdag 13 april 2011 07:49 schreef Viro het volgende:
Huppel kan je mij op het rooster zetten van 12.00 t/m 13.00. Genre is divers.
Alvast bedankt.
je mag dr hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze is van mij!. jij valt op wa donkere getinte meisjes toch?
sry.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja verdomme nu kan ik Ez niet wakker rickrollen om half 9
half Fok! negeert je muts, en ik sluit me daar graag bij aanquote:Op woensdag 13 april 2011 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
_Fanta: ik negeer jou doe aub hetzelfde bij mij.
Ga niet van die rare DM's sturen om te stoken. Lompe alcoholist!
Kan gebeuren, ok ok gr gr.quote:
Je faalt!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:22 schreef Popje-popje het volgende:
Dit nummer wilde ik helemaal niet![]()
het is een andere versie
Er staan ook maar een paar versies van dit nummer in draakquote:Op woensdag 13 april 2011 08:22 schreef Popje-popje het volgende:
Dit nummer wilde ik helemaal niet![]()
het is een andere versie
Wil je een bitch-slap.. kan geregeld worden hoorquote:
Ja een paar maarquote:Op woensdag 13 april 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staan ook maar een paar versies van dit nummer in draak
Zo 1 dat ik een week later nog een blauwe handafdruk hebquote:Op woensdag 13 april 2011 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je een bitch-slap.. kan geregeld hoorbuk maar
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 april 2011 08:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja een paar maar![]()
volgens mij had ik die eerste moeten nemen
Dat lukt mij niet... zoveel kracht heb ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo 1 dat ik een week later nog een blauwe handafdruk heb
Het is hem sindsdien ook niet meer geluktquote:Op woensdag 13 april 2011 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet... zoveel kracht heb ik niet
Maar wil het best proberen hoor
Ook goeiemorgen... wat is er?quote:
Ja of ik moet gaan bijtenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is hem sindsdien ook niet meer gelukt![]()
En geloof me, hij probeerde het heus wel
Wie doet nou zoiets? Bijtenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen... wat is er?
[..]
Ja of ik moet gaan bijtenmaar dat is zo gemeen
![]()
Nee ik heb in haar tiet gebetenquote:
quote:
Het doet nog zeer van vorig jaarquote:
Ik heb echt in veel tieten gebetenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom durf ik van het weekend ook niet te komen
[..]
Het doet nog zeer van vorig jaar
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
De rickroll is een half uur geleden al geweest dus je moet het hier mee doen babe
Heb je daar extra hard in gebeten?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt in veel tieten gebeten![]()
Het leukst was in die van mono
Ez, vanaf nu vind ik je echt smerig hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben altijd veel te snel met het afvegen van mijn rectum aangezien anders mijn zuster en moeder gaan klagen dat het hele huis onplezant zal gaan ruiken. Dus er zitten nog stukjes achter bij mijn anus, dit gaat echter na een tijdje irriteren en als gevolg daarvan trek ik mijn onderbroek nog wat strakker op. Dit is echter erg onverstandig aangezien het daardoor nog erger gaat irriteren en ergste is. Ik krijg waarschijnlijk hierdoor een bruine landingsbaan op mijn mooie onderbroek .
Na het schijten je reet wassen.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben altijd veel te snel met het afvegen van mijn rectum aangezien anders mijn zuster en moeder gaan klagen dat het hele huis onplezant zal gaan ruiken. Dus er zitten nog stukjes achter bij mijn anus, dit gaat echter na een tijdje irriteren en als gevolg daarvan trek ik mijn onderbroek nog wat strakker op. Dit is echter erg onverstandig aangezien het daardoor nog erger gaat irriteren en ergste is. Ik krijg waarschijnlijk hierdoor een bruine landingsbaan op mijn mooie onderbroek .
Nomnomnomquote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 13 april 2011 08:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heb je daar extra hard in gebeten?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Goedemorgen schat, vergeet niet je ouders te bellen
quote:
Idd je hebt er niks aanquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Lovelylady
Bericht:
Alles is useless
Retweetquote:
lekker nummer ditquote:
Die airmillquote:
Mijn zoon wil die ook leren. Hij is nu bezig met de windmill en dan krachttraining en dan kan hij die over een jaartje welquote:
hij is goed bezig, hier hebben ze ook zo'n club opgericht... heeft in de krant gestaan en je ziet ze vaak bij het station op die muurtjes springen en hekjesquote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil die ook leren. Hij is nu bezig met de windmill en dan krachttraining en dan kan hij die over een jaartje wel
Huppelkind mag niet freerunnen van mijquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is goed bezig, hier hebben ze ook zo'n club opgericht... heeft in de krant gestaan en je ziet ze vaak bij het station op die muurtjes springen en hekjesecht knap
waarom niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind mag niet freerunnen van mij
Ook al? Het is toch zuigend ook he.... Zullen we een kussen delen en samen nog even rusten?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet nog even wakker worden, heb hoofdpijn
Ja ik wil nog wel even slapen, heb een beetje vast geslapen en schrok eigenlijk te laat wakker waardoor ik moest haasten. Ik heb net ook in de auto half geslapenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Ook al? Het is toch zuigend ook he.... Zullen we een kussen delen en samen nog even rusten?
Ik vind het breakdancen al eng genoeg.quote:
Ohwjee, vast slapen en dan wakker schieten, auwtjj!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik wil nog wel even slapen, heb een beetje vast geslapen en schrok eigenlijk te laat wakker waardoor ik moest haasten. Ik heb net ook in de auto half geslapen
Zit wat in natuurlijk maar met breakdancen kan je ook soms lelijk terecht komen ...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het breakdancen al eng genoeg.
En hij heeft zoveel talent daarvoor dat ik het zonde zou vinden als hij door freerunnen en blessure oploopt waardoor hij niet meer kan breaken
I know.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in natuurlijk maar met breakdancen kan je ook soms lelijk terecht komen ...
Nee, als je je request hebt ingediendquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
pas als je request is geweest dan 20 minuten wachten zeker?
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
Dan is dit wel een lekker nummer om bij wakker te worden, bedankt huppel
Nee aanvraagtijdstip niet draaitijdquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
pas als je request is geweest dan 20 minuten wachten zeker?
Je weet dat die tijd veranderd he. Afhankelijk van hoe vol de queue is.quote:
Ah okequote:Op woensdag 13 april 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat die tijd veranderd he. Afhankelijk van hoe vol de queue is.
Weinig verzoekjes dan kan je er 3 in een kwartier doen.
Queue iets voller dan 2 in 20 minuten
Queue behoorlijk vol dan 1 in 20 minuten
Zoiets geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |